OTS Platformu ile Akıllı Kampanyalar

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

E-Ticaret Nedir? İnternetin yaygınlaşmasıyla birlikte Ticaret, birtakım sistemler aracılığıyla internet üzerinden de yapılır hale geldi. Bu yeni ticaret.
Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir.
ARVENTO MOBİL SİSTEMLER
TOPLU MESAJLAŞMA SERVİSLERİ “DAHA FAZLASINI İSTEDİĞİNİZ İÇİN BURADASINIZ”
2012
Oktay ERBEY CRM & B2B Ürün Satış Hizmet Yöneticisi
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
Satış Noktası Yönetimi
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
Bilişim Teknolojileri ve Yönetim Dersi (IYO 713) Sunumu
OTS Platformu ile Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi
MultiCELL SMS Client 3.2.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
Elektronik ticarette güvenlik konusunda değerlendirilmesi gereken diğer bir konu da alıcıların elektronik ticaret sitelerinden alışveriş yapmak için vermek.
İzinli Veritabanı & Hedefli Lokasyon
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
Yeni Nesil Mobil Katalog
Amaç Yeni yetişen nesillerde vergi bilincini oluşturmak ve belge alma alışkanlığını kazandırmak amacıyla Gelir İdaresi Başkanlığımızca "Ülkemi Seviyorum.
Selda Aydın Seyhan Kamçı
Mobil Pazarlama Promosyon Kart Sunumu
YENİ MOBİL YAZICILAR. Mobil Yaşam Gittikçe Büyüyor • çeyrekte toplam akıllı telefon kullanımı 1 milyar cihaza ulaştı. • 2015 yılında bu rakamın.
Gökhan AY Süreç Geliştirme Yöneticisi.
Restaurant Yönetim Sistemi
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
YENİ STAR ÇÖZÜMÜ Yazıcıları Artık Daha Akıllı “Fark yaratan inovasyon”
ELEKTRONİK TİCARET VE LOJİSTİK HİZMETLERİ
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
BIMEKS Teknolojinin kalbi burda atiyor
İçerik e-Fatura Hakkında e-Arşiv Nedir? e-Arşiv’in Sunduğu Avantajlar
ELEKTRONİK TİCARETTE ÖDEME ŞEKİLLERİ
Perakendenin Yükselen Değeri.  1991 den Bugüne 1993 te Konya nın ilk hipermarketini açan Adese, zamanla Konya merkez ve ilçelerinin yanı sıra, Ankara,
Toplu Sms Gönderimi EYLÜL 2014
Artık Avon Temsilcilerine Avon’la Grup içi İletişim Bedava !
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEKOKULU DERS:E-TİCARET KONU:ELEKTRONİK TİCARETİN GELİŞİMİ VE GELENEKSEL TİCARET İLE KARŞILAŞTIRILMASI HAZIRLAYAN:DİLEK.
Eczane Sadakat Kart Sistemi
OTS Platformu ile Akıllı Kampanyalar & Aktiviteler
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
AVM’LERİ FARKLILAŞTIRAN ETKİNLİKLERİ GELİŞTİRMEK VE YÖNETMEK
Garanti Bankası-11 Aralık 2007 Gündem Garanti Bankası Online Stratejisi ve Örnekleri Study Case: 5 dk.da Kredi Mobil Mecra.
iPara Üyeliksiz Ödeme Altyapısı
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.

E-Ticaret (Rakamlarla Giriş) Sunu İçerik Kaynağı: İyiler, Z. (2009). Elektronik Ticaret ve Pazarlama, T.C. BAŞBAKANLIK Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracatı.
İNTERNETTE YENİ BİR İŞ MODELİ OLARAK GRUP ALIŞVERİŞ SİTELERİ VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU Kemal Şahin Mimar Sinan Üniversitesi.
Hızlı Tüketim Ürünleri
E-postanın nasıl kullanılır?
Lider yapan pazarlama gerçekleri
Özel Alışveriş Sitesi.
SANAL MAĞAZA UYGULAMALARI VE STRATEJİLERİ
 ADI SOYADI :AYCAN ERKAYA  NUMARASI:  ÖDEV KONUSU: TURİZMDE MOBİL UYGULAMALAR.
Omni Kanal daki Adımları
Aytel Mesaj Toplu SMS ve 2012 Yılı Kampanyalı Prim Sistematiği Sunumu
AVEA MOBİL PAZARLAMA Kurumsal SMS
GAZİANTEP ECZACI ODASI
Ayhan AKGÖZ İşNet İş Ortakları Satış Müdürü
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Kurumsal ve Gelişmiş Stratejik Planlama Çözümü.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
35. Pınar Resim Yarışması hakkında soru ve cevaplar
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Shell Taşıt Tanıma Sistemi 1996 yılında Türkiye’de ilk defa Shell tarafından kullanılan, akaryakıt harcamalarının tek merkezden kontrol altına alınmasını.
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
Sam Walton tarafından 1962 yılında kurulmuş Amerikan perakende satış yapan mağazalar zinciridir yılında Walmart büyük kazandıracak olan borsaya.
TCHİBO Ağahan köse
ELEKTRONİK TİCARET E TİCARET NEDİR ? E-Ticaret ‘ te dikkat edilmesi gereken kurallar 1.
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
Yeni Nesil Bulut Santral Çözümleri
Sunum transkripti:

