AVRUPANIN YÜKSELEN DEĞERLERİNDE EĞİTİCİLERİN EĞİTİMİ TRANING OF THE TRAINERS FOR THE EUROPEAN RISING VALUES
DEĞERLER… Nedir? İNSANLAR TARAFINDAN PAYLAŞILAN DOĞRU DAVRANIŞ KURALLARIDIR. BİZİM DAVRANIŞLARIMIZA YÖN VEREN, ÖNDERLİK EDEN KURALLARDIR.
DEĞERLER… Neden Önemli? TÜKETIM EĞILIMINİN ARTMIŞ OLMASI ÇOCUKLARIN SOKAK ILIŞKILERININ AZALMASI GENEL ÇEVRESEL PROBLEMLERİN VARLIĞI.
DEĞERLER… Neden Önemli? BU DEĞIŞIMLERIN ÇOCUKLARI İLE BAŞ ETMEK KONUSUNDA ANNE BABALARI ZORLAMASı; ÖZELLIKLE ŞEHIRLERDE YAŞAYAN AILELERIN ÇOCUKLARı ILE BAŞ EDEMEYIP ÖZGÜRLÜK VE SıNıR DENGESINI AYARLAYAMAMASı.
DEĞERLER… Neden Önemli? YUKARIDA BELİRTİLEN OLUMSUZ GİDİŞİN ETKİSİNİ AZALTABİLMEK İÇİN ÖNCELİKLE YAPILMASI GEREKEN ŞEY, İNSANLARIN DEĞERLERDEN KOPMAMIŞ BİR EĞİTİM SİSTEMİ İÇİNDE YER ALMASININ SAĞLANMASIDIR.
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOCUKLARA VERMEYE ÇALIŞTIĞIMIZ DEĞERLER FARKLILIKLARA SAYGILI OLMAK Dostluk.wmv HOŞGÖRÜLÜ OLMAK..\Gelengül Hocanın Dökümanları\Güvercin ve uyumak isteyen kedi.mpeg..\Gelengül Hocanın Dökümanları\Güvercin ve uyumak isteyen kedi.mpeg ÖZ DENETİM SAHİBİ OLMAK YARDIMSEVER OLMAK
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOCUKLARA VERMEYE ÇALIŞTIĞIMIZ DEĞERLER
AZİMLİ VE KARARLI OLMAK..\..\Documents\iş\Gelengül Hocanın Dökümanları\Kitap Böyle Okunur.wmv..\..\Documents\iş\Gelengül Hocanın Dökümanları\Kitap Böyle Okunur.wmv HAKLARA SAYGILI OLMAK HAKKINI ARAMAK SAĞLIKLI OLMAK MAHREMİYETİ BİLMEK
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOCUKLARA VERMEYE ÇALIŞTIĞIMIZ DEĞERLER SABIRLI OLMAK VATAN SEVGİSİNİ HİSSETTİRMEK SELAMLAŞMA DAVRANIŞINI GÖSTERMEK ÜLKEMİZİN KURUCUSU ULU ÖNDER MUSTAFA KEMAL ATATÜRK’Ü TANIMAK
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOCUKLARA VERMEYE ÇALIŞTIĞIMIZ DEĞERLER
EMPATİ KURABİLMEK TEŞEKKÜR ETMEK ÖZÜR DİLEMEK BİRLİKTE YAŞAMA KURALLARINI BİLMEK ANNE-BABAYA VE BÜYÜKLERE KARŞI SAYGILI OLMAK
OKUL ÖNCESİ EĞİTİMDE ÇOCUKLARA VERMEYE ÇALIŞTIĞIMIZ DEĞERLER
DEĞERLERİN OLUŞUMUNDA OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ROLÜ NEDİR BİREYLER DEĞERLERİYLE BİRLİKTE DOĞMAMAKTADIRLAR. DEĞERLER, BİREYİN GELİŞİM SÜRECİNDE OLUŞMAKTADIR.
DEĞERLERİN OLUŞUMUNDA OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ROLÜ NEDİR DEĞERLERİN ÇOCUKLARIN BİLİNÇSİZCE VE ÖRTÜLÜ OLARAK İLK ÖĞRENDİĞİ ŞEYLER ARASINDA OLDUĞU SAPTANMIŞTIR. BİR ÇOCUĞUN 10 YAŞINA KADAR TEMEL DEĞERLERİN BÜYÜK BİR ÇOĞUNLUĞUNU EDİNDİĞİNİ İLERİ SÜRÜLMEKTEDİR. Çocuklar gördüklerini yapar_2.mp4
DEĞERLERİN OLUŞUMUNDA OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ROLÜ NEDİR TOPLUMSALLAŞMA ERKEN ÇOCUKLUK EĞİTİMİNİN ÖNEMLİ İŞLEVLERİNDEN BİRİSİDİR. TOPLUMSALLAŞMA ARACILIĞI İLE ÇOCUKLAR PRENSİPLERE, TOPLUM KURALLARINA, DAVRANIŞ MODELLERİNE GÖRE NASIL DAVRANACAKLARINI ÖĞRENİRLER.
DEĞERLERİN OLUŞUMUNDA OKUL ÖNCESİ EĞİTİMİN ROLÜ NEDİR YAŞAMIN BU PERİYOTTAKİ ETKİLEŞİMİ, ÇOCUKLARIN DEĞER YARGILARINI, DÜNYA GÖRÜŞLERİNİ, AİLE VE DİĞER İNSANLARLA İLGİLİ ALGILARINI VE TOPLUMLA İLİŞKİLERİNİ ŞEKİLLENDİRİR. BU DURUM OKUL ÖNCESİ EĞİTİMCİLERİNİN SORUMLULUKLARINI ARTTIRIR.
ÇÜNKÜ; OKUL ÖNCESİ EĞİTİM SÜRECİNİN AMAÇLARI EVRENSEL DEĞERLERİN TEMELİNDEKİ DEMOKRASİ ANLAYIŞI, OLUMLU KİMLİK GELİŞİMİ VE KENDİNİ YÖNETME, BAŞKA KİŞİLERLE İLETİŞİM KURMA, ÇOCUKLARDA EMPATİ KURMAYI MÜMKÜN KILMA,
ÇÜNKÜ; OKUL ÖNCESİ EĞİTİM SÜRECİNİN AMAÇLARI FARKLILIKLARI GÖREBİLME VE SAYGILI OLMA, KENDİLERİNİN VE BAŞKALARININ HAKKINI SAVUNABİLME, SAYGILI DAVRANIŞLARI SERGİLEYEBİLME, HOŞGÖRÜLÜ OLMADIR.
MÜNAZARA Çocuğun değerler sisteminin oluşmasında okul etkilidir. Çocuğun değerler sisteminin oluşmasında aile etkilidir.
Teşekkürler…