ÖĞRENCİLERE ÖNCELİKLE KONU GİRİŞİNDE VERİLEN ANAHTAR KAVRAMLARLA İLGİLİ BİLDİKLERİ SORULUR.ANCAK YANLIŞ YA DA EKSİK İFADELER DÜZELTİLMEZ.
ANAHTAR KAVRAMLARDAN YOLA ÇIKILARAK ÖĞRENCİLERİN BU KONUDA NELER ÖĞRENECEKLERİ HAKKINDA TAHMİNLERDE BULUNMALARI İSTENİR.
KONU İLE İLGİLİ ÇEŞİTLİ RESİMLERİ İNCELEMELERİ İSTENİR.VE ARDINDAN YÖNELTİLEN SORULARI CEVAPLAMALARI BEKLENİR.
ÖĞRENCİLERDEN VERİLEN ŞEKİLLERİ İNCELEYEREK SORULAN SORULARI CEVAPLAMALARI BEKLENİR.VE KONUNUN ZİHİNLERİNDE PEKİŞTİRİLMESİNE ÇALIŞILIR.
ÖĞRENCİLERDEN KONU İLE İLGİLİ KAVRAMLARI KULLANARAK BİR HİKAYE YAZMALARI İSTENİR.SEÇİLEN EN İYİ HİKAYE SINIF PANOSUNDA SERGİLENİR.
ÖĞRENCİLERDEN KONUYU ÇEŞİTLİ ŞEKİLLERDE ÖZETLEMELERİ İSTENİR. ÖRNEĞİN :RESİM YAPMA SUNUM HAZIRLAMA GİBİ
21.Y.Y İLERLEMELERİNE BAĞLI OLARAK ÖĞRENCİLERDEN Diğerleriyle uygun ve üretken bir şekilde çalışmak Konuşurken ve yazarken düşünceleri ve fikirleri açık ve etkili bir şekilde birleştirip Kullanmak becerilerinin gelişmesi beklenmektedir.
Oya GÜRBÜZ FEN VE TEKNOLOJİ ÖĞRETMENİ ŞEHİT CESUR İ.Ö.O