AVRUPANIN YÜKSELEN DEĞERLERİNDE EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ TRANING OF THE TRAINERS FOR THE EUROPEAN RISING VALUES.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TED ANTALYA KOLEJİ REHBERLİK HİZMETLERİ.
Advertisements

HOŞGELDİNİZ.
Nurcan CİVELEK Yeter ALTUNTAŞ
YARINA KALMAK ADINA SORUMLULUK EĞİTİMİ
EĞİTİMDE OKUL AİLE İŞBİRLİĞİ
ÖĞRENCİ PSİKOLOJİSİ Mustafa ÖNDER.
SAYGI SORUMLULUK ÖZGÜVEN YARDIMSEVERLİK
OKUL-AİLE İŞBİRLİĞİNİN ÖNEMİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ
ÖZEL ANTAKYA ATA İLKOKULU
TOKİ ŞEHİT MUSTAFA DOLUMAY ANAOKULU
BİYOLOJİK VE PSİKOLOJİK, SEVECEN VE KARARLI ANNE BABA OLMAK
STRESİ ÖNLEME STRESİN TANIMI STRESİN ŞEKİLLERİ STRESİN KAYNAKLARI
DAYANIŞMA.
Temel Eğitici Nitelikleri
SINIF YÖNETİMİ ÇOCUK EĞİTİMİ “ÇOCUĞUN RUHSAL GELİŞİMİ”
  Çocukların birçoğunun okuma alışkanlığının olmadığını, rol model olarak anneyi örnek alan çocukların da okuma alışkanlığı kazanmakta zorlandığını.
OKULÖNCESİNDE BİR GÜNLÜK EĞİTİM PROĞRAMI UYGULAMALARI
OKULÖNCESİ EĞİTİM NEDİR?
TAHSİN YENTUR İLKOKULU
EĞİTİM AİLEDE BAŞLAR Davranışlarımızla çocuğumuza model olmalıyız.
5. BÖLÜM 0-18 YAŞ ÇOCUKLARININ GELİŞİM DÖNEMLERİ ve ÖZELLİKLERİ
OKUL ÖNCESİ DÖNEMDE ANNE BABANIN ROLÜ
Sosyalbilgiler Öğreniyorum
EĞİTİMDE OKUL VELİ İŞBİRLİĞİ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE DEĞERLER EĞİTİMİ YILLIK ÇALIŞMA PLANI
İnternet Kullanımının Aile ve Çocuğa Etkisi Prof. Dr. H. Ferhan ODABAŞI Anadolu Üniversitesi Eğitim Bilimleri Enstitüsü İlköğretim.
Y.Doç.Dr. Ayhan URAL Abant İzzet Baysal Üniversitesi Bolu / TÜRKİYE
MONTESSORİ.
OKUL YÖNETİMİNDE YENİ YAKLAŞIMLAR
ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ ALANI ÇOCUK GELİŞİMİ VE EĞİTİMİ ALANI
TV – BİLGİSAYAR – CEP TELEFONU – İNTERNET VE ÇOCUK EĞİTİMİ
DIŞKI KAÇIRMA(ENKOPRESİS)
DEĞERLER EĞİTİMİ.
EĞİTİMDE AİLENİN ÖNEMİ
Aileye Karşı SEVGİ VE SAYGI
Güce Çok Programlı Anadolu Lisesi
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ÖNEMİ VE OKULA UYUM
7-19 YAŞ AİLE EĞİTİMİ PROGRAMI
OKULÖNCESİNİN ÖNEMİ.
MUTLU BİR AİLEyİz Hazırlayan: Bensu DEMİRYÜREK.
OKULA UYUM SÜRECİ.
ERGENLİK DÖNEMİ VE GENÇLERLE İLİŞKİLER
TV – BİLGİSAYAR – CEP TELEFONU – İNTERNET VE ÇOCUK EĞİTİMİ
NİÇİN DEĞERLER EĞİTİMİ ?
Eğitimin ve Toplum.
AİLE OLMAK DEĞERLER EĞİTİMİ.
AKRAN İLİŞKİLERİ.
DİĞER TUTUMLAR.
BÖLÜM 5 Birey, Toplum ve Başkaları: Sosyal Beceriler.
KOLLARI SIVAYALIM ZÜLAL ŞENLİK 2D 1344.
AİLE TUTUMLARI ve ÇOCUK GELİŞİMİ ÜZERİNE ETKİLERİ
İLETİŞİM HAZIRLAYAN= Fikri Tekin. İLETİŞİM İletişim;duygu,düşünce ya da bilgilerin söz, yazı, hareket ve görüntü aracılığıyla başkalarına aktarılması.
İLETİŞİM HAZIRLAYAN= ZEHRA AKÇAKÖSE. İLETİŞİM İletişim;duygu,düşünce ya da bilgilerin söz, yazı, hareket ve görüntü aracılığıyla başkalarına aktarılması.
ANA BABA OKULU SEMİNERİ.
HAKLARIMIZ Birleşmiş Milletler 1989 Yılında kabul edilen “Çocuk Hakları Sözleşmesi” ile Çocukların himaye edilip korunmasını hedeflemiştir.
HAZIRLAYAN= Fikri Tekin
ÜSTÜN ZEKALI VE DAHİ ÇOCUKLAR
OKUL BAŞARISINDA AİLENİN ROLÜ
AZE216 KÜÇÜK ADIMLAR ERKEN EĞİTİM PROGRAMI
Aile Katılımı Nedir? Çocuğun gelişimi hakkında anne babaları bilgilendirme. Anne babalara duygusal destek sağlama. Çocuklarına öğretmenlik ve rehberlik.
Yrd. Doç. Dr. Tülay KUZLU AYYILDIZ
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
TOPLUMSAL CİNSİYET ROLLERİ. TOPLUMSAL CİNSİYET-1 Toplumsal cinsiyet, bireyin belirli bir cinsten olduğuna ilişkin bilgiye, bu bilgi dahilinde olmak üzere.
SAĞLIKLI BİR YAŞAM İÇİN ZİHİNSEL,DUYGUSAL VE SOSYAL SAĞLIĞIN ERGEN BİREYLER AÇISINDAN ÖNEMİ.
ETKİLİ İLETİŞİM VE TOPLUMSAL CİNSİYET
Sağlık Bilimleri Fakültesi
Sağlık Bilimleri Fakültesi
9. HAFTA AİLE.
Sunum transkripti:

AVRUPANIN YÜKSELEN DEĞERLERİNDE EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ TRANING OF THE TRAINERS FOR THE EUROPEAN RISING VALUES

DEĞERLER… Nedir? İNSANLAR TARAFINDAN PAYLAŞILAN DOĞRU DAVRANIŞ KURALLARIDIR. BİZİM DAVRANIŞLARIMIZA YÖN VEREN, ÖNDERLİK EDEN KURALLARDIR.

DEĞERLER… Neden Önemli? TÜKETIM EĞILIMINİN ARTMIŞ OLMASI ÇOCUKLARIN SOKAK ILIŞKILERININ AZALMASI GENEL ÇEVRESEL PROBLEMLERİN VARLIĞI.

DEĞERLER… Neden Önemli? BU DEĞIŞIMLERIN ÇOCUKLARI İLE BAŞ ETMEK KONUSUNDA ANNE BABALARI ZORLAMASı; ÖZELLIKLE ŞEHIRLERDE YAŞAYAN AILELERIN ÇOCUKLARı ILE BAŞ EDEMEYIP ÖZGÜRLÜK VE SıNıR DENGESINI AYARLAYAMAMASı.

DEĞERLER… Neden Önemli? YUKARIDA BELİRTİLEN OLUMSUZ GİDİŞİN ETKİSİNİ AZALTABİLMEK İÇİN ÖNCELİKLE YAPILMASI GEREKEN ŞEY, İNSANLARIN DEĞERLERDEN KOPMAMIŞ BİR EĞİTİM SİSTEMİ İÇİNDE YER ALMASININ SAĞLANMASIDIR.

