BORUSAN TELEKOM ALOPRATİK HİZMETİ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Linux ile E-ticaret Barış Özyurt
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
AKILLI FAKS.
VoIP Nedir ? Kısa bir tanım yapmak gerekirse VoIP, internet veya data hatları üzerinden ses aktarımı olarak açıklanabilir. Bu gibi bir durumda insanların.
KURUMSAL TANITIM BELGESİ
• 2001 yılında kuruldu. • E-Ticaret ve E-Tahsilat alanlarında yazılımlar ve çözümler geliştirmekte. • 4691 sayılı Teknoloji Geliştirme Bölgesi yasasına.
Borusan Telekom ve İletişim Hizmetleri
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
Yazılım Geliştirme ve Java
IP PBX.
2012
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Çağrı Kayıt ve Analiz Programı
Kayıt olun’a tıklayın…
EK 1: BROŞÜR ATM, İnternet ve Telefon Bankacılığı İşlemlerinde
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
GSM Uygulamaları Ergin Boyacı Eylül 2013.
DAMACANA - TÜPGAZ.
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
Ericom Telekomünikasyon ve Enerji Teknolojileri A.Ş.
KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
Sipariş Takip Programı
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
Bizi Tercih Edenler... Biotekno ©2013.
Yeni Nesil Mobil Katalog
Siber Güvenlik ve Kara Para Aklama BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YÖNETİM-
Votel İletişim Hizmetleri A.Ş.
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
Giriş. • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ • KİMLER ALMALI? • NEDEN DENİZ YILDIZI + PLUS ? • TİCARİ PAKET İÇERİĞİ Ajanda.
KA Bilişim Teknolojileri
CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Artık Avon Temsilcilerine Avon’la Grup içi İletişim Bedava !
Sektöründe 10 Yıllık deneyimle ispatlanmış olsa gerek ki Telekomünikasyon sektörü sonu olmayan, yıl geçtikçe kendisini yenileyen yapısı ile ticari anlamda.
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu BlueGate FXO/FXS FCT’nin fiziksel özellikleri Montaj Tipi: Duvar veya masa üstü Ebatlar (mm): 130 x 100 x.
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu Tarife Denetçisi ile paket (kota) aşımı sona erer. GSM-1 GSM-2 ASIL SİMYEDEK SİMASIL SİMYEDEK SİM Kota Dolunca.
Garanti Bankası-11 Aralık 2007 Gündem Garanti Bankası Online Stratejisi ve Örnekleri Study Case: 5 dk.da Kredi Mobil Mecra.
EV-NET Projesi ALTIN FORMÜL 5: SIFIR AİDAT ! “ 0 “ SIFIR AİDAT ! “ 0 “
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu BlueGate Analog FCT’nin fiziksel özellikleri Montaj Tipi: Masa üstüne veya duvara Ebatlar (mm): 90 x 60 x.
TAŞIT TANIMA SİSTEMİ Bu sistem, 1996 yılında Türkiye’de ilk defa Shell tarafından kullanılan, akaryakıt harcamalarının tek merkezden kontrol altına alınmasını.
ÇEVRİMİÇİ ÇEVRE İZİNLERİ
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
TESK ESNAF TARİFESİ. Tesk Esnaf Tarifesi Amaç 24 Kasım 2010’dan itibaren abone alımına açılan TESK Esnaf Tarifesi ile; Türkiye Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu.
KOSGEB KREDİ FAİZ DESTEĞİ PROGRAMI
Web 3.0 Konferansı, İstanbul 16 Nisan 2013 ‘‘KİMİN NAKİTE İHTİYACI VAR?’’ twitter.com/SonerCanko.
BKM A.Ş. KARTLI ÖDEME SİSTEMLERİ SEMİNERİ
MOBİL İMZA KULLANIM KILAVUZU
Lider yapan pazarlama gerçekleri
SANAL MAĞAZA UYGULAMALARI VE STRATEJİLERİ
Vodafone TÜRSAB’a Özel Bireysel Tarifeler
TELİF HAKKI.
Dijital Büro İstanbul Mayıs ADK Kampanyaları.
AVEA MOBİL PAZARLAMA Kurumsal SMS
12 Ay İndirim Kampanyası Müşteri Yönetimi Direktörlüğü 30/11/2011.
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
Bilişim Teknolojileri Alanı Bilişim sektörünün ihtiyaç duyduğu nitelikli meslek elemanlarına, gerekli olan mesleki yeterlikleri bilimsel ve teknolojik.
Shell Taşıt Tanıma Sistemi 1996 yılında Türkiye’de ilk defa Shell tarafından kullanılan, akaryakıt harcamalarının tek merkezden kontrol altına alınmasını.
powered by Biotekno Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım JetSMS TC Numarasına SMS.
BİLGİ VE İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ KULLANIMI VE ETİK
Garanti Bankası’nın Paramatiklerinden, Banka Kartınız Olmadan Ödeme Yapabilirsiniz. Bu İşlemi Yaparken Herhangi Bir Ücret Ödemezsiniz, Besaş’ın Hesap.
SAMET UÇAR
Muhammed Emin ALTINTAŞ
Medicaltourism.com.tr Nedir ?
Yeni Nesil Bulut Santral Çözümleri
Kullanıcıların Bilgilendirilmesi
Hakkımızda Birleşik Ödeme; finansal işlemleri teknoloji ile birleştirerek ürettiği inovatif, pratik, güvenilir fintech çözümleri ile müşterilerine ve iş.
Sunum transkripti:

BORUSAN TELEKOM ALOPRATİK HİZMETİ

ALO PRATİK, BORUSAN TELEKOM’UN ORTA VE BÜYÜK ÖLÇEKLİ ŞİRKETLERE YÖNELİK SES HİZMETİNİN MARKASIDIR

UMTH* LİSANSLARI VE HİZMET TİPLERİ En avantajlısı Teknoloji Açıklama A Tipi Taşıyıcı ön seçimli telefon haberleşmeciliği hizmetidir Abonenin hizmet alacağı operatör için TT santralinde numara tanımı yapılır ve sonrasında tüm UMTH aramaları seçtiği operatör üzerinden gerçekleşir Mevcut kullanım alışkanlığı değişmez, hizmet kalitesinde değişiklik olmaz, ön ödeme yapmayı veya cihaz satın almayı gerektirmez B Tipi Taşıyıcı seçim kodu ile verilen telefon haberleşmeciliği hizmetdir (Örnek: 1036, 10XX, 10YY, ...) Abone operatörü çağrı bazında seçer Numaranın başına dört haneli operatör kodu eklenerek arama yapılır Abonelik gerektirmez UMTH Lisansları C Tipi Taşıyıcıya 10 haneli bir numara ile erişim izni anlamına gelmektedir Abone arayacağı numaradan önce 10 haneli bir numara kodlar Mevcut kullanım alışkanlığı değiştiği gibi, yanlış kodlama riski de artar Operatörler bu numarayı aboneye çevirtmek yerine, aynı işlevi gören tone dialer (çevirici cihaz) veya santral üzerine bir programlama kullanarlar * UMTH: Uzak Mesafe Telefon Hizmetleri (şehirlerarası, uluslararası ve GSM aramaları) 3

ALOPRATİK İLE İLGİLİ BİLGİLER Nedir? A tipi Uzak Mesafe Ses Hizmetidir Taşıyıcı ön seçimi ile verilen bir ses hizmetidir Müşterinin telefon numarasının Türk Telekom santralinde bir kere tanımlanması sonucu tüm uluslararası, şehirlerarası ve GSM (Avea, Vodafone, Turkcell) görüşmelerini Borusan Telekom üzerinden yapabilmesi anlamına gelmektedir Bu hizmette görüşme yönü bazında tercih hakkı bulunmamaktadır. Türk Telekom bir müşterinin aynı anda 2 operatörden A Tipi Hizmet almasına imkan vermemektedir.

