Yrd.Doç.Dr.Mehmet Akif Ocak.  Oyun ve oyunun özellikleri  Oyunun psikolojik ve sosyolojik incelemesi  Bireylerin gelişimsel özellikleri ve oyun ilişkisi.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
BBY 252 ARAŞTIRMA YÖNTEMLERİ DERS HAKKINDA BİLGİ.
Advertisements

İnternetin Güvenli Kullanımı İçin Anne-Babalara Öneriler ve Uyarılar
YRD.DOÇ.DR.MEHMET TEKTAŞ
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
BİL Temel Bilgisayar Bilimleri
“Döner Sermaye ve Finans Akışı” Dokuz Eylül Üniversitesi
Nesneye Dayalı Programlama
Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak
Açıköğretim Fakültesi “Yapısı ve İşleyişi”
DÖRDÜNCÜ DÖNEM KANITA DAYALI TIP UYGULAMALARI Dr. Zeynep İnce, 2 Ocak 2013.
Sütçü İmam Üniversitesi
Portre Fotoğrafları: Konu olarak insan kişiliğinin, duygularının ve iç dünyasının ele alındığı fotoğraflardır.
Namık Kemal Üniversitesi Çorlu Meslek Yüksekokulu
İletişim Bilimlerine Giriş
ADÜ TIP FAKÜLTESİ TEB MÜFREDAT VE ENTEGRASYON ALT BİRİMİ Başkan Doç.Dr. Mustafa ALTINIŞIK.
Ankara ünİVERSİTESİ hazIRLIK SİSTEMİ
PROGRAMLAMA DİLLERİNE GİRİŞ Ders 3: Döngüler
YENİ YÜZYIL ÜNİVERSİTESİ DİL OKULU
1. Sınıf Ritmik Saymalar Sunusu
PROJE HAZIRLAMADA ALANA ÖZGÜ KONU SEÇİMİ
EVRE 1 BLOK 1 Uygulamalı Bilgisayar Eğitimi Öğr. Gör. A. Murat ERGİN E.Ü.T.F. Biyoistatistik ve Tıbbi Bilişim A.D.
Doç.Dr. Şirin Karadeniz ÖĞRETİM MESAJI TASARIMI. ÖĞRETİM TASARIMI MODELİ.
PROGRAMLAMA DİLLERİNE GİRİŞ Ders 5: Fonksiyonlar
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ GENÇLİK ARAŞTIRMALARI VE UYGULAMA MERKEZİ FAALİYET SUNUMU Merkez Müdürü / Prof. Dr. AYLİN GÖRGÜN BARAN.
REIDIN.com-GYODER Yeni Konut Fiyat Endeks Sonuçları
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
  İLKÖĞRETİM BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ DERSİ ÖĞRETİM PROGRAMININ DEĞERLENDİRİLMESİ Hasan KARAL a*; İlknur REİSOĞLU b; Ebru GÜNAYDIN a a Karadeniz Teknik Üniversitesi,
2014 Tıp Eğitimi Çalıştayı Program Değerlendirme ve Geliştirme Kurulu sunumu.
Türkiye’den Program Örnekleri. Tıp Bilişimi Eğiticisi Kim Olacak?
Study Turkish Sayılar... Study Turkish
Quest Atlantis Çok-Kullanıcılı Sanal Ortamları Kullanan Eğitsel Bir Bilgisayar Oyunu Örneği: Quest Atlantis Projesi Öğr. Gör. Dr. Hakan Tüzün Hacettepe.
SAYILAR NUMBERS. SAYILAR 77 55 66 99 11 33 88.
INF 101 Basic Information Technologies
ALİ YALKIN İLKÖĞRETİM OKULU 2/A SINIFI ÇALIŞMA SAYFASI
İç Hastalıkları Klinik Stajı GİRİŞ DERSİ
C++ Ders Notları 2.Ders (Dilin Yapısı)
OKULUMUZLA İLGİLİ BASINDAN HABERLER
Sakarya Üniversitesi Eğitim Bilgi Sistemi Toplantısı, 29 Nisan 2011, SAU Kültür ve Kongre Merkezi Öğretim ve Ölçme Değerlendirme Yöntemi Neden Belirlenmeli.
DERSİMİZİN ADI NEDİR?.
Okulda Yönetime Ve Karara Katılım TUNCAY TAŞBAŞ , ALPER ALEMDAR , Karadeniz Teknik Üniversitesi, Fatih Eğitim Fakültesi, Bilgisayar ve.
1. Sunum (Giriş - Ders Hakkında - Tanışma) Öğr. Gör. Mehmet Akif BARIŞ Medya ve Çocuk.
Bilgisayar ve Ağ Güvenliği
İLETİŞİM DERSLERİ - MYO
ORTAK DERSLERİN UZAKTAN EĞİTİM YOLUYLA VERİLMESİ: ATAUZEM DENEYİMİ
DERS ADI: YAPI MALZEMELERİ
E-devlet uygulamaları
SG501-Siber Güvenliğe Giriş
BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Öğr.Gör. Naci KANATLAR.
Temel Mühendisliği Yrd. Doç. Dr. İsa VURAL.
YAPI DENETİMİ UYGULAMA
Depreme Dayanıklı Yapı Tasarımı
KAPAK.
DERS ADI: YAPI MALZEMELERİ
ERZURUM TEKNİK ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK ve MİMARLIK FAKÜLTESİ İNŞAAT MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ GÜZ DÖNEMİ MMF 202 SAYISAL YÖNTEMLER DERSİ DERS BİLGİLENDİRMESİ.
Yerbilimlerinde Bilgisayar Uygulamaları
Dersler Güz Yarıyılı Ders Başlangıç : 2 Ekim Ders Bitiş : 12 Ocak
Materyal Geliştirme Aracı Olarak Bilgisayarlar
Hülya Aybek*, Nural Cevahir**
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM TEKNOLOJİLERİ VE MATERYAL TASARIMI Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
Proje Başlığı Malgun Gothic 12 Punto Yazı Karakteri İle Verilmeli
Karabük Üniversitesi Uluslararası Robot Yarışması (KBUIRO) 2018
ETKİNLİK PROGRAMI 24 Kasım 2014 Saat: 17:00 Kokteyl 18:00
Eğitsel Yazılımların Değerlendirilmesi
PROJE SERGİSİ VE YARIŞMASI
Ortez protez bilimi 1 (opy141)
Doç. Dr. Yalçın KIRDAR Maltepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi.
Karabük Üniversitesi Uluslararası Robot Yarışması (KBUIRO) 2018
Bu poster 70X110 cm olarak hazırlanmıştır.
Poster Başlığı (Calibri, 96 punto, kalın)
Poster Başlığı (Calibri, 96 punto, kalın)
Sunum transkripti:

Yrd.Doç.Dr.Mehmet Akif Ocak

 Oyun ve oyunun özellikleri  Oyunun psikolojik ve sosyolojik incelemesi  Bireylerin gelişimsel özellikleri ve oyun ilişkisi  Bilgisayar oyunları  Bilgisayar oyunu tasarım sürecinin temel aşamaları ve öne çıkarılması gereken özellikler  Bilgisayar oyunlarının türleri ve etkileri  Oyunun bileşenleri  Öğretim yazılımlarında oyun etkisinin yaratılması

 Alanyazın incelemesi- Eğitsel oyun alanında yapılan çalışmalar ışığında  Oyun değerlendirmesi ve raporlandırması (oyunlar öğretim üyesi tarafından sağlanacaktır)  Vize sınavı– sınıf içi konular  Final sınavı- eğitsel oyun tasarımı

 Vize %40 ◦ Alanyazın incelemesi-- %20 ◦ Vize sınavı-- %20  Final %60 ◦ Oyun değerlendirme-- %30 ◦ Oyun tasarımı-- %30

 Derslere devam %80 oranında istenmektedir. (Gazi Üniversitesi Ders Geçme Yönetmeliğini herkes okusun)

 Belirlenen eğitsel oyun konusunda: ◦ 12 kelimelik başlık ◦ kelimelik özet ◦ 3-5 kelime anahtar kelimeler ◦ 2000 kelimeyi geçmeyen alanyazın incelemesi  12 punto, tek satır aralığı ve iki yana yasla  Kaynaklar kısmı arkada  Kaynaklar APA’ ya göre yazılacak KAYNAK: OCAK(2010).ALANYAZIN İNCELEMESİ. NOBEL YAYIN DAĞITIM