Geçici Faaliyet Belgesi elektronik başvuru dosyasında

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
DENETÇİ BELGESİ VİZE İŞLEMİ
Advertisements

Çevre İzni ve Çevre İzin ve Lisansı Çevre Yönetimi Genel Müdürlüğü
 Amaç ve kapsam  MADDE 1 – (1) Bu Yönetmeliğin amacı, kamu kurum ve kuruluşları hariç olmak üzere ondan az çalışanı bulunanlardan, tehlikeli ve çok.
TIBBİ CİHAZ ULUSAL BİLGİ BANKASI
KARAYOLU TAŞIMA YÖNETMELİĞİNDE YAPILAN DEĞİŞİKLİKLER
ÇEVRE GÖREVLİSİ/ ÇEVRE DANIŞMANLIK FİRMALARI
Yaşlılık Aylığının Bağlanması İçin Nereye ve Nasıl Başvurulur?
ADIYAMAN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
ÇEVRE İZİN VE LİSANSLARI
Uygulama sözleşmesi hazırlanırken dikkat edilmesi gereken hususlar
İMAR , PLANLAMA ve KENTSEL DÖNÜŞÜM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
HUKUK MÜŞAVİRLİĞİ ÇALIŞMA VE SOSYAL GÜVENLİK BAKANLIĞI SOSYAL GÜVENLİK KURUMUNA YAPILAN SİGORTALI VE İŞYERİ BİLDİRİMLERİNİN BAZI KURUMLARA YAPILMASI GEREKEN.
KARAÇAY İLKOKUL/ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
MERKEZİ SİCİL KAYIT SİSTEMİ (MERSİS)
4734 Sayılı Kanun Madde 10’da Yer Alan “İhale Dışı Bırakılma Durumları”  İle İlgili Sunulacak Belgeler ve Temin Yerleri.
SOSYAL GÜVENLİK KURUMU
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
MARMARİS TİCARET SİCİLİ MÜDÜRLÜĞÜ
ATIKSU ARITMA TESİSİ PROJE ONAYI GENELGESİ
İŞLETME KAYIT BELGESİ
Ankara İl Sağlık Müdürlüğü
GİRİŞİMCİLİK VE İNOVASYON DERS NOTLARI – IX
CUMHURİYET ORTAOKLULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
ÇEVRE İZNİ ÇEVRE İZİN VE LİSANSI
TİCARET HUKUKU DERSİ Ticaret Sicili.
ANONİM ŞİRKETLERDE KURULUŞ İŞLEM ADIMLARI
Hariçte İşleme Rejimi Nedir?
ÇED İZİN VE DENETİM GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
MARDİN ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ ÇEVRESEL ETKİ DEĞERLENDİRMESİ (ÇED) ÇED ve Çevre İzinleri Şube Müdürlüğü Redife YAŞAR Çevre Mevzuatı ve.
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PERSONELİ İZİN YÖNERGESİ
Hizmetiçi Eğitim Programı Kasım 2012, Antalya
TEKİRDAĞ ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ ÇEVRE DENETİMİ UYGULAMALARI
Çevre İzni ve Çevre İzin ve Lisansı Çevre Yönetimi Genel Müdürlüğü
GAZİEVRENOS İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
100. YIL İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
ASPB ENGELİ VE YAŞLI HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
İlhan AYDIN Kocaeli İl Müdürü.
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
BULANIK ANADOLU LİSESİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ
NEVİŞET KAMEROĞLU ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
YETKİLENDİRME DAİRE BAŞKANLIĞI OSGB İŞ VE İŞLEMLERİ
Eğitim Kurumları Bilgilendirme Toplantısı Eğitim Kurumları Denetimi
YALIHÜYÜK ÇOK PROGRAMLI LİSESİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
SIRA NO HİZMET ADIİSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) 6 İlköğretim Diploması 1.Sözlü Başvuru 15 Dk 7 Merkezi Sınav İşlemleri (TEOG)1.
ŞEHİT KEMAL İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU SIRA NO HİZMET ADIİSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) 1 Öğrenci Kayıt İşlemleri.
DOĞRUDAN TEMİN 22 (abc).
YAPI İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
BAĞLUM ANADOLU İMAM HATİP LİSESİ KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU SIRA NO HİZMET ADIİSTENEN BELGELER HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) 1 Öğrenci Kayıt.
İzmir Ticaret Odası Yönetim Kurulu Başkanlık Bürosu Müdürlüğü’nün başlıca görevleri arasında; Yönetim Kurulu ve Meclis toplantılarının gündemlerini.
NÜFUS MEVZUATI Aile kütüklerinin yenilenmesi
AĞIR VE TEHLİKELİ İŞLER YÖNETMELİĞİ
2015/06 sayılı Atıksu Arıtma Tesisi Kimlik Belgesi Genelgesi
SOSYAL GÜVENLİK KURUMU
TOBB Ekonomi ve Teknoloji Üniversitesi Fen Bilimleri Enstitüsü Tez Çalışması Orijinallik Raporu Alınması ve Kullanılması Uygulama Esasları.
Bakanlığımız yönetiminde ve kullanımında bulunan taşınmazlar ;
Ekim 2015 KİRALAMA DOSYALARININ KOMİSYONA SUNULMASI.
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ HİZMETLERİNİN DESTEKLENMESİ
25/01/2017 tarihli değişiklikler
Seyahat Acentaları Kuruluş ve Sayısı
KARAKAYA İLKOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
KARAYAHŞİLER ORTAOKULU KAMU HİZMET STANDARTLARI TABLOSU
ÇEVRE İZNİ ÇEVRE İZİN VE LİSANSI
İZMİR ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ
ÖĞRENCİ İŞLERİ DAİRE BAŞKANLIĞI Fakülte, Yüksekokul, Enstitü, MYO Açılması Uygulama ve Araştırma Merkezi Açılması Bölüm, Anabilim Dalı, Bilim Dalı.
ÜRETİM VE İSTİHDAM DESTEK LEASİNG PROTOKOL TANITIMI
ÜCRET GARANTİ FONU UYGULAMASI
Sunum transkripti:

Geçici Faaliyet Belgesi elektronik başvuru dosyasında Çevre Kanununca Alınması Gereken İzin ve Lisanslar Hakkında Yönetmeliğinin EK-3A: GEÇİCİ FAALİYET BELGESİ BAŞVURU FORMU ve EK-3B: GEÇİCİ FAALİYET BELGESİ BAŞVURU FORMU EKLERİ’ nde belirtilen bilgi, belge ve raporların bulunası zorunludur. GEÇİCİ FAALİYET BELGESİ İÇİN İSTENİLEN ORTAK BELGELER ÇED Kararı Yapı Kullanım İzin Belgesi Sicil Gazetesi Kapasite raporu İşletme Belgesi Vaziyet Planı İş Akım Şeması ve Proses Özeti

1- ÇED Belgesi ÇED Yönetmeliğine tabi projeler için faaliyet ile ilgili verilmiş ÇED Olumlu, ÇED Gerekli Değildir kararlarının sisteme yüklenmesi gerekmektedir. (kapasite artışları ve revizyonlar ile alınan karalar dahil) ÇED Yönetmeliğine tabi olmayan projeler için Bakanlık/İl Müdürlüğünden alınmış kapsam dışı olduğuna ilişkin yazının sisteme yüklenmesi gerekmektedir. ÇED Belgelerinin tesisin mevcut kapasite raporu ile uyumlu olduğuna dair ÇED Raporunun/Proje Tanıtım Dosyasının ÇED sürecinde taahhüt edilen kapasiteyi gösterir proje özeti kısmının ilgili sayfalarının sisteme yüklenmesi gerekmektedir. ÇED kapsam dışı yazılarının tesisin mevcut kapasite raporu ile uyumlu olduğuna dair belge alınan tarihli kapasite raporunun sisteme yüklenmesi gerekmektedir. ÇED Belgesinde yer alan firma unvanı ve firma adresi ile başvuruya ait bilgiler aynı olmalıdır. Proje sahibi değişikliklerinde Bakanlık/İl Müdürlüğünden alınan yazının sisteme yüklenmesi gerekmektedir.

