SİZİN ÇOCUKLARINIZ! BİZİM ÖĞRENCİLERİMİZ! ÖĞRETMEN PDR PGB ÖDB.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Fizik, Kimya ve Biyoloji Öğretmenlerinin Öğretim Programına Bakışları
Advertisements

TED ANTALYA KOLEJİ PDR SERVİSİ
Bilgi Okuryazarlığı Becerilerinin Önemi ve Eğitim Sistemindeki Yeri
ANAOKULU 6 YAŞ GRUPLARINDA “ÖĞRENME PERFORMANSINI YÜKSELTME PROJESİ”
TED ANTALYA KOLEJİ REHBERLİK HİZMETLERİ.
Çocuğunuza Dair Hayallerinize Değecek Bir Okul
BİRLİKTE PROJE YAPALIM
FESKOM AKADEMİ CANLI ONLINE EĞİTİM
BEP BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI.
Öz değerlendirme, Akran Değerlendirmesi ve Staj Notu Tutarlılıkları
ÖĞRETİM PROGRAMLARINDA ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME YÖNTEM VE TEKNİKLERİ
K. K. T. C MİLLİ EĞİTİM, GENÇLİK VE SPOR BAKANLIĞI EYLÜL 2010.
ORHAN EREN İLKOKULU 1-A.
T.C. MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI TALİM VE TERBİYE KURULU BAŞKANLIĞI
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
POZANTI ATATÜRK ORTAOKULU
SOSYAL HİZMET ÇALIŞMALARI
Yrd. Doç. Dr. MURAT TUNCER Yrd. Doç. Dr. Mustafa DOĞAN
ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
ÖLÇME DEĞERLENDİRME İLE İLGİLİ TEMEL KAVRAMLAR
HALK KÜTÜPHANELERİ SOSYAL AĞLARDA HALK KÜTÜPHANELERİNE ERİŞİM.
REHBER ÖĞRETMEN/PSİKOLOJİK DANIŞMANLARIN EĞİTİM ÖĞRETİM YILI BOYUNCA OKULLARDA YAPMASI GEREKEN ÇALIŞMALAR
TÜRKÇE ÖĞRETİMİNDE KULLANILAN STRATEJİ, YÖNTEM VE TEKNİKLER
PROGRAM TASARIMI
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROĞRAMI
Telif Hakkı  2008 Intel Firması. Tüm hakları saklıdır. Intel, Intel logosu (the Intel Logo), Intel Eğitim Girişimi (Intel Education Initiative) ve Intel.
KALEM TÜKENİR ÖĞRENCİ TÜKENMEZ (TÜKENMİŞ ÖĞRENCİ).
BEP HAZIRLAYACAK EKİBİN OLUŞTURULMASI
EĞİTİM SİSTEMİ VE ÖLÇMENİN SİSTEMDEKİ YERİ
Eğitimde Program Geliştirme Ölçme ve Değerlendirme Boyutu
İSTANBUL ÜNİVERSİTESİ AÇIK VE UZAKTAN EĞİTİM FAKÜLTESİ KPI ANALİZİ – ŞUBAT 2015 KALITE GELIŞTIRME AR-GE ŞUBESI.
Proje, Performans Değerlendirme
Atatürk ilke ve İnkılapları Ünite Tanıtım Sunusu
Okula uyum konusunda: Öğretmen ve velilere müşavirlik
KLASİK DÖNEM BESTECİLERİ
Okul Deneyimi Dersi Eser Çeker (Uz.).
DEĞERLENDİRME ARAÇ VE YÖNTEMLERİ
Gelişimi FarklI Olan Çocuklar
Ölçme Yönetmelik İlişkisi
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
FESKOM AKADEMİ CANLI ONLINE EĞİTİM
ÜNİTE 2 : İBADET KONUSUNDA BİLGİLENELİM KAZANIM: İbadetlerin davranışlar üzerindeki etkisini fark eder. TARTIŞMA YÖNTEMİ.
SUNUM İÇERİĞİ Giriş Süreç Ölçeğinde Analiz Şube Ölçeğinde Analiz .
Öğrenme Düzeyi Araştırması 3:
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP)
MODELİN AMAÇLARI ÖĞRENCİ ÖĞRETMEN VE OKUL İLİŞKİSİNİ GÜÇLENDİRMEK.
KAYNAŞTIRMA VE DESTEK ÖZEL EĞİTİM HİZMETLERİ
6.SINIF İNSANDA ÜREME TEST UYGULAMA.
Mehmet ŞAHİN Toprak Sanayi İ.Ö.O./ÇORUM
ÇEKMEKÖY REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ Özel Eğitime İhtiyacı Olan Çocukların Eğitim Sürecine Uyumu Kursu Çiğdem ÇAMUR Özel Eğitim Öğretmeni Ahmet KAHRAMAN.
BURDUR REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
BE P BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI. BEP ; özel eğitim gereksinimi olan her birey için yazılı olarak geliştirilmiş ve özel eğitim gereksinimi olan.
KAYNAŞTIRMA/BÜTÜNLEŞTİRME UYGULAMALARI VE BEP SEMİNERİ
PROJELER-1 Öğrencilerin istedikleri bir konuda inceleme, araştırma ve yorum yapma, yeni bilgilere ulaşma ve sonuç çıkarma amacıyla öğretmen rehberliğinde.
ÖLÇME DEĞERLENDİRME VE SINAV HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
OTMG KAPSAMINDA YAPTIĞIMIZ ETKİNLİKLER GELİŞİM ALANLARI EYLÜLEKİMKASIMARALIKOCAKŞUBATMARTNİSAN MESLEKİ GELİŞİM KİŞİSEL VE MESLEKİ GELİŞM Öğrencilerin.
Eğitim Kademelerine Göre Rehberlik Hizmetleri
TANILAMA.
AOÖ406 OKUL ÖNCESİNDE KAYNAŞTIRMA PROGRAMLARI
Öğretim Teknolojileri ve Materyal Tasarımı
AZE216 KÜÇÜK ADIMLAR ERKEN EĞİTİM PROGRAMI
Pedagojİk formasyon sertİfİka programI ÖğreTİM İLKE VE YÖNTEMLERİ Hafta I Prof.Dr.Bülent ÇAVAŞ.
REHBERLİK SERVİSİ TANITIMI
OKUL ÖNCESİ EĞİTİM ROGRAMLARI-I
BİREYSELLEŞTİRİLMİŞ EĞİTİM PROGRAMI (BEP)
Değişkenler Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme ile İlgili Genel Kavramlar
EĞİTİMDE ÖLÇME VE DEĞERLENDİRME
REHBERLİK DERS II.
Öğretim Yöntemleri Prof. Dr. Recai Doğan.
Sunum transkripti:

SİZİN ÇOCUKLARINIZ! BİZİM ÖĞRENCİLERİMİZ!

ÖĞRETMEN PDR PGB ÖDB

TAKVİMİ

ÖDB PGB ÖĞRETMENLER

ÖĞRETMENLER TARAFINDAN SORULARIN HAZIRLANARAK İLGİLİ BİRİMLERE TESLİM EDİLMESİ HAZIRLANAN SORULARIN PGB VE ÖDB TARAFINDAN REDAKTE EDİLMESİ SINAVIN HAZIRLANMASI VE UYGULANMASI I. Aşama ÖĞRENCİLERİN EKSİK KAZANIMLARININ BELİRLENMESİ II. Aşama III. Aşama IV. Aşama

Besinlerin kana geçebilmesi için mekanik ve kimyasal sindirime uğraması gerektiğini belirtir. Çekim potansiyel enerjisinin cismin ağırlığına ve yüksekliğine bağlı olduğunu keşfeder. Nötr atomlarda, proton ve elektron sayıları arasında ilişki kurar. Karışımlarda birden çok element veya bileşik bulunduğunu fark eder. Işığın prizmada kırılarak renklere ayrılabileceğini keşfeder. Dünya dışındaki evren parçasını uzay olarak tanımlar ve Dünya'mızın uzaydaki yerini belirtir. Besinlerin kana geçebilmesi için mekanik ve kimyasal sindirime uğraması gerektiğini belirtir. Çekim potansiyel enerjisinin cismin ağırlığına ve yüksekliğine bağlı olduğunu keşfeder. Nötr atomlarda, proton ve elektron sayıları arasında ilişki kurar. Karışımlarda birden çok element veya bileşik bulunduğunu fark eder. Işığın prizmada kırılarak renklere ayrılabileceğini keşfeder. Dünya dışındaki evren parçasını uzay olarak tanımlar ve Dünya'mızın uzaydaki yerini belirtir. DDS-1 / 7. Sınıf Fen ve Teknoloji Dersi Sınav Sonucunda Tespit Edilen Eksik Kazanım Örnekleri:

ÖĞRENCİLERE, EKSİK KAZANIMLARI İÇEREN GENEL SINAVLARIN UYGULANMASI V. Aşama TAMAMLAMA ÇALIŞMALARININ YAPILMASI KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) PGB Desteğiyle ÖDB Desteğiyle ÖĞRENME EKSİKLİĞİNİN SEBEBİNİN BELİRLENMESİ PDR Desteğiyle VI. Aşama

Öğretmenim; çalışıyorum, çalışırken ailemden de destek alıyorum ama sınav notlarım bir türlü yükselmiyor? ! !

