KalDer - Üye Memnuniyeti Araştırması 2010 - TMME Araştırma, KalDer’in 2005 yılından bu yana KA Araştırma tarafından yürütülen TMME modelinin KalDer müşterileri.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
EFQM MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI EĞTİMDE MÜKEMMELLİK MODELİ
Advertisements

Ordu Üniversitesi Eğitim Ve Araştırma Hastanesi Ordu/Türkiye
Yrd. Doç. Dr. Mustafa Akkol
BDP 2014 YEREL SEÇİM PERFORMANSI. GENEL VERİLER - 1 ● TOPLAM KAZANILAN BELEDİYE SAYISI 101 (2009'da 78) ● KAZANILAN İL SAYISI BŞB / 8 İL ● KAZANILAN.
Yrd.Doç.Dr.Mustafa EVREN OMÜ Fen Bilimleri Enstitüsü
BAŞLIK METNİ ATATÜRK ÜNİVERSİTESİ BEDEN EĞİTİMİ VE SPOR YÜKSEKOKULU ÖĞRENCİLERİNİN 25. DÜNYA ÜNİVERSİTELER KIŞ OYUNLARI ERZURUM 2011 VE BRANŞLARI HAKKINDAKİ.
KADEM KIBRIS TÜRK TABİPLER BİRLİĞİ HEKİM ÇALIŞMA KOŞULLARI, SORUNLAR VE ÖNERİLER ARAŞTIRMASI MART 2010.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu BOLOGNA SÜRECİ’NE GENEL BİR BAKIŞ.
TRAFİKTE ARAÇ DENETİMİ:
Orta Doğu Teknik Üniversitesi
KalDer Türkiye Kalite Derneği
T.C. İNÖNÜ ÜNİVERSİTESİ Arapgir Meslek YÜKSEKOKULU
TİE Platformu Yürütme Kurulu Başkanı
Kobi Tanımı 150 kişiden daha az çalışanı olan kurumlar
FAKÜLTE/BÖLÜM/ YÜKSEKOKUL ADI STRATEJİK PLANLAMA SUNUMU Not:Süreçler değişebilir…
14 Mayıs 2013 Swissotel The Bosphorus. Women to Watch 1997 yılından beri dünyanın en büyük pazarlama iletişimi dergisi Advertising Age tarafından pazarlama,
Dumansız Hava Sahası uygulaması ile basında olumlu ve olumsuz haber akış ilişkisinin değerlendirilmesi Elif Dağlı, Murat Güner, Efza Evrengil, SSUK.
MODÜL 10 Müşteri Hizmetleri.
Atlayarak Sayalım Birer sayalım
Güz Yrd. Doç.Dr. Zeynep Ocak
Diferansiyel Denklemler
YEREL YÖNETİMLER ARAŞTIRMASI ŞUBAT SUNUŞ Araştırmanın Örneklemi Bu araştırmanın saha çalışması 08 – 13 Şubat 2013 tarihleri arasında gerçekleşmiştir.
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
ALIŞVERİŞ ALIŞKANLIKLARI ARAŞTIRMASI ÖZET SONUÇLARI Haziran 2001.
İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ TEKNİK ve İDARİ İŞLER MÜDÜRLÜĞÜ (T.İ.İ.M) “HİZMET MEMNUNİYETİ ÇALIŞMASI” Temmuz, 2010.
Orta Öğretimden Üniversiteye Gelen Öğrencilerin Temel Bilgisayar Bilgilerinin İl ve Bölge Bazında İncelenmesi: Karadeniz Teknik Üniversitesi Uygulaması.
KÜTÜPHANELERDE HALKLA İLİŞKİLER ve PAZARLAMA ANKARA ÜNİVERSİTESİ KÜTÜPHANESİ ÖRNEĞİ Tuna CAN & E.Erdal AYDIN
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÖDÜL SÜRECİ ŞANLIURFA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BÖLÜMÜ HOŞGELDİNİZ.
3. Sonuç Kriterleri Puanlama Matrisleri
1 Yeniden Sağlık ve Eğitim Derneği 2 Koç Üniversitesi
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Ekim Haziran 2006 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu Temmuz, 2006.
TBB Eğitim Merkezi Seminerleri Ekim Haziran 2005 Dönemi Değerlendirmesi Eğitim ve Tanıtım Grubu.
