Kurumsal Kimlik Türkiye Toplum Hizmetleri Vakfı İstanbul 3'üncü Asliye Hukuk Mahkemesi'nin gün ve 1993/363 esas 1993/298 karar sayısı ile tescili.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
KAYSERİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

KalDer Türkiye Kalite Derneği
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
ORTAOKUL SONRASI EĞİTİM SEÇENEKLERİ

MUĞLA ÜNİVERSİTESİ VE BOSAV İŞBİRLİĞİ OLANAKLARI.
Türk Patent Enstitüsü Tarafından Düzenlenen Eğitim Programları
MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİ BAĞLAMINDA EĞİTİM İHTİYACI VE KONYA’DA MEDYA OKURYAZARLIĞI DERSİ SEÇİMİNİ ETKİLEYEN FAKTÖRLER: 1.
İLAHİYAT FAKÜLTESİ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI GÜZ DÖNEMİ AKADEMİK GENEL KURUL.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İSTANBUL BARIŞ ÇALIŞMALARI ve UYGULAMALI ETİK ENSTİTÜSÜ KURULUŞ ÖNERİSİ Doç. Dr. Havva Kök Arslan.
A.Ekrem ÖZKUL Kürşat ÇAĞILTAY
KOÜ HUKUK FAKÜLTESİ «Adalet gücü bağımsız olmayan bir milletin, devlet halinde varlığı kabul olunmaz.»
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ GENÇLİK ARAŞTIRMALARI VE UYGULAMA MERKEZİ FAALİYET SUNUMU Merkez Müdürü / Prof. Dr. AYLİN GÖRGÜN BARAN.
SİVİL TOPLUM KURULUŞLARI
KURULUŞU Çocuk felsefesi anlayışı: Bir çocukta bütün çocukları düşünmek. Çocuk ödevi yaklaşımı: Türkiye'de ve dünyada tek bir sorunlu çocuk kalmayıncaya.
İstanbul Tıp Fakültesi Tıp Eğitimi Araştırma ve Uygulama Merkezi Etkinlikleri   Darendeliler.
OKUR YAZARLIK EĞİTİMİ - KOYE
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü
ESPAÑA SİSTEMA DE EDUCACİÓN LA EDUCACİÓN SUPERİOR LA FORMACİÓN DE LOS DOCENTES AB Ülkelerinde Eğitim Prof. Dr. Mustafa ERGÜN Nurcan BUNAR.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ DİLBİLİM TOPLULUĞU MAYIS
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. "Sofra bir kazanç ve öğrenme kuruluşudur." Hüseyin Özer.
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Özdeğerlendirme Kurulu Raporu 30 Haziran 2010 Ankara.
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
Hacettepe Üniversitesi Engelliler Araştırma ve Uygulama Merkezi
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PROF. DR. SEBAHATTİN BALCI KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ REKTÖRÜ (28 – 29 Mart 2013, İstanbul, Türkiye)
İkinci Dil Olarak Türkçe Öğretimi
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK ARAŞTIRMALAR MERKEZİ SENATO SUNUMU
PANEL KONUSU: TÜRKİYE’DE AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM TEMEL POLİTİKASI Modelleri – Kurumları – Mevzuatı KATILIMCILAR Prof. Dr. Üstün ÖZEN-Atatürk Üniversitesi.
ÇAĞDAŞ YAŞAMI DESTEKLEME DERNEĞİ
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ HALK SAĞLIĞI ENSTİTÜSÜ
ÜNİVERSİTE REFORMLARI
TÜRKİYE’DE UZAKTAN EĞİTİM
