AB PROJELERİ AB Hayat Boyu Öğrenme Programı Projeleri PROJE YAPAN OKULPROJE TÜRÜPROJE ADI Karşıyaka Tüpraş Ç.P.LLDVTeknik Ziyaret Karşıyaka Tüpraş Ç.P.LComeniusHaydi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÇAN İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

Avrupa Birliği.
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMLARI
Comenius Okul Ortaklıkları
Hayatboyu Öğrenme Programı Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı Leonardo da Vinci Genel Tanıtım.
Eğitim alanında Topluluk eylem programı
PROENİN ORTAYA ÇIKIŞ GEREKÇESİ PROJENİN UYGULAMA AŞAMALARI
İlçemizde tüm okullarda ödül yönergesi Eğitim – Öğretim yılında uygulanmaya başlanmıştır.Tüm okullar her iki dönemde de ziyaret edilerek önce.
İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ T.C PİRAZİZ KAYMAKAMLIĞI PİRAZİZ GELECEĞİ HEDEFLİYOR PROJESİ ÇALIŞMA PLANI.
Müdürlüğümüz AR-GE Birimi bünyesinde bulunan Proje Koordinasyon Ekibi koordinesinde Ulusal Ajans, Merkezi Finans ve İhale Birimi, Toplum Yararına Çalışma.
HAYAT BOYU ÖĞRENME (LLP) Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı
Hayatboyu Öğrenme Programı Leonardo da Vinci Mesleki Eğitim Programı Leonardo da Vinci Genel Tanıtım.
HİBELER Mine MUT İstanbul Üniversitesi
Kayseri İl Milli Eğitim Müdürlüğü
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMLARI
COMENIUS – LEONARDO DA VINCI - GRUNDTVIG PROJELERİ VE GENÇLİK PROGRAMLARI.
Erasmus’la Hayatınızda bir Fark Yaratın... Uluslararası İlişkiler Ofisi ATILIM ÜNİVERSİTESİ.
HAYATBOYU ÖĞRENME PROGRAMLARI COMENİUS PROGRAMI. Comenius Programı Nedir?  Öğrencilere ve eğitim personeline, Avrupa’daki farklı kültürleri, dilleri.
ATATÜRK ÜNİVERİSTESİ DIŞ İLİŞKİLER OFİSİ ERASMUS+ PROGRAMI.
AVRUPA BİRLİĞİ EĞİTİM VE GENÇLİK PROGRAMLARI MERKEZİ BAŞKANLIĞI Hayatboyu Öğrenme Leonardo da Vinci (Mesleki Eğitim) Programı.
ULUSLAR ARASI ANLAŞMALAR
Patlangıç Ortaokulu Tanıtım Sunusu.
ÖDÜL YÖNERGESİ. Kaymakamlığımız himayesinde İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından hazırlanan Ödül Yönergesi üç farklı alanda verilmektedir. 1.Yönetici.
ALACA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Mersİn İl Mİllİ EğİTİm Müdürülüğü EĞİTİMDE KALİTE yönetİm sİstemİ değerlendİrİcİ eğİtİmİ   MERSİN.
ERASMUS+ ANA EYLEM 1: BİREYLERİN ÖĞRENME HAREKETLİLİĞİ Yükseköğretimde Personel Hareketliliği Harran Üniversitesi AB Ofisi.
Comenius Okul Ortaklıkları Projesi
ERASMUS+ STAJ HAREKETLİLİĞİ B İ LG İ LEND İ RME TOPLANTISI.
MOTİVASYONU VE BAŞARIYI ARTTIRMA PROJESİ
Sınav Rehberliği Konusunda
Eğitim Gençlik Programları Merkezi Başkanlığı
Hibe ve Performans. Üniversitelerin Hibe Miktarları Merkez Hibe Tahsisatını Nasıl Yapar : Merkez üniversitelerin talep ve performanslarına dayanarak toplam.