KIR ÇİÇEKLERİM’ E RakamlarImIz Akhisar Koleji 1/A.
2. Ankara çağrI merkezİ konferansI - KAMU
CAN Özel Güvenlik Eğt. Hizmetleri canozelguvenlik.com.tr.
“Dünyada ve Türkiye’de Pamuk Piyasaları ile İlgili Gelişmeler”
HAZIRLAYAN:SAVAŞ TURAN AKKOYUNLU İLKÖĞRETİM OKULU 2/D SINIFI
1/25 Dört İşlem Problemleri A B C D Sınıfımızda toplam 49 öğrenci okuyor. Erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 3 kişi azdır.
 BİRİMİMİZİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI * Odanın faaliyetlerinin yerel ve ulusal basın aracılığı ile odamızca çıkarılacak bülten ve dergiler aracılığıyla.
USLE R FAKTÖRÜ DR. GÜNAY ERPUL.
YASED BAROMETRE 2006 AĞUSTOS.
Gün Kitabın Adı ve Yazarı Okuduğu sayfa sayısı
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
 Demet Cengiz, “Bilişim Teknolojilerinin Öğrenciler Tarafından Kullanılmasını Sağlayacak Unsurların Belirlenmesi,” TBD Bilişim Kurultayı, Ankara, Eylül.
Prof. Dr. M. Erdal GÜZELDEMİR
İmalat Yöntemleri Teyfik Demir
IAB Türkiye Basın toplantısı Büyük dönüşüm Dijital akıl.
UZAKTAN ÖĞRETMEN EĞİTİMİ SEMİNERİ
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
MEB TKY UYGULAMALARI ÖDÜL YÖNERGESİ
Hacettepe Üniversitesi Hacettepe Sanat Müzesi
4 X x X X X
1 FİNANSBANK A.Ş Sinan Şahinbaş Finansbank Genel Müdürü
MÜKEMMELLİK YOLCULUĞU VE EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ
 KALİTE YÖNETİM BİRİMİ  Mart ayında düzenlenen dış denetim sonucu Müdürlüğümüz çalışmalarının ISO Kalite Standartlarına uygunluğu bir kez daha.
MEMNUNİYET ANKETİ ANALİZİ
İNTERNETTE YENİ BİR İŞ MODELİ OLARAK GRUP ALIŞVERİŞ SİTELERİ VE TÜRKİYE’DEKİ DURUMU Kemal Şahin Mimar Sinan Üniversitesi.
Yönetim Kurulu Problem Çözme ve Yönlendirme Yeterliliği.
ANA BABA TUTUMU ENVANTERİ
1 DEĞİŞMEYİN !!!
İhracatı Geliştirme Etüd Merkezi
Test : 2 Konu: Çarpanlar ve Katlar
TÜSİAD - KalDer KALİTE ÖDÜLÜ’nün AMACI ve ULUSAL KALİTE HAREKETİ İLE İLİŞKİSİ Kalite bilincini ve Toplam Kalite Yönetimi anlayışını ülke çapında yaymak.
İŞ KALİTESİ ve MALİYET İLİŞKİLERİ
MESLEK ANALİZİ ÇALIŞTAYI III 21 – 25 Ocak 2013 Ankara
PÇAĞEXER / SAYILAR Ali İhsan TARI İnş. Yük. Müh. F5 tuşu slaytları çalıştırmaktadır.
Diferansiyel Denklemler
BİZ KİMİZ ? PROJESİ SONUÇ RAPORU.  TÜKD üyelerinin profilini ortaya koyabilmek amacıyla 14 sorudan oluşan bir anket formu düzenlenmiştir.  19 şubedeki.
TRABZON MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ AR-GE BİRİMİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI EFQM MÜKEMMELLİK MODELİ KURULUŞ TANITIMI TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ UYGULAMALARI.
