ÜNİTE PLANI MESLEKLER.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Mutluköy İlköğretim Okulu
Advertisements

Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
ÖZEL MARMARA İLKOKULU 1. SINIFLAR MESLEKLER ÜNİTESİ.
Çağın Gidişine Göre Öğretmen Nasıl Olmalı?
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
IŞIL ÖNCEL EBRU YETİM SERAP DAĞLAR YASEMİN ARSLAN NURGÜL KABAR
Eğitim İhtiyaçları Değerlendirmesi (TNA)
BASKETBOL Hazırlayan Ayşegül YILDIZ.
Newton’un Hareket Kanunları
Yaşam Boyu Öğrenme Prof. Dr. Ali ŞEN.
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
TARTIŞMA YÖNTEMİ.
9. SINIF TARİH DERSİ PROJE ÖDEVİ
AkçanSA Fatih Sultan Mehmet İlköğretim Okulu
ANLATIM TÜRLERİ DENİZLİ LİSESİ (ANADOLU STATÜSÜ)
Ünite Tasarım Sunusu Hazırlayan : Ebru GİRGİN.
BASKETBOL.
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
TAŞITLAR.
Örnek Olay Öğretim Yöntemi
Ünite Planı Özeti: Bu ünitede temel soru ile çevremizdeki cisimlerin disiplinler arası bağlantı kurularak öğrencilerin aklına gelebilecek her şekilde.
TÖMÜK SİNAN SUVERİR İLKÖĞRETİM OKULU MERSİN - Erdemli Ferda ÇELİK
MEB HİZMET İÇİ EĞİTİM SEMİNERİ
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
ZEKERİYA GÜÇER İLKOKULU
Öğretim Durumlarını Planlama
Geçmiş bize gelecek hakkında ne söyler? Bir akımın devamlılığını hangi değişkenler kısıtlar yada destekler?
Cümlede Anlam.
ETwinning Twinspace Kullanımı Nisan 2014.
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
BİLGİ OKURYAZARLIĞI EĞİTİM PROGRAMI TASARIMI ÇALIŞTAYI
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
KENDİMİ TANIYORUM Kazanım: Kendini tanımanın ders seçimindeki önemini fark eder. 9. Sınıf 74 nolu kazanım etkinliği.
DEĞERLERİM VE MESLEĞİM
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
ÜNİTE 2 : İBADET KONUSUNDA BİLGİLENELİM KAZANIM: İbadetlerin davranışlar üzerindeki etkisini fark eder. TARTIŞMA YÖNTEMİ.
Etkinlikler ve Örnek Formlar
ALİ-HASAN COŞKUN meslekİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ
ALAN TERCİHLERİ VE MESLEK SEÇİMİ
Kat Hizmetleri Organizasyonu
HAYAT BİLGİSİ VE SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
ZAMANIN ETKİLİ KULLANIMI
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
Mehmet ŞAHİN Toprak Sanayi İ.Ö.O./ÇORUM
Rehber Öğretmenlerimiz Elif BAŞ BULUT Mustafa ŞENDEN Hoş geldiniz
TEKNO FARKLILAŞTIRMA Ideal 2015 Amasya Üniversitesi Kasım 2015.
YETİŞKİN EĞİTİMİ VE İLETİŞİM BECERİLERİ
Probleme Dayalı Öğrenme
Kişisel Rehberlik.
İŞ VE MESLEK DANIŞMANLIĞI HİZMETLERİ. Meslek Nedir? Meslek, kişilerin belli bir eğitimle edindikleri ve hayatlarını kazanmak için sürdürdükleri düzenli.
2 .BÖLÜM ÖĞRENME KURAMLARI VE YENİ MEB PROGRAMI Hazırlayanlar: Ahmet Ataç Gülenaz Selçuk Cihan Çakmak İhsan Yılmaz.
Öğretim Tasarımı Problem Analizi ve İhtiyaç Değerlendirme.
YAPIM KUŞAĞI ÜRETİYORUM ETKİNLİĞİ.
ADAY ÖĞRETMENİN Öğretme-Öğrenme Süreci (ders verme)
Örgütsel sosyalizasyon ve kariyerler
ACCESS GRUBU 5.SINIF MATEMATİK ÜÇ BOYUTLU GEOMETRİK CİSİMLER
ALAN TERCİHLERİ VE MESLEK SEÇİMİ
ÖĞRETİM TASARIMI DERSİ PROJE SUNUMU
Mutluköy İlköğretim Okulu
PROJE KOORDİNATÖRLERİ: MELEK KAYA MÜLAYİM ÖZLEM URAL
ROLLER ve SORUMLULUKLAR
Erken Çocukluk Döneminde Sağlık Bilimleri Fakültesi
GÖRÜŞME İLKE VE TEKNİKLERİ Sağlık Bilimleri Fakültesi
ORTAÖĞRETİM DEMOKRASİ VE İNSAN HAKLARI DERSİ
Öğretim Teknolojisi ve Öğretim Tasarımı
SLAYT.
GRUP TARTIŞMASI YÖNTEMİ
21. YY BECERİLERİ.
Sunum transkripti:

ÜNİTE PLANI MESLEKLER

ÜNİTE ÖZETİ Öğrencilerim, ileride seçmek istedikleri mesleklerle ilgili ayrıntılı bilgilere sahip değildir.İleriki yıllarda meslek seçiminde onlara yol göstermesi bakımından ve çevresindeki mesleklerle ilgili bilgi sahibi olması bakımından bu projeyi hazırlayacaklardır. Bunun için her bir öğrenci bir meslekle ilgili araştırma yapacak,anket hazırlayacak ve dolduracaktır.Seçtiği meslekle ilgili resimler,şiirler,ve seçtiği meslekle ilgili bilgilerin de yer alacağı bir kitapçık oluşturacaktır.Mesleklerle ilgili kendi çektikleri resimlerden ve yaptıkları röportajlardan oluşan bir sunum hazırlayacaklardır.

ÖĞRETİM PROGRAMI TASARIM SORULARI TEMEL SORU:Hiç kimsenin işi olmasaydı yaşantımız nasıl olurdu? ÜNİTE SORUSU:İdealinizdeki mesleği neden yapmalısınız? İÇERİK SORULARI:Çevrenizdeki meslekler nelerdir? Herkes bir meslek sahibi midir? Bir meslek sahibi olmak niçin önemlidir?

BU ÜNİTE İLE İLGİLİ OLARAK ÖĞRENCİLERİMDEN BEKLENTİLERİM Araştırmacı olmaları Paylaşımcı olmaları Sorgulayıcı olmaları Teknolojiyi kullanmaları Öz denetim becerilerini kazanmaları Eleştirilere açık olmaları

PROJEYİ UYGULAMA AŞAMALARI Her öğrenci bir meslek ile ilgili merak ettiklerini içeren anket soruları hazırlayacak, Meslek sahibi kişilerle görüşme yapıp anket dolduracak ve fotoğraf çekecek, Meslekle ilgili resim şiir,yazı ve anketini kitapçık haline getirecek, Sınıf ortamında çalışmasını sözlü olarak sunacak, Sınıf arkadaşlarıyla bir araya gelerek çektikleri resimlerden ve yaptıkları röportajlardan oluşan bir slayt hazırlayacak.

ÖĞRENCİLERİM 21.YÜZYIL KAZANIMLARINDAN HANGİLERİNE ULAŞACAKLAR? Değişik şekil ve ortamlardaki etkili sözlü, yazılı ve çoklu ortam iletişim araçlarını anlama, kullanma ve hazırlama Bireysel farklılıklara hoşgörülü yaklaşmak,öğrencinin kendini ifade etmesine ortam yaratmak. Takım çalışması ve liderlik gösterme; farklı rol ve sorumluluklara uyum gösterme; başkaları ile verimli çalışma; kendini başkalarının yerine koyma; değişik farklılıklara saygı gösterme

GERİBİLDİRİM Öğrencilerin eksikliklerini fark edebilmelerini sağlamak. Hangi aşamalarda zorlandıklarını veya tıkandıklarını belirlemek, Sorunların çözümü için beyin fırtınası yöntemi uygulamak.

Hazırlayan:AYŞE GÜL ÇELİK