1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Advertisements

HTML
MERAL ÖZARSLAN BETÜL KUBAT ÖMER FARUK BAY
WINDOWS Internet Ortamında Yazarlık Dilleri Dr. Hakan TÜZÜN.
Konu Başlığı.  Açıklamalar… Köprü Vereceğiniz Düğmeleri Bu Alana Yapın. Düğmeleri kendiniz yapacaksını z düzeni- çalışması- doğru çalışması- kullanışlılığı.
Eyvah Öğrenciler Küçüldü: Üniversite Öğrencilerinin Çok-Kullanıcılı Sanal Bir Bilgisayar Ortamında Bilgisayar Okuryazarlığı Eğitimi Alması Araş. Gör. Gonca.
(TODUP Grup C-1) GRUP KAZASIZ BELASIZ.
Hacimsel Moleküler Modellemede Kütle-Yay Sisteminin Kullanımı
GRUP SPORTİF PROJE SUNUMU Ders Sorumluları: Yrd. Doç. Hakan Tüzün Ders Adı: BTÖ302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi.
WEB TASARIMINDA TEMEL KAVRAMLAR
ADRES DEFTERİMDE NELER VAR?. Arkadaşlarınızın, akrabalarınızın ve tanıdığınız diğer kişilerin adresleri, telefon numaraları, e-posta adresleri vb. bilgilerini.
GRUP: Element GRUP ÜYELERİ: Nasri BAKTAŞ Seylani KARABACAK Gürsel MEŞE
SUNAR….
Güvenli ve Pratik Web’de çalışma saatleri için;
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 2007 – 2008 Bahar Dönemi Beytepe - ANKARA BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA.
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Grup SportyBTO302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri 1 Sporty Dünyası Hazırlayanlar:Ayşe Gamze AKALIN Nazgül BARPİEVA Mehtap MERT Ümit NALBANT Hüseyin.
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları BÖTE ORYANTASYONU GRUP ÇÖMlek Ders Sorumlusu Yrd. Doç. Dr. HAKAN TÜZÜN Hazırlayanlar.
FIRAT ÜNİVERSİTESİ TEKNOLOJİ FAKÜLTESİ
Quest Atlantis Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel Bir Bilgisayar Oyununun Teknik Yapısı.
DOĞAL AFET BTÖ–302 Internet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları
Quest Atlantis Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamları Kullanan Eğitsel Bir Bilgisayar Oyunu Örneği: Quest Atlantis Projesi Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe.
QUEST ATLANTİS Excell Üniversitesi
Kütüphane Oryantasyonu
Hacettepe Üniversiteli | Bote 1 QUEST ATLANTİS NETWORK DÜNYASI (Net1) ( FOCUS = İŞİN ÖZÜ )
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
BTO-304 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri & Uygulamaları
BTÖ 302-İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Ders Sorumlusu : Yrd.Doc. Dr Hakan TÜZÜN Hazırlayanlar : Mustafa SARITEPECİ Yeşim YENİLMEZ Yeşim YENİLMEZ Ebru KIRMAN Ebru KIRMAN Ramadan ŞEN Selahattin.
Microsoft Office Access
MEDİKO ORYANTASYONU HAZIRLAYANLAR Seçil YAŞAR Rahim TEKİN Mehmet UÇAR
Windows adası os2 Hazırlayanlar: Azize Sertkaya Yasemin Dönmez Şaylan Durum Ali Bayandur Fatih Onur Yüler.
Quest Atlantis Yapısal Dünyası
Quest Atlantis Tasarımcılar: Kenan Akpınar Nuri Durna Pınar Tosun Nurcan Çoksusamış Yasin Tursun.
Grup üyeleri: Selen ERGÜ Galip Kaya Nazgül BARPİEVA
GRUP LABORANT PROJE SUNUMU
BTÖ302 - İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMALARI
Hazırlayan Hazırlayan: Aysun Kılıç-Bilal Şen Derya Köybaşı-Hasan Kara İ.Müfit Baloğlu-Selma Höçük Ders: Ders: İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları.
RAM DÜNYASI Hazırlayanlar: Abdullah DEDE Aygül ÇELİK Çiğdem AÇIKGÖZ Hikmet AKSOY Seyit GÜNÇAL Mesut SARITAŞ Ders: BTÖ 302 – Internet Ortamında Yazarlık.
Mini-Sempozyum: Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamlarda Bilgisayar Oyunları İle Öğrenme 7. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi Gazi Üniversitesi.
PPT1 DÜNYASI Hazırlayanlar : Hazırlayanlar : Müzeyyen KUTLU Müzeyyen KUTLU Ferdi ERDEM Ferdi ERDEM F. Önder TOPAL F. Önder TOPAL Suat ÖZTÜRK Suat ÖZTÜRK.
GRUP:NET2 Grup üyeleri: Zehra Duman Buket Deringöl Abdulbaki Ensaroğlu
EXCEL 1 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ Dr. Hakan TÜZÜN (Ankara,2005)
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
BTO-302 İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri ve Uygulamaları Dersi Grup Projesi Hazırlayan: Grup HIZLI ve ÖFKELİ Gülsüm KARABAĞLI Anıl ŞAHİN Sertaç KARATEKE.
İnternet Nedir Bilgisayar Ağları Ağ Çeşitleri
CASE STUDY 8: Managing Volume
Öğretim Yazılımları Hiper metin Hiper ortam Zeki Öğretim Sistemleri Yapay ZekaBenzetişim Sanal Gerçeklik.
ERZİNCAN DİJİTAL DÜNYA VE DİJİTAL VATANDAŞLIK internetin hızla yaygınlaşmasıyla birlikte insanlar dijital bir birey olmaya başladılar. Dijital dünyada.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
WORD KULLANIMI Sayfaya sütun ve satırların oluşturduğu hücrelerden oluşan bir tablo eklememizi sağlar. TABLO EKLEMEK.
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
BTEP222 Animasyonla Hikaye Anlatımı
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
İnternet Ortamında Yazarlık Dilleri Uygulamaları
Gökhan Alaca Necip ihsan Arıkan Süleyman Işık Seçkin Aytaş Recep Tuna
Ocak, 2013 Akdeniz Üniversitesi
Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe Üniversitesi, BÖTE
Storytelling BTÖ716- Eğitsel Bilgisayar Oyunları Tasarımı
NOKTA DOĞRU DÜZLEM KONULARININ 3 BOYUTLU OYUN ORTAMINDA ÖĞRETİMİ
Bu sununun aynısını (Animasyonlar vb
Bu sununun aynısını (Animasyonlar vb
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Dünya Üzerine Yayılmış Çok-Kullanıcılı Çevrim-İçi Eğitsel
Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe Üniversitesi, BÖTE
TEST.
Sunum transkripti:

1 / 12 BTÖ 302 İNTERNET ORTAMINDA YAZARLIK DİLLERİ UYGULAMASI Hakan TÜZÜN

2 / 12 MS Word - 2 Ahmed Süheyb ÖZDEMİR Gökhan AKÇAPINAR Murat Münür ÇOLAK Eser HAYTA Ahmet YILMAZ Gamze ÜLGEN

3 / 12 Dünyamızın Genel Görüntüsü

4 / 12 2D Genel Görüntüsü

5 / 12 SÜREÇ Oyun senaryosunu hazırladık. Focus’u yazdık. 3 boyutlu sanal dünyanın kağıt üzerinde tasarımını yaptık. (Genel hatlarıyla) Görev dağılımı yaptık. 2D tasarım için diğer dünyaları inceledik.

6 / 12 SÜREÇ 2D kısmının içerikleri hazırladık. 2D kısmının kağıt üzerindeki tasarımı yaptık. 2D kısmını bilgisayar ortamına aktardık. 2D kısmını ftp adreslerimize yerleştirdik. Sanal dünyamız için internet üzerinden ve incelediğimiz diğer dünyalardan senaryo- muza uygun, resimler ve 3 boyutlu nesneler araştırdık.

7 / 12 SÜREÇ 3D tasarım çalışmalarına başladık. 2D ile 3D ortamları arasında etkileşim sağladık. Kullanışlılık testini uyguladık. Projemizi elde edilen sonuçlara göre yeniden tasarladık.

8 / 12 SÜREÇTE İYİ GİDEN OLAYLAR Güçlü bir senaryomuzun olması. Focus’umuzun açık ve net olması. Bu yüzden takıldığımız yerlerde geri dönüşlerde problem yaşamadık. Kağıt üzerindeki tasarımımız iyi olduğu için 3 boyutlu ortama geçtiğimiz zaman zorlanmadık.

9 / 12 SÜREÇTE İYİ GİDEN OLAYLAR… Görev dağılımında herkesin üzerine düşen görevi yerine getirmesi. Haftalık çalıştığımızdan dolayı süreçte ciddi aksamalar olmadı.

10 / 12 SÜREÇTE İYİ GİTMEYEN OLAYLAR Son sınıf olduğumuzdan dolayı çok fazla bir araya gelemedik. Ancak internet üzerinden sürekli iletişim halindeydik. (Messenger, Quest Atlantis aracılığıyla) Böyle bir dersi ilk defa aldığımızdan dolayı 3 boyutlu tasarım ve sanal dünya tasarımı konusunda yeterli düzeyde bilgi sahibi değildik.

11 / 12 ÇIKARILAN DERSLER 2D alanını daha etkileşimli bir hale getirirdik. (Dosya gönderimi v.s.) 3D ortamı içinde kullanacağımız nesneleri kendimiz tasarlardık. Nesnelere bot aracılığıyla hareket eklerdik. Program içinde değişkenler kullanarak kullanı- cıyı gideceği yer konusunda yönlendirirdik ve etkileşimi artırırdık.

12 / 12 Bizi dinlediğiniz için teşekkür ederiz…