İŞBİRLİĞİNDE MEVZUAT BİLGİLENDİRME TOPLANTISI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Program Geliştirme “uzmanlık eğitimi”
Advertisements

KİLİS 7 ARALIK ÜNİVERSİTESİ
EĞİTİM DENETİMİ VE SORUNLARI
Kalite Koordinasyon Grubu, Genel Bilgilendirme Toplantıları
Projelerde izleme - değerlendirme SİVİL TOPLUM GELİŞTİRME PROGRAMI Sunay Demircan STK Destek Ekibi Koordinatörü STGP.
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYASI SEKTÖR STRATEJİSİ 27 Eylül 2012 KMTSO.
Yerel Yönetim Reform Programına Destek Projesi 1 MODERN YEREL YÖNETİM BİRLİĞİNE DOĞRU John Jackson Capacity Building International.
OKUL YÖNETİMİNDE PERSONEL EĞİTİM VE İŞLETMECİLİKLE İLGİLİ İŞLER
Yerel Yönetimlerde Yeniden Yapılanma Perspektifi
Yrd. Doç. Dr. Fevzi ENGİN A.İ.B.Ü.İ.İ.B.F
İŞYERİNDE ETİK (AHLAK)
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
TİDE XI. Türkiye İç Denetim Kongresi - 9 Kasım 2007
Kurum misyon ve vizyonunu, net bir biçimde paydaşlara odaklanmış bir strateji ve bunu destekleyen uygun politikalar, planlar, amaçlar, hedefler ve süreçler.
Yönetim, Yönetişim ve Liderlik Management, Governance, Leadership
Gölcük Vizyon 2023  Kocaeli Üniversitesi bulunduğu kentle bütünleşmek adına, Gölcük Belediyesi ve Gölcük Kent Konseyi ile bir işbirliği içine girerek,
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI. İşbirliğine dayalı öğrenme; öğrencilerin sınıf ortamında küçük karma guruplar oluşturarak (cinsiyet, başarı durumu,
Ortak Öğrenme Nasıl Gerçekleşir? Türk Otomotiv Sektöründen Örnekler TÜSİAD – UİG Rekabet Öncesi İşbirlikleri Başarı Hikayeleri Semineri Dr. Umut EKMEKÇİ.
KALİTE YÖNETİMİ (EĞİTİMDE).
21. Yüzyıl becerileri.
Çevre Sorunları “Ayamama Felaketi”nin acı biçimde gösterdiği gibi çevre sorunları, artık yaşamımızda istisna olmaktan çıkmış, gündelik yaşamın bir parçası.
Yrd.Doç.Dr. Arzu ÜLGEN AYDINLIK
24 Kalite yönetimi.
24. MÜHENDİSLİK DEKANLARI KONSEYİ TOPLANTISI Mayıs 2012, Ege Üniversitesi Mühendislik Fakültesi Mühendislik Eğitiminde Tasarım Dersleri Prof. Dr.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
Decision Making and Performance Management in Public Finance Kamu Maliyesinde Karar Alma ve Performans Yönetimi TR08IBFI ORGANİZASYON ve SÜREÇ.
ERK İSG&İK – –
BİR ÖZEL HASTANEDE ÇALIŞAN HEMŞİRELERİN
Sosyal Ağların Eğitim Amaçlı Kullanımı
Öğrenme Öğretim sürecinde kullanılan stratejiler genel olarak üç grupta toplanabilir: Pasif öğretim (öğretmen merkezli) Etkileşimli öğretim Aktif öğrenme.
Kalite Kültürüne Dönüşüm Stratejileri
