Daire Başkanı Bütçe ve Performans Müdürlüğü Strateji Planlama Müdürlüğü Muhasebe Kesin Hesap Müdürlüğü Raporlama ve İç Kontrol Müdürlüğü.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı 14 Aralık 2010
Advertisements

Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı, Mart 2013
Döner Sermayeli İşletmeler Bütçe ve Muhasebe Yönetmeliği
BİLİMSEL ARAŞTIRMA PROJELERİ BİRİMİNİN YIL SONU FAALİYET RAPORU
1 Ahmet DEMİRCAN Daire Başkanı 22 MAYIS ANTALYA PERFORMANS BÜTÇE VE RAPORLAMA DAİRE BAŞKANLIĞI.
KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNU (Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Kuruluş, Görev ve Yetkileri) Kanun No : 5018 Kabul Tarihi : 10/12/2003 Değişiklik.
T.C. DEREBUCAK KAYMAKAMLIĞI İlçe Özel İdare Müdürlüğü 2010 YILI FAALİYET RAPORU.
YIL SONU YAPILMASI GEREKEN İŞLEMLER ve HATIRLATMALAR
I.DÜZEYII.DÜZEY III.DÜZEYIV.DÜZEY I.DÜZEYII.DÜZEY III.DÜZEYIV.DÜZEY 38YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI38YÜKSEKÖĞRETİM KURUMLARI 61NAMIK KEMAL.
STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI
KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNU (Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı Kuruluş, Görev ve Yetkileri) Kanun No : 5018 Kabul Tarihi : 10/12/2003 Değişiklik.
Stratejik Plan Otomasyonu
KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNU (Gider süreci)
Ahmet Emre Öz Maliye Uzmanı 21 kasım 2013
AMASYA ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ
Strateji Geliştirme Başkanlığı SGB.net Sistemi Genel Tanıtımı
MALİYE BAKANLIĞI TÜRKİYE’DE ÇOK YILLI BÜTÇELEME SÜRECİ
ANALİTİK BÜTÇE SINIFLANDIRMASI
Strateji Geliştirme Başkanlığı
KIRGİZTAN TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
Finansal Planlama Birimi Sorumlusu HOŞGELDİNİZ
MUHASEBE EĞİTİMİ.
DEFTERDARLAR ÇALIŞMA TOPLANTISI
STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI İÇ KONTROL DAİRE BAŞKANLIĞI.
BÜTÇE HAZIRLIK ÇALIŞMALARI
PERFORMANS PROGRAMI SÜRECİ VE SGB.net SİSTEMİ UYGULAMASI
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ. AÇIKLAMA BÜTÇ E ÖDENEGİ AYRILAN PAY (%) 01 Personel Gideri Sosyal Güvenlik Kurumuna Devlet Primi Gid. 4,886,500.
EK DERS TAHAKKUK VE ÖDEMELERİNE İLİŞKİN BİLGİLENDİRME SUNUMU
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
KAMUDA İÇ DENETİM (5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu)
ADIYAMAN ÜNİVERSİTESİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
Strateji Geliştirme Başkanlığı
OCAK 2014 OCAK T.C. GÜLYALI KAYMAKAMLIĞI T.C. YÜRÜTÜLEN VE PLANLANAN PROJELER SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI MÜDÜRLÜĞÜ MALMÜDÜRLÜĞÜ.
Aralık 2009, ANKARA Yükseköğretim Kurumları Bütçelerinin Yeniden Yapılandırılması Yükseköğretim Hizmetleri Dairesi.
2014 Yılı Devam Eden Projeler Eğitim Yükseköğretim Sektörü.
KESİN HESAP.
MAHALLİ İDARELERİN MALİ ÖZERKLİĞİ
