Yetkinlikler Yetkinlikler belirli bir görevi başarıyla yerine getirebilmek için beklenen ortak kurumsal davranış ve tutumları tanımlanmaktadırlar.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Presentation title Novo Nordisk Way.
Advertisements

TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Yrd.Doç.Dr.Mustafa EVREN OMÜ Fen Bilimleri Enstitüsü
YETKİNLİK MODELİ.
Farklı Kültürlerde Liderlik Yapmak Prof. Dr. Yeşim Toduk Akiş
GENÇLERDE ÖZGÜVEN GELİŞİMİ.
İŞYERİNDE ETİK (AHLAK)
HAKKIMIZDA Tam zamanlı İngilizce eğitimi English Kids Academy ile artık çok kolay Kurumumuz 1981 yılından beri yayıncılık alanında edindiği tecrübeyi.
HAZIRLAYAN EMEL DOKUR MERMERDAŞ
İLETİŞİM.
Astlarını yetkilendirir.
Eğitimci Geliştirme Programı
ÜNİTE TANITIM SUNUSU HALİL TAŞEL GÖKHAN ÖZENÇ YASİN KAYIŞ TURAN ACAR
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
KURUMSAL İTİBAR YÖNETİMİ ve SOSYAL SORUMLULUK
21. Yüzyıl becerileri.
KİŞİLER ARASI İLETİŞİM -2-
OKUL TEMELLİ MESLEKİ GELİŞİM
MODERN YÖNETİM VE ORGANİZASYON
YANSITICI DÜŞÜNME.
MEHMET TAŞ KIRIKKALE MEM SPE. İlkeler-Değerler Vizyon Yol gösterici olarak çalışanları; kurumun düzeni, güvenliği ve gelişimine uygun davranışlara teşvik.
PERFORMANS YÖNETİM SİSTEMİ. Amacımız Sistem : Değerlendirme sistemine sistematik, kirterleri tanımlı bir yaklaşım sağlamak. Çalışanların hangi kriterlere.
Teknoloji ve İnovasyon için Gelişim ve İletişim Platformları Selen Kocabaş.
21. Yüz Yıl Eğitimi Eski Yaklaşım:  Öğretmen ve müfredat odaklılık  Pasif alıcı konunda öğrenme  Bireysel işler ve çalışmalar  Bilgi kazandırmak 
Performans değerlendirme
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
AİLENİN OKUL BAŞARISINA KATKISI
İlkeler,Değerler,İnançlar
AİLE EĞİTİM SEMİNERİNE HOŞ GELDİNİZ
ÇOCUKLARDA VE GENÇLERDE
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ NEDİR?
TAKIM RUHU ve EKİP ÇALIŞMASI
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI
Örgütsel Davranış Prof. Dr. Cem Tanova.
BEŞİKTAŞ HALK EĞİTİM MERKEZİ
STRATEJİK PLANI Silivri İlçe MEM Stratejik Planı
E ğ itimde Kalite nedir? *Kalite, ko ş ullara uygunluktur. *Kalite, ko ş ullara uygunluktur. *Kalite, ögrencilerin ihtiyaçlarıdır. *Kalite, amaçlara uygunluktur.
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
SEMPATİ.
Bölümün Amacı Bu bölüm, örgütlerin nasıl değiştiğini ve yöneticilerin yenilik ve değişim sürecini nasıl yönettiklerini keşfetmektedir.
KİŞİSEL GELİŞİM & İKY.
PERFORMANS GÖRÜŞMELERİ
İŞLETMELERDE İLETİŞİM
ÇALIŞMA TAKIMLARINI ANLAMAK
Okullarda Kariyer Planlama Okul – Veli İletişimi
Toplam Kalite Yönetimi
Kişisel Rehberlik.
Ailenin Çocuğun Başarısındaki Rolü ,Sağlıklı İletişim ve Aile Sağlığı
Radardanismanlik.com.tr 1 RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK radardanismanlik.com.tr EĞİTİMDE KALİTE RADAR EĞİTİM DANIŞMANLIK TAKIM ÇALIŞMASI.
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
Çocuklar niçin spor yapmalı? Spor büyüyen çocuğun fiziksel gelişiminin yanında psikolojik, sosyal yönden gelişimine katkıda bulunur.
Psikolojik Danışma Basamakları ve Becerileri
YANSITICI DÜŞÜNME Dewey yansıtıcı düşünmeyi herhangi bir düşünce ya da bilgiyi ve onun amaçladığı sonuçlara ulaşmayı destekleyen bir bilgi yapısını etkin,
Performans değerlendirme
Bir Kooperatifin Başarısının Ölçümü
“STRATEJİ NEDİR?” STRATEJİK DEĞİŞİM.
Harika Bir Ekipte Çalışmak...(2)
KURUM KÜLTÜRÜ.
SAĞLIKLI BİR YAŞAM İÇİN ZİHİNSEL,DUYGUSAL VE SOSYAL SAĞLIĞIN ERGEN BİREYLER AÇISINDAN ÖNEMİ.
SWOT ANALİZİ TÜRKER DURAN YATIRIM TEŞVİK DANIŞMANI.
KURUMSAL İLETİŞİM.
KURUM KÜLTÜRÜ VE İKLİMİ
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ Gülçin UYSAL Psikolojik Danışman.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Yükseköğretim Kalite Kurulu DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ
“Tek PPG” olarak yolumuza devam ediyoruz
SEMPATİ. Eroğlu, Feyzullah, 1996, Davranış Bilimleri, Beta Yayıncılık, Syf.159 Sempati, karşımızdaki kişiyle duygu ve düşünce bakımından tam bir örtüşme.
Sunum transkripti:

DAVRANIŞ MODELİ

Yetkinlikler Yetkinlikler belirli bir görevi başarıyla yerine getirebilmek için beklenen ortak kurumsal davranış ve tutumları tanımlanmaktadırlar. Neyi (hedef) başardığımızla beraber, nasıl (yetkinlik) başardığımızdır.

