Müşteri İlişkileri Yönetimi

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Lojistik Yönetimi Ders – V
Advertisements

KİŞİSEL SATIŞ Müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda gösterim ve ikna etmeye dayalı tutundurma çabalarına kişisel satış denir.
Kurumsal İletişim: İşletmelerin amaçlarını gerçekleştirmek için uyguladıkları stratejileri ve planladıkları iletişim çalışmalarının bir entegrasyonudur.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
OKUL YÖNETİMİNDE PERSONEL EĞİTİM VE İŞLETMECİLİKLE İLGİLİ İŞLER
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Sadece 1 patron vardır : MÜŞTERİ O, parasını başka yere harcayarak ,şirketteki genel müdürden en aşağıya kadar herkesi kovabilir.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi
RESEARCHMODEL RESEARCH LAYOUT ARASTIRMAMODELI LOYALTY.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ Yrd.Doç.Dr. Pınar Seden Meral Hafta II.
KONTROL FAALİYETLERİ Defterdarlık İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı.
Sivil Toplum ve Özel Sektör ‘Ortaklıkları’. Sivil Toplum Sektörü Kamu SektörüÖzel Sektör Ortaklık Alanları... 3.
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
BÖLÜM 7 MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Yeni Pazarlama Teknikleri
Yeni Pazarlama Teknikleri
Pazarlama Araştırması
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Yeni Pazarlama Teknikleri
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
Yeni Pazarlama Teknikleri
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Sağlık Ortamlarında İletişim
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Ö.Yavuz KARAGÖZ Mevlüt BALTA Hasan AKKOÇ
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ VE GELENEKSEL YÖNETİM
Süreç Yönetimi.
Yrd. Doç. Dr. Murat ÖZ Öğr. Gör. Seval MUCUK
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
SATIŞTA VE PAZARLAMADA
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Pazarlama nedir? iki veya daha fazla taraf arasında gerçekleşen bir değişim/mübadele sürecidir. Marketing mübadele sürecinde insan istek ve ihtiyaçlarını.
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
İŞLETMELERDE İLETİŞİM
“Satış ve pazarlamada her şeyi doğru yapmış
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
SATIŞ ve PAZARLAMA TEKNİKLERİ
Tutundurma, iletişime dayanır ve ikna edici yanı vardır. Doğrudan satışları kolaylaştırma amacına yönelik olduğu kadar, tutum ve davranışlara da yöneliktir.
KAMU KURUMLARINDA SÜREÇ YÖNETİMİ ve
Hedeflerinize Bizimle Ulaşın...!
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ (CRM)
PAZARLAMA İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR VE PAZARLAMA ANLAYIŞLARI
EKİP ÇALIŞMASI Ekip çalışmasının önemini gözeterek meslekler arası işbirliği yapabileceksiniz.
Aile Katılımı Nedir? Çocuğun gelişimi hakkında anne babaları bilgilendirme. Anne babalara duygusal destek sağlama. Çocuklarına öğretmenlik ve rehberlik.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
Girİşİmcİ Kİmdİr? ÖĞR.GÖR.TAYLAN VURGUN.
Stratejik İKY ve Örgüt Performansı İlişkisi
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
İş Ahlakı ve Sosyal Sorumluluk Anlayışı
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
Hizmet Pazarlamasında Ürün Kavramı
PAZARLAMA İLETİŞİMİ Pazarlama İletişimi Karamasını Etkileyen Faktörler
MOTİVASYON ve FARKINDALIK
Pazarlama İletişimi
Hizmet Pazarlamasında İnsan Kavramı
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Stratejik Gıda Hizmetleri Danışmanlığı/Tasarımı Amacımız; Hizmet Standardını sağlamak; Zincir mağaza olarak tüketicilerin gideceği diğer AUM mağazalarında.
Hizmetlerin Sınıflandırılması
Sunum transkripti:

Müşteri İlişkileri Yönetimi Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU www.semihacikgozoglu.com

Müşteri Bize bağımlı olmayan ama bizim bağımlı olduğumuz kişidir. Çalışmamızı aksatan değil, çalışmamızın odak noktasıdır. Münakaşa edilecek kişi değildir. Müşteri bir dost, bir partnerdir.

Müşteri İlişkileri Kavramı ve Özellikleri Müşteri belirli bir mağaza yada kuruluştan düzenli alışveriş yapan kişi yada kuruluşlardır. Müşteri İlişkileri: kuruluş ile müşteri arasında kurulan, satış öncesi ve satış sonrası tüm eylemleri kapsayan karşılıklı yararı ve ihtiyaç tatmini içeren bir süreçtir.

Saygınlık Oluşturma Saygınlık, müşterinin çalışanlara ve kuruluşa karşı taşıdığı davranışın değeridir. Saygınlık oluşturmak için işletme müşteri ilişkilerindeki unsurları taşımak zorundadır. Bunlar; Karşılık görebilme Bilgili çalışanlar Çabukluk Sözlerin tutulması Anlayış Güven Takip Etme Tutarlılık Ulaşılabilirlik Birebir etkileşim İletişim

Neden Saygınlık Oluşturma İlk satışların gerçekleşmesine olduğu kadar, sonraki satışların gerçekleşmesine de olumlu etki yapar. Yeni müşteri kazanmaya yardımcı olur Ağızdan ağıza iletişim, kuruluşa saygı duyan sadık müşteri tarafından gerçekleştirilir.

Saygınlık oluşturmanın ötesinde etkin biçimde müşteri ilişkileri kurabilmek için yöneticilerin dört konudaki koşulları geliştirmeleri gerekir Farkına varma Değerlendirme Ölçebilme Eylemler