OTS Platformu ile Akıllı Kampanyalar Elektronik Dağıtım ve Ödemede Öncü ve Yenilikçi Çözümler 2010 ‘dan Bu Yana

OTS Platform Modülleri 7x24 Destek ve Operasyon Yönetimi ile Mobiliva OTS Platfomu Modülerdir. Zincir İstediği modülü kullanır, sistem esnektir. Diğer Modüller Kampanya CRM PIN Yönetimi Duyuru Duyuru Modülü Gelecekte E-Bilet Satışı Tahsilat Sadakat Kartı .... 2005 yılında kurulan Mobiliva, geliştirdiği öncü ve yenilikçi elektronik dağıtım ve ödeme çözümleriyle Türkiye'nin önde gelen zincirlerine Ar-Ge ve İş Geliştirme şirketi olarak hizmet vermektedir. Diğer ... Mobiliva Hakkında

OTS Platformu Her Yeni Zincir Mağaza ile Yaygınlaşmaya Devam Ediyor Market OTS Ortam 2014 Mağaza Adedi Yazarkasa Sayısı A101 YK 3500 5500 CARREFOUR 243 1750 ŞOK 2200 4200 UCZ 1000 1500 ŞAYPA 58 180 ADESE 135 600 HADİM 41 200 GROSERİ 22 120 HAKMAR Ekspres 278 542 Hakmar AVM 20 Yunus Market 63 315 Şehzade Market 25 100 Çağdaş Market 80 400 UveK 42 85 Akyurt 47 Sincap 31 124 Özhan 34 136 TOPLAM 7.819 16.072 16.072 Yazar Kasada 7.819 Mağazada 16 Ulusal Zincir ile Gıda Market Zincirinde %63 Pazar Payı 81 Şehirde Ayda 4.3 Milyon Tekil Kişiye Hizmet

OTS Platform Özetle OTS mağazalara yüklenen bir eklenti yazılım ile yazarkasaların dış dünya ile konuşarak 1 Akıllı Kampanyalar >> Mağaza içinde,2li-3lü marka kampanyaları gerçekleştirmesini ve bunlara mobil promosyon verilmesini 2 Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi >> Sosyal medyada yada basında başlayan kampanyanın Zincir mağazada ödül ile sonlanmasını Ve dahası, Kampanya dolayısı ile Mağazaya gelen müşterilerin nümerik verilerini kaydetmesini sağlayan bir sistemdir.

Esnek Kampanyalar OTS Platformu Kampanya Modülü ile MARKAYA esnek kampanya yapabilme imkanı sunuyor.

Kampanyalar Raporlama OTS ile markaların ürünleri için kurgulanması kolay, maliyeti düşük ancak etkisi güçlü ve ölçülebilir kampanyalar yaratır. Kampanyalar anında izlenir. Ayrıca MARKALAR, müşterilerinin GSM Numaralarını elde eder ve sonra bu numara grubuna istediği başka bir kampayayı yapar. Her kampanya kurgusunda baştan raporlamada istenilen format bildirilir. Önceden formatı belirlenmiş excel raporlar OTS sisteminden otomatik olarak ilgili kişilere istenilen periyotta email eki olarak iletilir.

