Grup Empati (F3).

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
1EĞİTİM BİRİMİ DİYARBAKIR KHB 90 GÜN ÇALIŞMASI  ‘’Hedeflerle Yönetim İlkesine’’ dayanan bir proje çalışmasıdır.  Çalışma kapsamında 90 gün.
Advertisements

AFYON KOCATEPE ÜNİVERSİTESİ HASTANESİ ANKET ÇALIŞMASI ARALIK-2013 AFYONKARAHİSAR.
 1 Ekim 2010 ile 1 Kasım 2010 tarihleri arasında İ stanbul Haydarpa ş a Numune E ğ itim ve Ara ş tırma Hastanesi Acil Servisine ba ş vuran toplam 985.
Özel Güvenlik Görevlisi ve Hasta İlişkisini Düzenleyen Temel Kurallar
EVDE BAKIM HİZMETİ SUNAN SAĞLIK KURULUŞU DENETLEME FORMU
HASTA HAKLARI BİRİM FAALİYETLERİ
HASTA KABUL VE TABURCULUK SÜRECİ
SAĞLIK BAKIM HİZMETLERİ MÜDÜRÜ
TIP EĞİTİMİNDE ÖĞRENCİNİN YERİ
ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİ AKADEMİK KURULU Tarihli Asistan Akademik Kurulu – 1 yılda ne değişti?
90 Gün Kampanyası «HEDEFLERLE YÖNETİM İLKESİNE» dayanan bir yönetim kampanyasıdır. Kampanya kapsamında 90 gün gibi bir sürede İl Genel Sekreterliklerinin.
ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ UYGULAMA VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
ONKOLOJİ ECZACILIĞINA DOKTOR BAKIŞI
EGE ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Çocuk Sağlığı ve Hastalıkları
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
Hasta Hakları Nelerdir?
0+ HASTA MAĞDURİYETİNE VE SAĞLIK ÇALIŞANINA ŞİDDETE ‘DUR’ DEDİK!
KOÜTF Tıp Eğitimine Öğrenci Bakışı
Uygulama Dersi Proje Örneği
KOÜTF EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİNE BAŞVURAN HASTALARA SUNULAN HİZMET İLE İLİŞKİLİ HASTALARIN GÖRÜŞ VE ÖNERİLERİ GRUP MÜMKÜN MERTEBE.
11 Üniversite hastanelerinin organizasyonu
Yard. Doç. Dr. FATİH ESAD TOPAL İZMİR KATİP ÇELEBİ ÜNİVERSİTESİ
Makalenin Yazarları: Vehbi Aytekin SANALAN Esra TELLİ Yavuz SELİM
Biyosidal Ürünlerin İmalat Yerleri Hakkında Taslak Yönetmelik
ÜNİVERSİTE SAĞLIK MERKEZLERİ ÇALIŞANLARININ ÇALIŞMA KOŞULLARI VE ÖZLÜK HAKLARI Başkan: Dr. Rüştü Güner Raportörler: Dr.Özlem Elçin Dr. Sare Mıhçıokur.
9.Sınıf Tıbbi Etik ve Meslek Tarihi
TOKAT KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
GRUP H LLEDERİZ Prof. Dr. SİBEL GÜNDEŞ & M.Fatih ÖZSARAY (başkan)
BİR ÖZEL HASTANEDE ÇALIŞAN HEMŞİRELERİN
Dönem VI
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PERSONELİ İZİN YÖNERGESİ
ÖRGÜTLERDE PSİKOLOJİK SORUN VE ŞİKAYETLER BÖLÜM X
Pratisyen Hekimlerin Hukuksal Sorunları  Her ne kadar sağlık hizmeti denildiğinde ilk aklımıza gelen hasta ve hekim ilişkisi olsa da bu ilişkide;  Devlet.
Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
SHKS HASTA BAKIM HİZMETLERİ
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Toplumsal Duyarlılık Projesi
İLETİŞİM BECERİLERİ MODÜLÜ
ARAŞTIRMA GÖREVLİLERİ AKADEMİK KURULU
Trabzon Bölge 9. Sınıf Anketleri
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ FİZİKSEL TIP VE REHABİLİTASYON AD HEMŞİRELİK HİZMETLERİ FAALİYETLERİ
.  ..  Proje  Hastalarımıza sağlık problemleriyle birlikte artan psikolojik destek ihtiyaçlarını karşılamak, kendilerini güvenilir bir ortamda.
İ.Ü.CERRAHPAŞA TIP FAKÜLTESİ HASTANESİ
Sağlık Yönetim Sistemi
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI ERZURUM NUMUNE HASTANESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
ERZURUM BÖLGE EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
Vet. Hekim Ahmet SAFRAN Temel Sağlık Hizmetleri Genel Müdürlüğü
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Araştırma Görevlileri Akademik Kurulu 9 Aralık 2015.
3-BULGULAR 1-GİRİŞ 2-YÖNTEM2-YÖNTEM Araştırma kesitsel olarak yapılmıştır. Çalışma Eylül ayı 2012’de Erzurum merkezde yapılmıştır. Çalışmanın evreni Erzurum’un.
Kamu Hastaneleri Birliği
Çalıştay, Mayıs, 2016 VI. DÖNEM Doç. Dr. Cem Cerit Doç. Dr. Yiğit Çakıroğlu Yrd. Doç. Dr. T. Utku Yılmaz İnt. Dr. Emre Eserli.
DİYARBAKIR EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ GENEL BİLGİLER
9. MEZUNİYET ÖNCESİ TIP EĞİTİMİ ÇALIŞTAYI TIP EĞİTİMİ ÖĞRENCİ KOMİSYONU DÖNEM 5 Sıla Birce Bilgiç & Melike Pelin Özdoğru.
DÖNEM 6 ÇALIŞTAY SUNUMU MAYIS, 2017 Doç. Dr. Nurettin Özgür DOĞAN Yrd
Sağlık Kurumlarında Müşteri Memnuniyeti
Kocaelİ Ünİversİtesİ TIp Fakültesİ
HALK SAĞLIĞI HEMŞİRELİĞİ İNTÖRN DERSİ
Tatmin edilmemiş işgücü, tatmin edilmemiş müşterinin anahtarıdır
Bugün Günlerden Asistan Hekim;
HASTA HAKLARI.
HASTALIKLAR VE HEMŞİRELİK BAKIMI UYGULAMA MODÜLÜ DEĞERLENDİRME SONUÇLARI Ders Koordinatörleri Prof. Dr. Asiye AKYOL Prof. Dr. Gül ERTEM Ölçme.
Sağlık Kurumlarında Kurum İmajı
YEMEKHANE MEMNUNİYET ANKETİNE 501 KİŞİ KATILMIŞTIR.
Abdullah Alper ERTEM Enver AYDOĞAN
Dönem VI
HASTA KAYIT KABUL / FAALİYETLERİ
Ameliyat sonrası bakım, ameliyattan hemen sonra başlar, hastanede kaldığınız süre boyunca sürer ve gerekli durumlarda taDoktorunuzdan veya diğer sağlık.
ÇOCUK SAĞLIĞI VE HASTALIKLARI HEMŞİRELİĞİ DERSİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Grup Empati (F3)