WEB TABANLI ÖĞRENME ORTAMLARINDA ETKİLEŞİM
BİLGİ BAZLI YENİLİKÇİ GELİŞME STRATEJİSİ BAĞLAMINDA TÜRKİYE’NİN KURUMSAL DÖNÜŞÜM İHTİYACI Prof. Dr. Hüsnü ERKAN DEÜ İİBF İktisat Bölümü Yrd. Doç. Dr. Canan.
DEÜ İZİSYÖM İzmir İli Stratejik Planlama Yönetişim, Araştırma ve Uygulama Merkezi İNSAN KAÇAKÇILIĞI VE İNSAN TİCARETİ OLGUSU 18. FARKINDALIK TOPLANTIMIZI.
Fen ve Teknoloji Derslerinde Öğretimin Planlanması
ULUSAL YETERLİLİK SİSTEMİ KALİTE GÜVENCESİ
MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ NEDİR?
İnsan Kaynakları Yönetiminin
STRATEJİK PLANI Silivri İlçe MEM Stratejik Planı
Bilimsel Araştırma ve Proje Yönetimi
Kalite Yönetimi Genel Tanımlar.
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Prof. Dr. Fersun PAYKOÇ ODTÜ Eğitim Fakültesi Emekli Öğretim Üyesi.
Çayeli Hizmetiçi Eğitim Enstitüsü
G ÖNÜLLÜLÜK “İsteyerek, bilerek, severek ona buna zıplama, atlamak.” “Yaşamaya devam etme sebeplerini çoğaltma ve varlığını toplumsal olarak gerçekleme.
Öğrenciyi Tanıma Yrd. Doç. Dr. İhsan Sarı.
MURAT KARADUMAN AFYONKARAHİSAR REHBERLİK ARAŞTIRMA MERKEZİ
SAĞLIK YÖNETİMİ TOPLULUĞU Yönetim, en geniş anlamda ortak bir amacı gerçekleştirmek için işbirliği içinde çaba gösteren birey ya da grupların.
Erasmus + Programı Erasmus + Programı. Erasmus + Programı Avrupa’nın hem şimdi karşılaştığı hem de gelecek on yılda karşılaşacağı temel sorunların üstesinden.
Faaliyet gösterdiğimiz hizmet sektöründe en büyük eksikliğin kalifiye iş gücü olduğundan yola çıkarak; ‘Aslolan insana verilen değerdir’ anlayışıyla kaliteli,
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Çankaya Üniversitesi Personel Daire Başkanlığı
KAMU KURUMLARINDA SÜREÇ YÖNETİMİ ve
KURUMSAL DIŞ DEĞERLENDİRME SORULARI
Kurumsal Kültür Yapılandırma Projesi
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
SAĞLIK SİSTEMLERİNİN VE HİZMETLERİNİN YENİDEN ÖRGÜTLENMESİ VE PLANLANMASI Prof. Dr. Haydar Sur Biruni Üniversitesi Öğretim Üyesi.
İŞBİRLİĞİNE DAYALI ÖĞRETİM YAKLAŞIMI HAZIRLAYANLAR HAVVA KESKİN
Makro Uygulamada Sosyal Hizmet Uzmanının Özellikleri
İnsan Kaynakları Yönetiminin
Performans ve Ücret Yönetimi Yrd. Doç. Dr. Özlem BALABAN
Stratejik İKY ve Örgüt Performansı İlişkisi
STRATEJİK PLANLAMA VE YENİ KAMU YÖNETİM ANLAYIŞI
İnsan Kaynakları Yönetiminin
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Yükseköğretim Kalite Kurulu DIŞ DEĞERLENDİRME SÜRECİ
Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Dış Değerlendirme Süreci
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
Sunum transkripti:

İŞBİRLİĞİNDE MEVZUAT BİLGİLENDİRME TOPLANTISI TÜRKİYE BELEDİYELER BİRLİĞİ VE EGE BELEDİYELER BİRLİĞİ İŞBİRLİĞİNDE MEVZUAT BİLGİLENDİRME TOPLANTISI KENT YÖNETİMİNDE 30 Kasım – 4 Aralık 2010 İLETİŞİM Cemile GÜRÇAY ÇETİN Yrd.Doç.Dr. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğretim Üyesi cemile.gurcay@deu.edu.tr 555 – 408 39 15

iki kafa arasındaki mesafedir Birbirini anlamayan Can Yücel En uzak mesafe ne Afrika’dır ne Çin, ne Hindistan, ne seyyareler ne de yıldızlar geceleri ışıldayan… En uzak mesafe iki kafa arasındaki mesafedir Birbirini anlamayan Can Yücel

Neden İletişim Kurarız? Kendimizi anlayabilmek Başkalarına anlatabilmek Başkalarını tanımak İnsanları etkilemek YADA İŞİMİZİ DOĞRU YAPABİLMEK amacıyla iletişim kurarız…

KENT YÖNETİMİNDE İLETİŞİM KİMİNLE???

ÖNCELİKLE HEMŞEHRİLERLE??

HEMŞEHRİ KİMDİR???

BEKLENTİLERİ VE BİRİKİMLERİ OLAN HEMŞEHRİ EKONOMİK SOSYAL KÜLTÜREL SİYASAL PSİKOLOJİK İNANÇSAL ESTETİK BEKLENTİLERİ VE BİRİKİMLERİ OLAN DEĞERDİR

KENT YÖNETİMİNDE İLETİŞİM HİZMETTİR

HİZMET ÜRETİLDİĞİ YERDE TÜKETİLEN DIR İŞ EYLEM BAŞARIM SOSYAL OLAY ÇABA DIR

KENT YÖNETİMİ NASIL BİR HİZMETTİR?

KENT YÖNETİMİ HİZMETTİR * Emek yoğun Bireysel ve yerel odaklı Kaliteli ve çözüm odaklı * Memnuniyet-memnuniyetsizlik düzeyinde stratejik özellikler taşıyan * Para kazanmanın birincil öncelik olmadığı * 7 gün 24 saat olarak gerçekleştirilen * Yoğunluk ve karmaşıklığa açık olan * Teknolojik araçların kullanıldığı * Yüz-yüze etkileşimin yoğun yaşandığı * Farklılık yönetimi başarısı gerekliliğinin yüksek olduğu Sakinlik ve hoşgörüyü en üst düzeyde kullanmayı gerektiren İLETİŞİM ÜZERİNE YAPILANMIŞ…. HİZMETTİR

İÇSEL MUTLULUK VE HUZURU SAĞLAMAK KENT YÖNETİMİNDE HİZMETTE AMAÇ GÜVEN SAĞLAMAK GÖREV YAPMAK İÇSEL MUTLULUK VE HUZURU SAĞLAMAK TIR

HİZMET ALGISI/KALİTESİ ? Beklentiler (Sizin Yarattığınız Standartlar ve Hizmet Anlayışı) Algılama Hizmet Algısı/Kalitesi

NEDEN HİZMET ALGISI??

ÇÜNKÜ ...

DEĞİŞİM

DEĞİŞİM Herhangi bir niteliğin ve niceliğin eski özelliklerini yitirerek yeni bir şekle bürünmesidir

NASIL BİR DEĞİŞİM?

ÇEŞİTLİLİĞİ ÇOK VE ÇOK YÖNLÜ DEĞİŞİM

YASAL KATILIM DÜZENLEMELER SÜREÇLERİ -Güncel- ÖĞRENME ORGANİZASYON -Kent Konseyi- ÖĞRENME PAYLAŞMA SÜREÇLERİ -Yaşam Boyu- ORGANİZASYON YAPILARI -Esnek- YÖNETİCİLER YÖNETİM -Liderlik- ULUSLAR ARASI GEREKLİLİKLER -Düzenleme Uygulama- ÇALIŞANLAR -Yetkin Empatik- TEKNOLOJİ İnternet İntranet- HEMŞEHRİLER -Değer- BEKLENTİLER -Hakların Korunması-

* Portallar * Bloglar * Toplantılar * Web * Facebook * İnternet TEKNOLOJİ * Portallar * Bloglar * Toplantılar * Web * Facebook * İnternet *Intranet *Düşünsel Haritalar *Twitter * Programlar * Sistemler…

* Aydın * Çözümcü * Katılımcı * Motive Edici * Mütevazi/Alçak Gönüllü YÖNETİCİLER YÖNETİM * Aydın * Çözümcü * Katılımcı * Motive Edici * Mütevazi/Alçak Gönüllü *Otoriter Olmayan * Koç * Mentor * Vizyon Sahibi * Şeffaf * Adapte Edici * Hizmet Eden * Dönüştüren…