1 Kampanyalar Artık Akıllı Raftaki Ürün Mobiliva OTS Mağaza Dışındaki Hediye Ortamı Akıllı Kampanyalar Her mağaza kasasından farklı, her kampanyada farklı bilgilerin basılabildiği Kampanya Bilgi fişleri ile kampanyalar akıl kazanıyor! Yukarıdaki gibi n tane değişik kurgu yapılabilirsiniz

1 Akıllı Kampanya Avantajları Cazip, eğilimi ve kabulü yüksek promosyonlar ile kampanya yapılabilir Marka ve market Kolay, Hızlı kampanyalar başlatılır. Kampanya Kurgusunun Hazırlanması ve Başlatılması Diğer Kampanya Modellerine Göre Daha Az Zaman Alır Markalar önceden üretim bandında, paket, şifre vs kurgularına girmeden, PoP malzemelerini mağazalara ulaştırarak kampanya başlatabilirler. Kampanyaya Katılacak Markaların Üretim ve Operasyon Maliyeti Diğer Kampanya Modellerine Göre Düşüktür. Kampanyalar, Mağaza Bazlı yada Lokasyon Bazlı Yapılabilir. Kampanya Yapılacak Ürünlerin Özel Olarak Üretilmesi ve Stoklanmasına Gerek Duyulmaz. Mağazada Var Olan Ürünlerle Yapılabilir. Kampanya katılım, kupon, koçan gibi kampanya kontrol araçlarına gerek kalmaz. Promosyon süistimalini ortadan kaldırır. PIN’ler ŞİFRE’ler elektronik ortamda kontrol edilir, kimin promosyona katıldığı anında izlenir. Kampanya katılım oranları yüksektir. Market Yönetimi ayrıca kasiyere, her müşteriye kampanyayı anlatma hedefi verebilir.

2 Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi

2 Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi PIN Yönetimi ile her türlü yaratıcı senaryonuzu gerçekleyin! PIN Yönetimi ile Zincirde bir Promosyon Verin, Müşterinizi Başka bir Satış Noktasına Yönlendirin, İsterseniz İndirim olarak PIN’i kurgulayın İsterseniz Bir Bilgi Doğrulama yapın! Zincir Yazarkasaları Üzerinden Verilen PIN Mağazada listelen bir ürün veya barcode’u önceden tanımlanmış bir kurgu yazarkasadan geçirildiğinde mali fiş yanında PIN numarasının basıldığı bir bilgi fişi üretebilir OTS Platformu. Kurgu sahibi şirket isterse kendine ait geçerli PIN’leri Mobiliva’ya teslim eder, OTS Platformuna tanıtılan PIN’ler bilgi fişinde kullanılır. Veya şirket için PIN üretimini Mobiliva OTS sistemleri otomatik yapar. Bilgi fişi üzerine basılan PIN ve altına istenilen karakter sayısında yazılan metin ile müşteri yönlendirilebilir. Zincir Dışında Verilen PIN Numarasının Zincirde Kullanılması Başka ortamlarda, dijital medya, Sosya Medya, SMS ile müşteriye gönderilen PIN’ler de kasiyer tarafında OTS Platformuna girilebilir, iş kurgusu neyse buna göre müşteriye «ücretsiz ürün» gibi bazı promosyonlar verilebilir.

2 Şifre[PIN] ile Promosyon Yönetimi Avantajları Dijital aktivite mecraları kullanılır,gerçek satış noktalarından ürün hediyesi verilir. Marka ve market Kolay, Hızlı kampanyalar başlatılır. Kampanya Kurgusunun Hazırlanması ve Başlatılması Diğer Kampanya Modellerine Göre Daha Az Zaman Alır. Ürünlerin Özel Olarak Üretilmesi ve Stoklanmasına Gerek Duyulmaz. Kargo maliyeti yoktur. Markanın kendisi promosyon olabilir, başka marka, hediye çeki çözümüne gerek kalmaz. Müşteri istenilen zincir veya onun mağazalarına yönlendirilebilir. Kampanya katılım, kupon, koçan gibi kampanya kontrol araçlarına gerek kalmaz. Promosyon süistimalini ortadan kaldırır. PIN’ler ŞİFRE’ler elektronik ortamda kontrol edilir, kimin promosyona katıldığı excel raporlar ile izlenir. Kasa üzerinden alınan GSM numarası ile promosyonun aktiviteye katılan m yoksa bir yakını tarafından mı kullanıldığı takip edilir. Böylece, yeni GSM numaraları ayrıca pazarlama aktivitelerine davet edilebilir. İstenirse, dijital medyada verilen promosyon PIN’i tüketicinin print alabileceği şekilde tasarlanıp SMS maliyetleri sıfırlanabilir.

Yapılmış Kampanyalar OTS Platformu Kampanya Modülü henüz çok yeni ve GSM Operatörleri kendi kampanyalarını yapmaya başladılar . Yapılan kampanyaların katılım oranları ise benzer kampanyalardan oldukça yüksek.

