8 MAYIS 2012, KONYA KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ YAKLAŞIMLARI VE İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ ELİF YILMAZ İNSAN KAYNAKLARI VE KALİTE SORUMLUSU.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EFQM MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞTİMDE MÜKEMMELLİK MODELİ
Advertisements

TS EN ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi Faydaları ve Uygulama Koşulları
1. GİRDİ KRİTERLERİ PUANLANDIRMA MATRİSLERİ
Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013
MODÜL 4 Organizasyon.
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
1) İÇ DENETİM KAVRAMI İç denetim, kamu idaresinin çalışmalarına değer katmak ve geliştirmek için kaynakların ekonomiklik, etkililik ve verimlilik esaslarına.
STRATEJİK PLANLAMA GÜRCAN BANGER.
Mathieu Zagrodzki UNDP. Güvenlik Stratejileri ve İç Güvenlik Kuvvetleri’nin Örgütlenmesi Fransa Örneği.
EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
Eğitim İhtiyaçları Değerlendirmesi (TNA)
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ BİLİNÇLENDİRME EĞİTİMİ
Kurum misyon ve vizyonunu, net bir biçimde paydaşlara odaklanmış bir strateji ve bunu destekleyen uygun politikalar, planlar, amaçlar, hedefler ve süreçler.
PERSONEL GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Risk Yönetimi Toplantımıza
SÜREÇ YÖNETİMİ Dr. Selami ERARSLAN İstanbul 2011.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
HASTA ODAKLI KALİTE YÖNETİM STANDARTLARI VE HİZMET KALİTE STANDARTLARI İLİŞKİSİ Yrd. Doç. Dr. Ufuk Cebeci İTÜ Sağlık İşletmeleri Sertifika Program Koordinatörü.
TR 07- FI- 02 İÇ KONTROL – temel düzey eğitim COSO RİSKLER HEDEFLER KONTROLLER Ocak 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
7.1 GENEL Kuruluş, güvenli ürünler gerçekleştirmek için ihtiyaç duyulan süreçleri planlamalı ve geliştirmelidir.
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
5018 Kapsamında Stratejik Planlama
İZLEMEİZLEME Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı 1.
KONTROL FAALİYETLERİ Defterdarlık İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013 Strateji Geliştirme Başkanlığı.
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
Kurumsal Performansın Değerlendirilmesi
ISO 9001 standardı Maddelerinin Tanıtımı ve Yorumlanması, Kalite Yönetim Sistemlerinde Dokümantasyon 4. Hafta.
T.C. OKAN ÜNİVERSİTESİ SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ SAĞLIK YÖNETİMİ YÜKSEKLİSANS 1.PROGRAM SAĞLIK HUKUKU ÖDEVİ-II HAZIRLAYAN Dr Beytullah ŞAHİN AKADEMİK DANIŞMAN.
İç Kontrol Nedir? İdarenin amaçlarına, belirlenmiş politikalara ve mevzuata uygun olarak faaliyetlerin; - etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde yürütülmesini,
RİSKLERİN TESPİT EDİLMESİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
Risk Yönetimi KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ İç Denetim Birimi Başkanlığı.
Yedinci Bölüm İşletme YÖNETİMİNİN FONKSİYONLARI.
KURUMSAL AÇIDAN iKS Kurumsal Amaçlar Öz Değerlendirme ve Teknik Özellikler.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
TÜSİAD - KalDer KALİTE ÖDÜLÜ’nün AMACI ve ULUSAL KALİTE HAREKETİ İLE İLİŞKİSİ Kalite bilincini ve Toplam Kalite Yönetimi anlayışını ülke çapında yaymak.
KOCAELİ SANAYİ ODASI STRATEJİK YÖNETİM SİSTEMİ
KURUMSAL RİSK YÖNETİMİ
ISO/TS 16949:2009 (Hafta 8) ISO 9001:2008’E GÖRE FARKLAR.
KalDer ve Mühendislik Eğitiminden Beklentiler Dr. Aydın Kosova, 20 MAYIS 2004 KalDer : Centrum İş Merkezi, Aydınevler San. Cad. No: 3 Küçükyalı İstanbul.
“YÖNETİMİN GÖZDEN GEÇİRMESİ (YGG)” TOPLANTISI (Teknik Rapor)
Erdemir Grubu İç Denetim Sistemi 9 Mayıs 2015.
İŞ GÜVENLİĞİ UYGULAMALARINDA YÖNETİM SİSTEMLERİNİN ENTEGRASYONU
STRATEJİK PLANI Silivri İlçe MEM Stratejik Planı
ISO ÇEVRE YÖNETİM SİSTEMİ TEMEL EĞİTİMİ
ISO 9001:2015 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ ŞARTLAR
T. C. DENİZLİ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İşyeri Sağlığı ve Güvenliği İlçe Milli Eğitim Müdürleri Bilgilendirme/Değerlendirme Toplantısı 20/10/2015 DENİZLİ.
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
FAALİYET RAPORLARI ve HAZIRLAMA ESASLARI
İŞLETME RİSK YÖNETİMİ Yrd. Doç. Dr. Tülay Korkusuz Polat.
MALİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ. Dünyadaki hızlı değişim ve gelişim sürecinde kurumların başarılı olmaları ancak etkin bir muhasebe ve finansal yönetim ile olanaklıdır.
Toplam Kalite Yönetimi
YENİ TÜRK TİCARET KANUNU SÜRECİNDE YOL HARİTASI Hazırlayan: Recep Aşır Temmuz 2012.
KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI KAMU YÖNETİMİNDE İÇ KONTROL SİSTEMİ ve İÇ KONTROL EYLEM PLANININ UYGULANMASI.
 Bir projeyi yönetmek üzere görevlendirilen ve projeyi, mümkün olan en yüksek üretkenlik, en düşük belirsizlik ve risk ile yürütmekten sorumlu kişidir.
STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLARININ BOLOGNA SÜRECİNDEKİ ROLÜ Sabancı Üniversitesi 22 Ekim 2010.
YÖNETİM SORUMLULUĞU. Yönetim Kalite politikasını oluşturmuştur. Yönetim kalite politikasında belirlenen değerlere sadık kalmayı taahhüt etmiş ve politikasını.
MEB TKY UYGULAMALARI ÖDÜL YÖNERGESİ Nihat BÜLBÜL Bilişim Teknolojileri Öğretmeni.
Bilgi Teknolojileri Denetimi Bilgi Teknolojileri (BT) denetimi ve denetim sürecinin oluşturulması; Bilgi Teknolojileri ile ilgili unsurların güvenlik altında.
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
ISO 9001:2015 standardı – Maddelerinin Tanıtımı
Meslek Yüksekokulu, 25 kasım 2010
SELÇUK ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜK VE BAĞLI BİRİMLERİN KALİTE YOLCULUĞU
KALİTE KOORDİNATÖRLÜĞÜ KALİTE KOMİSYONU BİLGİLENDİRME TOPLANTISI
Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Dış Değerlendirme Süreci
İSTANBUL GEDİK ÜNİVERSİTESİ KALİTE ÇALIŞMA SÜREÇLERİ
Sunum transkripti:

8 MAYIS 2012, KONYA KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ YAKLAŞIMLARI VE İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ ELİF YILMAZ İNSAN KAYNAKLARI VE KALİTE SORUMLUSU

SUNUM İÇERİĞİ  KSO KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ YAKLAŞIMLARI  KSO İYİ UYGULAMA ÖRNEKLERİ  KURUMSAL RİSK YÖNETİM SİSTEMİ  MESLEK KOMİTELERİNİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI  PERFORMANS YÖNETİM SİSTEMİ

KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ YAKLAŞIMLARIMIZ  TOBB ODA/BORSA AKREDİTASYON SİSTEMİ  EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ  ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ

EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ LİDERLİK SÜREÇLER, ÜRÜNLER VE HİZMETLER TEMEL PERFORMANS SONUÇLARI MÜŞTERİLERLE İLGİLİ SONUÇLAR ÇALIŞANLAR STRATEJİ İŞBİRLİKLERİ VE KAYNAKLAR %9 ÇALIŞANLARLA İLGİLİ SONUÇLAR TOPLUMLA İLGİLİ SONUÇLAR GİRDİLER SONUÇLAR ÖĞRENME, YARATICILIK VE YENİLEŞİM

TKY’NİN TEMEL KAVRAMLARI  Sonuç odaklılık  Müşteri odaklılık  İşbirlikleri geliştirme  Çalışanların geliştirilmesi ve katılımı  Süreçler ve verilerle yönetim  Sürekli öğrenme, yenilikçilik ve iyileştirme  Liderlik ve amacın tutarlılığı  Kurumsal Sosyal Sorumluluk

