Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Advertisements

Burkay Yapağcıoğlu.
Mobil Reklamcılıkile hareket halindeki insanlara ulaşın Mobil Reklamcılık ile hareket halindeki insanlara ulaşın.
Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Google Adwors Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklam Ağı Hakkında Görüntülü Reklam Ağı'nda reklam gösterdiğinizde, çok çeşitli ilgi alanlarına sahip geniş.
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
Performans, etkinlik, erişim ve fiyat önemli ise...
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Potansiyel müşterilere, Yer Uzantıları ile önemli anlarda ulaşın.
Performans Odaklı Sponsor Reklam Kampanyaları Mart – Aralık 2013
Facebook Reklamları.
Web siteniz bu kutunun içinde…
Alakalı müşterileri hedefleyin. Google ile Yeniden Pazarlama Google ile Yeniden Pazarlama. Zaten işinize ilgi gösteren müşterileri hedefleyin.
MedyaNet Performans Reklam Ürünleri
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
Google Adword Arama Ağı
Google Analytics Nedir?
Google Adwords Dönüşüm Optimize Edici
KONU: HAZIRLAYANIN : ADI: EMRE SOYADI: YILMAZ FAKÜLTE: FEN
Web 2.0 Araçları Rıdvan Gezici
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
2009. Logaritma 2009 Logaritma 2002’de internet reklam satış şirketi olarak Ekin İlyasoğlu ve Fatih Muslu ortaklığı ile kuruldu. Ortaklar eğitimleri ile.
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklam Modelleri
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Mobil Arama Ağı Reklamları ile kullanıcılara ulaşın.
Google Arama Ağı Hedefleme Seçenekleri
Gerekli olduğunda insanlara ulaşın Yer Uzantıları Reach prospective customers at important moment with location extensions. Location Extentions.
Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Devlet Desteği
%50 Yurtdışı Google Adwords Reklamlarında %50 Tanıtım Desteği Yurtdışı Tanıtım Desteği.
Bankacılık ‘ta Yeni CRM Yaklaşımları M
Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici
Yandex Reklamları.
Google Arama Ağı Reklamları. Google Arama Reklam Ağı Nedir? Google Arama Ağı; reklamlarınızın yapılan aramalara ilişkin görüntüleneceği web sitelerinden.
Confidential & Proprietary Copyright © 2009 The Nielsen Company Reklam Endeksi Nielsen Media Research & Nielsen Consumer İşbirliği İle Yürütülmektedir.
Math in Advertising....
242/102/49 0/51/59 181/172/166 Primary colors 248/152/29 PMS 172 PMS 137 PMS 546 PMS /206/ /227/ /129/123 Secondary colors 114/181/204.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Dijital Pazarlama İletişimi Semineri 15 Haziran 2013.
Eduplus Business World Workshops - LİDERLİK
MEDYANET DISPLAY REKLAM ÜRÜNLERİ
1-1 Syndicated Research Environment in Turkey TİAK: AGB Nielsen Media Research BİAK: TNS-PİAR RİAK: HTP TGI: AGB Nielsen Media Research & TNS-PİAR Hane.
Dijital Pazarlama Merve Öztürkcan.
Dönüşüm, reklamlarınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi gerçekleştirmesidir. Dönüşümler ; Yandex Arama motorunda arama yapıp, reklamlarınızı.
Hareket halindeki insanlara ulaşın.Mobil Arama Ağı Reklamları Reach customers with Mobile Search Network.
Yandex reklamları ile hedef kitlenize metin reklamlarınızı ; Anahtar Kelime Yer Hedefleme yaparak gösterebilirsiniz.
Web 2.0 Araçları Serkan Aslan Akdeniz Ünv. Türkçe Ö ğ rtm\ 2.Sınıf.
Kampanyanızı optimize edin. Görüntülü Reklam Kampanyası Optimize Edici'yi Kullanma Display Ads Campaign Optimizer. Let Google technology manage your diplay.
E-TİCARET NEDİR? E-TİCARET NEDİR? E-Ticaret internet ortamında insanların belirli sistemler üzerinde gerçek ve ya sanal ürünleri para karşılı ğ ında satın.
Malzeme Bilimi & Mühendisliği online veritabanı © Trans Tech Publications Inc.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
Pazarlama Denetimi ve Performans Değerleme
T.C. KIRKLARELİ ÜNİVERSİTESİ BABAESKİ MESLEK YÜKSEK OKULU SATI Ş I ARTIRMANIN YOLLARI İ LKNUR ÖZDEM İ R.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
W EB 2.0 A RAÇLARı T ANıTıMı Adnan Engin Türkçe Öğretmenliği 2.sınıf.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Proje Önerileri ’ nin rakiplerinden ayrılması, ve güçlü bir imaj yaratılması için, kullanıcıların internet üzerinde ki arama işlemleri ile 11850’yi.
MyORTAK Satış Ortaklığı Eğitimi Daha fazla detay için tıkla : “ internetten para kazanma “internetten para kazanma Daha fazla detay için tıkla : “ internetten.
TUANA BİLİŞİM GURURLA SUNAR inceleyin ve Gominisite Yeni Nesil Web Sitesidir Gominisite ile web sitenizi kendiniz yönetebilir ve güncelleyebilirsiniz.
Çözümlerimiz Algı Yönetimi Sosyal Medya İçerik Yönetimi Dijital Pazarlama Mobil Reklam Web Tasarım Marka / Kurumsal Kimlik SEO (Search Engine Optimization)
WEB TABANLI DESTEK.
Ayşegül ARSLAN.
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
E-posta Forum Sohbet Sesli Görüntülü Konferans
Çok Kanallı Dijital Pazarlama
Yeni Medya Kültürü ve Sanal Kimlik
E - MIY. E - MIY Ülkemizden Veriler… ….. internete erişimi olan insan …..facebook kullanıcısı Haftalık 21,5 saat……internette geçirilen.
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Tam ilişkilendirme ile entegre CAD ve CFD
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Google Görüntülü Reklam Ağı üzerinde Görüntüleme Dönüşümlerini İzleme.

Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Dönüşüm nedir? Nedir?Nasıl?AvantajlarıSonuç Dönüşüm, reklamınızı tıklayan bir müşterinin web sitenizde bir işlemi tamamlamasıdır Dönüşümler iki şekilde gerçekleşebilir: Tıklama dönüşümü (CTC)Görüntülü reklamı gören, tıklayan ve dönüştüren kullanıcılar VEYA Görüntüleme dönüşümü (VTC) Görüntülü reklamı gören ve tıklamayan, ancak daha sonra reklamverenin sitesini ziyaret edip dönüşüm gerçekleştiren (örneğin, bir arama yapan ve siteyi ziyaret eden) kullanıcılar

Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Neden Görüntüleme Dönüşümü Raporlama? Görüntülü reklamlar satın alma fikirlerini etkileyebilir VTC Raporlama ile reklamınızın göründüğü 30 gün boyunca dönüşüm sayısını ölçebilirsiniz Nedir?Nasıl?AvantajlarıSonuç

Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Görüntüleme Dönüşümü İzleme, işimde nasıl yardımcı olabilir? Görüntülü kampanyalarınızın gerçek YG'sini görmenizi sağlar Görüntülü reklam kampanyalarınızın toplam değeri hakkında bir fikir verir Google Görüntülü Reklam Ağı'nın diğer ağlara göre performansını karşılaştırmanızı sağlayan daha alakalı bir metriğe sahiptir Gösterim sonrası ve tıklama sonrası işlemlere dayalı olarak hedeflemenizi optimize etmenizi sağlar Nedir?Nasıl?AvantajlarıSonuç

Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Görüntülü reklamlar performansı nasıl artırabilir? Arama sağlamaGörüntülü reklamları gördükten sonra, arama yapan kullanıcıların neredeyse tamamı reklamları tıklar (%20'ye karşılık %31)* Web sitesi trafiğiOrtalama olarak benzersiz kullanıcıların reklamveren web sitesini ziyaret sayısında 2,7 katlık* bir artış olur *Kaynaklar: iProspect Search Engine Marketing and Online Display Advertising Integration Study, Mayıs 2009; DoubleClick View through Analysis Study, Nisan 2008; Google Ad Effectiveness Research, Mayıs 2008; com Score Online Panel: Overall pool of 67 studies; Dunhambee and Google study, Kasım 2008 Nedir?Nasıl?AvantajlarıSonuç

Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Sonuç. Görüntüleme Dönüşümü Raporlama. Görüntülü reklam kampanyanızın genel etkisini ölçer Gerçek YG'yi sağlar Google Görüntülü Reklam Ağı'nızdaki en iyi performans gösteren reklamları belirler Hedefleri ve stratejileri belirlemenize yardımcı olur Nedir?Nasıl?AvantajlarıSonuç

Görüntülü Reklam Kampanyalarınızın toplam değerini ölçün Teşekkür ederiz. Herhangi bir sorunuz olması durumunda veya Görüntüleme Dönüşümü İzleme'nin kurulumuyla ilgili yardım almak için lütfen iletişime geçin : iletişime geçin