* Sürekli Süreç Geliştirme… ORGANİZASYON YAPILARI * Çevik/Atik * Adapte olan * Karmaşık * Çok Kaynaklı * Sosyal Ağa Sahip * İş Odaklı * Performans Ölçümü * Sürekli Süreç Geliştirme…

* Eşitler Arası * Hikayelerle * Yaşam boyu * Paylaşım Esaslı ÖĞRENME PAYLAŞMA SÜREÇLERİ * Eşitler Arası * Hikayelerle * Yaşam boyu * Paylaşım Esaslı * Güvene Dayalı * Sanal Dünya *Düşünce Gücü * Düşünsel Modeller…

* Aidiyet duygusu yüksek * Yaptığı işi ve organizasyonunu seven ÇALIŞAN * Katılımcı * Aidiyet duygusu yüksek * Yaptığı işi ve organizasyonunu seven * Eğitimli ve kendisini geliştiren * Gelişirken edindiği bilgileri paylaşan Mevcut bilgi-becerisini işine yansıtan Risk alabilen ve yönetebilen Yetkiyi paylaşabilen Yenilik ve değişikliklere açık Ekip çalışmasına yatkın Yetkin Yeni sorumluluklar alabilen Sonuç odaklı İlk defada doğru yapabilen....

HEMŞEHRİ BEKLENTİLERİNDEKİ DEĞİŞİM GÜVENİRLİK HİZMETLERİN BEKLENİLENİ VERMESİ

HEMŞEHRİ BEKLENTİLERİNDEKİ DEĞİŞİM UYGUNLUK HİZMETİN HEMŞEHRİ İÇİN YARARLI VE ANLAMLI OLMASIDIR

HEMŞEHRİ BEKLENTİLERİNDEKİ DEĞİŞİM DEĞER HEMŞEHRİLER ÖDEDİKLERİ PARAYA, HARCADIKLARI ZAMANA VE GÖSTERDİKLERİ ÇABAYA KARŞILIK İSTER

HEMŞEHRİ BEKLENTİLERİNDEKİ DEĞİŞİM TEPKİSELLİK HEMŞEHRİLER HİZMETİ SUNANLARIN ZAMANLI İSTEKLİ ESNEK BİR ŞEKİLDE TEPKİ VERMESİNİ İSTER TALEPLERE KARŞILIK VERİLMELİDİR

HEMŞEHRİ BEKLENTİLERİNDEKİ DEĞİŞİM ZAMANINDALIK HİZMETLERLE İLGİLİ SÖZLERİN ZAMANINDA YERİNE GETİRİLMESİ

ÖYLEYSE OLMALIDIR İTAAT…… KATILIM PLAN …… SEÇENEKLER YETKİ TOPLAMA…… DAĞITMA AKTARILAN OTORİTE…… KAZANILAN OTORİTE ENERJİ…… SİNERJİ HİZMET ALAN …… KATKI KOYAN RAĞMEN YADA İÇİN YERİNE…… BİRLİKTE SADAKAT……LİYAKAT POLİTİKA YAPMAK……POLİTİKA ÜRETMEK HESAP SORMA……HESAP VERME OLMALIDIR

ETKİLİ BİR İLETİŞİMCİNİN ÖZELLİKLERİ Güvenilir Olma Açık Olma Kontrollü Olma Cana yakın olma

EĞER BİRİLERİ Kendi parasını kendisi için harcarsa 2 şeye bakar FİYATINA VE KALİTESİNE Kendi parasını başkası için harcarsa FİYATINA BAKAR VE KALİTESİNE BAKMAZ Başkasının parasını kendisi için harcarsa SADECE KALİTESİ İLGİLENİR FİYATINA BAKMAZ Başkasının parasını başkası için harcarsa NE FİYATINA NE KALİTESİNE BAKAR

? ? HEPSİNİ ? ? ? ? ? ? MUTLU ? ? ? ? ? ETMELİYİZ ? ? ? ?

İŞ AKIŞI

DİKKATİNİZ VE SABRINIZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM Cemile GÜRÇAY ÇETİN Yrd.Doç.Dr. Dokuz Eylül Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Öğretim Üyesi cemilegurcay@gmail.com / cemile.gurcay@deu.edu.tr 555 – 408 39 15