BİLGİSAYAR II DERSİ FİNAL ÖDEVİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KÜTÜPHANE TASARIMI Bir kütüphaneyi meydana getiren unsurlar: bina, personel, koleksiyon, bütçe ve kullanıcıdır. Kütüphanenin, işlevlerini yerine getirebilmesi.
Advertisements

ÖZEL ENVAR ilköğretim okulu
ANAOKULU 6 YAŞ GRUPLARINDA “ÖĞRENME PERFORMANSINI YÜKSELTME PROJESİ”
TEŞVİK ÖDÜLLERİ.
SINIF ORTAMININ FİZİKSEL ÖZELLİKLERİ Fiziksel ortamın önemi nedir?
Öğrenci davranışlarını etkileyen etmenler
SINIF YÖNETİMİ Sınıf; eğitim-öğretim etkinliklerinin
ERKEN ÇOCUKLUK VE OKUL ÖNCESİ DÖNEMLERİNDE ÖZEL EĞİTİM
ÖZEL AKDENİZ YÜKSELİŞ KOLEJİ ÖĞRENCİLERİNİN UYMASI GEREKEN KURALLAR.
Maria Montessori.
ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ ELEKTRONİK KOORDİNAT SİSTEMİ
İşyeri Bina ve Eklentilerinde Alınacak Sağlık ve Güvenlik Önlemleri
SINIFLARIMIZ ÖNCEKİ HALİ ŞİMDİKİ HALİ 1. ÖĞRETMENLER ODAMIZ ÖNCEKİ HALİ ŞİMDİKİ HALİ 2.
OKULÖNCESİNDE BİR GÜNLÜK EĞİTİM PROĞRAMI UYGULAMALARI
KİŞİSEL HİJYEN.
İlköğretim Okulları Kişisel Hijyen Eğitim Projesi.
EĞİTİM ORTAMLARININ DÜZENLENMESİ
ÖZEL TERCÜMAN LİSESİ ANAOKULUNDAN İLKÖĞRETİME SEMİNER PROGRAMI
ÇAPA İLKOKULU OKUL-AİLE BİRLİĞİ
Hasta Odası Temizliği.
SINIF KURALLARIMIZ.
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRENME
EĞİTİCİ OYUNCAKLAR.
DESTEK EĞİTİM ODASI VE ÖZEL EĞİTİM SINIFLARI AÇILMA SÜRECİ VE BU SINIFLARDA DERSE GİRECEK ÖĞRETMENLER Destek eğitim odası: Kaynaştırma uygulamaları yoluyla.
OYUN ÖRNEKLERİ NAZAN ÜNAL.
İlköğretim Okulları Kişisel Hijyen Eğitim Projesi.
GÖRSEL SANATLAR GRUP ÜYELERİ
ÇİFT KOVALI PASPAS ARABASI KULLANIMI
50 YILLIK ÇINARIMIZ GELECEĞİN OKULU ÖĞRETMEN ZEKERİYA GÜÇER İLKOKULU
MAHMUT ALİ KİRMİT ORTAOKULU
2014 – 2015 Eğitim Öğretim Yılı AKYURT İLKOKULU TANITIM SUNUSU.
BAK ı M VE ONAR ı M ÇAL ıŞ MALAR ı M ı Z (4-14 A Ğ USTOS 2014) 2013 – 2014 Ö Ğ RET İ M YILI YAZ DÖNEM İ KÜTAHYA - EMET ASHABO Ğ LU ORTAOKULU MÜDÜRLÜ Ğ.
YAHYA KEMAL ORTAOKULU OKULUMUZDA DEĞİŞİM BAŞLADI.
OKULUMUZA BU YIL KAZANDIRDIKLARIMIZ. Velilerimizin bekleme salonu bulunmadığı için çift giriş çıkışlı bekleme salonu yapıldı.
‘Okullar Hayat Olsun’ Projesi ÇANKIRI ANADOLU LİSESİ
VERİMLİ DERS ÇALIŞMA.
GÜVENLİ İNTERNET KULLANIMI
YUSUFELİ DEREİÇİ İLKÖĞRETİM KURUMU 29/05/2013. GÜNDEM MADDELERİ 1-Okulumuz hakkında genel bilgiler 2-Okulumuzun ve çevresinin fiziki durumu hakkında bilgiler.
ÇOCUKLA KALİTELİ ZAMAN GEÇİRMEK
ÇAĞIN GÖKTAŞ.
Çocukların vücutlarının bazı bölgelerine özel bir önem verdiği bilinen bir gerçektir.Özellikle idrar ve dışkısını yaptığı bölge, çevresindeki insanların.
“BEYAZ BAYRAK” KASTAMONU İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 03/08/2015.
NASIL DERS ÇALIŞMALIYIZ?
KİŞİSEL HİJYEN EĞİTİMİ
Çocuklarımız bazen oyun oynarken küçük kazalar geçirebilirler. Tedbirimizi aldık ve okulumuzun her bölümüne ecza dolabı yerleştirdik…
Oda Tipleri.
ÇALIŞAN VE ÇALIŞMAYAN ANNELERİN ÇOCUKLARI ARASINDAKİ İLETİŞİM FARKLARI
DÜZENLİ OLMAK.
Okul Kuralları Niçin Var? √ İnsan sosyal bir varlıktır.Kalabalık gruplar içinde yaşar. √ Toplumda düzenin sağlanması için.
ADRES: 17 Eylül Mahallesi Servet Çırpan Caddesi No:74 TELEFON:
SINIF KURALLARIMIZ.
ADIM ADIM RANZA NASIL KURULUR ?
ÇOCUKLARDA CİNSEL GELİŞİM
* BİLGİSAYAR * PROJEKSİYON ALETİ * AKILLI TAHTA.
DEDEMİN NİNEMİN OYUNLARI
BATMAN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ REHBERLİK ve ARAŞTIRMA MERKEZİ 1.
AKLIMI SEVEYİM Hikmet SIRMA. Evimiz anne, baba, kardeş ve diğer yakınlarımızla birlikte içinde yaşadığımız, bizi her türlü tehlikeden koruyan yuvamızdır.
Murat KULOĞLU Öğretim Görevlisi Sivil Savunma ve İtfaiyecilik Programı 1.
Kütüphane ve Dokümantasyon
OYUN ve OYUNCAKLAR.
KÜÇÜK SANATÇILAR ÖYKÜ YAZIYOR
İlköğretim Okulları Kişisel Hijyen Eğitim Projesi.
GÖLCÜK ADNAN MENDERES ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ 2015
BRANŞ BÜLTENİ.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
EVDEKİ SORUMLULUKLAR.
ARALIK MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
Dosyabak.com T.C ……………………. İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ ……………… İLKÖĞRETİM OKULU …………………….. ÖĞRETMENİ …………………………….
ERKEN ÇOCUKLUK VE OKUL ÖNCESİ DÖNEMLERİNDE ÖZEL EĞİTİM
Sunum transkripti:

BİLGİSAYAR II DERSİ FİNAL ÖDEVİ

OKULLARIN DIŞ GÖRÜNÜMÜ Tüm sol taraftaki resimler Şehit Turgut Cengiz Toytunç Anaokuluna aittir. Tüm sağ taraftaki resimler Özel Toros Akdeniz Anaokuluna aittir.

YEMEKHANELERİ Masalar çocuklara uygundur.Kenarları sivri değildir.Yuvarlak masalar çocuklarda sosyal paylaşımı artırabilir. Kolejde ise masaların köşeleri sivridir ve bu yüzden tehlikeli durum yaratabilir.Masalar birbirine yakın olduğundan rahat hareket etme alanı yoktur.

ÇOCUKLARA AİT KİŞİSEL DOLAPLARI Dolaplar çocukların ilgisini çekecek şekilde boylarına uygun düzenlenmiştir. Bu dolaplarda çocukların boyuna uygundur fakat çocuklar açısından çekiciliği yoktur.

JİMNASTİK SALONLARI Aletler ve zemin yumuşak materyalden yapılmıştır.Çocukların zarar görmeolasılığı minimuma indirilmiştir. Temizlik sebebi ile aletlerin üzeri kapatılmıştır.Bu çocuğun özgürlüğüne aykırıdır.Temizlik çocuklar okulda yokken yapılmalıdır.

ZEKA OYUNLARI ODASI Çok geniş ve ferah bir odaydı.Materyalleri tam olarak çekemesekte yeterince materyale sahipti. Zeka oyunları odasına girdiğimizde şok olduk.Zeka geliştirici materyaller beklerken kuklası olmayan kukla köşesi karşımıza çıktı.

OYUNCAK KÖŞELERİ Burada çocukların yetişemeyeceği yüksekliğe oyuncak koymuşlar çocuklar istediği oyuncağı istediği zaman öğretmenin yardımı olmadan alamazlar. Oyuncaklar çocukların yetişebileceği yerdedir.Fakat oyuncak çeşitliliği azdır.Çocuklar öğretmen yardımı almadan istediği oyuncağa ulaşabilir.

KİTAP KÖŞESİ İki okuldada kitaplar çocukların ulaşabileceği yerdedir.

TUVALET GİRİŞLERİ İki okulda da kız ve erkek tuvaletleri ayrıdır. Bu çocuğun cinsel gelişimi açısından uygun değildir

LAVABOLAR Lavabonun köşeleri sivri olması çocuklar için tehlikelidir. Lavabonun köşelerinin olmaması çocuklar için bir tehlike oluşturmaz

AYAKKABILIKLAR Ayakkabılıklar kapalı olduğu için çocuklar kapakları açıp kapatırken sorun yaşayabilirler. Arkamızda bulunan ayakkabılıklar ise kapaksız olduğu için çocukların ulaşımına daha uygundur.

SINIFLARDA OTURMA DÜZENİ Sınıfta masalar ‘U’ şeklinde düzenlenmiştir.Çocuğun öğretmenleri ve arkadaşları ile iletişimi rahatça sağlanır. Masaların küme şeklinde oluşturulması ise iletişim kopukluğuna sebep olabilir.

ETKİNLİK PANOLARI Burada sınıftaki bütün çocukların etkinliğine yer verilmiştir.Bu durum bütün çocukların özgüvenlerini arttırır. Burada ise sınıf mevcudu 18 olmasına rağmen sadece 9 çocuğun etkinliğine yer verilmiştir.Bu da çocukların özgüvenini olumsuz yönde etkiler.

OYUN PARKLARI İki parkta da oyuncakların plastik malzemeden yapılmış olması ve zeminin yumuşak yapıda olması çocuklar için uygundur.

UYKU ODASI Devlet okullarında ağustos ayında düzenlenen yönetmeliğe göre tam gün uygulaması yönetmelikten kaldırıldığı için devlet okullarında uyku odası yoktur.Toros kolejinde ise uyku odası vardır.Ancak uyku odası çocuğa uygun değilidr.Yataklar ranza şeklinde olduğu için çocuklar için tehlike oluşturmaktadır. Çocuklara yatakların uygun olması için yerde veya yerden cok yüksek olmayan tek kişilik yataklar olmalıdır.

Toros kolejinde dikkatimizi çeken olumsuzluklardan biri de çocuklara yaptıkları hareketler etkinlikler vb. sonucu geleneksel eğitime kaçan ödül-ceza metodu uygulanmaktadır.

TEŞEKKÜRLER