Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Advertisements

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
İşletme Yönetimine Giriş Arş. Grv. Gültekin ALTUNTAŞ
Global Pazar Analizi 1. adım: Organizasyonun U/A’laşmaya ne derece hazır olduğunu incele. Finansal ve fiziksel kaynaklar, ilgili beceri ve yetenekler,
PERAKENDECİLİK VE TOPTANCILIK
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
STRATEJİK PAZARLAMA 1.Hafta Pazarlama Nedir
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
Bölüm 3 Dış Çevre Analizi
İŞLETMELERDE PAZARLAMA YÖNETİMİ 1
TEMEL İŞLETME FONKSİYONLARI
Yeni Pazarlama Teknikleri
Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi
HAVAYOLU PAZARLAMASI, YOLCU TALEBİNİN ÖNEMİ VE TALEP TAHMİNİ
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
FİYATLANDIRMA STRATEJİLERİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Yeni Pazarlama Teknikleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi
Yeni Pazarlama Teknikleri
Pazarlama Araştırması
Yeni Pazarlama Teknikleri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Yeni Pazarlama Teknikleri
9. Bölüm FİYATLANDIRMA.
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Dağıtım kanalları ve fiziksel dağıtım
Firma Adı: Kişi Adı: İSTANBUL SANAYİ ODASI.
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
Turizm Pazarlaması Çevresi
III- Dış Çevre Analizi: Fırsat ve Tehditler
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
TUR İ ZM PAZARLAMASI ÇEVRES İ. Turizm işletmesi 1. MAKRO ÇEVRE 3. FAALİYET ÇEVRESİ 2.SEKTÖR ÇEVRESİ TURİZM PAZARLAMASINDA DİKKATE ALINMASI GEREKEN ÇEVRE.
1 İşletmeye Giriş Konu 12: İşletmelerde Pazarlama Yönetimi - II Yrd.Doç.Dr. Yıldırım Osman Çetmeli Yaşar Üniversitesi İİBF İşletme Bölümü.
Yenilik ve Yeni Ürün Altunışık-Özdemir-Torlak.
Pazarlama Kanalları ve Dağıtım Politikaları
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
Pazarlama İlkeleri.
Prof. Dr. Remzi ALTUNIŞIK
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
Pazarlama Giriş 1 1.
İşletme Yönetimi.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
SAĞLIK HİZMETLERİNDE FİYATLANDIRMA
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
PAZARLAMA KANALLARI VE FİZİKSEL DAĞITIM
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
PAZARLAMA SİSTEMİNE GİRİŞ Büşra YARADILMIŞ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hizmet Pazarlamasında Ürün Kavramı
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Pazarlama İletişimi Karamasını Etkileyen Faktörler
FİYATLANDIRMA STRATEJİLERİ
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
Hizmet Pazarlamasında İnsan Kavramı
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hizmetlerin Sınıflandırılması
Sunum transkripti:

Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU Market Pazarlaması Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU

Konular Perakendeci Mağazalar ve Mağaza Türleri Mağaza ve Çevresi İle İlişkiler Kuruluş Yeri Seçimi Finansal Planlama ve Fiyatlandırma Ticari Mal Yönetimi Mağaza Operasyonları Satış Gücü Yönetimi Tutundurma Karması Tanzim Teşhir

Satılan Mal Geri Alınmaz !... Bir ay deneyin, beğenmezseniz geri getirin

Mağazayı Etkileyen Dış Çevre Faktörleri Müşteriler Sosyal ve Kültürel Faktörler Siyasi ve Ekonomik Faktörler Dağıtım Kanalı Teknoloji Küreselleşme

Müşteriler Tüketici Davranışları İşletmenin yakın çevresindeki nüfus yoğunluğu

Sosyal ve Kültürel Farklılıklar Gelenekler İnançlar İşletmenin müşteriye bakış açısı (müşteri daima haklıdır)

Siyasi ve Ekonomik Faktörler Ekonomik Durumlar Siyasi Kararlar Küçük İşletmeler Yerel Yönetim

Dağıtım Kanalı Dağıtım Kanalı Elemanları Karmaşıklık

Teknoloji İnternet Elektronik Ortamlar

Küreselleşme Ekonomik olarak etkileri Uluslar arası siyasi olaylar Salgın Hastalıklar