Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : 6.930.000.000 Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : 2.095.000.000 Dünyadaki Domain Sayısı: 135.384.000.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Burkay Yapağcıoğlu.
Advertisements

Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
Sosyal Medya Nedir? Web 2.0'ın kullanıcı hizmetine sunulmasıyla birlikte, tek yönlü bilgi paylaşımından, çift taraflı ve eş zamanlı bilgi paylaşımına ulaşılmasını.
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
İÇİNDEKİLER: Sosyal Medya Nedir?
Sosyal Ağların Eğitimde Kullanımı
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Sosyal Medya.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
 Dinlemek.  Marka, kampanyalarını hayata geçirmeden öncede belirli periyotta markanın nasıl konuşulduğunu dinlemesi gerekir. Kampanyayı başlattıktan.
Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
SOSYAL MEDYA VE GÜVENLİĞİ
Sizin sosyal medya danı ş manınız olarak Markanız için sosyal medya stratejilerinin olu ş turulması ve yönetimini yapıyoruz. Ayrıca kriz durumlarında.
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
Sosyal Medya, Müşteri Etkileşimi ve Sosyal CRM
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
SOSYAL MEDYA.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
- 1 Web 2.0 Teknolojileri ve Uygulamaları Çalıştayı, 4 Aralık 2009, Beytepe-Ankara Umut Al Hacettepe Üniversitesi Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Sosyal Medya Stratejisi Geliştirme ve Sosyal Medya İletişimi 9-10 Kasım 2013 AISEC - Adana Zeynep Atay STGM Proje Asistanı Özgür Mehmet Kütküt STGM İletişim.
WEB 2.0 ARAÇLARI Semra ACAR
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
360° Pazarlama İletişimi
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
CEO Web Sitesi Kurduğu Üyelerine, –Sanal kimlik ( vb.) –CV ve iletişim bilgilerini güncel tutmak –Eğitici ve bilgilendirici.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Sosyal Medya Nedir? Çağlar GÜLCEK.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL MEDYA İLE PAZARLAMA
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Tüketici davranışlarını etkileyen faktörler:
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Sosyal Medya ve Türleri
SOSYAL MEDYA Sosyal Medya Nedir? Sosyal Medya Araçları Nelerdir?
REKLAMCILIK Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN. Reklamda Kampanya Süreci ve Strateji  Kampanyanın amacı açık ve doğru bir biçimde saptanmalıdır.  Pazarlama.
İnternet Sosyal Medya Sosyal Ağlar 2. Sunum Öğr. Gör. Mehmet Akif Barış 2.
İLETİŞİMİN KUŞAKLAR ARASI KÖPRÜ ROLÜ
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
Sosyal Medya Nedir? Web 2.0'ın kullanıcı hizmetine sunulmasıyla birlikte, tek yönlü bilgi paylaşımından, çift taraflı ve eş zamanlı bilgi paylaşımına ulaşılmasını.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA VURGUSU TEKSTİL ENDÜSTRİSİNDE
SOSYAL MEDYA.
Temel Bilgi Teknolojileri
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
WEB 2.0 ARAÇLARI.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
. ..
İkinci dünya savaşı sonrası ARPANET projesi
connect to the virtual world
Medya Planlaması ve Stratejisi
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı: Tr’deki İnternet Kullanıcı Sayısı: Tr’deki Facebook Kullanıcı Sayısı: Tr’deki Twitter Kullanıcı Sayısı: Tr’deki Linkedin Kullanıcı Sayısı:

SOSYAL MEDYA = İNSAN

-Sosyoloji -Psikoloji -Alışkanlıklar -Ekonomik şartlar

NELER OLUYOR?

WEB2.0 ile birlikte kullanıcılar izleyici kimliklerinden katılımcı kimliklerine geçiş yapıyorlar.

NELER OLUYOR? Tüketici alışkanlıkları ve rekabet koşulları değişiyor.

Tek Taraflı İletişim Ölçümlenemez Çift Yönlü İletişim Ölçümlenebilir Geleneksel Medya Online Medya

MARKALAR NEDEN SOSYAL MEDYA’DA OLMALI?

-Herkes orada, tüketici ve rakip -Satın alma eğilimi yüksek -Arkadaş ve seçme eğilimi var -Haber alma ve bilgi paylaşımı -Alışkanlıklar ve yaşantılar değişiyor

MARKANIZA UYGUN MECRALAR HANGİLERİ?

-Hangi mecra ne amaçla kullanılıyor? -Hedef kitle hangi mecrada? -Her mecra da olmalı mıyım? -Her marka sosyal medyada olmalı mı?

DOĞRU SOSYAL MECRALARI KULLANMAK?

-Facebook, -Twitter, -Linkedin, -Pinterest, - Google+, - Youtube, - Foursuquare, -Instagram

Sosyal medya Paylaşımcı bir ortamdır!

Ayrıca; Sosyal medya! Erişilebilirdir. Etkileşim vardır. Günceldir. Kalıcılık vardır. Ölçülebilirdir.

MARKALAR İÇİN SOSYAL MEDYA NEDEN ÖNEMLİ? -Fan sayısı -Konumlandırma -İç görü -Sadakat -Reklam -Algı-bilinirlik -Pazarlama -Ölçümleme -Satış -

SOSYAL MEDYA HESAP YÖNETİMİ PLANLAMASI NASIL OLMALI?

Sosyal Mecralar İçerik Türü İletişim Dili Dinleme Topluluk Yönetimi Yaratıcı Uygulamalar Monitoring Optimizasyon Kriz Yönetimi

SOSYAL MEDYA = DİJİTAL PAZARLAMA

DİJİTAL PAZARLAMA’NIN 2013 YILINDA, PAZARLAMA BÜTÇELERİNDEN ALACAĞI PAY %30!

ALTERNATİF DİJİTAL PAZARLAMA MECRALARI?

-Bloglar -Adwords -Seo -Viral videolar - marketing -Mobil marketing - Forumlar -Ads. -Qr Code -Advergame -Wiki

UNUTMAYIN; HER MARKANIN BİR RUHU VE KARAKTERİ VARDIR.

Bir markanın karakterini anlamlandırmak için, markayı bir ünlüye benzetmek işleri oldukça kolaylaştırır...

Dijital Pazarlama Stratejisi Geliştirirken Nelere Dikkat Etmeliyiz?

-Rakip analizi -Ürün global mi yerli mi? -Hedef kitle hangi mecrada? -İçerik belirlenmeli(1 ay izlenmeli) -Kullanıcılarla konuşmalı, onları dinlemeli gerekiyorsa kampanya dilini değiştirmeli -Zamanlama yapmalı, günlük aktif zamanları belirlemeli -Proje takvimi oluşturmalı -Marka takvimi oluşturulmalı -Şeffaf olmalı, özür dilemeyi bilmeli, -Dil ve ton belirlemeli -Etik kurallara önem göstermeli

PEKİ TÜM BU İŞLERİ KİM YAPACAK?

SOSYAL MEDYA UZMANI NE İŞ YAPAR?

-İyi metin yazar,içerik üretir. -Analisttir, raporlama yapar. -Yaratıcıdır. -Sosyal bir insandır ve sosyolojiden anlar. -Stratejisttir. -Araştırmacıdır. -Pazarlamacıdır. -Disiplinlidir. -Takip eder, trendleri izler. -Proje yönetir.

DAHA AKİTİF KULLANIR SOSYAL MEDYAYI? KİM

CEVAP ?

ALEX DE SOUZA