ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-1

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Site konuyu en ince ayrıntılarıyla ele alarak anlaşılırlığı artırmış.
Advertisements

UZAKTAN EĞİTİM.
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Eğitim İçeriğinin Sunumu
Türkçe Eğitimi için site incelemesi
Program Geliştirmenin Felsefi Temelleri S.17-27
Bby 252 AraştIrma yöntemlerİ 2014 Bahar ders hakkINda Bİlgİ
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
EĞİTİMDE WEB 2.0 KULLANIMI
YARATICI ÖĞRENCİ YETİŞTİRME Hazırlayan: Dr. Uğur Altay MEMİŞ
2.HAFTA ETKİLİ BİR ÖĞRETİM YÖNTEMİ Hazırlayan: Dr. Uğur Altay Memiş
DRAMA 1.HAFTA EĞİTİMDE DRAMA Hazırlayan: Dr. Uğur Altay MEMİŞ.
HALKLA İLİŞKİLER VE REKLAMCILIKTA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
PROBLEM ÇÖZME YÖNTEMİ Melike KUZUGÜDEN Havva KABALAK
Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Öğretmenliği
Bu sunum Akdeniz Üniversitesi öğrencisi tarafından Bilgisayar 2 dersi için hazırlanmıştır. KONU: WEB 2.0 ARAÇLARI.
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
Similasyon (Benzetim)Tekniği
ÖRNEK OLAY.
Kullanıldığı Durumlar? Tekniğin Dezavantajları?
ÖĞRETİMİ TASARLAMA: STRATEJİLER
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HALİL TAŞEL GÖKHAN ÖZENÇ YASİN KAYIŞ TURAN ACAR
Liderin Kendini İfade Etme Becerisi. Grup Lideri; Kabul edici olmalı Kendi ihtiyaç ve duygularının farkında olmalı ve diğerlerinin ihtiyaçlarından ayırt.
BİLGİSAYAR VE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİ EĞİTİMİ ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
21. Yüzyıl becerileri.
Öğretimde Kullanılan Yaklaşımlar (Stratejiler)
Örnek Olay Öğretim Yöntemi
MİMİO Hazırlayanlar Duygu Akdiş Ayşenur Konur
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Altı Şapkalı Düşünme Tekniği
Uzaktan Eğitimde Öğretmen ve Öğrenci Rolleri
Öğretim İlke ve Yöntemleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık
PROJE TABANLI ÖĞRENME NEDEN GEREKLİDİR?
Evrim Suna ARIKAN Özlem YAŞAR UĞURLU
ÖĞRETİM ETKİNLİKLERİ MODELİ
Özel Öğretim Yöntemleri Vızıltı
Bünyamin AĞGÜRBÜZ Mustafa AY Muhammed ALTINTAŞ Ahmet ZENCİRLİ
ÖĞRENME GALERİSİ.
DOĞA BENGÜ KOTAN 935 BERKAY ORKAN 1071
HAZIRLAYAN :ALPEREN ÖZ DİLEKÇEM SAKARYA VALİLİĞİNE SAKARYA SAYIN VALİLİK: BU ÜLKEDE İŞSİZLİK BACAYI SARDI BUNUN İÇİNDE POBİŞ’İ AÇTIM. SAYGILARIMLA ALPEREN.
ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-1
KONUŞMA HALKASI.
1- Site konuyu ince ayrıntılara ayırarak anlaşılmasını kolaylaştırmış. Örnekler üzerinden açıklayıcı şekilde yerleri gösterilmiş.
Halil İbrahim Karakuş Özellikleri:  Türkçe üzerine geniş kapsamlı bir site,  Dosya deposu linkinden ulaşılabilecek(Ders.
Ortaokul Öğrencilerine Yönelik Eğitsel İçerikler
TÜBİTAK Doç. Dr. Eyüp ARTVİNLİ
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM UYGULAMALARI
ÜNİTE 2 : İBADET KONUSUNDA BİLGİLENELİM KAZANIM: İbadetlerin davranışlar üzerindeki etkisini fark eder. TARTIŞMA YÖNTEMİ.
KEŞFEDEREK ÖĞRENME (BULUŞ YOLUYLA ÖĞRENME)
Değerler Eğitimi Sevgi-Saygı ayında. Bu konuda bir sunu hazırlayınız.
İNTERNET HAFTASI ( NİSAN 2014)
H.Ö.G.1 PERSONEL GENEL MÜDÜRLÜĞÜ. H.Ö.G TEKNİĞİN ÖZELLİKLERİ  EKİP BAZLI  PROJE BAZLI  KATILIMCI  İNNOVATİF  SÜREÇLERE YÖNELİK  ETKİN PLANLAMA.
END3061 SİSTEM ANALİZİ VE MÜHENDİSLİĞİ
AKTİF ÖĞRENME YÖNTEMLERİ
CREATIVITY &PROBLEM SOLVING Brainstorming, Questions, Hats
Metadata, z39.50, FRBR, ve RDA. Ders içeriği Web kaynakları ve web kaynaklarında kimlikleme Derin web – Yüzeysel web Arama Motorları Metadata Kopya Kataloglama.
EĞİTİMDE YARATICI DRAMA
SOSYAL BİLGİLERDE BECERİ EĞİTİMİ
Oyun ve Din Öğretimi Dr. H. Kader ZENGİN.
Yapılandırmacılık (Oluşturmacılık / Constructivism)
EĞİTMEN: GENÇ OSMAN İLHAN ADALET TANRIVERDİ. NASIL UYGULANIR? Katılımcılara üzerinde görüşme yapacakları konu verilir. Tüm katılımcılardan konuya yaklaşırken.
EĞİTMEN: GENÇ OSMAN İLHAN ADALET TANRIVERDİ. NASIL UYGULANIR? Katılımcılara üzerinde görüşme yapacakları konu verilir. Tüm katılımcılardan konuya yaklaşırken.
Öğretim Yöntemleri Prof. Dr. Recai Doğan.
ARGÜMANTASYON.
21. YY BECERİLERİ.
ÇOCUKLUK DÖNEMİNDE YARATICILIK VE SANAT EĞİTİMİ
Üst Düzey Zihinsel Beceriler
1 EĞİTİMDE YARATICI DRAMA EĞİTİMDE YARATICI DRAMA.
Sunum transkripti:

ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-1 BÖTEB III ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ-1 ÇaLıŞtAy

Nedir? Çalıştay,önemli,hassas ve belirsiz konularda “kaliteli kararlar” alınabilmesi için katılımcı bir ortamda durumun/konunun irdelenmesi,analiz edilmesi,fikirlerin sentezlenmesi için tasarlanmış bir çalışma yöntemidir 1 www.themegallery.com BÖTEB III

NEDEN ÇALIŞTAY? Fikir zenginliği,içte kalan fikirlerin paylaşılması 1 Yaratıcı düşüncelerin çokluğu 2 Şirketler için,şirket gidişatı ve olumsuzlukların önlenmesi 3 4 Etkili ve hızlı sonuçlar üretmek için İş performansının artırılması 5 www.themegallery.com BÖTEB III

NEDEN ÇALIŞTAY? 1 2 3 4 5 Etkinlik ve verimin artırılması Gerçek amacın netleştirilmesi ve bunlara odaklaşılması 2 Çıkan sonuca göre ilgili yol haritasını oluşturmak 3 4 Arzu edilen hedeflere ulaşmak için en iyi yolları bulmak Sorunları daha açık ve çözülebilir hale getirmek 5 www.themegallery.com BÖTEB III

Çalıştay ile sorular doğru grup ve kişilere yöneltilmiş olur. NEDEN ÇALIŞTAY? O andaki durumu ve yapılması gerekenleri görmek 1 Çalıştay ile sorular doğru grup ve kişilere yöneltilmiş olur. 2 Yeni kullanıcılar daha deneyimli ve usta yönlendiriciler tarafından desteklenmiş olur 3 4 Bütünü gören kişiler sorunu birlikte tespit eder ve sistemli çözümler üretebilir. Çalıştay sonucunda hazırlanan rapor ile fikirler netleşir,somut bir hale gelir. 5 www.themegallery.com BÖTEB III

Çalıştay Yönteminin Avantajları Yaratıcı düşünme fikri geliştirir. Öğrenciler sorunlara farklı açılardan yaklaşır ve fikir zenginliği oluşur. Öğrenciler belli bir sorunla ilgilenip çözmeye çalıştıkları için ilgi ve güdüleri yüksektir. www.themegallery.com BÖTEB III

Çalıştay Yönteminin Avantajları Sağlam ve kalıcı bilgiler oluşturular. Öğrencilerin problem çözme becerisini geliştirir. Öğrencilerin dili etkili kullanabilmesine yardımcı olur. www.themegallery.com BÖTEB III

Çalıştay Yönteminin Avantajları Öğrencilerin fikirlerini söylemesi için demokratik bir yöntemdir. Etkili anlama ve dinleme eğitimi sağlar. Öğrenciler başka fikirlerin olduğunu görür ve onlara saygı duymayı öğrenir www.themegallery.com BÖTEB III

Çalıştay Yönteminin dEzAvantajları Bazı öğrenciler rol almak istemeyebilirler. Anlatılacak konu çalıştay yöntemine uygun değilse yöntem işe yaramayabilir. Önceden hazırlanılmazsa çok zaman alır. www.themegallery.com BÖTEB III

HAZIRLAYANLAR Bayram Akgün Nurullah Taş BÖTEB III 060623024 060623003 www.themegallery.com BÖTEB III

KAYNAKÇA www.calistay.com www.kadirga.k12.tr/kad_tky.doc www.kalder.org.tr/preview_content.asp?contID=700&tempID=1&regID=2 - 18k - http://www.kuraldisi.com/edu_article.php?pro=e_view&cid=54&aid http://pembehaber.blogspot.com/2008/05/altay-nedir.html http://nedir.net/ext.php?m=show&b=calistay http://www.anlambilim.net/calistay-nedir-14104.htm www.themegallery.com BÖTEB III