T.C. Maliye Bakanlığı Strateji Geliştirme Başkanlığı 14 Aralık Aralık 2010.
2012PARASAL SINIRLAR (1) 5018 Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu (35 inci madde) Parasal Sınırlar ve Oranlar Genel Tebliği a) Yapım işleri.
Harcama Yetkilileri.
Madde-2) Kurumların merkez, taşra ve yurtdışı teşkilatlarında yer alan tüm birimlere ait kodların güncellenmesi işlemlerinde kurumların strateji geliştirme.
BÜTÇE KESİN HESAP FAALİYET RAPORLARI.
Aksaray Üniversitesi Sn Proje AdıSektörüYeriProjenin Durumu 1 Proje Hizmet İşiEğitimMerkezBitti 2 Merkezi Araştırma LaboratuvarıEğitimMerkezBitti 3 Kampüs.
2547 Sk./ 58.md. SAKARYA ÜNİVERSİTESİ DÖNER SERMAYE İŞLETMESİ
PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIK SÜRECİ Nisan, Yeni Kamu Yönetimi Anlayışı Üzerine Genel Bir Değerlendirme Ana Hatlarıyla Performans Programı Performans.
T.C MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI
Katsayılar Göstergeler
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
T.C MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME BAŞKANLIĞI
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ
2008 Yılı Analitik Bütçe Sınıflandırması T.C. MALİYE BAKANLIĞI BÜTÇE ÇALIŞMALARI ARALIK 2007.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
Merkezî yönetim bütçesinin hazırlanması
EĞİTİM GRUBU MART AYI ÇALIŞMASI Fikri GÖZÜYUKARI Cevahir SALİHOĞLU Hakan DİNÇER Leyla KALELİ Ufuk ÖZKAN.
Taşınır Mal Yönetmeliği ve TAŞINIR KAYIT VE YÖNETİM SİSTEMİ Semineri Bayram KESER Mali Hizmetler Uzmanı 1 T.C MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI STRATEJİ GELİŞTİRME.
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
1İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı1 İDARİ VE MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI FAALİYET RAPORU 2014 T.C. İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ.
Bakanlığımız yönetiminde ve kullanımında bulunan taşınmazlar ;
HARCAMA.
İDARİ ve MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2011 MALİ YILI BÜTÇE HAREKETLERİ.
GAZİ ÜNİ. FİZİKİ ALANLARI G.Ü. STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI 2.
İDARİ ve MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2009 BÜTÇE HAREKETLERİ.
İDARİ ve MALİ İŞLER DAİRE BAŞKANLIĞI 2010 BÜTÇE HAREKETLERİ.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI “Geleceğe… En İyiye…” Nisan 2016 İDARİ DEĞERLENDİRME.
DÖNEMİ ANKARA ÜNİVERSİTESİ STRATEJİK PLANI HAZIRLIK SÜRECİ
FONKSİYONEL KODLARIN KULLANIM ALANLARI
ÖDENEK GÖNDERME BELGESİ
GİRESUN ÜNİVERSİTESİ 2017 MAYIS AYLIK BÜTÇE GERÇEKLEŞMELERİ RAPORU
MERSİN BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE MECLİSİ
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Daire Başkanı Bütçe ve Performans Müdürlüğü Strateji Planlama Müdürlüğü Muhasebe Kesin Hesap Müdürlüğü Raporlama ve İç Kontrol Müdürlüğü

