ÖYKÜ YAPRAKLARI (Story Boards)

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ENF 101 TEMEL BİLGİ TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI
Advertisements

Yrd.Doç.Dr.Levent Malgaca,2010
SUNUMA SES , VIDEO EKLEME SUNUM TASARIMI ANİMASYONLAR SLAYT GEÇİŞİ
MERAL ÖZARSLAN BETÜL KUBAT ÖMER FARUK BAY
Yeni Ebrary Arayüzü Kullanıcı Kılavuzu. İçindekiler  Arayüze Genel Bakış  Okuyucu Seçimi  Search – Arama Seçenekleri  Simple Search – Basit Arama.
BELGELEME Ian Sommerville, “Software Documentation”,
DUYURULAR Stajer alımları başlamıştır. Daha Fazla bilgi almak için.... İşe alımlar başlamıştır. Daha fazla bilgi almak için.... Bu bölümlerde yeni duyuru.
Görsel Okur-Yazarlık *
Powerpoint 2003 – Uzantısı .ppt Powerpoint 2010 – Uzantısı .pptx
POWERPOİNT SUNU PROGRAMI DERSİ.
1 Kelime Uygulama Sunumu - 54 Bu sunumdaki kelimeler… To exist To fast To fascinate To fashion To fasten
Starboard Kısa Tanıtım
ARAYÜZ Yenilikleri – ProQuest Search Widget. The ProQuest Search Widget ProQuest Arayüzü özelliklerine; masaüstüne ve kurumunuzun WEB sitesinde istenilen.
Doç.Dr. Şirin Karadeniz ÖĞRETİM MESAJI TASARIMI. ÖĞRETİM TASARIMI MODELİ.
SUNUMA SES , VIDEO EKLEME SUNUM TASARIMI ANİMASYONLAR SLAYT GEÇİŞİ
Support.ebsco.com Kullanıcı Kılavuzu EBSCO eBooks Online Kullanım.
Giriş sayfasındaki animasyon Konu: Öğrenme Ürünleri Javascript
İNTERNET PROGRAMLAMA - 1
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
POWERPOİNT SUNU PROGRAMI DERSİ.
Ders Yazılımlarının Geliştirilmesi
ETwinning Twinspace Kullanımı Nisan 2014.
Senaryo/Etkileşim: Bu sayfada yazılımı tanıtan intro olacaktır.
EĞİTİMDE FATİH PROJESİ
Temel Bilgi Teknolojileri
© Copyright by Deitel & Associates, Inc. and Pearson Education Inc. All Rights Reserved. 1 Anahat 4.1 Inventory uygulamasını çalıştırmak 4.2.
Devam etmek için bi tuşa basınız
Wordpress Eğitimi 2.
Sahne Başlığı:Giriş Sahne Sayısı:001 Metin: Introyu geç Intro Grafik:
WEB TASARIMININ TEMELLERİ
Yazar: Hüseyin Başar TURHAN Konu: Başkent Üniversitesi Kayıt İşlemleri Metin: Dosya Adı:tanıtım.doc Metin: Dosya Adı:tanıtım.doc Ses: Dosya Adı: Ses: Dosya.
Hafta 9. 2 Form Hazırlamak Veritabanın da bulunan tablolara veri girilmesini kolaylaştırmak ve görünümünü güzelleştirmek için form özelliğini kullanabilirsiniz.