KAYSERİ İLE OKUMAK PROJESİ
BAŞARIYA BİR ADIM PROJESİ Kocasinan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
T.C. BAŞ İ SKELE KAYMAKAMLI Ğ I İ LÇE M İ LL İ E Ğİ T İ M MÜDÜRLÜ Ğ Ü 7 MART 2012 YGS DENEME SINAV ANAL İ Z İ.
AKSU İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
BAŞİSKELE İL Ç E MİLLİ EĞİTİM M Ü D Ü RL Ü Ğ Ü TARİHLİ YGS DENEME SINAVI ANALİZİ.
T.C. BAŞİSKELE KAYMAKAMLIĞI İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 04 Mart 2014 Tarihli 2. YGS Deneme Sınavı Analizi.
TOPLANTI GÜNDEMİ Açılış Sunum Soru-Cevap Kapanış.
BAŞİSKELE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 2011 SBS ANALİZ RAPORU
T.C. BAŞİSKELE KAYMAKAMLIĞI
PROJESİ VEZİRKÖPRÜ AKADEMİK BAŞARIYI ARTTIRMA VABA
T.C. MURATLI KAYMAKAMLIĞI HALK EĞİTİMİ MERKEZİ MÜDÜRLÜĞÜ YAYGIN EĞİTİMİ GELİŞTİRME PROJESİ
Avrupa Birliği Ülkeleri
BAŞİSKELE İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. BAŞİSKELE KAYMAKAMLIĞI İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ SBS DENEME SINAVI.
OKULLARDA BAŞARIYI ARTIRMA PROJESİ (OBAP)
Özlem Keçim.
- Önlisans ve Lisans öğrencileri için en az 2 ay -Üniversitemiz daha fazla öğrencinin yararlanması için herkese eşit olarak 2 aylık hibe vermektedir.
KAHRAMANMARAŞ BİLGİYLE BULUŞUYOR
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. ÖZELLİKLE KIZ ÇOCUKLARININ OKULA DEVAM ORANLARININ ARTTIRILMASI HİBE PROGRAMI.
ÖĞRETİM YILI TANITIM YÖNELTME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
Okumayı Sevmeyen Çocuklar OCAK 2016 İZMİT REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
EĞİTİMİN EKONOMİK TEMELLERİ
T.C. BAŞİSKELE KAYMAKAMLIĞI İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 2014 YGS ANALİZ.
PROJESİ AÇILIŞ TOPLANTISINA HOŞ GELDİNİZ Bu Proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti Tarafından Finanse Edilmektedir. Üçkuyu Mesleki ve Teknik Anadolu.
ERASMUS PROGRAMI Personel Eğitim Alma Hareketliliği Oryantasyonu
ERASMUS PROGRAMI Personel Ders Verme Hareketliliği Oryantasyonu
Küreselleşme ve Rekabet Öğr. Grv. Mehmet Ali ZENGİN.
COMENİUS PROGRAMI OKUL ORTAKLIĞI PROJE BİLGİLENDİRME TOPLANTISINA HOŞGELDİNİZ.
SUZAN MEHMET GÖNÇ TİCARET MESLEK LİSESİ 02/09/2013.
BALIKESİR EĞİTİMDE NİTELİĞİ GELİŞTİRME VE İZLEME PROJESİ
ÖDÜLLÜ KİTAP OKUMA YARIŞMASI
Global Learning For Mind And Heart 2016/2019 Erasmus + Projeleri K219 Global Learning For Mind And Heart 2016/2019 Hibe Miktarı: Avro.
Seyahat İşletmeleri Yönetimi ve Ulaştırma Sistemleri
2018/2019 DÖNEMİ ERASMUS+ STAJ HAREKETLİLİĞİ
VİZYON BELGESİ RAPORU OCAK 2018
AETR KONVANSİYONU
2019/2020 DÖNEMİ ERASMUS+ STAJ HAREKETLİLİĞİ
Erasmus+ Değişim Programı 2018 Projesi Öğrenci Tanıtımı Mart 2019
Sunum transkripti:

AB PROJELERİ

AB Hayat Boyu Öğrenme Programı Projeleri PROJE YAPAN OKULPROJE TÜRÜPROJE ADI Karşıyaka Tüpraş Ç.P.LLDVTeknik Ziyaret Karşıyaka Tüpraş Ç.P.LComeniusHaydi Ekonomi Oynayalım Yuvacık Mehmet Süha Uçar Teknik ve Meslek Lisesi LDVKargo Taşımacılığı ve Lojistik İş Süreçleri Kocaeli Anadolu LisesiComeniusÖnyargıları Yıkmada Çokdilliliğin Rolü Özel Erkul Tunagür İlköğretim Okulu Comenius Avrupa Çapında Peri Masallarının Gelişimi/izlediği Yol Özel Karşıyaka Anadolu Lisesi Comenius 19. Ve 20. Yüzyıllarda Avrupadaki Demokratik ve Anayasal Değişiklikler Yeniköy Hayat İlköğretim Okulu ComeniusDoğanı Koru Geleceğini Koru TOPLAM: 6 OKUL / 7 PROJE

PROJE OKULU PROJE TÜRÜ PROJE ADI/KONUSU ORTAK KURUMBÜTÇE Karşıyaka Tüpraş Ç.P.L. LDVTeknik Ziyaret CG POWER SYSTEMS LTD. ŞTİ € Karşıyaka Tüpraş Ç.P.L. Comenius Haydi Ekonomi Oynayalım € Kocaeli Anadolu Lisesi Comenius Önyargıları Yıkmada çokdilliliğin rolü € Özel Erkul Tunagür İ.Ö.O. Comenius Avrupa Çapında Peri Masallarının Gelişimi/izlediği Yol € ONAYLANAN VE DEVAM EDEN PROJELER (2010)

2011 YILI PROJE BAŞVURULARI Proje SahibiProje TürüProje AdıProje OrtaklarıBütçesi İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü LVD VETPRO Eğitim Yönetimi ve Organizasyonu Colegio Salesıanos De La Trınıdad De Sevilla - NurelerEducation & Training Organization - Centro Estudios Docendum - Başiskele Kaymakamlığı - Başiskele Belediye Başkanlığı - Başiskele İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Avro Vezirçiftliği İ.Ö.O.ComeniusFootprınts - Ayak İzleri Avusturya - Hırvatistan - Romanya - Letonya - Finlandiya - Polonya - Türkiye Avro Bahçecik Seymen 8. Boru İ.Ö.O. Comenius Linking Hant Gcross Orders - Sınırların Arkasında Tutuşan Eller İtalya - İngiltere - Litvanya - Çek Cumhuriyeti - İspanya - Türkiye Avro Bahçecik EML LVD VETPRO The Examination of Web Desing Education With Asp.Net in Europe. Avrupada Asp.Net ile Dilinde Wep Tasarımı Eğitiminin İncelenmesi İtalya,Türkiye Avro Başiskele Halk Eğitim Merkezi GrundtvigFace of waterTürkiye5405 Avro

Proje SahibiProje TürüProje AdıProje OrtaklarıBütçesi Vezirçiftliği İ.Ö.O.ComeniusFootprınts - Ayak İzleri Avusturya - Hırvatistan - Romanya - Letonya - Finlandiya - Polonya - Türkiye Avro 2011 YILI KABUL EDİLEN VE DEVAM EDEN PROJELER

Proje SahibiProje TürüProje AdıProje OrtaklarıBütçesi Başiskele İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü LVD PARTNER SHIP Kalite Yönetimi Çıktısı Polonya – Portekiz – Çek Cumhuriyeti - Türkiye Avro Başiskele İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü (Ortak) LVD VETPRO Mesleki Eğitimde Disiplinler Arası İşbirliğini Geliştirme. Almanya – Çek Cumhuriyeti – İsveç - Türkiye Avro Başiskele Halk Eğitim Merkezi Müdürlüğü (Ortak) LVD PARTNER SHIP Sağlıklı Nesiller İçin Sağlıklı Yemekler İtalya – Almanya – Portekiz – İspanya – Avusturya – Macaristan – İsveç - Türkiye Avro Yuvacık Levent Kırca Oya Başar İ.Ö.O. (Ortak) Comenius Bariyerlerle Savaşma, Fırsatlar Yaratma ve Spor Eğitimiyle Arkadaşlar Edinme. Romanya – Polonya – Litvanya - Türkiye Avro Bahçecik Özel Eğitim Merkezi LVD VETPRO Engellileri Meslek Sahibi Yaparak İstihdam Edilmelerini Sağlamak Almanya – Hollanda - Türkiye9.000 Avro 2012 YILI PROJE BAŞVURULARI

EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER ANLAYARAK OKUYORUM

PROJENİN ÖZETİ: Sepetlipınar İlköğretim Okulu olarak öğrencilerimizi hayata hazırlamak, onlara okuma alışkanlığı kazandırmak, anlayarak okumalarını, daha başarılı olmalarını, Türkçeyi doğru kullanmalarını ve boş zamanlarını yararlı bir şekilde geçirmelerini sağlamak amacıyla “Anlayarak Okuyorum” adı altında Şubat 2010 tarihinde bir proje başlattık. Bu proje doğrultusunda her öğrenci aynı kitabı, gün aralığında okumakta ve Türkçe öğretmeni ya da sınıf öğretmenleri tarafından hazırlanan sorulardan oluşan klasik sınav uygulanmaktadır. Sınav sonucunda aynı sınıfta en yüksek puanı alan ilk üç öğrenci ödüllendirilmektedir.(Okuma Şampiyonu Madalyası) Bu ödül uygulaması, projenin üçüncü yılında üç sınav puanının ortalaması üzerinden yapılmaya başlanmıştır. Bu uygulamadaki amaç ödülü azaltıp okumayı tam anlamıyla alışkanlık haline getirebilmektir. Ödül sistemi uygulamalardaki ihtiyaçlar ve öğrencilerin istekleri doğrultusunda değiştirilebilmektedir. Ödüllendirme aşamasında teşvik amacıyla puanlarında yükselme kaydeden öğrenciler de göz önünde bulundurulmakta, onlara da çeşitli ödüler verilmektedir.

Öğrencilerin sınav puanlarındaki düşüş ve yükselmelerden veliler mektupla haberdar edilmekte, onların da bu sürecin bir parçası olması sağlanmaktadır. Ayrıca öğretmenler bu uygulama sonucu alınan puanları öğrencinin performans görevi notu olarak da kullanabilmektedir. Kitaplar Türkçe öğretmeni, sınıf öğretmenleri ve öğrencilerin istekleri doğrultusunda 100 Temel Eser öncelikli olmak üzere seçilmektedir. Kitapların maliyeti okul aile birliği tarafından karşılanmaktadır. Gerektiğinde bu konuda Kaymakamlık, Belediye ve diğer kuruluşlardan da yardım alınabilmektedir. PROJENİN AMACI: Öğrencilerin okuduklarını anlamalarını sağlamak. PROJENİN HEDEFLERİ: Öğrencilerin okuduklarını daha iyi anlamasını sağlamak, okunan her şeyin (gazete, dergi, kitap) kalıcılığını sağlamak, sınav başarısını arttırmak. MEVCUT DURUM: Öğrencilerin okuduklarını anlayamamaları nedeniyle akademik başarılarının yeterli düzeyde olmaması, okuma alışkanlığının yeterince kazanılamamış olması

KARŞILAŞILAN SORUNLAR: Projenin uygulanma aşamasında karşılaşılan en büyük sorun maddi kaynak yetersizliğidir. Kaliteli ve çocukların daha çok ilgisini çekebilecek türdeki kitapların piyasa fiyatı, her öğrenci için bir kitap alındığından yüksek maliyetli olmaktadır. PROJEDEN DOĞRUDAN YA DA DOLAYLI YOLDAN FAYDA SAĞLAYACAK GRUPLAR: Öğrenciler, öğretmenler, okul idaresi, İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü, İl Milli Eğitim Müdürlüğü, Milli Eğitim Bakanlığı

UYGULAMA ADIMLARISORUMLU KİŞİ 1.Kitapların belirlenmesiOkul idaresi, Türkçe öğretmeni, sınıf öğretmenleri 2.Fon kaynağıOkul Aile Birliği, okul idaresi 3.Kitapların satın alınması Okul Müdürü, Türkçe Öğretmeni, Sınıf Öğretmenleri 4.Kitapların öğrencilere dağıtılmasıTürkçe öğretmeni, sınıf öğretmenleri 5.Kitapların okunmasıÖğrenci 6.Sınav sorularının hazırlanmasıTürkçe öğretmeni, sınıf öğretmenleri 7.Sınavın uygulanmasıTürkçe öğretmeni, sınıf öğretmenleri 8.Sınav sonuçlarının duyurulmasıTürkçe öğretmeni, sınıf öğretmenleri 9.Ödüllerin tespit edilmesiOkul idaresi 10.Öğrencilerin ödüllendirilmesiOkul idaresi

PROJE SÜRESİ VE ZAMAN PLANI BAŞLANGIÇ TARİHİ: ŞUBAT 2010 HEDEF GRUP ÜZERİNDE BEKLENEN ETKİLER: Okuma alışkanlığı kazanmış olma, Okuduğunu anlama, Yüksek akademik başarı, Dili doğru kullanma, Boş zamanları verimli bir biçimde değerlendirme,