CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Hazırlayan: Yeliz YORMAZ ÇITIRGI
Advertisements

MAİ VE SİYAH.
Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
DENİZLİ YAŞAR SANİYE GEMİCİ ANADOLU LİSESİ
REİS BEY ÜNİTE TANITIM SUNUMU
GÖRSEL SANATLAR DERSİ ÜNİTE PLANININ ÖNCESİ VE SONRASININ İNCELENMESİ
ÜNİTE PLANI ÖZETİ Öğrencilerin, Denizli ve çevresindeki tarihi yerleri, coğrafi özelliklerini ve bugünkü durumlarını öğrenerek; tarihi ve doğal çevrelere.
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM
Ünite Portfolyo Sunumu Zeynep Üzümcü
HAYVANLAR ALEMİ İçerik : Huriye KORKMAZ Sınıf Öğretmeni.
GRUP SİNERJİ FEN VE TEKNOLOJİ SINIF SEVİYESİ:8 ÖĞRETİM PROGRAMI TASARIM SORULARI Temel Soru: Dünya Bir Uzay Gemisi midir? Ünite Soruları:Dünya hangi.
AHMET NAFİZ DEMİR * * 2005 a.g.b k.g.b z.g.e a.g.b a.g.b o.l.m a.g.b
İlköğretim Bölümü Matematik Öğretmenliği Programı
Ünite Ürün Dosyası Sunumu Bülent ÖZTÜRK
Herkes Gibi Benim de Yuvam Var Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN Ünite Ürün Dosyası Sunumu Gamze BARIN.
Gelişimi Farklı Olan Çocuklar
OKUL DENEYİMİ -I- Dr. Muhammed TURHAN.
ÖĞRENCİLERE ÖNCELİKLE KONU GİRİŞİNDE VERİLEN ANAHTAR KAVRAMLARLA İLGİLİ BİLDİKLERİ SORULUR.ANCAK YANLIŞ YA DA EKSİK İFADELER DÜZELTİLMEZ.
Uzaktan Eğitim Kuramları
EN İYİ MESLEKLER YARIŞI
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
0-6 Yaş Arası Çocukların Temel Gelişimsel Özellikleri
hazırlayanlar Ece ÇINAR 5-L 1572 Nisa Nur GÜNEŞ 5-L 1716
Erkan Evrensel, Seval Ergün, Tuğba Günay, Çisem Aytin
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
HAYVANLARIN SINIFLANDIRILMASI
Yrd. Doç. Dr. MURAT TUNCER Yrd. Doç. Dr. Mustafa DOĞAN
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
WILL FUTURE TENSE ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI ZEYNEP BEKTAŞ.
Tömük Yeşilyurt İlköğretim Okulu 6.Sınıf Leyla YILMAZ
HAYVANLARIN SINIFLANDIRILMASI
Bitki Örtüsü.
MİLLİ EDEBİYAT HAZIRLAYANLAR  Gülcan Diribaş  Elif Er  Aylin Köseler.
HAYVANLARIN SINIFLANDIRILMASI YAŞAM GRUBU ÜNİTE SUNUMU.
Ünite Portfolyo Sunumu
? Bu canlıları gruplandırmasında arkadaşımıza yardım eder misiniz?
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
Ünite Portfolyö Sunumu
Master in Advanced European and International Studies.
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
DÜŞÜNCELERİMİZİ NASIL KORUYALIM? ETKİNLİĞİ
Hazırlayan: Selin Şahin
4. SINIF VE TEKNOLOJİ VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ ÇÖZELİM
Canlıların Dünyasını Gezelim Tanıyalım
COMENIUS COMENIUS ÇOKLU OKUL ORTAKLI Ğ I. BOZOK ORTAOKULU.
SEVGİ ÜNİTE TANITIM SUNUSU
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM
İLETİŞİM - DİL VE KÜLTÜR İLİŞKİSİ
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
Özel Gereksinimli Çocuklar
VÜCUDUMUZ BİLMECESİNİ ÇÖZELİM TANITIM SUNUMU
Ünite Portfolyo Sunumu Serap Karaman
KONULAR 1-BİTKİLER 2-HAYVANLAR 3-MANTARLAR 4-MİKROSKOBİK CANLILAR.
Erken Çocukluk Dönemi Öğretmen!n!n Özell!kler!.
OMURGALI VE OMURGASIZ HAYVANLAR
EKONOMİK MUCİZENİN ÜLKESİ JAPONYA
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HAZIRLAYAN SEDEN HACISÜLEYMAN.
H AYVANLARDA Ü REME, B ÜYÜME, G ELIŞME Aydın ZEYFEOĞLU.
4-MİKROSKOBİK CANLILAR
Büyük Fasulye Yarı şı Ünite Ürün Dosyası Sunumu. Ünite Özeti Büyük Fasülye Yarışı devam etmektedir! En uzun fasülyeyi yetiştirme yarışı farklı okullardaki.
X A. CANLILARI NEDEN SINIFLANDIRIYORUZ? Büyüme, gelişme, çoğalma (üreme), beslenme, solunum yapma, uyarılara tepki verme ve hareket etme gibi ortak özelliklere.
Hızlı Okuma Egzersizleri
EĞİTSEL OYUNLAR.
KENDİNİZİ ÖĞRENCİ OLARAK NASIL TANIMLARSINIZ?
HAYVANLAR ALEMİNİ GEZELİM , GÖRELİM, ÖĞRENELİM..
OMURGALI CANLILAR.
Sunum transkripti:

CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM Ünite Ürün Dosyası Sunumu

ÜNİTE ÖZETİ HAYVANLARI SINIFLANDIRIP, OMURGALI VE OMURGASIZ HAYVANLARI TANIMA. OMURGALI HAYVAN : Vücudunda omurga bulunan hayvanlara omurgalı hayvan denir. OMURGASIZ HAYVAN :Vücudunda omurga bulunmayan hayvanlara omurgasız hayvan denir.

PROJE HEDEFLERİM Öğrencilerin fen dersine daha fazla ilgi duymalarını sağlamak. Kendimi teknoloji alanında geliştirip bunu öğrencilerime aktarmak. Diğer öğretmenlerle bilgi alışverişinde bulunmak.

BİR HAYVANIN İSKELETİNİ YAPMAK Bu proje öğrencilerim 21. Yüzyıl Becerileri geliştirmesine aşağıdaki yollarla yardımcı olacak: Akranlarla işbirliği Omurgalı hayvanlara ilişkin verileri analiz etmek ve Ünite Sorularını cevaplamaya yönlik sonuçlar çıkarmak Proje hakkında sorunları çözmek ve kararlar almak Bülten aracılığıyla başkalarıyla iletişim kurmak

Geribildirim istediğim konular İşbirliği yapabileceğim farklı iklim özellikleri olan bir başka öğretmen arkadaş ve öğrencileri Öğrencilerin kendi öğrenme süreçleri konusunda daha fazla sorumluluk almalarını sağlamanın yolları

ÖĞRETİM PROGRAMI TASARIM SORULARI Temel Soru Hayvanların sınıflandırılmadığını düşünün.Nasıl bir durum ortaya çıkardı? Ünite SorularıHayvanlar benden nasıl farklıdır? İçerik SorularıOmurgalı hayvan nedir? Örnekler veriniz.Omurgalı hayvanlarla ilgili bir kavram haritası oluşturunuz. Omurgasız hayvanlara örnekler veriniz.