Başkanlığımız; 1 Daire Başkanı, 2 Şube Müdürü, 2 Şef, 2 Mali Hizmetler Uzman Yardımcısı, 1 İstatistikçi, 8 Memur olmak üzere toplam 16 personel ile hizmet vermektedir.

Başkanlığımız; Üniversitemiz Rektörlük Binasının 1. katında faaliyet göstermekte olup, 8 ofiste hizmet vermektedir. Başkanlığımızda 17 adet bilgisayar, 8 adet yazıcı, 1 adet fotokopi makinesi, 2 adet tarayıcı, 1 adet projeksiyon cihazı, 2 adet fax bulunmaktadır. 15 adet bilgisayarımız 2009 yılı öncesinde alınmış olup, performans olarak ihtiyacı karşılamamaktadır.

 5018 Sayılı Kanun 60. Maddesi  Strateji Geliştirme Birimlerinin Çalışma Usul ve Esasları Hakkında Yönetmelik

 Stratejik planlama çalışmalarının koordinasyonu  Performans programı hazırlıklarının koordinasyonu  Bütçenin hazırlanması  Yatırım programı hazırlıklarının koordinasyonu  Ayrıntılı harcama ve finansman programlarının hazırlanması ve uygulanması  Bütçe işlemlerinin gerçekleştirilmesi ve kaydedilmesi  Ödenek gönderme belgelerinin düzenlenmesi  Gelirlerin tahakkuku, gelir ve alacakların takip ve tahsili  Ön malî kontrol işlemleri  Taşınır ve taşınmaz kayıtlarının tutulması  Muhasebe hizmetlerinin yürütülmesi

 Bütçe kesin hesabının hazırlanması  Bütçe uygulama sonuçlarının raporlanması  İdare faaliyet raporunun hazırlanması  Yatırım değerlendirme raporunun hazırlanması  Malî istatistiklerin hazırlanarak ilgili mercilere gönderilmesi  Malî iş ve işlemlerin diğer idareler nezdinde izlenmesi  Danışmanlık hizmeti sunma ve bilgilendirme yükümlülüğü  İç kontrol ve Ön Mali Kontrol İşlemleri

 Performans programı çalışmalarında kullanılacak bilgi, belge ve cetveller ilgili harcama birimlerinden toplanarak 5018 sayılı Kanun ile Kamu İdarelerince Hazırlanacak Performans Programları Hakkında Yönetmelik’te yer alan hususlar dikkate alınarak. Üniversitemizin 2014 yılı Performans Programları oluşturulmuş ve ilgili kurum ve kuruluşlara sunulmuştur.

Üniversitemizin 2014 yılı bütçesi ve yatırım programı tekliflerinin hazırlanmasında; - orta vadeli program, - orta vadeli malî plan, - idarenin stratejik planı, - bütçe çağrısı ve bütçe hazırlama rehberi, - yatırım genelgesi ve yatırım programı hazırlama rehberi esas alınarak harcama birimleri bütçe teklifleri ve yatırımcı birimler yatırım programı konsolide edilmiş ve Maliye Bakanlığı, Kalkınma Bakanlığı ve Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı’na gönderilmiştir.

 Üniversitemizin bütçe ayrıntılı finansman programı yılı bütçe kanunu ve uygulama genelgeleri dikkate alınarak hazırlanmıştır.  Maliye Bakanlığı tarafından vize edilen AFP harcama birimleri düzeyinde dağıtımı yapılmıştır.

 Bütçe Kanunu ile Üniversitemize tahsis edilen ödenekler 2013 yılı Ocak ayının ilk haftasında ekonomik sınıflandırmanın 2. düzeyinde birimlere dağılımı yapılarak Üniversitemiz Senatosuna sunulmuş ve senatoda kabul edilen bütçe dağılımı, e-bütçe sisteminde onaylanarak Maliye Bakanlığına bildirilmiştir.  Yılı içerisinde bütçe aktarma ve ekleme işlemleri e-bütçe sistemi ile say2000i sistemi üzerinden gerçekleştirilmiştir.  2013 yılında harcama birimlerinden gelen talepler doğrultusunda kurum düzeyinde 38 adet, birim düzeyinde 37 adet olmak üzere toplam 75 adet bütçe ekleme işlemi gerçekleştirilmiştir.  2013 yılında Likit karşılığı ,00 TL, Gelir Fazlası karşılığı ,00 TL, Yedek Ödenekten ,00 TL ödenek eklenmiştir.  2013 yılında harcama birimlerinden gelen talepler doğrultusunda kurum düzeyinde 29 adet, birim düzeyinde 37 adet olmak üzere toplam 66 adet bütçe aktarma işlemi gerçekleştirilmiştir. Bu aktarma işlemlerinden 5 adedini Maliye Bakanlığı sonuçlandırmıştır.  Gerçekleştirilen işlemler Maliye Bakanlığı ve Sayıştay Başkanlığına bildirilmiştir.