Toplumsal Sorumluluk Tüm bireylerin, içinde yaşadıkları toplumun yaşam kalitesini iyileştirmek için bütün toplumla birlikte ekonomik, çevresel, kültürel.
PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ
e-MarEdu Nedir? Mihenk Taşları İlkeler Misyon ve Vizyon İstatistikler Çözüm Ortakları Önemsediklerimiz İletişim Bilgileri Servisler Uygulamalar.
DERS KİTAPLARINDA İNSAN HAKLARI PROJESİ TÜRKİYE BİLİMLER AKADEMİSİ TARİH VAKFI İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ 10 YILI ULUSAL KOMİTESİ TÜ RKİYE İNSAN HAKLARI VAKFI.
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ
DUMLUPINAR ÜNİVERSİTESİ BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜŞAVİRLİĞİ ETKİNLİK VE ÇALIŞMALARI ( )
İNSAN HAKLARI EĞİTİMİ PROJESİ
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
Prof. Dr. İhsan Sabuncuoğlu Abdullah Gül Üniversitesi Gelen Öğrenciler ve Uluslararasılaşma 23 Ekim 2015.
ULUSAL VE ULUSLARARASI KURULUŞLAR
İÜ AUZEF VİZYON VE STRATEJİ ÇALIŞTAYI Melih Arat ve Hakan Turgut
Ortaklık Kurma Kütüphan-e Türkiye Tanıtım Çalışma Grubu Ankara, Ağustos 2015.
MÜZE BİLİNCİ VE MÜZELERLE EĞİTİM
TÜBİTAK. TÜRKİYE BİLİMSEL VE TEKNİK ARAŞTIRMA KURUMU(TÜBİTAK) Üniversite, kamu ve özel sektör kurum ve kuruluşlarınca yürütülen ar-ge faaliyetlerine destek.
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ
ENGELLİLER UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ. Kuruluş: 2003 Özürlüler Araştırma ve Uygulama Merkezi 2014 yılından itibaren Engelliler Uygulama ve Araştırma.
DÜNYADA ve TÜRKİYE’DE UZAKTAN EĞİTİM UYGULAMALARI
Okula neden devam ediyorsunuz? “Eğitim görmek için.”… Okul bizi hayata hazırlamada laboratuvar görevi görür. Sorunlara uygun çözüm yolları geliştirmemize.
TÜRKÇE ÖĞRETİMİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
BİZ KİMİZ 2000 Yılından bu yana farklı organizasyonlarda aktif olarak görev almış; alanında uzman ve akademik anlamda ciddi projelere imza atmış bir ekibiz.
Yrd Doç Dr Turhan ŞALVA İş Sağlığı ve Güvenliği
İKLİM DEĞİŞİKLİĞİ KONUSUNDA FARKINDALIK GELİŞTİRME PROJESİ
FAKÜLTEMİZ HAKKINDA Fakültemiz tarihinde kabul edilen ve tarihinde Sayılı Resmi Gazetede yayınlanan Bakanlar Kurulu Kararı.
PERFORMANSGÖSTERGESİ HEDEFE YÖNELİK TEDBİR FAALİYET LER
SABANCI VAKFI 14 Kasım 2016.
ULAKNET VE ULAKBİM Atay İSLAMOĞLU
MERKEZİ SİCİL KAYIT SİSTEMİ
HAYAT BOYU ÖĞRENME GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
YAYGIN EĞİTİM.
Ondokuz mayıs üniversitesi Havza meslek yüksek okulu
BURSA TEKNİK ÜNİVERSİTESİ TOPLUM GÖNÜLLÜLERİ TOPLULUĞU
Karşılaştırmalı Eğitim
Kültür Toplumu oluşturan insanın öğrendiği, bilgi, sanat, gelenek, görenek ve benzeri yetenek, beceri ve alışkanlıkları içine alan karmaşık bir bütündür.
TÜRK DİLDEŞ ÜLKELER İŞBİRLİĞİ KONSEYİ (TÜRK KENEŞİ)
Karabük Üniversitesi Edebiyat Fakültesi Türk Dili ve Edebiyatı Bölümü
Sunum transkripti:

Kurumsal Kimlik Türkiye Toplum Hizmetleri Vakfı İstanbul 3'üncü Asliye Hukuk Mahkemesi'nin 10.09.1993 gün ve 1993/363 esas 1993/298 karar sayısı ile tescili yapılmış ve bu tescil Resmi Gazete'nin 4 Aralık 1993 tarih 21778 sayılı nüshasında yayınlanmıştır. Dış İşleri Bakanlığı'nın 16.12.1997 tarih YTGY-307.500/3966-6071 sayılı yazısında verilen olumlu görüşe istinaden Başbakanlığın 25.12.1997 tarih ve B.02.0.KKG/156-530/5594 sayılı yazısıyla Türkiye Toplum Hizmetleri Vakfı'na Almanya'da şube kurma izni verilmiştir. Yönetim Biçimi Tam yetkili bir başkan ile başkanı seçen ve değiştiren Kurultay (Genel Kurul) tarafından yönetilmektedir. Vakıf Başkanlığı Prof. Dr. Tahir Özgü tarafından yürütülmektedir.

Vakıf Kurultay Üyeleri  Bireysel Üyeler   Prof. Dr. Tahir Özgü  Prof.Dr. Ayhan Hakan  Ahmet Suat Ertem  Prof.Dr. Önder Kayhan Ali Haydar Üstay Tahsin Şahin Prof. Dr. Yılmaz Büyükerşen  Gülizar Cengiz Prof. Dr. Semih Büker  Yusuf Keskin  Prof. Dr. İsmail Bircan   Dr. Gazanfer Gür  Prof. Dr. İzzettin Önder  Ali Vuslat Turan Bülent Atakul  Doç. Dr. Bora Ataman  Mustafa Serdal Ünal  Doç. Dr. Tuğrul Hakioğlu Alp Polat  Ali Aytaç Aras Prof. Ergin İnan  Prof.Dr. Mustafa Sağlam   Kurumsal Üye Mustafa Metin Özsınmaz   T.C. Anadolu Üniversitesi Haluk Hami Önen 

Amacı Türkiye Toplum Hizmetleri Vakfı (TOVAK) Türkiye’nin refahının artması ve toplumumuzun refahtan sosyal adalet anlayışı içinde yararlanması için, gönüllü katkıları bir araya getirmeye çalışan bir toplumsal hizmet kuruluşudur. Yukarıda kısaca tanımlanan amaca uygun olmak kaydıyla TOVAK hizmetlerinde herhangi bir alan sınırlaması yoktur. Ancak öncelik sıralaması yapıldığı takdirde eğitime dönük hizmetler TOVAK gündeminin başlarında yer alır ve Türkiye’ nin nispi yoksulluğunu kuşatmak üzere başlatılacak geniş katılımlı bir Kalkınma Eğitimi Hareketinde, kendisine düşen gönüllü vazifeyi üstlenmeye hazırdır.

Avrupa Kurumsal Kimlik TOVAK e.V., Türkiye Toplum Hizmetleri Vakfı‘nın (www.tovak.org) Avrupa teşkilatı görevini üstlenen, ancak Alman yasalarına göre kurulmuş ve kamu yararına çalışan kurum niteliğine sahip bir tüzel kişiliktir. Temel amacı başta Almanya olmak üzere Avrupa ülkelerinde yerleşik Türkiye menşeli toplumun eğitimsel, sosyal kültürel ekonomik açılardan gelişmesine katkıda bulunmaktır.

