Arş. Gör. Tolga Çakmak Hacettepe Üniversitesi – Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Advertisements

HAZIRLAYAN HÜLYA ZOBU TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ İ.Ö
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
Öğr.Gör.Dr. S. Sadi SEFEROĞLU & Arş. Gör. Fatih GÜRSUL
Emre Hasan Akbayrak ODTÜ Kütüphanesi Hizmetiçi Eğitim Seminerleri
VERİTABANLARININ ETKİN KULLANIM TEKNİKLERİ
Açık ve Uzaktan Öğretim Modelleri
WEB TABANLI ÖĞRETİM.
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
ETKİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
Öğretim Araç Gereç ve Materyalleri
Nisan 2012, Bilkent Ünivesitesi Kütüphanesi Umut Al Bilgi Hizmetlerinin Pazarlanması.
Türk Beyin Takımı Temsilcilik Sistemi
Kitle İletişim Araçları
Amaç Açık Erişim Nedir? Neden Açık Erişim? Açık Erişim Nasıl sağlanır?
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
SOSYAL MEDYA.
Öğretimde Kullanılan Yaklaşımlar (Stratejiler)
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
Slide 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Ankara Web 2.0, Semantik Web ve Kütüphanelerin Geleceği Yaşar Tonta ve Umut Al.
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
Programs of the Intel Education Initiative are funded by the Intel Foundation and Intel Corporation. Copyright © 2007 Intel Corporation. All rights reserved.
Dijital Kütüphanelerde Kaynak Tanımlama Türkiye Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümleri Lisansüstü Tez Arşivi Örneği Tolga Çakmak, Güleda Doğan, Özlem Şenyurt.
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
Sponsorluk 1.
Dijital Yerliler ve Kütüphanelerde Mobil Uygulamalar Tolga ÇAKMAK – 12 Ocak 2012 Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
WEB TABANLI ÖĞRENME ORTAMLARINDA ETKİLEŞİM
Kurumsal İçerik Yönetimi Kapsamında Bilgi Güvenliği
Hazırlayan: Yeşim EKİCİ. Dünya genelindeki bilgisayar ağlarını ve kurumsal bilgisayar sistemlerini birbirine bağlayan elektronik iletişim ağıdır Internet.
Kültürel amaçlı teknoloji kullanımı : çevrimiçi öğrenen toplulukları oluşturma.
BİLGİ OKURYAZARLIĞI EĞİTİM PROGRAMI TASARIMI ÇALIŞTAYI
Internet’te uzaktan eğitim dersi tasarımı nesnelci ve oluşturmacı (objectivist and constructivist) öğrenim paradigmalarının karması bir gelişim modeli.
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
İçerik EndNote Hakkında… EndNote Kurulumu
Sosyal Medya Stratejisi Geliştirme ve Sosyal Medya İletişimi 9-10 Kasım 2013 AISEC - Adana Zeynep Atay STGM Proje Asistanı Özgür Mehmet Kütküt STGM İletişim.
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
Strategy and Branding: Putting a Face on a Product © 2013 SAGE Publications, Inc.
KOBİ’LERE YÖNELİK TEMEL İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ EĞİTİMİ İÇİN
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
 ADI SOYADI :AYCAN ERKAYA  NUMARASI:  ÖDEV KONUSU: TURİZMDE MOBİL UYGULAMALAR.
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Spor ve Etkinlik İçin Pazarlama Eylemleri (Çabaları)
MORE ENSTİTÜ UZAKTAN EĞİTİM
Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama
MURAT KARADUMAN AFYONKARAHİSAR REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ
NOT: Bu slayt üzerindeki resmi değiştirmek için resmi seçin ve silin. Ardından, kendi resminizi eklemek için yer tutucudaki Resimler simgesini tıklatın.
Mobil Uygulamalar ve Çözümler. ©2010 Sürat Teknoloji Gündem  Hakkında 2.
NOT: Bu slayt üzerindeki resmi değiştirmek için resmi seçin ve silin. Ardından, kendi resminizi eklemek için yer tutucudaki Resimler simgesini tıklatın.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
NOT: Bu slayt üzerindeki resmi değiştirmek için resmi seçin ve silin. Ardından, kendi resminizi eklemek için yer tutucudaki Resimler simgesini tıklatın.
İnternet Sosyal Medya Sosyal Ağlar 2. Sunum Öğr. Gör. Mehmet Akif Barış 2.
BBY 467 Bilimsel ve Kültürel Mirasın Dijitalleştirilmesi Ders 7: Dijitalleştirme eğitimi Arş. Gör. Tolga Çakmak.
KULLANIM ADIMLARI Adım 1: Okulunuzu Kaydedin Adım 2: Okul Ayarlarını Keşfedin (ThinkQuest Projects) Adım 3: Hesaplar Oluşturun (ThinkQuest Projects) Step.
ThinkQuest nedir? ThinkQuest, öğretmenlerin eğitim projelerini kendi sınıf müfredatlarıyla birleştirerek, öğrencilerinin 21. yüzyıla yönelik yetenekler.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
KIRKLARELİ DEVLET HASTANESİ UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİ Nisan 2017
WEB TABANLI ÖĞRENME.
Office 365 Bulutta Lider Güvenlik ve Kullanım Barış Bilge Bekoğlu
One Touch Video Kurumlar, İşletmeler ve Çağrı Merkezleri için internet tabanlı ve mobil etkileşimli video çözümü 2010 Avaya Inc. All rights reserved.
SOSYAL MEDYA.
haZIRLAYAN: ELİF KARAOĞLU
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
WEB 2.0 ARAÇLARI.
Ankara Üniversitesi Sağlık Bilimleri Fakültesi Sosyal Hizmet Bölümü
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Arş. Gör. Tolga Çakmak Hacettepe Üniversitesi – Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Atılım Üniversitesi Kütüphanesi

