TÜFAD İZMİR ŞUBESİ Seminer-3 “Türkiye’de Gençlik Geliştirme Programlarında Yapılan Hatalar ve Dünyadan Örnekler” ÖNERİLER Prof. Dr. Mustafa Ferit ACAR.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜFAD İZMİR ŞUBESİ SERTİFİKASYON - 1 ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ Dr
Advertisements

4 DAKİKA ZAMAN CEZASI HANGİ DURUMLARDA VERİLMELİDİR. Aynı Anda Birden Fazla Hata 16:12 Oyun yeniden başlatılmadan önce sporcu veya idareci art arda veya.
“FUTBOLDA PERFORMANS TESTLERİ”
TÜRKİYE FUTBOLU KUCAKLIYOR
ELİT GENÇ FUTBOLCU YETİŞTİRME PROGRAMI
KUVVET MAKSİMAL %100-1TEKRAR %90 - 2TEKRAR %80- 3TEKRAR %70- 4TEKRAR
ÇOCUK VE GENÇLERİN ANTRENMAN PLANLAMALARI
FUTBOLDA KUVVET Yrd.Doc.Dr. Veysel KÜÇÜK.
Hacettepe ünİversİtesİ RUGBY ve Touch rugby topluluğu Sunumu
ENGELLİLERDE VOLEYBOL
FUTBOLDA YAŞ GRUBU ANTRENMAN İLKELERİ
BASKETBOLDA TEMPOLU OYUN
Öğrt. Gör. Dr. Aykut Eren CANÜZMEZ
BASKETBalL CHALLENGE CUP
İzleyici Antrenörlük ve Yetenek Tespiti (SCOUTING)
HENTBOLDA ALTYAPI KONDİSYON ÇALIŞMALARI Prof.Dr. Yaşar SEVİM.
FUTBOLDA MOTOR ÖĞRENMENİN BİYOLOJİK TEMELLERİ
YETENEK KEŞFETME MODELLERİ
TÜFAD İZMİR ŞUBESİ SEZONU EĞİTİM SEMİNERLERİ (2) ALMANYA VE DİĞER AVRUPA ÜLKELERİ (BARCELONA-AJAX- V.S.) FUTBOL GENÇLİK AKADEMİLERİNİN ORGANİZASYONU.
KUVVET ANTRENMANININ METODİK SIRALAMASI
FUTBOLDA TEKNOLOJİK YAKLAŞIMLAR VE FARKLI ANTRENMAN UYGULAMALARI
Temel Hentbol Öğretim Modeli
AMATÖR TAKIMLARDA AMACA YÖNELİK
SPORDA BECERİ ÖĞRENİMİ
FUTBOLDA KOORDİNASYON ÇALIŞMALARI
HENTBOLDE TEMPOLU OYUN VE SÜRAT ÇALIŞMALARI
GÜN 13/03/2015 Cuma – Açılış ve Kayıt – Antrenörün rolü (Teorik / Pratik) Hrvoje Zmajic – Kahve Molası 14:45.
EURO 2008 TÜRK MİLLİ TAKIMININ TEKNİK ANALİZİ
FUTBOLDA SÜRAT ANTRENMANI
EĞİTİMİ Hazırlayan Prof. Dr. Mustafa Ferit ACAR
FUTBOLDA ANAHTAR PERFORMANS GÖSTERGELERİ (APG)
Genel Antrenman Bilgisi Özet Ders Notları (Bölüm 17)
ANTRENMAN BİLGİSİ ANTRENMAN ÖLÇÜTLERİ.
FUTBOLDA ANTRENMAN PLANLAMASI VE PERİYOTLAMASI
TÜFAD SERTİFİKASYON (4) “FUTBOLDA TEKNİK, TEKTİK VE KONDİSYON TESTLERİ” Prof. Dr. Çetin İŞLEGEN
Dikkat Edilmesi Gerekenler
TÜFAD SERTİFİKA PROGRAMLARI SERİSİ/3 İZMİR 29 Nisan 2013 KULÜP GENÇLİK GELİŞTİRME MERKEZLERİNİN İDEAL YAPILANMASI Sunan Prof. Dr.Mustafa Ferit ACAR.
FUTBOLU ÖĞRENİYORUM.
BİREYSEL VE GRUP TAKTİĞİNE YÖNELİK HIZLI HÜCUM ANTRENMANI
NASIL BİR OYUNCU SEÇELİM
YILLIK ANTRENMAN PLANLAMASI
6-10 YAŞ GRUBU GGP TEMEL İLKELERİ.
TÜFAD/İZMİR SERTİFİKA PROGRAMLARI 6
KULÜPLERDE MAÇ ANALİZİ
BİLİM Sanat Merkezine Öğrenci Seçimi
TÜFAD İZMİR ŞUBESİ SERTİFİKASYON PROGRAMI – 2 GENÇLERDE YAŞ GRUPLARINA GÖRE TAKTİK ANTRENMANLAR “GENÇ MÜSABAKALARININ GELİŞİMİ” 01 Nisan 2013 – İZMİR Prof.
GELENEKSEL ÇOCUK OYUNLARI ŞENLİĞİ
KULÜPLERDE MAÇ ANALİZİ
13.Gün MATEMATİK 1.KİTAP Şimdi Test Zamanı ANTRENMANLARLA
TÜRK YÜZME SPORUNDA YAŞANAN EROZYON
HENTBOL.
DİNLENME VE TOPARLANMA
KOORDİNASYONU ETKİLEYEN FAKTÖRLER
FUTBOLDA BECERİ (KOORDİNASYON)
BENİMLE OYNAR MISIN? Yrd. Doç. Dr. Raif ZİLELİ
MASA TENİSİNDE MOTİVASYONUN ÖNEMİ
ANKARA ÜNİVERSİTESİ SPOR BİLİMLERİ FAKÜLTESİ Beden Eğitimi ve Spor Öğretmenliği Bölümü BSÖ 103 BASKETBOL (2 2) Prof. Dr. Fehmi TUNCEL.
ANTRENMAN BİLGİSİ “Bilim Konusu Olarak Antrenman”
FUTBOLU ÖĞRENİYORUM. Futbol 11′er kişilik iki takım arasında oynanır ve kendine özgü kuralları vardır.
FUTBOLU ÖĞRENİYORUM. Futbol 11′er kişilik iki takım arasında oynanır ve kendine özgü kuralları vardır.
Sporcuların performanslarını artırma düşüncesi geçmişten günümüze uzanan süreçte bilim adamları ve antrenörlerin en önemli çalışma konularından birini.
FUTBOLU ÖĞRENİYORUM. Futbol 11′er kişilik iki takım arasında oynanır ve kendine özgü kuralları vardır.
FUTBOLU ÖĞRENİYORUM. Futbol 11′er kişilik iki takım arasında oynanır ve kendine özgü kuralları vardır.
TÜRKİYE FUTBOLU KUCAKLIYOR TÜRKİYE FUTBOLU KUCAKLIYOR.
İRFANLI ANADOLU LİSESİ ADI : Bartu Eren SOYADI : ÖZGAYA SINIFI : 9-D NO : F U T B O L DERS : TÜRK DİLİ VE EDEBİYATI ÖĞRETMEN: Zafer Ender ETLİ.
SPORDA TEKNİK ve TAKTİK ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ
SPORDA MÜSABAKA ANALİZİ ve DEĞERLENDİRİLMESİ
ANTRENÖR.
TEST.
Sunum transkripti:

TÜFAD İZMİR ŞUBESİ Seminer-3 “Türkiye’de Gençlik Geliştirme Programlarında Yapılan Hatalar ve Dünyadan Örnekler” ÖNERİLER Prof. Dr. Mustafa Ferit ACAR 16 Mart 2015 Pazartesi

Öneriler Yetenekli oyuncu bulmak için her yere ulaş, Oyuncularının gelişimlerin test et ve kayıt altına al, Kendine çalışma tesisleri yarat, Yeterli çalışma saatleri oluştur, Özel (Bireysel ) antrenmanlar yap, Ait olduğu biyolojik yaş ve gelişim yaşı kategorisinde oynat, Yaşı küçük sporcularla bir üst kategoride kesinlikle oynama, Dersleri ile ilgilen, Özel sorunları ile ilgilen, Takımının oyununu kaydet, analizlerini yap, çıkan sonuçlara göre antrenmanlarını oluştur. Yaş gruplarının özelliklerine göre yüklenme yap. Taktik antrenmanlara yeterince yer ver, Duran toplara çalış, Maç kazanmaya değil, gelişime odaklan. Antrenör kimliğinden ödün verme.

Maçlardaki davranışlara dikkat edilmelidir (rol model olduğunuz gerçeği), Kişisel kariyer gelişimin için çalışılmalıdır, Uzun süreli antrenman planlamaları yapılmalıdır, Taktik çalışmalar yeterince ve doğru olarak yapılmalıdır, Temel teknik her zaman çalışılmalıdır, Doğru duruş, yürüyüş ve koşu en temel dikkat edilecek konudur. Koordinatif yetiler iyice bilinmeli ve çalışılmalıdır. Kuvvet çalışmaları uygun yaş diliminde mutlaka çalışılmalıdır. Özel sürat antrenmanları iyi planlanmalıdır. Oyunun daha süratli oynanması hedeflenmelidir.