Değerler Eğitimi Sevgi-Saygı ayında. Bu konuda bir sunu hazırlayınız.
PowerPoint Konu Anlatımı
- 1 - Microsoft PowerPoint (1) DERSİN AMACI PowerPoint ile etkili sunular hazırlamak Powerpoint ile hazırlanan sayfaları HTML olarak saklamak DERSİN.
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
WİNDOWS LİVE MOVİE MAKER
RUTH CLARK’IN E-ÖĞRENME İLKELERİNİ ÖĞRENMEYE NE DERSİN ?
Artworks kısmı görüntüsü: küçük resimler halinde görünüm ve altlarında sanatçı adı, eser ismi ve yılı yazılı.
Çalışma Yaprağı.
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ
Tekstilde Tasarım Yöntemleri I Dersi Dönem Sonu Ekip Projesi
GGJ 2016 Oyun Yükleme GGJ Takımı. Bir GGJ kullanıcısı olmalısınız. Bir oyunu sisteme yüklemek için: 1. Bir GGJ hesabınız olmalı. 2. Bir jam merkezini.
POWERPOINT 2010 KULLANIMI TEMEL SUNUM İŞLEMLERİ
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ
KOALA DENİZ ANASI PENGUEN
EĞİTİM VE ÖĞRETİMDE YENİLİKÇİLİK ÖDÜLLERİ. RAPOR YAZIM ESASLARI Raporun Biçimsel Düzeni  Times New Roman, 11 punto, 1,15 satır aralığı kullanılacaktır.
SUNU HAZIRLAMA PROGRAMI: powerpoint
Windows Live Movie Maker Nedir? Movie Maker ile, bilgisayarınızda yer alan fotoğraf ve videolarınızı kullanarak, bunlar üzerinde düzenlemeler, değişiklikler.
EBA v2 Öğrenim Yönetim Sistemi (LMS) kuruldu Zengin, etkileşimli içerikler hazırlandı.
Ders 13 Okuma-yazmaya hazırlık becerileri
ACCESS GRUBU 5.SINIF MATEMATİK ÜÇ BOYUTLU GEOMETRİK CİSİMLER
ÖĞRETİM TASARIMI DERSİ PROJE SUNUMU
5. sınıflar Power Point.
Materyal Geliştirme Aracı Olarak Bilgisayarlar
ÖZET Ders planı hazırlamak için konu belirlemek
BİLGİSAYAR DESTEKLİ EĞİTİM İÇİN ÖĞRETİM TASARIMI
W O R D A M G E U FOR N I T 1.
PUANLAMA ÖNERİSİ *Öğrenciler iki gruba ayrılır. Her iki gruba da baştan 1000’er puan verilir. *Birinci grup yarışırken “GAME 1“ açılır. Öğrenciler her.
GÖREV TEMELLİ ÖĞRENİM METODU OKTAY TUGAY ÖZEL ÖĞRETİM YÖNTEMLERİ.
powerPoint nedir
Dijital Öyküleme
Pratik kullanım rehberi
EĞİTİMDE BİLGİSAYAR KULLANIMI
Öğretim Yazılımı Tasarımı Rehberi
4. OFİS PROGRAMLARI (POWERPOINT)
GÖRSEL-İŞİTSEL ARAÇLAR.
Verbs Nouns 5 pt 5 pt 5 pt 5 pt 5 pt 10 pt 10 pt 10 pt 10 pt 10 pt
Sunum transkripti:

ÖYKÜ YAPRAKLARI (Story Boards)

Tasarım aşamasında; Konunun içeriği, Performans analizi, Nasıl bir öğretim modelinin kullanılacağı belirlendikten sonra, belirginleşen adımlar, yani ekran tasarımı ve yapısı ile ilgili düzenlemelerin yapılması gerekir.

Öykü yaprakları Görsel materyali oluşturabilmek için materyalin düzenleniş biçimini, yazılı ve görsel ifadeler kullanarak öykü yaprakları aracılığı ile modelleriz.

Öykü yaprağı hazırlarken; Ekranı, çerçevesini ve sayfa numarasını belirleyin. Grafiklerin renk, yerleşim ve büyüklüklerini önemliyse belirleyin. Her ekran ya da sayfa için eğer varsa tasarladığınız metinleri yerleştirin. Eğer metin varsa, rengini, fontunu ve büyüklüğünü belirleyin. Eğer varsa sesli anlatımları yazılı olarak başka bir sayfada belirleyin. Eğer varsa animasyonları, videoları, sesleri ya da etkileşim biçimlerini belirtin. Sözü edilenler dışında ürün için gerekli diğer ayrıntıları da öykü yaprağına ekleyin.

Öykü yaprağı hazırlama kontrol listesi __ Her sayfa ya da ekran için bir öykü yaprağı hazırlandı mı? __ Her bir öykü yaprağı numaralandı mı? __ Her bir ayrıntı (renk, grafik, ses, font, etkileşim, vb.) belirtildi mi? __ Her metin ya da sesli anlatım öykü yaprağına eklenmiş ve ilgili diğer öykü yapraklarının numaraları belirtilerek ilişkilendirildi mi? __ Yazılım takımındaki her üyenin bu öykü yapraklarını hazırlama sürecine katılımı sağlandı mı? __ Yazılım takımındaki her üyenin bu öykü yapraklarını edinmesi sağlandı mı? <http://www.mcli.dist.maricopa.edu/authoring/studio/guidebook/storyboard.html>

Branch Point :1 Scene Title :Giriş Branch Point Info : Ekrana gelecek ilk sayfa Scene : Ekrana kısa bir video gösterisi gelecek. Graphics / Animations : Lion king.mpeg File Location :D:\ video Audio Description : Junle.wav,jungle1.wav,Jungle2.wav Jungle3.wav,junglebird.wav File Location: D:\karışık ses Interactivity : Exit butonu,zoo butonu (syf3) Notes for programmer : intro geçilebilecek.Sesi iptal edilip, başka Ses dosyaları eklenecek.  

2 Giriş2 Branch Point : Scene Title : Branch Point Info : Scene : File Location : Branch Point : Scene Title : Branch Point Info : Graphics / Animations : Audio Description : File Location: Interactivity : Scene : Notes for programmer : 2 Giriş2 Ekrana gelecek olan ikinci sayfa Video gösterisi bittikten sonra aşağıdaki yazı gelecek. Zoo Version 1.0 Copyright (c) 2003 All rights reserved Phealeas Software Production Company Produced by Filiz Köse Macromedia Authorware 6.5 Exit butonu, zoo butonu (syf3) Programın amacı eklenecek

Graphics / Animations : File Location : Branch Point : Scene Title : Branch Point Info : Graphics / Animations : Audio Description : File Location: Interactivity : Scene : Notes for programmer : 3 İçindekiler Ekrana a’dan z’ye kutucuklar gelir a.gif, b.gif, c.gif, d.gif, e.gif, f.gif, g.gif,h.gif, i.gif, j.gif, k.gif, l.gif, m.gif, n.gif,o.gif, p.gif, q.gif, r.gif, s.gif, t.gif, u.gif,v.gif, y.gif, z.gif,game.gif, Voice.gif,help.gif,abc.jpg D:\resimlerim\alfabe Kullanıcıya yönergeler sesle verilecek. Ses eklenebilir. Exit,Sound,Help,a butonu (syf3.1.1),b butonu (3.1.2) ..., game Butonu (syf 3.2) , help

Graphics / Animations : File Location : Branch Point : Scene Title : Branch Point Info : Graphics / Animations : Audio Description : File Location: Interactivity : Scene : Notes for programmer : 3.1.1 A harfi İçindekilerden buraya geldik Hi.We are antelopes.We are found throught the world. but mainly in Africa and Asia.Our horns are hollow. Hi.I am an armodillo.We live in Central and South America.We eat insects, worms and fruit. a.gif, diğer alfabe butonları, antelope.gif, armodillao.gif D:\resimlerim Antelope.wav Metin sesle okunacak.Hayvanların üzerine tıklamak üzere yönderge verile- bilir.Sesleri olmayan hayvanlar için açıklama yapılabilir. Exit butonu ,next (syf 3.1.2),alfabe Butonları, game Butonu (syf 3.2) , help

Graphics / Animations : File Location : Branch Point : Scene Title : Branch Point Info : Graphics / Animations : Audio Description : File Location: Interactivity : Scene : Notes for programmer : 3.1.2 B harfi I am a brown bear and I love honey. Hi.We are birds.We migrate when the weather is cold. b.gif, diğer alfabe butonları, brownbear.gif, bird_house.gif D:\resimlerim Bird.wav, bear.wav D:\hayvan sesleri Exit butonu ,next (syf 3.1.3),back (syf 3.1.1),alfabe Butonları, game Butonu (syf 3.2) , help

Graphics / Animations : File Location : Branch Point : Scene Title : Branch Point Info : Graphics / Animations : Audio Description : File Location: Interactivity : Scene : Notes for programmer : 3.1.3 C harfi Hi.I am a cow.My favorite food is hay.And I like to lick salt. alfabe butonları,cow.gif, chicken.gif Hi.I am a chicken.I lay eggs. D:\resimlerim Cow.wav, chicken.wav D:\hayvan sesleri Exit butonu ,next (syf 3.1.4),back (syf 3.1.2),alfabe Butonları, game Butonu (syf 3.2) , help