Mevcut Altyapı

Mevcut Altyapı TOVAK İstanbul Merkez ve sekreterya

Mevcut Altyapı Uluslararası Marmaris Akademisi (UMA) 52 Yatak 4 Seminer/Atölye Mekanı 80 Kişilik açık anfi Restoran,yüzme havuzu,teras,bahçe Gözlemevi,TV Kayıt ünitesi

Mevcut Altyapı UMA

Mevcut Altyapı UMA

Mevcut Altyapı Nazife ve Mehmet OLUĞTUGAL GÖZLEMEVİ Vakfımızın Uluslararası Marmaris Akademisi’nde bulunan 35 cm’lik (14‘‘) teleskobu ve dört metrelik kubbesi ile gözlemevi popüler bilim etkinlikleri yanı sıra akademik düzeyde de gözlem yapmaya imkan sağlamaktadır. 15 Haziran 2011’de açılışı yapılan Oluğtugal Gözlemevi 25’in üzerinde bilim-toplum etkinliğinde yaygın bir şekilde kullanılmış ve bunun yanında, uzman astronomlar tarafından bilgisayar kontrollü kurulumu ve CCD kamerası sayesinde pek çok derin uzay cisminin fotoğrafı çekilmiştir.

Mevcut Altyapı TOVAK e.V Köln merkez ve sekreterya

PROJELER

İMECE Nedir www.tovakimece.org İhtiyaç sahibi İlk Öğretim Okullarımızın onarımı için, yardımseverlerin, yerel yönetimlerin, köy ya da mahalle sakinlerinin, öğretmenlerin ve öğrencilerin destek ve emeklerini bir araya getirdikleri toplumsal hizmet projesidir. www.tovakimece.org

İMECE’ nin Farkı Nedir İMECE; geleneksel ve sıradan bir hayırseverlik duygusuna kendi yararı dışında, çok daha geniş bir anlam katarak; Birlikte, el ele, omuz omuza iş yapma ve başarma heyecanını körükler. "Biz fakiriz, bize yardım edin" sarmalını kırıp, "çalışırsak kurtuluruz" duygusunu besler, umut eğitimi yaratır. Bir şey istemek için önce kendi emeğini, gücünü ortaya koymayı, hak etme duygusunu diri tutmayı, ezik yaşamamayı öğretir. Yeni yetişen kuşaklarda sosyal sorumluluk anlayışını geliştirir. İyi bir hukukçu, mühendis, hekim, işletmeci olmanın kendiliğinden ve nasıl olsa iyi bir yurttaş da olmaya yetmeyebileceğini öğretir. Hatta yetişkin hayırseverlere de nasıl daha iyi bir hayırsever olunabileceğine de örnekler üretir. Yani bir anlamda hayırseverlik eğitimi de yapar. Nihayet sadece maddi olarak bakıldığında dahi, kendi çapında sınırlı kalabilecek bir eğitim desteğinin, diğer olası katkıları da ateşleyerek çok daha büyük bir hizmete, üretime, yarara ve hayra dönüşmesini sağlar. İşte İMECE bunlardan dolayı farklıdır; bunlardan dolayı, eğitime katkıda bulunmak isteyen her iyiliksevere, duyarlı kişiye ve kuruma mükemmel bir adres gösterir.

Nerelerde, Kaç Okul Onarıldı Toplam: 277 okul Nisan 2015 itibariyle

Hangi Üniversitelerle Çalışıldı Bugüne kadar İMECE projesi kapsamında onarılan toplam 277 köy okulundan 36’ sı Üniversitelerde okutulan Topluma Hizmet Uygulamaları dersi kapsamında 13 üniversitenin öğrencilerinin de katılımıyla onarıldı. Nisan 2015 itibariyle

(ULUSLARARASI İMECE)

TOVAK Uluslararası Gençlik Topluluğu ONDOKUZ MAYIS KULÜBÜ Almanya’da (Avrupa’da) yerleşik Türk menşeli gençler öncülüğünde Çeşitli ulusların elit gençliği arasında Sosyal sorumluluk projeleri ve Bilimsel, kültürel, sanatsal etkinlikler yoluyla Uluslararası kalıcı dostluk ve anlayış geliştirmek