KALİTE YÖNETİM SİSTEMİ
Sunum transkripti:

KalDer - Üye Memnuniyeti Araştırması TMME Araştırma, KalDer’in 2005 yılından bu yana KA Araştırma tarafından yürütülen TMME modelinin KalDer müşterileri nezdinde uygulanması ile gerçekleştirilmiştir. Çalışmada, KA Araştırma ve KalDer tarafından yürütülen TMME modeli sorularına ek olarak KalDer’in kendi belirlediği sorular da kullanılmıştır. Anket çalışması için KalDer’in sağlamış olduğu üye veritabanındaki adreslerine iletilen link aracılığıyla 152 adet online anket tamamlanmıştır. KalDer’in tüm skorları, KalDer üyelerinin online anket çalışmasında yaptıkları değerlendirmelerine dayanarak hesaplanmıştır. Bilgi toplama aşaması olan saha çalışması 20 Ekim -31 Aralık 2010 tarihleri arasında gerçekleştirilmiştir. Araştırma Modeli

KalDer'e üye olan katılımcıların üye olma kararını almalarında etkili olan en önemli faktör "Kuruluş olarak içinde yer almak" kriteridir (%44.7).KalDer'e üye olan katılımcıların üye olma kararını almalarında etkili olan en önemli faktör "Kuruluş olarak içinde yer almak" kriteridir (%44.7). KalDer'e üye olma amaç ve beklentilerinde etkili olan en önemli faktör "Kalite felsefesini uygulayan bir kuruluş olabilmek" kriteridir (%66.4). Bir sonraki kriter ise "Organize ettiği aktivitelerle bilgi ve tecrübelerimi arttırmak"dır (%62.5). Üçüncü sırada ise "Dernek etkinlik ve hizmetlerine katılma ve bu çerçevede bilgi ve birikimimi paylaşam imkanı" kriteri yer almaktadır (%59.9).KalDer'e üye olma amaç ve beklentilerinde etkili olan en önemli faktör "Kalite felsefesini uygulayan bir kuruluş olabilmek" kriteridir (%66.4). Bir sonraki kriter ise "Organize ettiği aktivitelerle bilgi ve tecrübelerimi arttırmak"dır (%62.5). Üçüncü sırada ise "Dernek etkinlik ve hizmetlerine katılma ve bu çerçevede bilgi ve birikimimi paylaşam imkanı" kriteri yer almaktadır (%59.9). KalDer'in en güçlü olduğu yönleri sırasıyla; İlgili gelişmelerden haberdar edilmeniz (3.8),Aradığınız kişiye ulaşabilme (3.7) ve Sorulara yeterli yanıt verme (3.6) gelmektedir.KalDer'in en güçlü olduğu yönleri sırasıyla; İlgili gelişmelerden haberdar edilmeniz (3.8),Aradığınız kişiye ulaşabilme (3.7) ve Sorulara yeterli yanıt verme (3.6) gelmektedir. KalDer'in en zayıf olduğu yönleri ise sırasıyla; Şikayetlerin ele alınması(3.2), Önerilerin ele alınması (3.2), Sorunlar konusunda uygun alternatif çözümler geliştirebilme (3.3) ve Sorunlara önleyici yaklaşım (3.3) gelmektedir.KalDer'in en zayıf olduğu yönleri ise sırasıyla; Şikayetlerin ele alınması(3.2), Önerilerin ele alınması (3.2), Sorunlar konusunda uygun alternatif çözümler geliştirebilme (3.3) ve Sorunlara önleyici yaklaşım (3.3) gelmektedir. KalDer projelerine katılımın en fazla olduğu organizasyon Kalite Kongresi'dir (%75.0). Ulusal Kalite Hareketi'ne katılım %36.2, Mükemmellik Aşamaları'na katılım %27.6 ve Ulusal Kalite Ödülü'ne katılım ise %24.3'dür. Katılımın en az olduğu organizasyon ise TMME'dir (%5.9).KalDer projelerine katılımın en fazla olduğu organizasyon Kalite Kongresi'dir (%75.0). Ulusal Kalite Hareketi'ne katılım %36.2, Mükemmellik Aşamaları'na katılım %27.6 ve Ulusal Kalite Ödülü'ne katılım ise %24.3'dür. Katılımın en az olduğu organizasyon ise TMME'dir (%5.9). KalDer Özel Soruları KalDer - Üye Memnuniyeti Araştırması TMME

