ÖĞRENCİLERE ÖNCELİKLE KONU GİRİŞİNDE VERİLEN ANAHTAR KAVRAMLARLA İLGİLİ BİLDİKLERİ SORULUR.ANCAK YANLIŞ YA DA EKSİK İFADELER DÜZELTİLMEZ.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
MAİ VE SİYAH.
Advertisements

Gözün kısımlarını yerleştirme oyunu
YAYA TEMASI.
Yapılandırılmış Grid.
GÖRSEL SANATLAR 4.SINIF.
Sıralı Resimlerle Türkçe Dersi
Doç.Dr. Bülent ÇAVAŞ Fen Bilgisi Eğitimi ABD.
ZAMBAK 1 SORU BANKASI UĞUR CESUR 1 ZAMBAK 1 SORU BANKASI ÖZEL SORULARI Hazırlayan: UĞUR CESUR.
Ergül CELEP,Nursun KARAGÜL,Emel USLU, Nilüfer BEYAZIT
EN İYİ MESLEKLER YARIŞI
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
Elektrik Akımı Hazırlayan: Mustafa Arbay.
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı Görsel Materyalleri Tasarlama Süreci 4.Görsel Tasarımın Unsurları: Görsel Unsurlar.
 Bir dönemi daha geride bıraktık. 2 haftalık bir tatile girmiş bulunuyoruz. Öğrencilerimizin bu süre içinde kontrollü bir şekilde tatil yapmalarını sağlamasınız.
SORGULAMAYA DAYALI ÖĞRENME
Ünite Ürün Dosyası Sunumu
ÖĞRENME YÖNTEMLERİ.
21. Yüzyıl becerileri.
Ünite Tasarım Sunusu Hazırlayan : Ebru GİRGİN.
DUYGU KUMBARAMDA DOSTLUK BİRİKİYOR!
AŞKIN SIĞIRLI & MELİK NAMLI
MİLLİ EDEBİYAT HAZIRLAYANLAR  Gülcan Diribaş  Elif Er  Aylin Köseler.
Konuşma Becerisini Geliştirici Yöntem ve Teknikler
1.DÜNYA SAVAŞI. Ünite Özeti  Bir çok dünya devletinin biraraya gelerek yaptığı 1.dünya savaşının nedenleri,savaşın ortaya çıkardığı sonuçlar incelenecek.
BUGÜN NELERDEN BAHSEDECEĞİZ?
HAZIRLAYAN: DİLEK BEZGAL
CANLILAR DÜNYASINI GEZELİM TANIYALIM
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
ETKİLİ ÇALIŞMA VE ETKİN DİNLEME
ÜNİTE ÖZETİ Öğrenciler çevrelerinde gördükleri teknolojik araçlar hakkında bilgi edinecekler. Yeni teknolojik araçlar tanıyacaklar. Tanıdıkları araçların.
ÜNİTE ÜRÜN DOSYASI SUNUMU
HAVA DURUMU VE MEVSİMLER
KAVRAM HARİTALARI NEDİR?
DEĞERLENDİRME ARAÇ VE YÖNTEMLERİ
DERS: Sosyal Bilgiler ÜNTE: Uzaktaki Arkadaşlarım SINIF: 4/A
Yrd. Doç. Dr. Özcan PALAVAN
KAVRAM HARİTALAMA Doç.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
ÖĞRENME GALERİSİ.
DÜN BUGÜN YARIN Ünite Portfolyo Sunumu Fatma KIYMAZ Asuman İŞLER.
KAVRAM ÖĞRETİMİNDE ÇALIŞMA YAPRAKLARININ KULLANILMASI
7. BÖLÜM KAVRAM, BECERİ ve SOSYAL BECERİ ÖĞRETİMİ ÖZEL EĞİTİM GÜZEL GELECEK.
Kat Hizmetleri Organizasyonu
TEOG TEST ÇÖZME TEKNİKLERİ Engin DEMİRCİ.
GİRİŞ Hayat bilgisi dersinde eğitim-öğretim sürecinin başarılı bir biçimde gerçekleşmesi ve kazanımların öğrencilere kazandırılması için önemli.
Kişisel Rehberlik Uygulamaları
Eğitim Psikolojisi -Eğitim Psikolojisinin Kapsamı-
Bu Sunum; İlköğretim Okulları Türkçe Dersinde “Anlatım Biçimleri ve Paragraf Yapısı “ Konuları Hakkında Bilgi Vermek İçin Hazırlanmıştır.
KONU : DOĞRU MU, YANLIŞ MI ? KAZANIM :
HÜCRE İLE İLGİLİ ETKİNLİKLER
KISIM I Matematik Öğretme: Temeller ve Perspektifler
Bir kavramın uygulama düzeyinde kazandırılması ile ilgili kuralın “eğitim” kavramına uygulanması İçerik Türü: Kavram İçerik Türü: Kavram Davranış Düzeyi:
KIZ KARDEŞİM MOMMO.
Basamaklandırılmış Yöntem
ADAY ÖĞRETMENİN Öğretme-Öğrenme Süreci (ders verme)
My Colorful World.
Bilişim Teknolojileri ve Yazılım Dersi
ÇOCUKLARIN DİL GELİŞİMİNE YÖNELİK ETKİNLİKLER PLANLAMA
KÜÇÜK SANATÇILAR ÖYKÜ YAZIYOR
GRAFİKLERİN KULLANIMI
Ders 5 Kavram öğretiminde öğretim yöntemleri
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ GÜNLÜK PLAN
Bir Öneri… 5E Modeli 1. Girme 2. Keşfetme 3. Açıklama 4. Derinleştirme
Sağlık Bilimleri Fakültesi
BEYİN FIRTINASI TEKNİĞİ
Dr. Süleyman Sadi SEFEROĞLU Hacettepe Üniversitesi, Eğitim Fakültesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Başlık Düzeni Alt Başlık.
Zihin Haritalama Tekniği. 1.Kavramı merkeze yerleştirin.
GRAFİKLERİN KULLANIMI
Sunum transkripti:

ÖĞRENCİLERE ÖNCELİKLE KONU GİRİŞİNDE VERİLEN ANAHTAR KAVRAMLARLA İLGİLİ BİLDİKLERİ SORULUR.ANCAK YANLIŞ YA DA EKSİK İFADELER DÜZELTİLMEZ.

ANAHTAR KAVRAMLARDAN YOLA ÇIKILARAK ÖĞRENCİLERİN BU KONUDA NELER ÖĞRENECEKLERİ HAKKINDA TAHMİNLERDE BULUNMALARI İSTENİR.

KONU İLE İLGİLİ ÇEŞİTLİ RESİMLERİ İNCELEMELERİ İSTENİR.VE ARDINDAN YÖNELTİLEN SORULARI CEVAPLAMALARI BEKLENİR.

ÖĞRENCİLERDEN VERİLEN ŞEKİLLERİ İNCELEYEREK SORULAN SORULARI CEVAPLAMALARI BEKLENİR.VE KONUNUN ZİHİNLERİNDE PEKİŞTİRİLMESİNE ÇALIŞILIR.

ÖĞRENCİLERDEN KONU İLE İLGİLİ KAVRAMLARI KULLANARAK BİR HİKAYE YAZMALARI İSTENİR.SEÇİLEN EN İYİ HİKAYE SINIF PANOSUNDA SERGİLENİR.

ÖĞRENCİLERDEN KONUYU ÇEŞİTLİ ŞEKİLLERDE ÖZETLEMELERİ İSTENİR. ÖRNEĞİN :RESİM YAPMA SUNUM HAZIRLAMA GİBİ

21.Y.Y İLERLEMELERİNE BAĞLI OLARAK ÖĞRENCİLERDEN Diğerleriyle uygun ve üretken bir şekilde çalışmak Konuşurken ve yazarken düşünceleri ve fikirleri açık ve etkili bir şekilde birleştirip Kullanmak becerilerinin gelişmesi beklenmektedir.

Oya GÜRBÜZ FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENİ ŞEHİT CESUR İ.Ö.O