KURUMSAL RİSK YÖNETİM SİSTEMİ

 KSO’da Risk Nedir?  KSO’nun vizyonuna ulaşmasını engelleyecek gelecekteki olayları ve sonuçları çevreleyen belirsizliktir.  KSO Kurumsal Risk Yönetimi Süreci Alt Adımları 1.Risklerin Belirlenmesi 2.Risklerin Ölçülmesi 3.Risklerin ve Önlemlerin Raporlanması 4.Riskten Korunma 5.Gözden Geçirme ve İyileştirme

 Risklerin sınıflandırılması  Beyin fırtınası yöntemi ile risklerin belirlenmesi  Risklerin değerlendirilmesi RİSKLERİN BELİRLENMESİ

Finansal Riskler Finansal Olmayan Riskler  Nakit Para  Banka  Aidat gelirleri  Hizmet gelirleri  Oda Binası ve demirbaşlar  Strateji Riski  Pazar Riski  İmaj Riski  İnsan Kaynakları Riski  Yasal Risk  Teknolojik Risk  Operasyonel Risk RİSK KATEGORİLERİ

Olayın ortaya çıkma olasılığı (Olasılık) Olayın etkileme derecesi (Etki) RİSK DEĞERLENDİRME Olasılık Ortaya Çıkma Olasılığı / frekans için derecelendirme basamakları Çok Küçük4 yıl veya daha fazla KüçükYılda bir OrtaÜç ayda bir YüksekHaftada bir Çok YüksekHer gün SonuçDerecelendirme Çok AzDestek Süreçlere Etki AzKilit Süreçlere Etki OrtaStratejik Hedeflere Etki FazlaAna Stratejilere Etki Çok FazlaKurum Kültürü, Misyon, Vizyon ve Politikalara Etki RİSK: OLASILIK x ETKİ

RİSK DERECELERİ ÇOK CİDDİ 5 CİDDİ 4 ORTA 3 HAFİF 2 ÇOK HAFİF 1 ÇOK YÜKSEK 5 YÜKSEK 25 YÜKSEK 20 YÜKSEK 15 ORTA 10 DÜŞÜK 5 YÜKSEK 4 YÜKSEK 20 YÜKSEK 16 ORTA 12 ORTA 8 DÜŞÜK 4 ORTA 3 YÜKSEK 15 ORTA 12 ORTA 9 DÜŞÜK 6 DÜŞÜK 3 KÜÇÜK 2 ORTA 10 ORTA 8 DÜŞÜK 6 DÜŞÜK 4 DÜŞÜK 2 ÇOK KÜÇÜK 1 DÜŞÜK 5 DÜŞÜK 4 DÜŞÜK 3 DÜŞÜK 2 DÜŞÜK 1 SONUÇ OLASILIK

RİSK DEĞERLENDİRME  Sonucu 1,2,3,4,5,6 olanlar kabul edilebilir risklerdir ve acil tedbir gerektirmeyebilir.  8,9,10,12,15 olanlar dikkate değer, 15,16,20,25 olanlar ise kabul edilemez risklerdir ve bu risklere mümkün olduğu kadar çabuk müdahale edilmelidir.  Ancak matriste kabul edilebilir olarak çıkan bir risk, yasal yükümlülük veya vizyon üzerinde etkisi (Şiddeti>2) var ise değerlendirmeye tabi tutulur.  Dikkate değer ve kabul edilemez riskler için mevcut performansı korumak üzere kontrol önlemleri alınır ve/veya performansın iyileştirilmesi için eylem planları yapılır.

RİSK DEĞERLENDİRME  KABUL EDİLEBİLİR RİSK Yasal gereklilikler ve Kurum Kültürü,misyon, vizyon, politika ve hedeflere göre taşıyabileceğimiz seviyeye kadar azaltılmış olan risktir. Risk Haritasında yeşil renkte bulunan risklerdir.  DİKKATE DEĞER RİSK Yasal gereklilikler ve Kurum Kültürü,misyon, vizyon, politika ve hedeflere göre, taşıyabilmek için belli seviyeye kadar azaltılması gereken risktir. Risk Haritasında, sarı renkli bölgede bulunan risklerdir.  KABUL EDİLEMEZ RİSK Yasal gereklilikler ve Kurum Kültürü,misyon, vizyon, politika ve hedeflere göre, taşınamayacak ve mutlaka belli seviyeye kadar azaltılması için acil önlem gereken risktir. Risk Haritasında, kırmızı renkli bölgede bulunan risklerdir.

