Global Pazarlama Uluslarası Pazarlamanın yükselen trend olduğu günümüzde, geleceğin uluslararası şirket yöneticileri için ideal bir program. Aranan ideal.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
İNSAN KAYNAKLARI’NDA SOSYAL MEDYA
Advertisements

Teknoloji İş Yapma Şeklimizi Değiştiriyor Yeni Nesil Medya Takip Teknolojileri ile iş süreçlerindeki dönüşüm…
DIŞ TİCARETİNİZ BURDA BAŞLAR!
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Strateji Tasarımı İlker acar.
PAZARLAMAYA GİRİŞ PAZARLAMANIN TANIMI
ABR İ NTOZ ME G.  AB – TOBB – Yerel Odalar  Ekim 2002’de ilk 3 ABİGEM kuruldu.  Gaziantep  Kocaeli  İzmir  € 17,5 Milyon bütçe  € 55 Milyon – Katma.
REKLAMCILIK Hafta 5.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Yönetim Danışmanlığı Nisan 2006
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
KURUMSAL BANKACILIK TÜRKİYE İŞ BANKASI A.Ş. 3 MAYIS 2010.
GİRİŞİMCİ SUNUMU.
Support to Local Administration Reform 1 Yerel Yönetimler için Ulusal Eğitim Stratejisi.
Yeni Pazarlama Teknikleri
TEMSA GLOBAL Grup Adı: YEŞİL Grup Üyeleri: Aslınur Dalkılıç
Şirket Tanıtım Sunumu.
REYSAŞ ‘’ Mükemmeli hedefleyen şirketler, ürettiklerinin aynı mükemmellik anlayışıyla pazara ulaştırılmasını talep etmektedir. ‘’
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
Pazarlama İletişimi Tezsiz Yüksek Lisans Programı
BİZ KİMİZ? KREA Direct, 2002 yılında kurulan ve “Doğrudan Pazarlama", “Etkinlik Pazarlaması", “İnteraktif Pazarlama" and “Bütünleşik Pazarlama İletişimi"
KARABÜK ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ALANI
E-TİCARET.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Bu proje Avrupa Birliği ve Türkiye Cumhuriyeti tarafından finanse edilmektedir. "Sofra bir kazanç ve öğrenme kuruluşudur." Hüseyin Özer.
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Bölüm 2 Stratejik Yönetim Süreci ve Unsurları
Kalite Nedir? Furkan LEVENTOĞLU.
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT
Pazarlama Giriş 1 1.
Uluslararası İnsan Kaynakları Yönetimi YONT414
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ NEDİR?
AHMET SOLAK CANSU ARSLAN SEVCAN EVYAPAN YÜKSEL ERDEM GRUP:İŞİMİZ VAR
TERCİH ZİRVESİ’15 Üniversitede Başlayan, Hayat Boyu Gelişen Kariyer Prof. Dr. S. Semahat Demir Rektör.
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
Bilgilendirme Toplantısı
DÜŞÜNCE KALİTESİ-YARATICILIK-iNOVASYON
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
Öğr.Gör.SEDA AKIN GÜRDAL
Pazarlama Ve Perakende Bölümü Alan Tanımı
Pazarlama Bilgi Sistemi (PBS)
Topluluk İnovasyon Girişimi Süreç Açıklaması ve Yol Haritası Dokümanı 26 Mayıs
ODTÜ İŞLETME Özel sektör ve kamu kuruluşlarının, değişen çevre koşullarına uyum göstererek, etkili, kârlı ve verimli bir şekilde yönetilmelerine.
Prof Dr Remzi ALTUNIŞIK
KURUMSAL BİLİŞİM SİSTEMLERİ
PAZARLAMA ARAŞTIRMALARI
Profesyonel Bir Çevirmen olarak Kariyer yapmak.
Sektör Profesyonelleri Danışmanı
Oğuz Engiz Zincir Hastanelerde Gelinen Nokta ve Gelecek Vizyonu
Ayşegül ARSLAN.
BRANDING - MARKETING - TRADING
WALMART HALİDİN SÖNMEZ
MAN 533T ULUSLARARASI PAZARLAMA ULUSLARARASI PAZARLAMA’YA GİRİŞ
Bilgi Sistemleri Hafta4
Teknoloji ve Tasarım Dersi
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
ULUSLAR ARASI PAZARLAMA
SAĞLIK HİZMETLERİNDE FİYATLANDIRMA
YEMİNLİ MALİ MÜŞAVİRLİK MESLEĞİNİN VİZYONU
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
SÜREÇ YÖNETİMİ İNŞAAT ŞİRKETLERİ İÇİN PERFORMANS DEĞERLENDİRME VE YÖNETİMİ.
SWOT ANALİZİ TÜRKER DURAN YATIRIM TEŞVİK DANIŞMANI.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
1960lardan 1980lere kadar işletme stratejileri genel olarak ürün-pazar seçimi konuları ile ilişkili idi. Ama bu durum pazarlama akademisyenlerinden kaynaklanmıyordu.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Eurocert European Academy
Bilişim Teknolojileri Meslek Seçimi ve Ücretler (2019)
Sunum transkripti:

Global Pazarlama Uluslarası Pazarlamanın yükselen trend olduğu günümüzde, geleceğin uluslararası şirket yöneticileri için ideal bir program. Aranan ideal yönetici özellikleri, uluslararası şirketlerin pazarlama yöneticileri tarafından, katılımcılara aktarılacaktır.

Program Amacı Geleceğin uluslararası pazarlama yöneticilerini uluslararası pazarlama modelleri konusunda bilgilendirmek ve bir proje ile bu bilgileri pratiğe dökmek. Bunların yanında kişisel becerilerinin geliştirilmesi ve Pazarlama Yönetici kalitesinin arttırılarak iş dünyasına kazandırılması. Bu program ile uluslar arası şirketlerde çalışmak isteyen gençler ideallerindeki şirketlerin üst düzey yöneticilerinin katılımcı olarak yer aldığı platformda pratik bir şekilde bilgi edinme ve onları uygulama şansı buluyorlar.

Program Detayları A-Global Pazarlamayı Öğreniyorum 1.Nedir Bu Global Pazarlama ? Global Pazarlar ve Pazarlama Hakkında Bilgi 2.Global Pazarlamaya İlk Adım... Hedef Pazarların Fırsat ve Rekabet Analizi Hedef Pazar Seçimi Hedef Pazarın Tanımlanması Hedef Pazarın Segmentasyonu 3 Pazarlama Araştırmalarını Niçin Kullanılır ? Pazar Payını yükseltmek Ürünü/Markayı Konumlandırmak Müşterilerin ürün/marka bağlılığını artırmak Müşterilerin memnuniyetini arttırmak

Program Detayları B- Global Pazarda Yaşam 4 Pazarlama Stratejisi Nasıl Belirlenir ? Doğru Ürün Stratejisi Ürünün Hedef Ülke Fiyat Stratejisi Doğru Mecra Seçimi 5 Pazarlama İletişimi Nasıl Dizayn Edilir? Entegre İletişimi: PR,Promosyon, Direkt Pazarlama Reklam ve Kişisel Satış B- Global Pazarda Yaşam 6 Glokalleşme (Global Düşün Yerel Hareket Et!) Faaliyette olunan ülkeye göre lokal stratejiler Ekonomik Durum Teknolojik Durum Sosyo-kültürel Durum Rekabet Koşulları

Program Detayları Marka Nasıl Canlı Tutulur? Global Marka Stratejisi Yeni Nesil Marka Yönetimi Değişik Kültürlere Markanın Adaptasyonu Markayı Yaşatmanın Yolları 8 Marka ve Ürün Nasıl Farklılaştırabilir? Kalite ve/veya servis yönüyle farklılaşma Stratejik Konumlandırma Farklılığın İletişimi Pazarlamada Yeni Trendler Doğrudan Pazarlama Olay Pazarlaması İnteraktif Pazarlama