ÖĞRENCİLERE, EKSİK KAZANIMLARI İÇEREN GENEL SINAVLARIN UYGULANMASI V. Aşama TAMAMLAMA ÇALIŞMALARININ YAPILMASI KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) PGB Desteğiyle ÖDB Desteğiyle ÖĞRENME EKSİKLİĞİNİN SEBEBİNİN BELİRLENMESİ PDR Desteğiyle VI. Aşama

Öğrencilerin İlgi ve Gereksinimlerine Göre Öğrenme-Öğretme Süreçlerinin Yeniden Planlanması

Bireysel mi? Grup mu?

İstasyon Konuşma Halkası Yaratıcı Drama Görüş Geliştirme Tartışma Beyin Fırtınası Eğitsel Oyun Doğaçlama Rol Oynama Buluş Yoluyla Öğrenme Soru- Yanıt

Ders: Fen ve Teknoloji Öğrenme Alanı: Canlılar ve Hayat Ünite: Vücudumuzda Sistemler Kazanım: 1.3.Besinlerin kana geçebilmesi için fiziksel (mekanik) ve kimyasal sindirime uğraması gerektiğini belirtir. Ders: Fen ve Teknoloji Öğrenme Alanı: Canlılar ve Hayat Ünite: Vücudumuzda Sistemler Kazanım: 1.3.Besinlerin kana geçebilmesi için fiziksel (mekanik) ve kimyasal sindirime uğraması gerektiğini belirtir.

ÖĞRENCİLERE, EKSİK KAZANIMLARI İÇEREN GENEL SINAVLARIN UYGULANMASI V. Aşama TAMAMLAMA ÇALIŞMALARININ YAPILMASI KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) PGB Desteğiyle ÖDB Desteğiyle ÖĞRENME EKSİKLİĞİNİN SEBEBİNİN BELİRLENMESİ PDR Desteğiyle VI. Aşama

Performans Görevi Çoktan Seçmeli Testler Projeler Öz Değerlendirme Dereceli Puanlama Anahtarı Ürün Dosyası Akran Değerlendirme Tutum Ölçekleri Kavram Haritaları

ÖĞRENCİLERE, EKSİK KAZANIMLARI İÇEREN GENEL SINAVLARIN UYGULANMASI V. Aşama TAMAMLAMA ÇALIŞMALARININ YAPILMASI KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) KONUNUN YENİDEN ANLATILMASI, FARKLI YÖNTEM VE TEKNİKLER KULLANILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARA YÖNELİK ETKİNLİKLER YAPILMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) EKSİK KAZANIMLARLA İLGİLİ ÖLÇME ARAÇLARININ GELİŞTİRİLMESİ VE UYGULANMASI (GRUPLA YA DA BİREYSEL) PGB Desteğiyle ÖDB Desteğiyle ÖĞRENME EKSİKLİĞİNİN SEBEBİNİN BELİRLENMESİ PDR Desteğiyle VI. Aşama

Öğrenciye Yönelik Çalışmalar Öğretmene Yönelik Çalışmalar Veliye Yönelik Çalışmalar Tamamlama Çalışmaları ve Eğitimler Hizmetiçi Eğitimler Seminerler

EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİ ve VELİ EĞİTİMLERİMİZ EĞİTİM-ÖĞRETİM YILI ÖĞRENCİ ve VELİ EĞİTİMLERİMİZ

EĞİTİMİN KONUSU EĞİTİMİ VEREN (KİŞİ/KURUM) HEDEF KİTLEEĞİTİM TARİHİ “Çocuğumuz ve Biz“ Prof. Dr. Gelengül HAKTANIR Ankara Üniversitesi Anasınıfı ve 1-5. Sınıf Velilerimiz “Yaşam Kalitesini Arttırmak” Prof. Dr. Akif ERGİN Başkent Üniversitesi İlköğretim ve Ortaöğretim Velilerimiz “Ergenliğe Geçiş” Prof. Dr. M. Hakan ŞATIROĞLU Ankara Üniversitesi Sınıf Öğrencilerimiz “Akran Zorbalığı” Psk. Dan. Uğur ÖZKAL Başkent Üniversitesi PDRM İlköğretim 6., 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerimiz “Test Çözme ve Soru Okuma Teknikleri” Ölçme Değerlendirme Birimi İlköğretim 7. ve 8. Sınıf Öğrencilerimiz “Disiplinle Barışmak” Prof. Dr. Ferhunde ÖKTEM Hacettepe Üniversitesi İlköğretim ve Ortaöğretim Velilerimiz