Ulusal Kalite Hareketi'nin ihtiyaçlara uygunluğu 5 üzerinden 3.98, Kalite Kongresi'nin ihtiyaçlara uygunluğu ise 5 üzerinden 3.75, Mükemmellik Aşamalarının ihtiyaçlara uygunluğu 3.83, Ulusal Kalite Ödülü'nün ihtiyaçlara uygunluğu 4.24'dür. TMME'nin ihtiyaçlara uygunluğu ise 3.67dir.Ulusal Kalite Hareketi'nin ihtiyaçlara uygunluğu 5 üzerinden 3.98, Kalite Kongresi'nin ihtiyaçlara uygunluğu ise 5 üzerinden 3.75, Mükemmellik Aşamalarının ihtiyaçlara uygunluğu 3.83, Ulusal Kalite Ödülü'nün ihtiyaçlara uygunluğu 4.24'dür. TMME'nin ihtiyaçlara uygunluğu ise 3.67dir. KalDer'in proje ve hizmetlerinde genel başarı derecesi en yüksek organizasyonu 5 üzerinden 4.14 ile Ulusal Kalite Ödülü'dür. Genel başarı derecesine göre sırasıyla; Dış değerlendirme (4.06), Mükemmellik Aşamaları (3.83), Ulusal Kalite Hareketi (3.82), Kalite Kongresi (3.71) ve TMME (3.67) gelmektedir.KalDer'in proje ve hizmetlerinde genel başarı derecesi en yüksek organizasyonu 5 üzerinden 4.14 ile Ulusal Kalite Ödülü'dür. Genel başarı derecesine göre sırasıyla; Dış değerlendirme (4.06), Mükemmellik Aşamaları (3.83), Ulusal Kalite Hareketi (3.82), Kalite Kongresi (3.71) ve TMME (3.67) gelmektedir. Katılımcıların %82.9'u Önce Kalite'den, %82.2'si KalDer E-Bültenlerinden, %40.1'i Şube E Bültenlerinden, %29.6'sı KalDer Kitaplarından yararlanmaktadır.Katılımcıların %82.9'u Önce Kalite'den, %82.2'si KalDer E-Bültenlerinden, %40.1'i Şube E Bültenlerinden, %29.6'sı KalDer Kitaplarından yararlanmaktadır. İçerik ve zenginlik açısından en başarılı KalDer yayını 5 üzerinden 4.04 ile KalDer kitaplarıdır. Sırasıyla 3.82 ile Önce Kalite dergisi, 3.68 ile KalDer E Bültenleri, 3.66 ile Şube E Bültenleri içerik ve zenginlik açısından başarılı bulunmaktadır.İçerik ve zenginlik açısından en başarılı KalDer yayını 5 üzerinden 4.04 ile KalDer kitaplarıdır. Sırasıyla 3.82 ile Önce Kalite dergisi, 3.68 ile KalDer E Bültenleri, 3.66 ile Şube E Bültenleri içerik ve zenginlik açısından başarılı bulunmaktadır. Genel olarak başarılı bulunan Kalder yayını 5 üzerinden 4.04 ile KalDer Kitaplarıdır. Önce Kalite dergisinin genel başarı derecesi 3.82, KalDer ve Şube e-bültenlerinin genel başarı derecesi 3.70'dir.Genel olarak başarılı bulunan Kalder yayını 5 üzerinden 4.04 ile KalDer Kitaplarıdır. Önce Kalite dergisinin genel başarı derecesi 3.82, KalDer ve Şube e-bültenlerinin genel başarı derecesi 3.70'dir. KalDer Özel Soruları KalDer - Üye Memnuniyeti Araştırması TMME

KalDer'e üye olma amaç ve beklentileri Üyelerin KalDer’e üye olma amaç ve beklentilerine verdikleri yanıtlar incelendiğinde bilgi birikimini arttırmaya/ paylaşmaya yönelik sebepler ticari sebeplere üstün gelmektedir.Üyelerin KalDer’e üye olma amaç ve beklentilerine verdikleri yanıtlar incelendiğinde bilgi birikimini arttırmaya/ paylaşmaya yönelik sebepler ticari sebeplere üstün gelmektedir. “Kalite felsefesini uygulayan bir kuruluş olabilmek” üyelerin KalDer’den en büyük beklentileri olarak karşımıza çıkmaktadır.“Kalite felsefesini uygulayan bir kuruluş olabilmek” üyelerin KalDer’den en büyük beklentileri olarak karşımıza çıkmaktadır.