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOCUKLARA VERMEYE ÇALIŞTIĞIMIZ DEĞERLER FARKLILIKLARA SAYGILI OLMAK Dostluk.wmv HOŞGÖRÜLÜ OLMAK..\Gelengül Hocanın Dökümanları\Güvercin ve uyumak isteyen kedi.mpeg..\Gelengül Hocanın Dökümanları\Güvercin ve uyumak isteyen kedi.mpeg ÖZ DENETİM SAHİBİ OLMAK YARDIMSEVER OLMAK

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOCUKLARA VERMEYE ÇALIŞTIĞIMIZ DEĞERLER

AZİMLİ VE KARARLI OLMAK..\..\Documents\iş\Gelengül Hocanın Dökümanları\Kitap Böyle Okunur.wmv..\..\Documents\iş\Gelengül Hocanın Dökümanları\Kitap Böyle Okunur.wmv HAKLARA SAYGILI OLMAK HAKKINI ARAMAK SAĞLIKLI OLMAK MAHREMİYETİ BİLMEK

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOCUKLARA VERMEYE ÇALIŞTIĞIMIZ DEĞERLER SABIRLI OLMAK VATAN SEVGİSİNİ HİSSETTİRMEK SELAMLAŞMA DAVRANIŞINI GÖSTERMEK ÜLKEMİZİN KURUCUSU ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’Ü TANIMAK

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOCUKLARA VERMEYE ÇALIŞTIĞIMIZ DEĞERLER

EMPATİ KURABİLMEK TEŞEKKÜR ETMEK ÖZÜR DİLEMEK BİRLİKTE YAŞAMA KURALLARINI BİLMEK ANNE-BABAYA VE BÜYÜKLERE KARŞI SAYGILI OLMAK

OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOCUKLARA VERMEYE ÇALIŞTIĞIMIZ DEĞERLER

DEĞERLERİN OLUŞUMUNDA OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ROLÜ NEDİR BİREYLER DEĞERLERİYLE BİRLİKTE DOĞMAMAKTADIRLAR. DEĞERLER, BİREYİN GELİŞİM SÜRECİNDE OLUŞMAKTADIR.

DEĞERLERİN OLUŞUMUNDA OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ROLÜ NEDİR DEĞERLERİN ÇOCUKLARIN BİLİNÇSİZCE VE ÖRTÜLÜ OLARAK İLK ÖĞRENDİĞİ ŞEYLER ARASINDA OLDUĞU SAPTANMIŞTIR. BİR ÇOCUĞUN 10 YAŞINA KADAR TEMEL DEĞERLERİN BÜYÜK BİR ÇOĞUNLUĞUNU EDİNDİĞİNİ İLERİ SÜRÜLMEKTEDİR. Çocuklar gördüklerini yapar_2.mp4

DEĞERLERİN OLUŞUMUNDA OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ROLÜ NEDİR TOPLUMSALLAŞMA ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNİN ÖNEMLİ İŞLEVLERİNDEN BİRİSİDİR. TOPLUMSALLAŞMA ARACILIĞI İLE ÇOCUKLAR PRENSİPLERE, TOPLUM KURALLARINA, DAVRANIŞ MODELLERİNE GÖRE NASIL DAVRANACAKLARINI ÖĞRENİRLER.

DEĞERLERİN OLUŞUMUNDA OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ROLÜ NEDİR YAŞAMIN BU PERİYOTTAKİ ETKİLEŞİMİ, ÇOCUKLARIN DEĞER YARGILARINI, DÜNYA GÖRÜŞLERİNİ, AİLE VE DİĞER İNSANLARLA İLGİLİ ALGILARINI VE TOPLUMLA İLİŞKİLERİNİ ŞEKİLLENDİRİR. BU DURUM OKUL ÖNCESİ EĞİTİMCİLERİNİN SORUMLULUKLARINI ARTTIRIR.

ÇÜNKÜ; OKUL ÖNCESİ EĞİTİM SÜRECİNİN AMAÇLARI EVRENSEL DEĞERLERİN TEMELİNDEKİ DEMOKRASİ ANLAYIŞI, OLUMLU KİMLİK GELİŞİMİ VE KENDİNİ YÖNETME, BAŞKA KİŞİLERLE İLETİŞİM KURMA, ÇOCUKLARDA EMPATİ KURMAYI MÜMKÜN KILMA,

ÇÜNKÜ; OKUL ÖNCESİ EĞİTİM SÜRECİNİN AMAÇLARI FARKLILIKLARI GÖREBİLME VE SAYGILI OLMA, KENDİLERİNİN VE BAŞKALARININ HAKKINI SAVUNABİLME, SAYGILI DAVRANIŞLARI SERGİLEYEBİLME, HOŞGÖRÜLÜ OLMADIR.

MÜNAZARA Çocuğun değerler sisteminin oluşmasında okul etkilidir. Çocuğun değerler sisteminin oluşmasında aile etkilidir.

Teşekkürler…