BAŞHEKİMLİĞİMİZİN KALİTE YÖNETİM BİRİMİ EKİPLERİNE TEŞEKKÜR BELGESİ DAĞITIM TÖRENİNE HOŞGELDİNİZ KALİTE GELİŞTİRME ASLA SONA ERMEYECEK BİR SEYAHATTİR.
HASTANEMİZDE HİZMET KALİTE STANDARTLARI çalışmaları 2009 Temmuz ayı itibari ile başlamıştır. Çalışmalarımız sistemli şekilde devam etmektedir.
H K S B O Y U T L A R I
Kurumsal Hizmet Yönetimi 8 bölümden, Sağlık Hizmeti Yönetimi 20 bölümden, Destek Hizmeti Yönetimi 4 bölümden, İndikatör Yönetimi Bölümü 19 İndikatörden oluşmaktadır. HKS BÖLÜMLERİ
Yönetim Hizmetleri Klinikler Ameliyathane Hizmetleri Sterilizasyon Hizmetleri Biyokimya, Laboratuvar Hizmetleri Hasta Dosyaları ve arşiv Hizmetleri HİZMET KALİTE KATSAYISI 0,950,94 10,960,850, YILI 2. DÖNEM HKS REHBERİNE GÖRE DENETLENEN BÖLÜMLER VE ALDIKLARI PUANLAR
Hizmet Kalite Katsayısı Memnuniyet anket katsayısı PYBS veri gönderimi Memnuniyet anketi veri girişi Kurum Performans Katsayısı 0,95 0,50,30,97 Kurum Performans Katsayısı verilen sağlık hizmetinin rakamsal ifadesidir. KURUMSAL PERFORMANS KATSAYISI = ( HİZMET KALİTE KATSAYISI X 0,35 ) + (MEMNUNİYET KATSAYISI x0,25 + ( VERİ İZLEME KATSAYISI X 0,10 ) + 0,30
Türkiye genelinde almış olduğumuz puan en üst seviyededir. Fakat amacımız puan değil sistem kurmaktır. Sistemi olmayan hastanelerin çöküşü kaçınılmazdır.
Üst yönetim ve siz kalite ekiplerimizin, Kalite Yönetim Birimi Ekibimizle sistemli şekilde çalışmalarınıza devam etmesini arzulamaktayız.
Adam doktora gidiyor. -Dr. bey karnım atıyor. -Nasıl yani diyor Dr. -Hani diyor adam; kalbim nasıl atıyorsa karnım da işte öyle atıyor. -Dr. İyice şaşırıyor. -Allah Allah atmaması! lazım. -Sağolun diyor ve gidiyor adam. 2 hafta sonra tekrar geliyor. Tesekkür ederim Dr. bey diyor. Tavsiyeniz üzerine At maması aldım yedim, Çok iyi geldi bütün şikayetlerim bitti. -Dr. İyice şaşırır: -Allah Allah, bitmemesi ! Lazım. Adam sağolun deyip tekrar gidiyor… BİTMEMESİ LAZIM
TEŞEKKÜRLER