 Bütçe Kanunu ile Üniversitemize tahsis edilen ödenekler 2014 yılı Ocak ayının ilk haftasında ekonomik sınıflandırmanın 2. düzeyinde birimlere dağılımı yapılarak Üniversitemiz Senatosuna sunulmuş ve senatoda kabul edilen bütçe dağılımı, e-bütçe sisteminde onaylanarak Maliye Bakanlığına bildirilmiştir.  Yılı içerisinde bütçe aktarma ve ekleme işlemleri e-bütçe sistemi ile say2000i sistemi üzerinden gerçekleştirilmiştir.  2014 yılında harcama birimlerinden gelen talepler doğrultusunda kurum düzeyinde 14 adet, birim düzeyinde 14 adet olmak üzere toplam 28 adet bütçe ekleme işlemi gerçekleştirilmiştir.  2014 yılında Likit karşılığı ,00 TL, Bağış ve Yardım karşılığı olarak ,00 TL ödenek eklenmiştir.  2014 yılında harcama birimlerinden gelen talepler doğrultusunda kurum düzeyinde 1 adet, birim düzeyinde 5 adet olmak üzere toplam 6 adet bütçe aktarma işlemi gerçekleştirilmiştir.  Gerçekleştirilen işlemler Maliye Bakanlığı ve Sayıştay Başkanlığına bildirilmiştir.

 2013 yılında harcama birimlerinden gelen talepler doğrultusunda kurum düzeyinde 2 adet, birim düzeyinde 1 adet olmak üzere toplam 3 adet AFP revize işlemi gerçekleştirilmiştir.  2014 yılında harcama birimlerinden gelen talepler doğrultusunda birim düzeyinde 1 adet AFP revize işlemi gerçekleştirilmiştir.

 2013 yılında 328 adet Ödenek Gönderme Belgesi, 83 adet Tenkis Belgesi düzenlenmiştir.  2014 yılında 156 adet Ödenek Gönderme Belgesi, 4 adet Tenkis Belgesi düzenlenmiştir.

 5018 sayılı Kamu Malî Yönetimi ve Kontrol Kanununun 42 nci maddesi ve Kamu İdarelerinin Kesin Hesaplarının Düzenlenmesine Dair Usul ve Esaslar Hakkında Yönetmelik doğrultusunda Üniversitemiz 2012 yılı ve 2013 yılı Kesin Hesapları çıkarılarak ilgili makamlara sunulmuştur.

 2013 Yılı Kurumsal Mali Durum ve Beklentiler Raporu Haziran sonu itibariyle hazırlanarak Web sitemizde yayınlanmış ve ilgili makamlara sunulmuştur.

 2013 yılında 3’er aylık dönemler itibariyle Üniversitemiz Bütçesinin gerçekleşme raporu hazırlanarak web sayfasında ilan edilmiştir.

 Yılı içerisinde birimlerden alınan bilgi belgeler doğrultusunda 3 aylık dönemler halinde Üniversitemiz yatırım gerçekleşme raporu hazırlanmakta ve Kalkınma Bakanlığına, GAP İdaresi Başkanlığına ve Adıyaman Valiliğine gönderilmektedir.  2012 Yılı Yatırım Değerlendirme Raporu Mart 2013 ayı sonunda hazırlanmış ve Sayıştay Başkanlığı, Maliye Bakanlığı ve Kalkınma Bakanlığına gönderilmiştir.  2013 Yılı Yatırım Değerlendirme Raporu Mart 2014 ayı sonunda hazırlanmış ve Sayıştay Başkanlığı, Maliye Bakanlığı ve Kalkınma Bakanlığına gönderilmiştir.

