PINAR TURAMAN-FUNDA ASLANER HAZİRAN-2015. Kütüphanemiz 2014-2015 eğitim-öğretim yılı için hazırlandığında kütüphanemizde 1384 kitap vardı. Öncelikle bu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Kütüphane Asistanıyım Nil ZEREK.  İ ade edilen yayınların yerle ş tirilmesi  Yeni gelen yayınların hazırlanması ( Etiketleme, pvc kaplama vb.)  Genel.
Advertisements

NE KADAR OKUYORUZ?.
KÜTÜPHANE BİLGİ VE BELGE OTOMASYONU
Merkez Kütüphane Kütüphane Otomasyon Sistemi Ödünç Alınan Yayınların İnternet Üzerinden Uzatılması Ve Rafta Olmayan Yayının Ayırtılması
ÇEVRE VE TOPLUM GERİ DÖNÜŞÜM Ahmet Burak Köseoğlu
Böylelikle toplam üye sayımız ’ya ulaştı. İlk bilgi evini açtığımızdan bu yana toplamda ödünç kitap verdik.
BİBLİYOGRAFİK LİSTE HAZIRLAMANIN AMAÇLARI
OTOMATİK ÖDÜNÇ VERME SİSTEMİ
KÜTÜPHANE ve DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI ESER İSTEK KILAVUZU.
KÜTÜPHANE VE DOKÜMANTASYON DAİRE BAŞKANLIĞI ILL = KÜTÜPHANELER ARASI ÖDÜNÇ İSTEK KILAVUZU.
Hiperkitap Kullanıcı Kılavuzu. Kütüphane web sayfanızda yer alan arama kutusunu kullanarak istediğiniz bir aramayı gerçekleştiriniz. Örneğin; fizik. Fizik.
İSTANBUL BİLGİ ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ
BTO310:Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kitap Toplama Projesi
BookMyne Kütüphaneniz artık cebinizde!. BookMyne uygulaması ile çevrenizdeki kütüphaneleri bulun.
Ellerinizi alnınıza yerleştirin. Başınızı öne doğru iterken ellerinizle başınıza engel olun. 5’e kadar sayın ve gevşeyin.
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ
Üniversitemize yeni kayıt yaptıran öğrencilere yönelik olarak Kütüphanemizce düzenlenen oryantasyon programına; Tıp Fakültesi, Eczacılık Fakültesi, Diş.
ORHANİYE İNCİ NARİN YERLİCİ İLKOKULU ORTAOKULU CİHAN ŞEN OKUL KÜTÜPHANESİ ÇALIŞMASI.
Würzburg Halk Kütüphanesi.  Kısa bilgiler ve sayılar - Ödünç verilen materyal sayısı 1,290,000 - Her 6.5 saniyede bir merkez kütüphaneden bir materyal.
ŞARKİKARAAĞAÇ HALK KÜTÜPHANESİ 2010 İKİNCİ YARIYIL FAALİYETLERİ.
Springerlink.com Emel Kaynak Mikro Bilgi Kayıt ve Dağıtım A.Ş EĞİTİM ARAŞTIRMA HASTANELERİ EĞİTİM TOPLANTISI.
GENÇ KALEMLER TOPLULUĞU
 Merkezi eğilim ölçüleri: Ortalama Ortanca Mod  Ortalama: İki veya ikiden fazla sayının toplamının toplanan sayıların adedine bölünmesiyle elde edilen.
KÜTÜPHANECİLİK HAFTASI
MARMARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANE KULÜBÜ YENİ GÖNÜLLÜLERLE TANIŞMA VE KULÜBÜMÜZÜ TANITMA TOPLANTISI.
TAŞINIRLARIN GİRİŞ İŞLEMLERİ Akış Şeması
DİZ EGZERSİZLERİ.
KBS TAŞINIR KAYIT VE YÖNETİM SİTEMİNE ENVANTER GİRİŞİ İÇİN MEBBİS E-TAŞNIR MODÜLÜNDEN KURUM BİLGİLERİ SAYFASINDAN KURUM AMBARINDAKİ MALZEMELER İLE İLGİLİ.
KARABURNA İLK/ORTAOKULU 2013/2014 TANITIM
SEVGİ BAYRAKTAR ANAOKULU
OKUMAKLA İLGİLİ BAZI İSTATİSTİKLER
5.Gün MATEMATİK 1.KİTAP İŞLEM ÖNCELİĞİ ANTRENMANLARLA
Springerlink.com Emel KAYNAK Stm-Info Bilgi Hizmetleri ve Yayıncılık
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
80. YIL CUMHURİYET İLKÖĞRETİM OKULU
SİLİFKE GAZİ ANADOLU LİSESİ
E-OKUL UYGULAMALARI-2 YÖNETİCİ MODÜLÜ * ŞİFRE İŞLEMLERİ
DİLOVASI İLKÖĞRETİM OKULU
……………………………… İlkokulu / Ortaokulu / Lisesi Eğitim Performans Değerlendirme Projesi Sunumu.
Kütüphane ile ilgili özlü sözler
Kütüphan-e Türkiye Eğitim Çalışma Grubu Webinar Serisi 24 Mart 2015
Karşılaştığınız sorunu sadece eleştirirseniz iki katına çıkar
dijitalleşme ve Kütüphaneler
T.C MALATYA VALİLİĞİ GENÇLİK HİZMETLERİ VE SPOR İL MÜDÜRLÜĞÜ
EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI 1.Sıcak Mutfak dalında, Türkiye Birinciliği 2.Soğuk Mutfak dalında, Türkiye Birinciliği 3. Otelcilik Bölümü Okulları İzmir.
ESER İSTEK (KİTAP SİPARİŞİNDE BULUNMA) Kütüphanenin ana sayfasından Giresun Üniversitesi Katalog Tarama tıklanır. Gelen ekranda Oturum Aç sekmesi seçilir.
“Hizmet Yoluyla Barış” BAHÇEŞEHİR ROTARY KULÜBÜ DÖNEMİ FAALİYETLERİ.
A Ğ RI İ SMET ÖMERO Ğ LU ORTAOKULU E Ğİ T İ M Ö Ğ RET İ M YILI KÜTÜPHANE HAFTASI ETK İ NL İ KLER İ.
Bilgisayar Programlama
MILLETIN GÖZ BEBEĞI TÜRKIYE’NIN AYDıNLıK GELECEĞI YUNUS EMRE İMAM HATİP ORTAOKULU.
İSTATİSTİKLER Öğretmen Sayısı : 42 Öğrenci Sayısı : 597 KURUM BİLGİLERİ Derslik Sayısı : 21 Fen Laboratuarı Sayısı : 0 BT(Bilgisayar) Sınıfı Sayısı :
[Hüseyin Nihâl Atsız 7 Yaşında iken] [Atsız’ın Askeri Tıbbiye yıllarına ait bir fotoğraf.] [Atsız’ın Askeri Tıbbiye yıllarına ait bir başka fotoğraf.]
Satranç Derslerinde Kullanabileceğimiz Öğretme Yöntemleri.
Kütüphane ve Dokümantasyon
KÜTÜPHANELER YURT İÇİ KÜTÜPHANELER Üniversite Kütüphaneleri
ESER İSTEK KILAVUZU İzmir Kâtip Çelebi Üniversitesi
BİLİMSEL ARAŞTIRMA YAPIYORUZ
Problem Çözelim.
EBSCOhost ile E-Kitap İndirme (Ödünç Alma)
PERİYODİK SİSTEMDE ELEMENTLERİN YERLERİNİN BULUNMASI HAZIRLAYANLAR; MERT KELEŞ 9/D RAMAZAN TAŞPINAR 9/D SERHAT KAYIKÇI 9/D ARSLAN YAKUPHAN 9/D EBRAR ÖCAL.
EBSCOhost ile E-Kitap İndirme (Ödünç Alma)
BTO310:Topluma Hizmet Uygulamaları Dersi Kitap Toplama Projesi
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ BİLGİ TOPLULUĞU
MBT-303 özel öğretim yöntemleri-ı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Neden kitap okuyoruz.
Öğretim Yılı Oryantasyon Programı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TATİLİMTATİLİM Bilgisayar oynadım kitaplarımı okudum tamam bitti.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

