Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici.Bırakın görüntülü reklam kampanyalarınızı Google teknolojisi sizin yerinize yönetsin.
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici Nedir? Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici, Google Görüntülü Reklam Ağı genelinde reklamlarınızın gösterileceği en iyi yerleri otomatik olarak bulur Bu aracı kullanmak için tek yapmanız gereken hedef edinme başına maliyetinizi bize bildirmektir Nedir? Nasıl çalışır? Avantajları Örnek Olay Sonuç
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici nasıl çalışır? Gerçek zamanlı olarak düzinelerce faktörü değerlendirerek, Google Görüntülü Reklam Ağı'ndaki milyonlarca site arasında yeni envanter keşfi gerçekleştirir İstediğiniz EBM değerinde daha çok dönüşüm sağlar Nedir? Nasıl çalışır? Avantajları Örnek Olay Sonuç
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici nasıl çalışır? Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici, Google Görüntülü Reklam Ağı için ek dönüşümler bulur ve kaçırmış olabileceğiniz ilgili kampanyalarda reklamlarınızı gösterir Masaüstü, Mobil ve Tablet cihazlarda çalışır Küçük ve orta ölçekli işletme reklamverenleri için uygundur Nedir? Nasıl çalışır? Avantajları Örnek Olay Sonuç
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici'yi kullanmanın avantajları. ÖğrenmeAçılış sayfası ve kampanya geçmişi analizi sağlar HedeflemeÜrününüzle ilgili yeni yerleşim gruplarını tanımlar Optimize EtmeTeklif ve hedeflemeleri performansınıza bağlı olarak ayarlar GenişletmeZaman içinde yeni yerleşim gruplarına erişir Nedir? Nasıl çalışır? Avantajları Örnek Olay Sonuç
Örnek Olay.* 2012 yılında Groupon, kullanıcıları şehirlerindeki alakalı fırsatlarla cezbederek milyonlarca abone elde etti Groupon, kullanıcıların ilgili web içeriğini okudukları anda günlük fırsatları gösterdi Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici, kampanya hedeflemesini ve teklif vermeyi otomatikleştirerek dönüşümleri düşük maliyetle çok artırdı Standart görüntülü reklam biçimleri, basit ancak etkileyici mesajlar iletmek için kusursuz bir zemin sağladı Nedir? Nasıl çalışır? Avantajları Örnek Olay Sonuç *Kaynak: Google'ın Kendi Verileri. En son güncelleme tarihi: Temmuz 2012.
43 ülkede 85 milyon aboneyle 1000'den fazla fırsat Sonuçlar. Nedir? Nasıl çalışır? Avantajları Örnek Olay Sonuç *Kaynak: Google'ın Kendi Verileri. En son güncelleme tarihi: Temmuz 2012.
Sonuç. Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici, daha düşük bir maliyetle daha fazla dönüşüm elde etmenizi sağlayarak YG'nizi artırır ve sonuç olarak reklamınızı daha fazla potansiyel müşterinin önüne daha hesaplı biçimde koymanıza yardımcı olur + + + + Nedir? Nasıl çalışır? Avantajları Örnek Olay Sonuç
Teşekkür ederiz. Herhangi bir sorunuz olması durumunda veya Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici'nin kurulumuyla ilgili yardım almak için lütfen iletişime geçin : 0216 469 66 80 info@nethizmet.net