 5018 sayılı Kanunun 41 inci maddesi ve bu maddeye dayanılarak hazırlanan yönetmelikte belirtilen hususlar doğrultusunda harcama birimleri tarafından hazırlanan birim faaliyet raporları, konsolide edilerek üniversitemizin 2012 yılı idare faaliyet raporu hazırlanmıştır.  2013 yılı idare faaliyet raporu hazırlıkları tamamlanma aşamasında olup, tasarımı yapılarak kamu oyu ile paylaşılacaktır.

 5018 sayılı Kamu Malî Yönetimi ve Kontrol Kanununun 49 uncu maddesi ve Merkezi Yönetim Muhasebe Yönetmeliği kapsamında Üniversitemiz Muhasebe Hizmetleri Maliye Bakanlığı Muhasebat Genel Müdürlüğünün say2000i sistemi üzerinden yürütülmektedir.  Harcama birimleri tarafından yapılan mal-hizmet ve yapım işlerine ait harcamaların hak sahiplerine ödenmesi sağlanmaktadır yılı içerisinde say2000i sistemi üzerinden adet işlemi gerçekleştirilerek Sayıştay Denetimine hazır bir şekilde arşivlenmiştir yılı içerisinde say2000i sistemi üzerinden adet işlemi gerçekleştirilerek Sayıştay Denetimine hazır bir şekilde arşivlenmiştir.

 BAP Birimi tarafından yürütülen projeler  Farabi Projesi (Dış İlişkiler Birimi)  Mevlana Projesi (Dış İlişkiler Birimi)  ERASMUS Projesi (Dış İlişkiler Birimi)  Leonardo Da Vinci Projesi (Teknoloji Fakültesi)  TUBİTAK Projeleri (5 adet)  SODES Projeler (S.K.S.- Gölbaşı M.Y.O.)  2 adet İKA Projesi  Gençlik Spor Bak. Projesi (S.K.S.) Bütçe dışı projelerin muhasebe hizmetleri yürütülmüştür.

 Maaş İş ve İşlemleri - Üniversitemiz personelinin maaşa esas bilgileri her ay güncellenerek maaş ödemeleri yapılmaktadır. Harcama birimlerine ait maaş tutarları Başkanlığımız tarafından birimlerin maaş hesaplarına aktarılmakta, maaş alanların listesi son yapılan düzenlemeyle sistem tarafından Muhasebat Genel Müdürlüğü üzerinden İş Bankası genel merkezine ulaştırılmaktadır.  Ek ders işlemleri - Ek Ders ödemeleri kapsamında, Üniversitemizin 17 biriminin 1. Öğretim, 9 birimin de 2. öğretim ek ders ödeme işlemleri yapılmaktadır.  Promosyon işlemleri - İş Bankası ile yapılan protokol kapsamında 2013 yılında personelimize kişi başına TL, 2014 yılında 93 personelimize kısıtlı maaş promosyonu ödemesi yapılmıştır.  Ay sonuna işlemlerine ilişkin bilgiler - Her ay yapılan harcamalara ait bütçe ve muhasebe bilgileri, ay sonu işlemleri kapsamında Maliye Bakanlığı Muhasebat Genel Müdürlüğüne elektronik ortamda gönderilmektedir

 2013 yılında birimlerden gelen talepler doğrultusunda taşınır işlemleri ile ilgili 960 adet, 2014 yılında 425 adet muhasebe işlemi yapılmıştır.  2012 ve 2013 yılları Taşınır Kesin Hesabı çıkarılarak ilgili kuruluşlara teslim edilmiştir.  Harcama birimlerimizin ambar adı, adresi, taşınır kayıt kontrol yetkililerinin isimleri Sayıştay Başkanlığına bildirilmiştir.  Taşınır Kayıt ve Kontrol Yetkililerinden Kefalet Kanunu kapsamında kesilmesi gereken kesintiler takip edilerek Kefalet Sandığına bildirilmiştir.