PINAR TURAMAN-FUNDA ASLANER HAZİRAN-2015

Kütüphanemiz eğitim-öğretim yılı için hazırlandığında kütüphanemizde 1384 kitap vardı. Öncelikle bu kitapları John Dewey 10’ lu sistemine göre sınıflandırdık. Kütüphane raflarını da bu sisteme göre ayırdık. Sınıflandırılan kitapları bilgisayar ortamına aktardık.

Her öğrenci için kütüphanede kullanabileceği kimlik kartı bastırdık. Bu kartların yerleştiği bir kartlık oluşturduk. Kütüphaneye bir bilgisayar yerleştirerek kayıtları bilgisayara kaydettik. Kitap kontrollerini bilgisayardan takip ettik.

Kütüphanemizdeki kitap sayısını arttırmak amacıyla TÜYAP Kitap Fuarı’ ndan kitap aldık. Okulda Kitap Bağış Kampanyası düzenledik.

Kitap Bağış Kampanyası ile kitap sayımız 1710 oldu. Toplanan kitapları John Dewey 10’ lu sisteme göre sınıflayarak yerleştirdik. Bilgisayara kayıt yaptık.

Kütüphaneler Haftası’ nı kutladık.

Kütüphane çalışmalarımız egzersiz bitimine kadar devam etti.

Eğitim-öğretim yılı boyunca toplam 2451 kitap okunmuştur. 1. Dönemin sonunda 7 ve 8. sınıflar arasında en çok kitap okuyan öğrenci 7/C sınıfından Zeynep TEPE iken 5 ve 6. sınıflar arasında en çok kitap okuyan öğrenci 5/G sınıfından Melike NART olmuştur. 2. Dönemin sonunda 7 ve 8. sınıflar arasında en çok kitap okuyan öğrenci 7/C sınıfından Zeynep TEPE iken 5 ve 6. sınıflar arasında en çok kitap okuyan öğrenci 5/G sınıfından Melike NART olmuştur. En çok kitap okuyan öğrenciler ödüllendirilmiştir.