MMS Kampanyası - Avea Çoklu yerde, ürün satışına Şubat-2012 Çözümümüz: UCZ, Carrefour ve A101 mağazalarında 20TL ve üzeri Sanal TL yükleyenler, yazarkasa bilgi fişi üzerindeki şifreyi SMS ile XXXX kısa numarasına gönderir ve 50 MMS hediyesini hemen kullanmaya başlayabilir. Markalar Avea Mecralar UCZ, Carrefour ve A101 Konu Marka memnuniyetini arttırmak Hedef Kitle 15-30 yaş grubu Sonuçlar Avea, düşük maliyetli, kolay kurguladığı bir mobil kampanyaya imza attı. Redemption Rate % 7,08 Çoklu yerde, ürün satışına bariyerli kampanya örneği

Vodafone ile Hediye Konuşma Mayıs-2012 Çözümümüz: Zincir perakende mağazadan Sanal TL satın alan müşteri, 5 TL daha fazla yüklemesi durumunda hediye konuşma kazanacağı konusunda bilgilendirilir. Ödeme sonunda aldığı bilgi fişindeki şifreyi kullanarak, ister kendisi ister şifreyi kullanan herhangi biri, hediye konuşma hakkı elde eder. Markalar Vodafone Mecralar Zincir Mağazalar Konu Vodafone müşterilerine hediye konuşma kampanyası yapılması Hedef Kitle 15-55+ yaş grubu Sonuçlar Zincir mağaza ve Sanal TL satışları kampanya ile arttırıldı. Redemption Rate % 10 Koşullu Kampanya Örneği

Avea – Yaşam Paketi Koşullu ve Servis Kullanım Hediyesi Mayıs-2013 Çözümümüz: A101’den, Sanal TL alışverişi yapan Avea’lılara SMS kananlıyla kampanyaya katılmak isteyip istemedikleri sorulur.İsteyenler 2 hafta boyunca yaşam paketinden ücretsiz yararlanır. Markalar Avea Mecralar A101 Konu A101’den Sanal TL satın alan Avea’lılara yaşam paketi (SMS haber servisleri) hediye edilmesi Hedef Kitle 15-55+ yaş grubu Sonuçlar Avea sms servisleri kullanımı daha geniş bir kitleye ulaştı Redemption Rate % 8 Koşullu ve Servis Kullanım Hediyesi

Vodafone Hediye Dk/Data/SMS Temmuz -2012 Çözümümüz: Zincir mağazadan, TL yükleyen Vodafone müşterisine hediye mobil promosyonlar yüklenir. Markalar Vodafone Mecralar Zincir Mağazalar Konu Vodafone müşterilerine promosyon paketi dağıtılması Hedef Kitle 15-55+ yaş grubu Sonuçlar Geniş kitlelere ulaşarak, Data kullanımını yaygınlaştırma stratejisi için önemli bir kazanım elde etti . Redemption Rate % 10,53 Herkese Anında Promosyon Örneği

Vodafone Hediye Dk / Data / SMS Ocak-2012 Çözümümüz: Türkiye’nin 40 ilinde 100’lerce mağazası bulunan A101’de 20 TL ve üstü SANAL TL yüklemesi yapan tüm müşteriler, yazarkasadan çıkan bilgi fişinde yer alan promosyon şifresini kazanır. Kendisi veya bir yakını, bu şifreyi XXXX kısa numarasına göndererek, data hediyesini aktive eder. Markalar Avea Mecralar A101 Konu Avea, müşterilerine hediye data kullandırma kampanyası yapılması Hedef Kitle 15-55+ yaş grubu Sonuçlar Düşük-Orta gelir grubunda yer alan ve Anadolu’nun dört yanındaki tüketiciler data kullanımı ile tanıştı. Redemption Rate % 16,53 Koşullu ve İnternet Hediyesi Örneği

Sütaş Hediye Data Kampanyası Haziran-2013 Çözümümüz: Carrefour’dan tek seferde 4’lü Sütaş Tatlım satın alan müşteriye, alışveriş bitiminde yazarkasadan hediye data paketi yüklenir. Markalar Sütaş, Vodafone Mecralar Carrefour Konu Carrefour’lardan Sütaş Tatlım ürünleri alan Vodafone’lulara data hediye edilmesi Hedef Kitle 15-55+ yaş grubu Sonuçlar Sütaş Tatlım satışları ve müşteri memnuniyetinde artış yakalandı. Redemption Rate % 9 Koşullu ve İnternet Hediyesi Örneği