Danışmanlarımız ve Şirketleri Adidas Pazarlama Müdürü / Müge Çelebioğlu Apple Ürün Müdürü / Can Sağıroğlu Burger King Pazarlama Müdürü / Cenk Dervişoğlu Coca-Cola Marka Yöneticisi / Levent Soygür Cream Mobile Marketing Kurucu Ortak / Levent Uslu Hyundai Pazarlama Yöneticisi / Umut Ceyhun IBM Türk Ünite Yöneticisi / Jale Akyel İntel Pazarlama ve Halkla İlişkiler Müdürü / Özlem Bağbaşlıoğlu Lafarge Pazarlama ve Satış Müdürü / Alparslan Arınç Marketing Türkiye Yazarı / Dr.Selçuk Tuzcuoğlu

Danışmanlarımız ve Şirketleri Mc Donalds Pazarlama Müdürü / Zeynep Özaltay Microsoft Yayın ve Telif Hakları Yöneticisi / Tolunay Tomruk Novartis Ürün Müdürü / Ayça Gürelman Pergel Comm. & Consultancy Genel Müdürü / Olgar Ataseven ScJohnson Deneyimli Ürün Yöneticisi / Nazlı Ercili ScJohnson Pazarlama Müdürü / Burak Destici Siemens Grup Pazarlama İletişim Sorumlusu / Beril Onbulak Smart Teknolojileri Genel Müdürü-CEO’s Dergisi Yazarı / Murat Şahin Visa Card Avrupa Sorumlusu / Mehmet Özbay * Her eğitime 8 danışman katılmaktadır.

Peki tavsiye ettiler mi? Pazarlama günümüzde kar etmek amacıyla kurulan bir kurulun içindeki departmanlarda bulunan bütün çalışanların mutlaka bilgi sahibi olması gerektiği bir konu.Benim için Eğitişim Global Pazarlama Eğitimi de bu konuda çok iyi bir başlangıç oldu.Pazarlama alanında uzman kişilerden aldığımız dersler sayesinde pazarlamanın,özellikle kitaplarda bulunmayan,ufak ama çok önemli ayrıntılarını öğrenme şansı elde ettim.Eğitimin sonunda yaptığımız proje çalışması sayesinde pazarlama konusunda elimizde bulunan bilgileri pratiğe dökme şansını buldum ve bu da bence eğitimin an faydalı bölümüydü.Katılmayı aklından geçiren bütün arkadaşlara söyleyebileceğim tek şey tereddütlerini kafalarından silemeleri en yakın programa kayıt olmaları… Özcan Şakır / İstanbul Üniversitesi İktisat 4. Sınıf

Peki tavsiye ettiler mi? Perakende pazarıyla ilgili benim için farklı bir sektördeki verdiği bilgiyle başlayan ve çok farklı sektörlerle devam eden '‘Global Pazarlama''yolculuğunda gerek Türkiye de gerek Dünyada markalarıyla kendini ispatlamış büyük firmaların ürün müdürleri,marka yöneticilerinin soru-cevap ortamı, sunumlarıyla bugünün dev firmaların yöneticilerinin üniversite sıralarından yönetici koltuğuna nasıl geldikleri,yönetimini gerçekleştirdikleri markalarının gücünü korumak için nasıl stratejiler izledikleri,yeni bir ürünü piyasaya sunarken en çok nelere dikkat ettikleri gibi pazarlamanın can damarı sayılacak soruların cevaplarını teorikten ziyade gerçek dünyada nasıl yürütüldüğünü profesyonel ağızlardan dinleme imkanı buldum. Kısacası Global bir Dünyanın Global pazarında firmaların nasıl konumlanması gerektiğiyle ilgili temel noktaları bu pazarın''EN''lerinden öğrendim.... Zeynep Memiş / Marmara Üniversitesi Ekonometri 4. Sınıf

Eğitişim için neler söylendi? Eğlenceli Konsept Üreten Pratiğe yönelik Keyifli Arkadaşça Yaklaşım Geliştirici İnteraktif Zevkli Pratik Sıcak Bir Ortam Sıkmayan Gerçek Hayat

Teşekkürler,