RİSK DEĞERLENDİRME

KSO RİSK DEĞERLENDİRME FORMU NORİSKLER KONTROL ÖNCESİ OLASILIK KONTROL ÖNCESİ ETKİ KONTROL ÖNCESİ SONUÇ KONTROL SONRASI İDEAL OLASILIK KONTROL SONRASI İDEAL ETKİ KONTROL SONRASI İDEAL SONUÇ KONTROL SONRASI GERÇEKLEŞEN OLASILIK KONTROL SONRASI GERÇEKLEŞEN ETKİ KONTROL SONRASI GERÇEKLEŞEN SONUÇ FAALİYET NOTU ÖNLEYİCİ FAALİYET RİSK OLUŞMASI DURUMUNDA YAPILACAK EYLEM SORUMLU BİRİM 1Finansal Riskler 1,1 Aylık Giderlerin gelirlerden %10 fazla olması 33 Dikkate Değer Risk 11 Kabul Edilebilir Risk 1,2 Kabul Edilebilir Risk İcmal tablolarının bir önceki yıla göre ve aylık karşılaştırılması. 2. Yönetim Kurulu gözden geçirmesi 3. Hesapları inceleme komisyonunun gözden geçirmesi 4. Meclis'in gözden geçirmesi 5. Tasarruf tedbirleri yapmak Tasarruf tedbirlerinin uygulamaya alınması GNS/ MSA 2Strateji Riski 2,1 Stratejik hedef Gerçekleşme Oranının %80 altına düşmesi 24 Dikkate Değer Risk Stratejik hedeflerin 3 ayda bir süreç sahipleri ve YK ile gözden geçirilmesi ve gerekirse revizyonun yapılması 2- Aylık Faaliyet Raporları 3-Ekip çalışmaları 1- YK'na bilgi verilmesi 2- İyileştirme ekipleri kurulması YK/GNS 3Pazar Riski 3,1 Aktif Üye Sayısının kayıtlı üye sayısının %90'nin altına düşmesi 15 Dikkate Değer Risk 13 13,4 Dikkate Değer Risk Üye Ziyaretleri 2- Gebze Temsilciliği'nin tanıtım faaliyetleri 3- İstihbarat ile üye kaydı 4-Yeni hizmetler 5- Askıdaki üyeleri faal statüsü kazandırmak 1- İstihbarat ile üye kaydı 2- İcra yolu ile tahsilat DES/MSA/ HKD 6Operasyonel Risk 6,1 Arşivdeki dosyaların zarar görmesi - kaybolması 13 Dikkate Değer Risk 11 Kabul Edilebilir Risk 12 Dikkate Değer Risk 50 1-Çelik dolaplarda saklama 2- Arşiv evrak talep formu, Arşiv Evrak takip formu doldurulması ile ilgili personelin eğitilmesi 3-Yangın alarm sisteminin kurulması 4- sigortalama 5- Elektronik arşivin oluşturulması 6- Ek arşiv kiralanması (Dökümantasyon Merkezi) 7- Arşivin Oda binası dışına taşınması Yönetimi bilgilendirme, ilgili resmi birimlere haber verme DES 7Teknolojik Risk 7,1 İç, Dış Müşteriler ve KSO'ya ait gizli Bilgilerin çalınması 24 Dikkate Değer Risk 12 Kabul Edilebilir Risk 1,53 Dikkate Değer Risk 50 1.Bina Güvenlik Sistemi(Kameralar, güvenlik elemanları,turnike girişi), 2.Bilgisayar şifresi, 3. Dolaplarda kilit olması 4. Şifre yazılımı 5. Bilgi Yönetimi sürecinin iyileştirlmesi Güvenlik güçlerine ve Müşterilere haber vermek DES 8İnsan Kaynakları 8,2 Çalışan performans değerlendirme sonuçları<60% 14 Dikkate Değer Risk 13 13,4 Dikkate Değer Risk Yetkinliklerin kurum stratejilerine uygun olarak revize edilmesi 2. Bireysel hedeflerin somut, ölçülebilir hazırlanması ve ağırlıklandırılmasının yapılması 3. Eğitim- gelişim programlarının uygulanması Yönetim bilgilendirme ve sonuçların çalışanlarla paylaşılması, eylem planları hazırlanması İNK/GNS