Basri Cüneyt ARTUN Esra ERSAN Semanur SARIÇAM Mert ŞENGÜN Nurten ÖZDEMİR Mustafa AKDUMAN Hümeyra ATEŞ Cafer Ali KANTAR Pelin AKÇA

Projenin Konusu KOÜ Tıp Fakültesi Hastanesinde yatan hastaların beklenti ve şikayetleri hakkında bilgi alınması ve hastalara moral destek verilmesi.

Projenin Hedefleri Hastalar ile iletişim becerilerinin geliştirilmesi Duyarlı hekim yaklaşımı kazanılması Hastalıklar hakkında genel bilgi sahibi olunması

Hastalara moral destek verilmesi Hastaların istek ve şikayetlerinin belirlenip yetkili birimlere bildirilmesi

Yöntem Gerekli izinler alındıktan sonra yatan hasta ziyareti yapılması Hasta ve yakınlarına memnuniyetleriyle ilgili sorular sorulması Verilen cevapların değerlendirilmesi

Proje Kapsamında Ziyaret Edilen Bölümler Göğüs Hastalıkları Romatoloji Nefroloji Endokrinoloji Hematoloji Dermatoloji

Hastalara Sorulan Sorular Hastaneden memnun musunuz? Doktorların size olan ilgisinden memnun musunuz? Bakım sizin için yeterli mi? Burada kaldığınız süre içinde size gösterilen ilgi ya da ilgisizlik moralinizi nasıl etkiledi? Sizin hastaneden beklentileriniz nelerdir?

Hasta Yakınına Sorulan Sorular Doktorların yakınınıza olan ilgisi hakkında ne düşünüyorsunuz? Bu süreçte doktorların ilgisine göre yakınınızın moralinde nasıl değişiklikler oldu? Sizin beklentileriniz nelerdir?

Memnuniyetler Genel olarak hasta ve yakınları: Doktorların ve hemşirelerin ilgisinden, Yardımcı personelin hizmetinden, Hastane olanaklarından memnun olduklarını belirttiler.

Memnuniyetsizlikler Hastalara, hastalıklarıyla ilgili yeterli bilgi verilmemesi Tüm hastalar tarafından yemeklerin yetersiz ve soğuk bulunması Hasta yakınlarına yemek verilmemesi Hasta yakınlarının istirahat sıkıntısı

Memnuniyetsizlikler Tatil günlerinde temizlik yapılmaması, temizliğin aksatılması Randevuların geç tarihlere verilmesi Odalarda havalandırmanın yetersiz olması Bazı bölümlerde odaların kalabalık olması

Hasta ve yakınlarının şikayet ve beklentilerini Başhekimliğe bir dilekçe ile bildirdik.