İlk uygulamadan Görüntüler Eylül 2014 / Marmaris Turgut Köyü İlkokulu

İlk Uygulamadan Sosyal Görüntüler

Uluslararası Marmaris Akademisi (UMA) Bu proje Türkiye Toplum Hizmetleri Vakfı'nın Marmaris Turunç Beldesi’nde kurulu bulunan ve mülkiyeti kendine ait olan uluslararası bilim, kültür ve sanat merkezindeki faaliyetleri kapsar. Burada düzenlenen etkinliler yoluyla Vakfa gelir de sağlanmaktadır. Faaliyetler kısaca, Her yıl uluslararası katılımlarla gerçekleşen bilim, kültür, sanat atölyeleri, kursları, seminerleri ve çalıştayları sayesinde yüzlerce Türkiye dostu yaratılması, Özellikle Almanya’da yerleşik üniversiteli Türk gençlerin anayurt bilgi ve kültürlerini geliştirmeye yönelik seminerler düzenlenmesi, Çocuklara, aileleri ile birlikte katılacakları ve pozitif bilimleri sevdirecek bilim kampları düzenlenmesi, şeklinde özetlenebilir. UMA, aynı zamanda, kültür sanat turizminin Türkiye’de geliştirilmesine katkıda bulunmayı bir toplumsal sorumluluk olarak görmüş ve bunu kendi için görev haline getirmiştir www.akademimarmaris.net

AKADEMİ

TOVAK Akademi WEB tabanlı bir “Halk Eğitim Merkezi” olan TOVAK Akademi, bilgi çağında, teknolojinin eğitim alanında daha yoğun ve işlevsel olarak kullanılması amaçlayan çalışmalar yapmaktadır. www.tovakakademi.org

TOVAK Akademi TOVAK Eğitim TV Türkiye Toplum Hizmetleri Vakfı tarafından hazırlanan seminer, eğitim, çalıştay, gibi programlardan oluşan güncel bilgilerin yayınıdır. Şu anda lise düzeyi ve erişkinler için yayınlanmakta olan Türkçe dersleri, özellikle yurtdışında yaşayan Türk toplumu için tasarlanmıştır. İlköğretim düzeyi için ise senaryo ve kayıt işlemleri sürmektedir. Öğretmenler için Dijital Asistan / e-ASİSTAN Bu program eğiticilere ders hazırlamada, uygulamada, yayınlamada, arşivlemede ve ders malzemesi geliştirmede dijital teknolojiden ve web tabanlı ortamlardan yararlanmayı öğretmektedir. Şu anda Suadiye Rotary Kulübü bursuyla 80 öğretmen adayı üniversite öğrencisi bu eğitime devam etmektedir.

itap-tthv.org

Marmaris Kuramsal ve Uygulamalı Fizik Araştırma Enstitüsü (ITAP) TOVAK bünyesinde Mart/2006’ da kurulmuştur. Uluslararası düzlemde üniversite doktora ve doktora sonrası ileri araştırmacıların etkileşmeleri, araştırma ve eğitimlerine destek olabilmeyi hedeflemektedir. Bu proje ülkemizde bilimsel çalışmaların uluslararası etkileşme yolu ile dünyaya daha çok açılmasına yardımcı olacağı gibi Doğu Akdeniz havzasında barışın bilimsel etkileşme yolu ile yayılmasına da katkı sağlayacaktır. Enstitü üniversiteler, araştırma kurumları ve ülkeler arası düzlemde bir konumu öngörmektedir. ITAP Bilim Toplum Merkezi, ülkemizdeki ilk ve ortaöğretimin en büyük eksikliklerinden biri olan laboratuar ve deney boşluğunu yaz aylarında, Uluslararası Marmaris Akademisi’nde düzenlediği etkinliklerle doldurmayı amaçlamaktadır. Etkinlik süresince mükemmel laboratuar ve deney olanakları, çocuklarımıza ödev ve ders baskısı olmadan, aileleriyle birlikte, eğlenceli bir şekilde sunulmaktadır.