Üniversitemiz adına 2013 yılında toplam ,73 TL tahakkuk gerçekleştirilmiş olup, bunun ,78 TL’sinin net tahsilatı gerçekleşmiştir ,25 TL tahakkuk ise tahsil edilmek üzere 2014 yılına devretmiştir. Tahsil edilen tutarın ,55 TL’si Hazine Yardımı, ,23 TL’si öz gelirdir.

 Harcama Birimleri tarafından yapılan ödemelerden emanet hesaplara alınan - Vergi Kesintileri, - Sosyal Güvenlik Kurumu Kesintileri, - Kefalet Sandığı Kesintileri, - Sendika Aidat Kesintileri, - İcra Kesintileri, - Nafaka Kesintileri Muhasebe birimimiz tarafından ilgili idareler nezdinde takip edilmektedir.

 Başkanlığımızca, Harcama birimlerine malî konularda verilen danışmanlık hizmeti kapsamında 2013 yılında aşağıdaki eğitimler verilmiştir. Eğitimin KonusuKatılımcılarTarihi Bilimsel Etkinliklere Katılım Yönergesi Akademik Birim Sekreterleri Ocak 2013 Taşınır Kayıt Yönetim Sistemi ile Harcama Yönetim Sistemi Uygulamalı Eğitimi Taşınır Kayıt ve Kontrol Yetkilileri Tahakkuk personeli MAYIS 2013 Performans Programı Hazırlama Sunumu Tüm Birimler (İdari Pers)HAZİRAN 2013 Bütçe Hazırlama SunumuTüm Birimler (İdari Pers)HAZİRAN 2013

 2013 yılında Üniversitemiz Ön Mali Kontrol Yönergesi hazırlanmış ve senatoya sunulmuştur. Senatonun bilgisine sunulan yönerge Şubat ayında yürürlüğe girmiştir yılı içerisinde 16 adet, 2014 yılında 12 adet dosyanın ön mali kontrol işlemi gerçekleştirilmiştir.

 Üniversitemiz teşkilatında gerçekleşen değişiklikler (Yeni açılan birimler, kapatılan birimler, birimlerin isim değişiklikleri vb) birimlerden gelen bilgiler doğrultusunda Başbakanlık Devlet Teşkilatı Veri Tabanında sürekli güncellenmektedir yılı içerisinde 9 adet işlem gerçekleştirilmiştir yılı içerisinde 7 adet işlem gerçekleştirilmiştir.  Birimimiz web sayfası sürekli güncellenmekte ve mali mevzuatta meydana gelen değişiklikler birimimiz sayfasında yayınlanmaktadır.  Harcama birimlerimiz tarafından kullanılan (KBS) Kamu Harcama Bilişim Sistemi (HYS, TKYS, KPHYS), SGB.net Sisteminde meydana gelen sorunlar ilgili makamlara bildirilerek sorunun çözümü sağlanmaktadır.

Stratejik Plan Hazırlıkları  tarihinde çıkarılan İç Genelge ile çalışmalar başlatılmıştır.  tarih ve 3135 sayılı onay ile Stratejik Planlama Ekibi oluşturulmuştur.  Stratejik planlama ekibi ile , , , , tarihlerinde 5 adet toplantı yapılmıştır.  Bu toplantılar sonucunda taslak stratejik amaç ve hedefler belirlenmiştir.  Birim stratejik planı hazırlayacak personellere tarihinde bilgilendirme sunumu yapılmıştır.  İç ve dış paydaş anketleri hazırlanmış ve sonuçları toplanmış ve konsolide edilmektedir.  Üniversitemiz tüm birimleri, birim stratejik plan hazırlama çalışmaları devam etmektedir.  Birim Stratejik Planları konsolide edilerek Üniversitemiz Stratejik Planı hazırlanacaktır.