Gençturkcell Playstation İndirimi Temmuz -2012 Çözümümüz: Gençturkcell müşterileri, cep telefonlarından, SMS ile gençturkcell indirim PIN’i isterler. PIN’i alışveriş sırasında kasıyere verir ve indirim kullanırlar. Markalar Gençturkcell, Playstation Mecralar Carrefour Konu Gençturkcell müşterilerine Playstation indirim kampanyası yapılması Hedef Kitle 15-30 yaş grubu Sonuçlar Gençturkcell müşteri memnuniyeti arttırıldı ve Carrefour’lardaki Playstation satışları arttırıldı Redemption Rate % 5 Verilen PIN’lerin Mağazada ürün alırken indirim verilmesine Örnek

Coca Cola BP Kampanyası Mart-2013 Çözümümüz: Müşteri, BP istasyonlarından, alışveriş karşılığında, hediye kuponu alır, Carrefour’a gelir. Ödeme yaparken, kasıyer kuponu okutur ve ardından Cola ürünü geçirilir, indirim uygulanır. Markalar Coca Cola, BP Mecralar Carrefour Konu Coca Cola’ya üretim bandı maliyeti olmayan kampanya geliştirilmesi Hedef Kitle 18-55+ yaş grubu Sonuçlar Marka memnuniyetini arttırıcı bir kampanya gerçekleşti Redemption Rate % 0,1 Verilen PIN’lerin Mağazada ürün alırken indirim verilmesine Örnek

Visa – 30 TL İndirim Kampanyası Ekim-Kasım-2013 Çözümümüz: Carrefour mağazalarından alışveriş yapan Visa müşterisi, 3 defa 50 TL ve üstü alışveriş yaptığında, müşteriye SMS ile indirim PIN’i gönderildi. Müşteri bu PIN’i kullanarak, dilediği Carrefour mağazasından 30 TL indirim hakkını kullandı. Markalar Visa Mecralar Carrefour Konu Carrefour mağazalarından, 3 kez 50 TL ve üzeri alışveriş yapanlara indirim hediye edilir. Hedef Kitle 30-55+ yaş grubu Sonuçlar Visa müşteri memnuniyetini arttırırken, cirosunu da arttırmış oldu. Redemption Rate % 15 Verilen PIN’lerin Mağazada ürün alırken indirim verilmesine Örnek

Sosyal Sorumluluk Örneği A101 – Kızılay Bağışı Ağustos-2013 Çözümümüz: A101 mağazasından, alışveriş yapan müşteri isterse, Kızılay’a bağış yapabildi. Kızılay, Türkiye’nin 81 ilinde kolaylıkla bağış topladı. Markalar Türk Kızılayı Mecralar A101 Konu A101 81 ildeki mağazalarından, yazarkasaları üzerinden Kızılay bağışı toplar Hedef Kitle 15-55+ yaş grubu Sonuçlar Kızılay müşteri memnuniyeti ve bağış rakamlarında artış yakalandı. Redemption Rate ……… BAĞIŞ Sosyal Sorumluluk Örneği

Verilen PİN’lerin e-ticaret sitesinde kullanılmasına PEPSİ – Trendyol Mart-2014 Markalar Pepsi - Trendyol Mecralar Carrefour Konu Carrefour mağazalarından, herhangi bir Pepsi alana trendyol.com’da 50tl ve üzeri alışverişlerinde 10tl indirim Hedef Kitle 15-55+ yaş grubu Sonuçlar Redemption Rate Çözümümüz: Carrefour mağazalarından herhangi bir Pepsi alışverişi yapan müşterilere kasada bilgi fişi aracılığı ile PIN verildi. Müşteri bu PIN’i kullanarak, trendyol.com’dan yaptığı 50TL ve üzeri alışverişlerde 10TL indirim hakkını kullandı. Verilen PİN’lerin e-ticaret sitesinde kullanılmasına örnek

OTS Platform Sonuç Tüm yapı OTS tarafındaki yazılım ile yönetilir. Alınan bilginin doğrulaması, değerlendirilmesi, sınıflandırılması, dış dünya ile ilişkilendirilmesi ( Operatörlerin TL Satışı, MVNO ürünleri satışı vb ) işlem kontrollerinin yapılması (hem anlık hem batch olarak) sağlayan yazakasalar ve operasyon Mobiliva OTS Platformu tarafından yapılır. Bilgi fişlerinin tasarlanması, basılması ve bir çok fonksiyon modüller ve katman yapısındaki bir mimari ile gerçekleşir. Raporlama bunlara bağlı olarak çalıştırılır. Raporlama esnek ve ihtiyaca özel yapılır. Mobiliva OTS yapısı ile kod geliştirmeye gerek yoktur. Mobiliva OTS

Teşekkürler mobiliva@mobiliva.com Onlarca parakende zinciri ile görüşmeler devam ediyor.