Yeni Medya Turgut Gürsoy TÜBİSAD Bilişim Sanayicileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Anketten Foruma, Forumdan Bloga Sosyal Dengeler. •Kod Trendleri •İnternet Trendleri •Medya Trendleri.
Advertisements

Sosyal Ağların Eğitimde Kullanımı
GÜVENLİ İNTERNET ve SOSYAL MEDYA
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARI
Yeni İş Platformunuz! Yönetim Bilişim Sistemleri Boğaziçi Üniversitesi.
1 Strateji Komisyonu #2010’da Alınacak Aksiyonlar / Hedefler 1 Türkiye'nin stratejik hedefi ve önceliklerine uygun bir Bilişim stratejisine yüksek katkı.
DERSLERDE ÖĞRETİM TEKNOLOJİLERİNİN KULLANIMI İLE İLGİLİ ÖĞRENCİ BEKLENTİLERİ: ODTÜ ÖRNEKLEMİ Nergis A. Gürel Köybaşı, Öğretim Teknolojileri Destek Ofisi,
LEYLA BALIK TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2.SINIF (İ.Ö.)
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Montpellier France Décembre 2008 GENÇLİK PROJESİ Eylem Ankara, (Türkiye)
22 NCİ YILINDA TÜRKİYE'DE "KATILIM BANKACILIĞI" TECRÜBESİ 22 NCİ YILINDA TÜRKİYE'DE "KATILIM BANKACILIĞI" TECRÜBESİ Sunum: Dr. Adnan BÜYÜKDENİZ Genel Müdür.
E-Devlet Turgut Gürsoy TÜBİSAD Bilişim Sanayicileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı.
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
 BİLFORCE; hızla dönen ve gelişen dünyada, baş döndüren teknolojik gelişimlerin en temel dinamiği olan Bilişim ve Yazılım sektöründeki.
TÜİK HANE HALKI BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ ARAŞTIRMASI 2010 %64,2 e-posta gönderip almanın ardındanen fazla gerçekleştirdikleri eylem sohbet odalarına,sosyal.
ACM Hacettepe Öğrenci Topluluğu
Yeni Medya’nın Etkileri İsmail Hakkı POLAT Kadir Has Üniversitesi İlkbahar İstanbul.
IAB Türkiye Basın toplantısı Büyük dönüşüm Dijital akıl.
Üye Paylaşım Toplantısı 11 Kasım Misyon Bilgi teknolojileri ve telekomünikasyon sektörlerini ülkemizin büyümesinin temel bileşeni olarak konumlandırırken,
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
1 Bilişim ve İletişim Sektörü Neden Stratejiktir ? Bilişim ve İletişim iş yapış şekillerini ve sosyal hayatı doğrudan etkileyen ana-yapıtaşı konumundadır.
İletişim Araçları.
SOSYAL MEDYA.
BİLİŞİM SUÇLARI.
E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
Küresel Kriz Sonrası Türkiye’de Finansal Sistem “Bankacılık Sektörü” Ekrem Keskin Mayıs 2010.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
BB419 BAHÇE BİTKİLERİNDE MESLEKİ İNGİLİZCE 3 teorik Pazartesi 13:30-16:15 Doç. Dr. Zeynel DALKILIÇ ,
E-postanın nasıl kullanılır?
Kurumsal İçerik Yönetimi Kapsamında Bilgi Güvenliği
CANSU ALTIN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
Adnan TUTCAN Web 2.0 Nedir ? Toplulukları bir araya getiren, standart tasarım anlayışına yepyeni bir boyut kazandıran, daha dinamik özelliklere.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
E- Ticaret Altyapısı.
İLETİŞİM VE BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Hazırlayan Ufuk Kemerci  2004 yılında ortaya atılmı ş bir kavramdır. Web sitelerinin yalıtılmı ş bilgi depoları ş eklinden çıkıp kullanıcılara.
Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı ÖZGE AKMAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Modern işletmeler için sınıfının en iyisi üretkenlik araçları Telista Bilişim ve İletişim Teknolojileri San. ve Tic. A.Ş
YENİ DİJİTAL ÇAĞ Giriş.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
SOSYAL MEDYA VE MOBİL UYGULAMALAR
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
İnternet Sosyal Medya Sosyal Ağlar 2. Sunum Öğr. Gör. Mehmet Akif Barış 2.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
WEB ARAÇLARI KONYA 2017.
ALİBABA GROUP Hazırlayan : Mehmet özdemirler
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
SOSYAL MEDYA.
HAZIRLAYAN VE SUNAN DOĞANCAN DEMİR
Temel Bilgi Teknolojileri
İletişim Araçları.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ
Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi Eğitim Alanında Teknolojik Gelişmeler
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
Yeni Medya Teknolojileri ve Modernleşme
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM
ARAŞTIRMA GELİŞTİRME VE YAZILIM TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
GÜVENLİ İNTERNET ve SOSYAL MEDYA
BASIN VE HALKLA İLİŞKİLER MÜDÜRLÜĞÜ
İkinci dünya savaşı sonrası ARPANET projesi
Bu sununun aynısını (Animasyonlar vb
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Yeni Medya Turgut Gürsoy TÜBİSAD Bilişim Sanayicileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı

Kısaca TÜBİSAD TÜBİSAD, Bilgi Teknolojileri, Telekomünikasyon, Ofis Ekipmanları ve Yeni Medya alanlarında faaliyet gösteren şirketlerin en güçlü ortak sesini temsil etmektedir. 200’ e yaklaşan aktif üyemiz, yıllık 30 milyar dolar üzerinde ticaret hacmini yönetmektedir. TÜBİSAD olarak misyonumuz, Bilgi Teknolojileri ve Telekomünikasyon sektörlerini ülkemizin büyümesinin temeli olarak konumlandırmaktır

Önceliklerimiz Bilişim sektörünün ortak hedeflerinin seslendirilmesi Sektörümüzün kârlı olarak büyümesi Sağlıklı rekabet şartlarının oluşması Uluslararası standartlara uyumluluğun sağlanması Türkiye ’ nin e-dönüşüm performansının artması Yeni Medya ile ortaya çıkan potansiyeli değerlendirmek

Yeni M edya, bilginin ve içeriklerin dijital altyapılar üzerinden yayınlanması ve dağıtılmasıdır e-posta e-konferans habergrupları Sohbet SMS bloglar İnteraktif TV oyun www video konferans sanal Topluluklar sanal gerçeklik podcasts internet gazeteleri web kütüphaneler web kamera telefon kamera dosya paylaşımı e-kitap e-devlet e-ticaret wikis video paylaşım Facebook MySpace YouTube...  Bilgi Teknolojileri  İçerikler  İletişim Teknolojileri

The Guardian, UK. The future of social interaction. Yukarıdaki görsel şu adreste bulunmaktadır: Yeni Medya’yı önemli kılan, insanların etkileşim tarzlarını tamamen değiştirmiş olmasıdır

Tehdit mi? Çok fazla bilgi Kalitesiz içerik Mekanikleşme Asosyalleşme Duyarsızlaşma Fırsat mı? Bilgiye e rişim Fırsat eşitliği Özgürleşme Yaratıcılık Etkileşme “Yeni”; “Hızlı”; “Etkili”; “Dönüştüren”; “Değiştiren” “Karmaşık”

Kültürel, ticari, sosyal, politik sınırlar değişiyor... Birey gerçekten güçleniyor... Statüko koruma, gelenekselcilik, kısıtlama ve yasaklama davranışları etkisizleşiyor... TÜBİSAD, Y eni M edya ’nın potansiyel inin ortaya çıkarılmasına çalışıyor “Farklı”farkındayız....

8 “Statüko koruma, gelenekselcilik, kısıtlama ve yasaklama davranışları etkisizleşiyor...”