RİSKLERİN ÖNCELİKLENDİRİLMESİ

RİSKLERİN VE ÖNLEMLERİN RAPORLANMASI  Stratejik Planlama sonrası Risk Yönetim Ekibi tarafından oluşturulan Risk Değerlendirme Formu ve Risk Haritası Genel Sekreterliğe ve Yönetim Kuruluna sunulur.  Risk Haritasının Sarı (Dikkate Değer) ve Kırmızı (Kabul Edilemez) bölgelerinde yer alan mavi renkli (mevcut durum) riskler öncelikli risklerdir.  Bu risklerin pembe renkli (hedef) bölgelerde yer alması için olasılığı veya etkiyi düşürecek gerekli önleyici faaliyetler belirlenir.  Risk İyileştirme Tablosu ile tanımlanan önleyici faaliyetlerin gerçekleşmesi, 3 aylık gözden geçirmeler ile takip edilir.

MESLEK KOMİTELERİNİN ETKİN VE VERİMLİ ÇALIŞMASI İÇİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI

 AMAÇ Meslek Komiteleri’nin etkin ve verimli çalışması ile KSO’nun yürütme organı olan Yönetim Kurulu’nun ve Meclis’in etkin ve verimli çalışmasını sağlamak amaçlanmıştır. Böylece KSO organlarının uyum içinde çalışmasını sağlayarak, sanayicilerimize (üyelerimize) özellikle KOBİ’lerimize destek olarak, somut çıktılar elde edilmesiyle, rekabet güçlerini artırmaya yönelik yeniden bir yapılanma modeli öngörülmüştür. MESLEK KOMİTELERİNİN ETKİN VE VERİMLİ ÇALIŞMASI İÇİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI

 Meslek Komiteleri İzleme ve Takip Komitesi (YK üyeleri)  Yeni işbirlikleri kurmak (komite üyeleri ile üyeler arasında)  Her mecliste 2 komitenin sunum yapması  Hedef: Meslek grubunun %10’unu ziyaret etmek  İki yönlü bilgi akışını artırmak (Grup üyeleri – MK üyeleri)  Odavizyon dergisinde Meslek Komiteleri tanıtımı  Meslek Komitesi Temsilciliği MESLEK KOMİTELERİNİN ETKİN VE VERİMLİ ÇALIŞMASI İÇİN YENİDEN YAPILANDIRILMASI

ESKİ UYGULAMA YENİ UYGULAMA  Görüş bildirme talebi ile kurum ve/veya kuruluşlardan gelen yazılar üzerine ilgili Meslek Komiteleri’nin gündemi oluşmakta idi.  Meslek Komite üyelerinden gelen bazı teklif ve öneriler üzerine de gündem oluşturulmakta idi.  Eski şekilde oluşturulan gündem maddeleri korunacak.  Yeni şekli ile gündem oluşturmada; a) Sanayicilerimizi yakından ilgilendiren güncel konular (Ekonomik gelişmeler, sanayicilerimiz ile ilgili çıkan kanun, yönetmelik ve diğer mevzuatlar) hakkında gündem oluşturulacak b) Sektörel konularda, sorunların ve önerilerin yoğunluk kazanacağı gündem maddesi oluşturulacak. c) Odamızın etkinlikleri (Toplantı, Seminer, Proje, Dış Ülke Ziyaretleri vb.) hakkında Meslek Komitesi üyelerini bilgilendirmek üzere gündem maddesi oluşturulacak d) Yönetim Kurulu ve/veya Meclis toplantılarında sunum yapılacak konuların belirleneceği bir gündem maddesi oluşturulacak e) Meslek Komitesi toplantılarında alınan kararların süreçleri ve sonuçları hakkında bilgi alınacağı bir gündem maddesi oluşturulacak

PROFESYONEL KADRONUN YENİDEN YAPILANMADAKİ YERİ VE GÖREVLERİ MESLEK KOMİTESİ TEMSİLCİLİĞİ Çalışanlarımıza mevcut görevlerine ilave olarak uzmanlık alanlarına göre 29 Meslek komitesi paylaştırılmıştır. MESLEK KOMİTESİ TEMSİLCİLERİNİN GÖREVLERİ  Meslek Komitesi Başkanı ile yeni şekilde öngörülen çerçevede, birlikte gündem maddelerini oluşturmak  Gündem maddeleri ile ilgili uzman çalışanımızın Meslek Komitesi toplantısına katılımını sağlamak  Alınan kararlar ile ilgili gerekli prosedürü tamamlamak  Alınan kararların ve/veya görüşlerin sonuçlarını takip etmek, temsilcisi olduğu Meslek Komitelerini bilgilendirmek ve raporlamak  Diğer Meslek Komite temsilcileri ile en az üç ayda bir araya gelerek durum değerlendirmesi yapmak

