MAILAND. Proje Yeri: Maia, PortekizMaiaPortekiz Proje Ofisi: Studio DassStudio Dass Tasarım Ekibi: Studio DassStudio Dass Proje Yeri: Maia, PortekizMaiaPortekiz.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
A1PEMBE SINIF SAĞLIKLI BESLENME VE YAŞAM PROJE SUNUMU
Advertisements

Jean Lurcat Lisesi.
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM,TANIYALIM
ORMAN HAFTASI.
2040 Yılında ŞEHİRLERİMİZ.
EUROMAR.
Fotograf iletisim art photo design studio © fotograf iletisim tüm hakları saklıdır.
Bir zamanlar bir ağaç varmış
ORMAN HAFTASI AĞAÇLAR NASIL BÜYÜR ?.
Aksaray Metro İstasyonu ile Valide Sultan Camii Arası
-7- orman alanları için planlanlama 1©cnokan2009.
1.İsimler Kainattaki varlıkları karşılayan kelimelere “isim” denir. İsimler değişik yönlerden incelenir.
Bir zamanlar bir ağaç varmış
El paraíso desconocido en Letonia
ÇİÇEKSİZ BİTKİLER
BİTKİLER.
DOĞAL AFETLER VE KORUNMA YOLLARI
Bitki Örtüsü.
HÜCRE VE ORGANELLERİ.
Çevremizdeki Canlılar
CANLILARIN DÜNYASINI GEZELİM, TANIYALIM
BİZİM OLDUĞU HALDE BİZİM OLMAYAN ŞEY NEDİR?
Ünite Portfolyö Sunumu
Öğretim Modeli : Çoklu Zeka
Kökler ve Gövdeler Öğretmen-Petrescu Elena-Andreea.
KÜRESEL ISINMA.
İZMİR YÖNELİŞ KOLEJİ. TEMANIN ADI: BİYOLOJİK ÇEŞİTLİLİK ÇALIŞMANIN ADI: MEŞE PALAMUDU EKİMİ ÇALIŞMANIN UYGULANDIĞI YAŞ: TÜM OKUL (ANASINIFI )
Quercus rubra m. boylarında düzgün gövdeli serbest büyüdüğünde geniş bir tepe oluşturan bir ağaçtır. Piramidal bir yapı oluşturur. En hızlı büyüyen.
Çevremizdeki Canlılar
HİKAYE İLE ÖĞRENİYORUM
TABANLIOGLU MİMARLIK.
GYMNOSPERMAE CEDRUS DEODORA HİMALAYA SEDİRİ
MEYVECİLİKTE AŞILAMA TEKNİĞİ.
GEZEGENİMİZ DÜNYA.
Canlıların Dünyasını Gezelim ve Tanıyalım.
Maddenin Değişimi.
ÇEVRE TEMİZLİĞİ.
ARKADAŞ CANLISI AYICIK
HÜCRE BÖLÜNMESİ VE KALITIM
Bir zamanlar bir ağaç varmış
RLG. Sanal gerçeklik,sanal ortamı gerçek hayatta yaşamanıza olanak sunar.Daha doğrusu bu,gerçek hayat değildir.Ancak giyilebilir teknoloji sayesinde görüntüleri.
ANA SORU: Bir bitki köklerden yapraklara suyu taşırken enerji harcamak zorunda mıdır?
DEMİŞLERKİ... Kendinizi Yönetebilmek İçin Beyninizi Kullanın,
Bireysel farklılıklar ve Eğitime yansımaları
ÇEVRE NEDİR?.
5.1 GİRİŞ Doğayla ilişkide olmanın sağlıklı olduğu fikri sezgisel olarak o kadar geçerlidir ki, uzunca bir süre insanlar doğanın sağlığa katkılarını.
GİRİŞ GİRİŞ Turizm ve seyahatin geleceğine bakmak, dumanlı kristal bir küreye bakmakla eş değer anlam taşımaktadır. Sizlere geleceği gösterebilmemiz.
Tombik ormanda.
ORMANLARIN YARARLARI KİTAPLAR DEFTERLER KALEMLER.
Şapka satarak geçinen bir adamın yolu bir gün bir ormana düşmüş. Adam biraz yürüdükten sonra sıcaktan ve yorgunluktan bunalmış, bir ağacın altına oturmuş.
Renk Kavramı.
Antalya Halk Sağlığı Müdürlüğü Bulaşıcı Olmayan Hastalıklar ve Programlar Şubesi.
FOTOSENTEZ.
KAPI GİYDİRME ÇALIŞMALARI
MAKİNE ELEMANLARI Prof.Dr.Mehmet Tunç ÖZCAN. TASARIM.
Doğadaki canlıların,aralarındaki benzerliklerine göre gruplandırılmasına ………………. Denilir Doğadaki canlıların,aralarındaki benzerliklerine göre gruplandırılmasına.
TASARIM ÖĞELERİ.
CANLILARIN SINIFLANDIRILMASI
Bir zamanlar bir ağaç varmış
Bilimsel İçerik Bilimsel içerik, bilimsel bilgiyi oluşturmaktadır. Erken çocukluk döneminde fen eğitimi de, çocukların yaşadığı çevre hakkında gerekli.
CANLILARIN SINIFLANDIRILMASI
ŞARKI:ORMANLAR YURDUMDA HAZIRLAYAN: CUMA ARAYICI
Sağlık Psikolojisi Doç.Dr. Gonca POLAT.
Sağlık Bilimleri Fakültesi

Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

MAILAND

Proje Yeri: Maia, PortekizMaiaPortekiz Proje Ofisi: Studio DassStudio Dass Tasarım Ekibi: Studio DassStudio Dass Proje Yeri: Maia, PortekizMaiaPortekiz Proje Ofisi: Studio DassStudio Dass Tasarım Ekibi: Studio DassStudio Dass

Studio Dass tarafından tasarlanan Mailand için ilham, doğa ve ormandan alınmış.

Doğa teması ve oyun alanı tasarımı bulunduğu yeri kırsal bağlamda yansıtıyor. Bu aynı zamanda giderek doğa ile ilişkilerini yitiren çocukların eğitimi için de önemli bir tema. Oyun sayesinde, çocuklar ormanları ve hayvanları korunmayı, daha da önemlisi çevre dostu olmayı ve sürdürülebilir bir hayat yaşamayı, gezegenimizin geleceği hakkında düşünmeyi öğrenecekler.

Oyun alanı "Orman" ve "Ağaç Ev" olmak üzere ikiye bölündü ve farklı yaş grupları hedef alınarak tasarlandı böylece çocuklar büyüdükleri zaman yeni rekabetlerle uğraşacaklar. Doğanın rengi olan yeşil park boyunca göze çarpıyor, kaldırım kökler gibi gözükürken konstrüksiyon mevcut yapı boyunca dikey büyüyen gövdeler ve dallar haline geliyor.

Çocukların kavramsal ve hareket yetenekleri burada oynayarak gelişiyor ve duyularını keskinleştiren ve toplumdaki ve çevresindeki bağlam ile uyum içinde sağlıklı büyümeleri için yeni dürtüler ve zorluklar verecek ekipman ve çevreyi burada buluyorlar.