KODUÖDENEK TÜRÜ 2013 KBÖ TOPLAM ÖDENEK TOPLAM HARCAMA GERÇ. (%) 01PERSONEL GİDERLERİ SOS. GÜV. KUR. DEV. PRİMİ GİDERLERİ MAL VE HİZMET ALIM GİDERLERİ CARİ TRANSFERLER SERMAYE GİDERLERİ GENEL TOPLAM

 Temizlik hizmeti kapsamında 95 kişi çalıştırılmış ve ,00 TL gider gerçekleşmiştir. Temizlik hizmeti gideri öğrenci başına 133, kapalı alan m2 başına temizlik 14 TL olarak gerçekleşmiştir.  Güvenlik hizmeti kapsamında 120 kişi çalıştırılmış ve ,00 TL gider gerçekleşmiştir. Güvenlik hizmeti giderleri öğrenci başına 170, kapalı alan m2 başına 18 TL olarak gerçekleşmiştir.  Diğer personel hizmet alımı kapsamında 30 kişi çalıştırılmış ve ,00 TL gider gerçekleşmiştir.  Personel servis ve taşıt kiralama işlerinde 3 adet binek otomobil, 5 adet personel servis aracı kiralanmış ve gideri ,00 TL olmuştur.  Yılı bütçesinde 1.öğretim ek ders gideri ,00 TL, 2. öğretim ek ders gideri ,00 TL, Enstitüler ek ders gideri ,00 TL olarak gerçekleşmiştir.

 Yakacak alımlarımda ,00 TL gider gerçekleşmiş olup, kapalı alanlarda m2 başına düşen yakacak gideri 3 TL olarak gerçekleşmiştir.  Elektrik alımlarımda ,00 TL gider gerçekleşmiş olup, kapalı alanlarda m2 başına düşen elektrik gideri 14 TL olarak gerçekleşmiştir..  Su alımlarımda ,00 TL gider gerçekleşmiş olup, kapalı alanlarda m2 başına düşen su gideri 1,13 TL olarak gerçekleşmiştir.  Yiyecek alımlarında ,00 TL gider gerçekleşmiştir. Öğrenci başına yemek hizmeti gideri 116 TL olarak gerçekleşmiştir.  Yurt içi geçici görev yolluk ödemeleri kapsamında 564 adet görevlendirme için ,00 TL ödeme yapılmıştır.  Yurt içi sürekli görev yolluk ödemeleri kapsamında 49 adet görevlendirme için ,00 TL ödeme yapılmıştır.  Yurt dışı geçici görev yolluk ödemeleri kapsamında 31 adet görevlendirme için ,00 TL ödeme yapılmıştır.

 Üniversitemiz yılı bütçesinde;  Kurslara katılım giderleri kapsamında ,00 TL gider gerçekleşmiştir.  Araçlarımız için ,00 TL akaryakıt alımı yapılmıştır.  Binalarımızın küçük bakım ve onarım giderlerinde ,00 TL harcama yapılmıştır.  Makine, teçhizat alımı ve bunların küçük bakım, onarımı için 491,316,00 TL harcama yapılmıştır.  Makine, teçhizatlarımızın büyük onarımları için ,00 TL harcama yapılmıştır.  Haberleşme giderleri için ,00 TL harcama yapılmıştır.

BİRİMTERTİPKBÖTOPLAM ÖDENEKHARCAMAKALANGERÇ. Adıyaman Üniversitesi , , Sağlık Bilimleri Enstitüsü42.000, , , , Tıp Fakültesi , , , , Diş Hekimliği Fakültesi9.000, , , , Sağlık Yüksekokulu , , , , Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu , , , , Uygulama ve Araştırma Hastanesi , , , , Fen Bilimleri Enstitüsü , , , , Fen-Edebiyat Fakültesi , , , , Mühendislik Fakültesi , , , , Teknoloji Fakültesi , , , , Kahta Meslek Yüksekokulu , , , , Sosyal Bilimler Enstitüsü , , , , Eğitim Fakültesi , , , , İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi , , , , Güzel Sanatlar Fakültesi , , , , İslami İlimler Fakültesi82.000, , , , Beden Eğitimi ve Spor Yüksekokulu11.000, , , , Devlet Konservatuvarı , , , , Turizm İşletmeciliği ve Otelcilik Yüksekokulu , , , , Yabancı Diller Yüksekokulu20.000, , ,70222, Meslek Yüksekokulu , , , , Besni Meslek Yüksekokulu , , , , Gölbaşı Meslek Yüksekokulu , , , ,7396