MESLEK KOMİTELERİ PERFORMANS TAKİP ŞEMASI MESLEK KOMİTESİ Katılım DurumuGörüş Grup Toplantısı Firma Ziyareti Meclis Sunum Odalar arası ToplantıEğitim 1.MESLEK KOMİTESİ 2.MESLEK KOMİTESİ 3.MESLEK KOMİTESİ 4.MESLEK KOMİTESİ 5.MESLEK KOMİTESİ 6.MESLEK KOMİTESİ 7.MESLEK KOMİTESİ 8.MESLEK KOMİTESİ 9.MESLEK KOMİTESİ 10.MESLEK KOMİTESİ 11.MESLEK KOMİTESİ 12.MESLEK KOMİTESİ 13.MESLEK KOMİTESİ 14.MESLEK KOMİTESİ 15.MESLEK KOMİTESİ 16.MESLEK KOMİTESİ 17.MESLEK KOMİTESİ 18.MESLEK KOMİTESİ 19.MESLEK KOMİTESİ 20.MESLEK KOMİTESİ 21.MESLEK KOMİTESİ 22.MESLEK KOMİTESİ 23.MESLEK KOMİTESİ 24.MESLEK KOMİTESİ 25.MESLEK KOMİTESİ 26.MESLEK KOMİTESİ 27.MESLEK KOMİTESİ 28.MESLEK KOMİTESİ 29.MESLEK KOMİTESİ

PERFORMANS YÖNETİM SİSTEMİ

KSO PERFORMANS YÖNETİM SÜRECİ Bireysel Hedeflerin Belirlenmesi ve Yayınlanması (Ocak) Performans Gözden Geçirme (Mart) Performans Gözden Geçirme ve Hedef Revizyonu (Haziran) Performans Değerlendirme (Aralık)

KSO YETKİNLİK MODELİ LİDERLİK MÜŞTERİ ODAKLILIK YENİLİKÇİLİK VE YARATICILIK SONUÇ ODAKLILIK YENİLİKÇİ VE VAZGEÇİLMEZ FARK VE DEĞER YARATAN BEKLENTİLERE ÖNEM VEREN ÖNCÜ VE ÖRNEK

PERFORMANS GÖZDEN GEÇİRME VE DEĞERLENDİRME BİREYSEL HEDEFLER YETKİNLİKLER ÇALIŞMA GRUPLARI AĞIRLIKLANDIRMA GÖZDEN GEÇİRME / DEĞERLENDİRME ÜCRET YÖNETİMİEĞİTİM YÖNETİMİ KARİYER PLANLAMA YEDEKLEME PLANLAMA

BİREYSEL HEDEFLER Hedef Ağırlık Oranı 1. Çeyrek Hedef 1. Çeyrek Hedef Gerçekleşme 1. Çeyrek Hedef Puanı 1. Çeyrek Ağırlıklı Puanı KOBİ'lere yönelik bilgilendirme toplantı/semineri düzenlemek KOBİ'lerin Halka Arz konusunda bilgilendirilmesini sağlamak Üyelerimize yönelik projelerin finansal kaynakla desteklenmesi- Doğrudan Faaliyet Desteği'ne başvurunun yapılması Üyelerimize yönelik projelerin finansal kaynakla desteklenmesi -Teknik Destek başvurusunun yapılması Üye ziyaretleri yapmak Sektör raporu yayınlamak Araştırma raporu yayınlamak Sektörel Performans Değerlendirme Ödül Organizasyonu katılımcı firma sayısının artırılması I. Talep edilen konularda Oda görüşü hazırlamak ve araştırma ve görüş oluşturma sürecini yönetmek II. Muhtelif konularda belirlenen zaman diliminde Oda ve dış yayınlara yazı hazırlaması III. Tüm ekonomik verilere ilişkin istatistiklerin yayınlandığı gün yönetime raporlanması I. Toplu dış hizmet alım çalışmasının yapılması II. Meslek Komitesi temsilciliği performansını artırmak III. Bizimköy Engelliler Üretim Merkezi çalışanları için firma bulunması A. İngilizce seviyesini ilerletmek BİREYSEL HEDEFLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ

TEŞEKKÜRLER…