KOL-DİGİTÜRK-AİRTECH Yetkinlikler PROFESYONEL YÖNETSEL MÜŞTERİ BİLİNCİ MÜŞTERİ BİLİNCİ DEĞİŞİM BİLİNCİ DEĞİŞİM BİLİNCİ SORUMLULUK BİLİNCİ SORUMLULUK BİLİNCİ BİZ BİLİNCİ BİZ BİLİNCİ BİREYSEL FARKINDALIK BİREYSEL FARKINDALIK LİDERLİK

Müşteri Bilinci Müşterilerimin ihtiyaç ve beklentilerine hakimim. Profesyonel Müşterilerimin ihtiyaç ve beklentilerine hakimim. İşimi kendimi müşterilerimin yerine koyarak biçimlendiririm. Yaptığım işin müşteriyi ne şekilde etkileyeceğini düşünürüm, müşterilerim için hızlı, proaktif ve basit çözümler üretirim Müşterilerin verdiğim hizmet ile ilgili düşüncelerini veya memnuniyetlerini izlerim, öngörüde bulunurum, Müşterilerim ile iş birliğine dayalı ilişkiler kurarım, problemleri çözme yoluna gider; aşırı tepkilerden kaçınırım. Yönetici Müşterimi daha iyi anlamak ve hissetmek için her ortamda fırsat yaratırım. Ekibime müşteri önceliğini her an hissettiririm İş süreçlerimi müşteri odaklılık anlayışına göre yapılandırırım.

Değişim Bilinci Yeni fikirler ve bakış açıları üretirim Profesyonel Yeni fikirler ve bakış açıları üretirim Farklı görüşlere, değişiklliklere açık olduğumu hissettiririm, desteklerim Çalışma tarzımı değişen koşullara göre adapte ederim. Şirketim ve işim ile ilgili gelişmeleri takip eder, kendimi güncel tutar yenilerim. İşimi nasıl daha iyi yaparım? diye sürekli kendimi sorgularım. Yönetici Herkesin sesine kulak veririm, her fikre saygı duyarım. Yeni fikir ve farklı bakış açıları geliştirmeleri konusunda çalışanlarımı yüreklendiririm. İşim için gerekli değişim, gelişim ve girişimleri saptar , hızla başlatırım Şirketim ve işim ile ilgili gelişmeleri takip eder, Kazandıracak ve Kazandırmayacak işleri keskin bir şekilde ayırt ederim.

Sorumluluk Bilinci Görev ve sorumluluk almaya hazırım, Profesyonel Görev ve sorumluluk almaya hazırım, Aldığım kararların arkasındayım ve bu kararların sorumluluğunu üstlenirim, İşimle ilgili tüm detaylara hakimim, Hatasızlığı hedefler, yüksek kalitede iş çıkarırım Hemen harekete geçer, hızla sonuçlandırırım, Bilgiyi kapsamlı bir şekilde başkalarıyla paylaşırım. Yönetici Yönettiğim işe hakimim,işimin geleceğine yön veririm. Alanımla ilgili strateji ve hedeflerin oluşturulmasında üst yönetime katkı sağlarım Takımım için doğru hedefleri belirler, kendilerinden “ne beklendiği” konusundan net olmalarını sağlarım İşimi sahiplenirim, tüm detay ve sonuçlarıyla takip ederim. Hedeflere yönelik ekibimde inanç ve heyecan yaratırım; anlatırım, tekrar anlatırım. Olası engelleri öngörür önlem alınmasını sağlarım. Farklı açılardan bakarak şirketim için en doğru kararları hızla alırım.

Biz Bilinci Profesyonel Çalışma arkadaşlarıma ve müşterilere adil ve tutarlı davranırım, İş disiplinine, etik kurallara ve şirket değerlerine uyumlu hareket eder, Diğer kişilere hoşgörü ve saygıyla yaklaşır, anlamaya çalışır, kendini onların yerine koyarak yaklaşır, Ortak hedefleri sahiplenirim, bireysel başarı kadar takım başarısını da önemserim Çevremden gelen olumlu olumsuz geri bildirimleri kendime yatırım olarak görür, işime yansıtırım Yönetici Takımımın ile bölümler arası işbirliğini/uyumu arttırmak için aksiyon alırım

Bireysel Farkındalık Liderlik Profesyonel + Yönetici Ortak Kendimi tanırım, güçlü ve gelişime açık alanlarımı sahiplenirim. Hatalarımı kabullenir, telafi eder, ders çıkarırım. Stres ve baskı ortamlarında kendimi yönetebilirim. Her durumda, olaylara sağduyulu yaklaşır ve profesyonel yaklaşımını korurum Başkalarının fikir ve duygularına saygı duyarım. Liderlik Yönetici Çalışanlarımda sonuca ulşamak için tutku ve coşku yaratırım Çalışanlarımın insiyatif almasını sağlar, desteklerim Takım olarak sonuca gitmeyi teşvik ederim Fark yaratan başarıyı ortaya cıkarır ve takdir ederim Açık ve yapıcı geri bildirim verir, koçluk yaparım.