BORUSAN TELEKOM, A TİPİ UMTH LİSANSI İLE OFFNET SES HİZMETİ VEREN ÖNCÜ ALTERNATİF OPERATÖRDÜR Avantajları Servis Kalitesi: Borusan Telekom'un güçlü altyapısı ve ses taşıma tecrübesi ile en yüksek ses kalitesi garanti altına alınmaktadır Fiyat Avantajı: %50’e varan fiyat avantajları imkanı Pratik Çözüm: AloPratik himzeti ile sabit telefonlardan şehirlerarası, uluslararası ve GSM aramaları Borusan Telekom omurgası üzerinden hesaplı bir tarife ile gerçekleştirilir; üstelik hizmet kalitesinde hiçbir değişiklik olmadan, herhangi bir ön ödeme yapmadan ve herhangi bir cihaz satın almadan Müşterinin hizmeti almak için tek yapması gereken sözleşme imzalayarak, Borusan Telekom bayisini Türk Telekom’dan geçişe yetkili kılmaktır Raporlama: Müşterimiz tüm görüşme detaylarını, kuruma özel şifre ile internet üzerinden gerçek zamanlı olarak takip edilebilir A Tipi Offnet Ses Hizmeti Markamız

BORUSAN TELEKOM LİDER ALTERNATİF TELEKOM OPERATÖRÜDÜR Sabit telefon hizmetleri geliri (Milyon YTL)* Avrupa’nın en hızlı büyüyen ilk 100 bilişim şirketi arasında! Web sitesinde altyapısı canlı olarak gözlemlenebilen tek operatör İş dünyasının 250.000 profesyoneli Borusan Telekom hizmetlerini kullanıyor Borusan Telekom sabit telefon hizmetleri geliri açısından en büyük alternatif telekom operatörüdür. Türkiye’nin en büyük 500 şirketinin 167’si Borusan Telekom müşterisi Kaynak: Interpromedya tarafından 2006 yılında düzenlenen “Bilişim 500” araştırması

REFERANSLAR (1/3) – FİNANS KURULUŞLARI “Capital 500”de yer alan firmalardan 167’si Borusan Telekom ile çalışıyor

REFERANSLAR (2/3) – ULUSLARARASI FİRMALAR “Capital 500”de yer alan firmalardan 167’si Borusan Telekom ile çalışıyor

REFERANSLAR (3/3) – YERLİ FİRMALAR “Capital 500”de yer alan firmalardan 167’si Borusan Telekom ile çalışıyor

TÜM GÖRÜŞME DETAYLARINIZI WEB’DEN TAKİP EDEBİLİRSİNİZ

3 FARKLI KANALLA ÖDEMELERİNİZİ YAPABİLİRSİNİZ Ödeme Kanalı Ödeme Şekli Otomatik Ödeme* Telefon Bankacılığı Internet Bankacılığı Gişe ATM Garanti Bankası - √ √ 444 0 333 www.garanti.com.tr Denizbank www.denizbank.com.tr √ - √ 444 0 800 Akbank √ - √ 444 2 525 www.akbank.com.tr Finansbank - - √ 444 0 900 www.finansbank.com.tr BANKALAR HSBC √ - 444 1 111 www.hsbcbank.com.tr √ İş Bankası - √ 444 0 202 www.isbank.com.tr √ Oyak Bank - - 444 0 600 www.oyakbank.com.tr √ √ - 444 7 878 www.sekerbank.com.tr Şekerbank √ √ - 444 0 666 www.teb.com.tr TEB √ √ - √ 444 0 444 www.yapikredi.com.tr Yapı Kredi Bankası Kolay Vezne sistemi ile Kolay Vezne işyerlerindeki POS terminalleri üzerinden fatura ödemelerinizi yapılabilirsiniz Kolay Vezne’yi kullanabilmek için yapmanız gereken tek şey http://www.kolayvezne.com/kv_nerelerde.asp adresinden size en yakın Kolay Vezne noktasını bularak ödemenizi kredi kartı ya da nakit olarak yapmaktır KOLAY VEZNE Borusan Telekom Destek Hattı’444 0 238 ‘i arayarak Kredi Kartı Otomatik ödeme talimatı verilebilirsiniz Kullanım detaylarınızı** takip ettiğiniz https://kullanimdetayi.borusantelekom.com/webbill/webbill.dll adresindeki hesabınızdan kredi kartı otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz BORUSAN TELEKOM *Otomatik ödeme ,bankada bulunan hesabınızdan ödeme talimatı verilmesi anlamına gelmektedir ** Kullanım detayı hesabınız yoksa hemen 444 0 238 ‘i arayarak alabilirsiniz