Paydaşların Katılımı Süreçleri Jim Woodhill Yönetici: Wageningen International – Kapasite Geliştirme ve Kurumsal Değişim.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.
Advertisements

Ankara Yenilikçi Kütüphane Girişimleri Grubu
Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
Eğitim İhtiyaç Analizinin Kilit Bulguları & Sonuçları Simon Forrester 26 Haziran 2013.
İşbirliğine Dayalı Öğrenme
TARTIŞMA TÜRLERİ DİL VE ANLATIM-10.SINIFLAR HALİL GÜREL ANADOLU LİSESİ
DÜZ ANLATIM - KONFERANS
DİNLEYİN ! GRUP ÜYELERİNİN BİRBİRLERİNİ DİNLEMELERİNİ TEŞVİK EDİN ! DİNLEMELERİNİ TEŞVİK EDİN !
Açık ve Uzaktan Öğretim Modelleri
5. Dünya Su Forumu bir sonraki Forumun programını oluşturma ortaklık WWC-Türkiye-Uluslar arası paydaş başlangıç toplantısı İstanbul– 19 Mart 2007.
Probleme Dayalı Öğrenme -İki Yıllık Deneyim-
SINIF YÖNETİMİNİ ETKİLEYEN ETKENLER.
PROBLEME DAYALI ÖĞRENİMDE DEĞERLENDİRME
Paydaş Analizi Nasıl Yapılır?
Bölgesel Konferans n°1 25 Haziran 2014 İzmir
Proje Tabanlı Öğrenme Modeli ve Bilgisayar Destekli Eğitim
ÖĞRETİM ANALİZİ Amaçların Sınıflandırılması Bilişsel Öğrenmeler
Tartışma Yönetme Deniz YENİ Nisan 2007.
TARTIŞMA YÖNTEMİ.
Company name UZAKTAN E Ğİ T İ M. İ Ç İ NDEK İ LER Uzaktan Eğitimde Öğretmen Rolleri Uzaktan Eğitimin Kullanım Alanları? Uzaktan Eğitim Nasıl Yapılır?
Buluş Yoluyla Öğretim Stratejisi
 Erasmus+ Programı, Avrupa Birliği tarafından eğitim ve gençlik alanında yılları arasında uygu-lanmış olan Hayatboyu Öğrenme ve Gençlik Programlarının.
EĞİTİM, GİRİŞİMCİLİK Prof.Dr. Ünsal Özgen İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi.
Karşılaştırmalı bir perspektifle yeni kamu yönetimi
Oguzhanhoca.com /oguzhanhocam /oguzhan_hoca.
1 Finans Konulu Tematik Çalışma Grubu Raporu Koordinatörler Toplantısı 5-6 Kasım 2007 T. Woudeneh & J. Labre.
YAPILANDIRMACI YAKLAŞIM VE DRAMA Hazırlayan: Dr. Uğur Altay MEMİŞ
Comenius Programı Onur AYDEMİR
Akran destekli öğrenme
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hepsini bir araya getirmek 4. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
HAYATIN İÇİNDEN PSİKOTERAPİ MERKEZİ Ofis Çalışanları Beceri Eğitimi.
Genel Öğretim Yöntemleri [Tartışma (discussion) yöntemi]
V.UNİTE DEĞERLENDİRME.
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Eğitimin tasarlanması 1. Gün 4. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
ABD Küme Girişimlerinde Politika ve Program Öğrenme Jennifer Auer, Ph.D Optimal Solutions Group, LLC 5 Haziran, 2013.
OKUL YÖNETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
Öğrenci Bakış Açısı Dil düzeyi B2 seviyesindedir.
ÖĞRETİM HEDEFLERİ ve ÖLÇME ARAÇLARINI GELİŞTİRME
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞININ KAPASİTESİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ (MEBGEP) MEBGEP.
ERASMUS+ Ana Eylem 1- Bireylerin Öğrenme Hareketliliği
2011 LDV ORTAKLIK PROJELERİ BAŞLANGIÇ TOPLANTISI.
7-19 YAŞ AİLE EĞİTİMİ PROGRAMI
7. BÖLÜM KAVRAM, BECERİ ve SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.
AçIk oturum MÜRÜVVET KILINÇ.
Eğitsel Rehberlik. Rehberlik hizmetlerinin önemli bir işlevi de öğrenmeyi kolaylaştırmak, başarıyı artırmaktır. Bu amaca yönelik yapılan rehberlik hizmetleri.
YAKIN DOĞU ÜNİVERSİTESİ ATATÜRK EĞİTİM FAKÜLTESİ
ETwinning PORTAL.
AMAÇLAR, ANKET FORMU VE ANKET TASARIMI
Istanbul 19 March 2007 Su için farklılıkların birleştirilmesi Forum değerlendirmesi ve sonrası D. Zimmer.
Öğretim Yöntemleri Anlatım, Tartışma, Örnek Olay İncelemesi, Problem Çözme, Proje Temelli Öğretim, İşbirliğine Dayalı Öğretim, Gösterip Yaptırma..
TARTIŞMA *Tartışma Türleri.
CREATIVITY &PROBLEM SOLVING Brainstorming, Questions, Hats
Şubat Şubenin Kurumsal Kapasitesi 2. Personel Durumu 2. Araç Parkı Durumu 3. Bina ve Arazi Durumu 4. Hedefler ve Gerçekleşme SUNUM PLANI.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLARININ BOLOGNA SÜRECİNDEKİ ROLÜ Sabancı Üniversitesi 22 Ekim 2010.
KÜÇÜK GRUP EĞİTİMİ Tıp Eğitimi Anabilim Dalı Seminerleri / 151.
GÜVENLİ OKULLAR. GÜVENLİ OKUL KRİTERLERİ Olumlu ilişkiler kurulmasını sağlar. Çocukların duygularını özgürce ifade edebilecekleri olanaklar yaratır. Çocuk.
Öğretmenlere, sporcular gibi koçluk edilirse, yeni edindikleri becerileri uygulamaya koyacaklardır. Akran Koçluğu Akran Koçluğu Koçluk Becerileri.
KIRKLARELİ DEVLET HASTANESİ UZAKTAN EĞİTİM MERKEZİ Nisan 2017
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı
PERFORMANSGÖSTERGESİ HEDEFE YÖNELİK TEDBİR FAALİYET LER
Erken çocukluk dönemi fen ve matematik eğitimi için ortam hazırlama
Hazırlayan: Rabia Ayşenur Kurnaz
Bilimsel Araştırma Yöntemleri Verilerin Toplanması GÖZLEM
ADALET TANRIVERDİ
ULUSAL ve AB HİBE PROGRAMLARI AB KOORDİNASYON MERKEZİ
Akran Koçluğu Koçluk Becerileri
RENK KULLANIMI Basitlik ve tutarlılık esastır. Slaytlardaki ifadeler, her mesafeden okunabilmeli. Zemin rengi, ancak anlatılan konuya açıklık getirmek.
* Konunuzu buraya yazın
Öğretim Yöntemleri Prof. Dr. Recai Doğan.
Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Dış Değerlendirme Süreci
Sunum transkripti:

Paydaşların Katılımı Süreçleri Jim Woodhill Yönetici: Wageningen International – Kapasite Geliştirme ve Kurumsal Değişim

Arzulanan Kişiler arasındaki mesafeleri daraltmak ‘Siyasi’ ilerleme kaydetmek Etki sağlamak Kapsam İfade Özgürlüğü Katılım

Dahil etme Forum öncesinde, esnasında ve sonrasındaki Paydaş katılımı, diyalog ve öğrenim başarıya ulaşmak için çok önemlidir.

Mücadele Forum öncesinde farklı paydaşların katılımı Oturumları mümkün olduğunca enteraktif yapmak Diyalog, öğrenme,sentez ve iş takibine imkan veren faaliyetlerle oturumlara katkı sağlamak

Katılım için fikirler Forum öncesi çalıştaylar ve diyaloglar İnternet’i kullanmak Dokümanların birleşikmiş şekli seyirci etkileşimi ‘Çetin konuşmalar’ Panel tartışmaları Devam eden ‘Sentez Diyalogları’

Grup Yönergesi Paydaşlar arasındaki olumlu etkileşimi azami düzeye çıkarmak için hangi mekanizmalar/süreçler kullanılabilir? a)Hazırlık safhasında (Yeşil kartlar) b)Forum oturumları esnasında (Mavi kart) c)Oturum sonuçlarını sentezlerken ve iş takibinde (Sarı kart) Kart başına bir fikir,masa başına yaklaşık 9 kart / fikir