Pazarlama Sosyal Medya Pazarlaması Geleneksel Pazarlama’dan Sosyal Medya Pazarlamasına Geçiş Pazarlama Anlayışındaki Değişim Zero Moment of Truth (ZMOT) Sosyal Medya Pazarlaması ve Bilgi Hizmetleri Sunum Planı Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Atılım Üniversitesi Kütüphanesi

Ürün/hizmet Doğal kaynaklar Gerçekleştirilen etkinlikler Son kullanıcı (Uraz, 1978) Pazarlama Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Hedef kitlenin gereksinimi Eylemler bütünü İnsan ve kurum etkinlikleri Planlı ve programlanmış Kurum Kültürü Kurum Kimliği Pazarlama Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Çevreyle etkileşim Hedef kitlenin özellikleri Teknolojik olanaklar ve altyapı Uygun araçlar Geri bildirim alma Kurum Kimliği Pazarlama Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Kataloglar, broşürler, afişler Posta gönderileri (el afişleri...) Telefon, Televizyon İnternet / E-posta SMS Sosyal Medya Araçları Kare Kod Uygulamaları Pazarlama Araçları Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Web 1.0 Web 2.0 ve yansımaları Tek yönlü etkileşimden – Çok yönlü etkileşime geçiş İçerik takibi – İçerik üretimi ve içeriğe katkı Paylaşım Sosyal Medya ? Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Zaman ve mekan sınırlaması yok, Mobil platformlarla uyumlu, Paylaşım ve tartışma tabanlı, İletişim şekli. (Vural ve Bat, 2010) Sosyal Medya ? Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Veri ilişkilendirme (Linked Data), Semantik yaklaşımlar, Kurumsal iletişim, Proje yönetimi Sosyal Medya ? Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Sosyal medya siteleri İnternet ortamındaki görünürlük Mal ve hizmetlerin sunumu Sosyal iş ağları oluşturma Fikir ve bilgi değişimi sağlama Sosyal Medya Pazarlaması Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Sosyal Medya Pazarlaması Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Üç temel nokta; İletişimin etkinliği Katılımcı yaklaşımı Hedef kitleye ulaşma / Geri bildirimler Sosyal Medya Pazarlaması – Geleneksel Pazarlama Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Kullanıcılarla aynı platformda bulunma, Kurum farkındalığını artırma, Kurumun marka değerini artırma, itibar ve imajı artırma Ürün/hizmet kullanımını artırma, Kurum kültürünü yansıtma Pazarlama amaçlarını gerçekleştirme (Akar, 2010) Hedefler Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Odak noktasını belirleme (Politikalar...), Kullanılabilecek en son teknolojiden faydalanma, Erişilebilirliği sağlama (SEO) Katılımcı grubunu oluşturma, Kurumu temsil eden bir slogan ya da logonun oluşturulması Uygun sosyal medya araçlarına karar verme, Uygulamaları geliştirme/ Hizmetlerle bütünleştirme, Sosyal Medya Pazarlamasında Adımlar Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Odak noktasını belirleme (Politikalar...), Kullanılabilecek en son teknolojiden faydalanma, Erişilebilirliği sağlama (SEO), Katılımcı grubunu oluşturma, Kurumu temsil eden bir slogan ya da logonun oluşturulması, Uygun sosyal medya araçlarına karar verme, Uygulamaları geliştirme/ Hizmetlerle bütünleştirme. Sosyal Medya Pazarlamasında Adımlar Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Pazarlama Anlayışındaki Değişim Atılım Üniversitesi Kütüphanesi “When consumers hear about a product today, their first reaction is ‘Let me search online for it.’ And so they go on a journey of discovery: about a product, a service, an issue, an opportunity. Today you are not behind your competition. You are not behind the technology. You are behind your consumer.” Rishad Tobaccowala Chief Strategy & Innovation Officer VivaKi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Zero Moment of Truth Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Zero Moment of Truth Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Sosyal Medya Pazarlaması ve Bilgi Hizmetleri Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Bilgi Merkezleri ?? Kullanıcı kitlesi ve değişen bilgi arama davranışları Hizmetlerin sosyal medya ile entegrasyonu Politikaların belirlenmesi Sosyal medya uzmanları Mobil platformların kullanımı Sosyal medya ortamı sağlayan yazılımların adaptasyonu Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Atılım Üniversitesi Kütüphanesi Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları

Arş. Gör. Tolga Çakmak Hacettepe Üniversitesi – Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü Sosyal Medya ile Değişen Pazarlama Anlayışları Atılım Üniversitesi Kütüphanesi