BİRİMTERTİPKBÖTOPLAM ÖDENEKHARCAMAKALANGERÇ. Adıyaman Üniversitesi , , , , Özel Kalem (Rektörlük) , , , , Özel Kalem (Genel Sekreterlik) , , , , İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı , , , , Personel Daire Başkanlığı , , , , Kütüphane ve Dokümantasyon Daire Başkanlığı , , , , Sağlık, Kültür ve Spor Daire Başkanlığı , , , , Bilgi İşlem Daire Başkanlığı , , , , Yapı İşleri ve Teknik Daire Başkanlığı , , , , Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı , , , , Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı , , , , Hukuk Müşavirliği , , , ,6597

KODUÖDENEK TÜRÜ YIL SONU ÖDENEK HARCAMA GERÇ. (%) YIL SONU ÖDENEK HARCAMA GERÇ. (%) TOPLAM ÖDENEK HARCAMA GERÇ.(%) 01 PERSONEL GİDERLERİ SGK'DEVLET PRİMİ GİDERLERİ MAL/HİZMET ALIM GİDERLERİ CARİ TRANSFERLER SERMAYE GİDERLERİ SERMAYE TRANSFERLERİ GENEL TOPLAM

KODUÖDENEK TÜRÜ MAYIS HARCAMA 01 PERSONEL GİDERLERİ SGK'NA DEVLET PRİMİ GİD MAL/HİZMET ALIM GİDERLERİ CARİ TRANSFERLER SERMAYE GİDERLERİ GENEL TOPLAM

 Döner Sermaye Araştırma Projeleri Payı olarak 2013 yılında ,14 TL, 2014 yılında ,00 TL hesaplarımıza aktarılmıştır.  2013 yılında aktarılan tutarın tamamı bütçeye ödenek kaydedilmiş ve BAP birimine tahsis edilmiştir.

 Bilgi işlem ve iletişim teknolojisindeki gelişmeler sayesinde mali işlemlerin elektronik ortamda yürütülmesi  Bütçe ve muhasebe kayıtlarının e-bütçe, KBS, ve say2000i sistemlerinde tutulması  Teknoloji sayesinde bilgi kaynaklarına (Mevzuat, Kanun, Yönetmelik vs.) ulaşabilme olanağının artması.

 Paydaş birimlerde nitelikli tahakkuk personeli sayısının yetersizliği ve temin zorluğu.  Mevzuatın sık sık revize edilmesi.  Harcama Yetkilisi, Taşınır Kontrol Yetkilisi, İhale Komisyon Üyelerinin mevzuattaki bilgilerinin yetersizliği ve ilgisizliği.

 Hizmet içi eğitime ağırlık verilmesi,  İdari personelin birim yöneticilerince bilgi ve yeteneğine uygun işlerde çalıştırılması ve yetiştirilmelerinin sağlanması,  İdari personel planlaması yapılırken sürece birim yöneticilerinin katılımının sağlanması,  Birim yöneticilerinin, personelin gelişim durumu ile ilgili periyodik olarak üst yönetimi bilgilendirmesinin sağlanması,  Harcama yetkilileri ve gerçekleştirme görevlilerinin mali konulara gerekli hassasiyeti göstermeleri,  Harcama birimlerinin planlama yaparken, ihtiyacın öncelik sırası, bütçe imkanlarını göz önünde bulundurmaları,  Harcama yetkililerinin bütçe kullanımları ile ilgili periyodik olarak üst yönetimi bilgilendirmeleri,