2- Yapı Kullanım İzni 2-3194 Sayılı İmar Kanunun Kapsamında; 2.1-12/10/2004 tarihinden sonra yapılmış yapılarla ilgili olarak; Yapı kullanma izin belgesinin, İşletmede yapı kullanma izinleri bulunan yapıların dışında 12/10/2004 tarihinden sonra yapılmış bir yapı olmadığına dair tesis yetkilisi tarafından imzalanmış taahhütnamenin sisteme yüklenmesi gerekmektedir. 2.2-12/10/2004 tarihinden önce yapılmış yapılarla ilgili olarak; İşletmenin bu tarihten önce yapıldığını kanıtlayan resmi bir belgenin, (Belediyeden alınacak resmi yazı, elektrik faturası, su faturası ve benzeri) İşletmede 12/10/2004 tarihinden sonra yapılmış bir yapı olmadığına dair tesis yetkilisi tarafından imzalanmış taahhütnamenin sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Yapı Kullanma İzin Belgesindeki yapı sahibi, adres bilgileri, ada, parsel gibi bilgilerin, sisteme yüklenen işletmeye ait diğer belgelerdeki bilgiler ile uyumlu olmalıdır. İşletme sahibi binayı kiralamış ise Yapı Kullanma İznindeki Yapı Sahibi farklı olduğundan kira sözleşmesini veya binayı satın aldıysa Tapu Belgesinin sisteme yüklenmesi gerekmektedir. Yapı Kullanma İzni ile ilgili taahhütnamelerin doğru yazılması gerekmektedir. (Taahhütnamede 12.10.2004 tarihinden sonra yapılmış ve yapı kullanma izni bulunmayan yapı bulunmadığının taahhüt edilmesi gerekir.) Yapı Kullanma İzni yerine Yapı Ruhsatı yüklenmemelidir.

3-Ticaret Sicil Gazetesi Ticaret Sicil Gazetesinde belirtilen unvanın başvuru formu ve diğer belgelerle uyumlu olması gerekmektedir. GFB müracaatında bulunulan izne esas tesise ait bilgilerin (adres vs.) bulunması gerekmektedir. Unvan/Adres Değişikliği var ise değişikliğe ait gazetenin olması gerekmektedir. Sicil Gazetesindeki merkez adresleri dışında faaliyet gösteren işletmelerin şube olmadıklarını belirtmeleri ve diğer resmi belgelerde şube olduğuna dair herhangi bir bilgi bulunmaması durumunda, merkezin Ticaret Sicil Gazetesi ile birlikte, işletmenin bulunduğu Ticaret Sicili Memurluğundan alınacak, sicil kayıt sureti gibi belgelerin kabul edilerek işlem yapılması gerekmektedir. Kapasite Raporları vb. belgelerde şube olduğuna dair bilgisi bulunan işletmelerden şube kuruluşuna ilişkin Ticaret Sicili Gazetesinin istenmesi gerekmektedir. Türkiye Esnaf ve Sanatkarlar Sicil Gazetesi kabul edilmektedir. Ambalaj atıkları toplama, ayırma faaliyetinde bulunan işletmelerin sicil gazetesinde söz konusu faaliyetleri gösterdiğine dair bilgilerin bulunması gerekmektedir.

4- Kapasite Raporu İşyerinin taşınması durumunda ya firmanın yeni adresini bağlı olduğu Odaya bildirip tescil ettirerek mevcut kapasite raporunda adres değişikliği yaptırması ya da yeni adrese göre alınmış kapasite raporu eklenmesi gerekmektedir. Firmaya ait kapasite raporunun ön kapak bilgilerinde (unvan, adres, telefon, faks, tescilli sermaye vb.) değişiklik olması halinde, firmanın odalara rapor üzerinde gerekli düzeltmeleri yaptırması ya da güncel bilgilerin yer aldığı yeni kapasite raporunu yüklemesi gerekmektedir. Kapasite raporundan muafiyet söz konusu ise yetkili makamdan alınmış belgenin ya da Kapasite Raporu düzenlenemeyen, faaliyetler için odalarca düzenlenen Ekspertiz Raporunun sisteme yüklenmesi gerekmektedir.

5-İşletme Belgesi Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığının 22/3/2013 tarihli 69056431/299/7161 sayılı yazısı ile 20/6/2012 tarihli ve 6331 sayılı İş Sağlığı ve Güvenliği Kanunun 37 nci maddesi ile İş Kanununun 78 inci maddesinin yürürlükten kaldırılması nedeni ile Yasal Dayanağı kalmayan İşletme Belgesi Hakkında Yönetmeliğin 10/2/2013 tarihli ve 28555 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan «İşletme Belgesi Hakkında Yönetmeliğin Kaldırılmasına Dair Yönetmelik» ile yürürlükten kaldırıldığı bildirilmiştir. Portal üzerinde işletme belgesi ile ilgili kısma söz konusu yönetmelik maddesini içeren yazı yüklenebilir.

6-Vaziyet Plan İşletme alanındaki tesis ve birimler ile herbir ünitede yer alan ve prosese etki eden makine ve ekipman yerleşimleri vaziyet planında gösterilmelidir.(Tesisin OSB içerisinde ya da bulunduğu bölgedeki konumuna ilişkin vaziyet planı gönderilmemelidir.)