SAYED SAĞLIK SEMPOZYUMLARI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
FETHİYE İLÇE SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
Advertisements

Zehra KORUK Türkiye Yüksek İhtisas Eğitim ve Araştırma Hastanesi
T.C. AFYONKARAHİSAR VALİLİĞİ. Her ilde Valilik bünyesinde “İl Sosyal Etüt ve Proje Müdürlükleri”, 04/03/2010 tarihli ve sayılı Resmi Gazetede yayımlanarak.
GENEL OLARAK İL PLANLAMA VE KOORDİNASYON MÜDÜRLÜKLERİ
ORTADOĞU TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
1 Ahmet DEMİRCAN Daire Başkanı 22 MAYIS ANTALYA PERFORMANS BÜTÇE VE RAPORLAMA DAİRE BAŞKANLIĞI.
BAKANLIĞIN GIDAYA DAİR RESMİ KONTROL PROSEDÜRÜ
Mustafa taşdemir İstanbul halk sağlIğI müdürü
KAMU HİZMET ENVANTERİ SEMİNERİ
Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013
KAMU MALİ YÖNETİMİ VE KONTROL KANUNU (Gider süreci)
Ahmet Emre Öz Maliye Uzmanı 21 kasım 2013
HARCAMA YETKİLİSİ-GERÇEKLEŞTİRME GÖREVLİLERİ
15-17 Şubat 2013 Kızılcahamam/Ankara
Kamu Harcama Süreci.
KAYSERİ VALİLİĞİ YATIRIM İZLEME VE KOORDİNASYON BAŞKANLIĞI
3 Sağlık örgütlenmesi ve sağlık bakanlığı
Strateji Geliştirme Başkanlığı
RESMİ MÜHÜR YÖNETMELİĞİ
İNSAN KAYNAKLARI PLANLAMA VE İSTİHDAM GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI
İstanbul Medeniyet Üniversitesi Göztepe E.A.H
MUHASEBE EĞİTİMİ.
20 TEMMUZ SAYILI R.G İŞYERİ HEKİMLERİ VE DİĞER SAĞLIK PERSONELİ HK YÖNETMELİK SUNUMU ISG 503.
1  İç Denetinin Faaliyetinin Yürütülmesinde Karşılaşılan Sorunlar- Çözüm Önerileri T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI İÇ DENETİM BİRİMİ BAŞKANLIĞI.
ÇOBANLAR İ LÇE ÖZEL İ DARE MÜDÜRLÜ Ğ Ü İlçe İdare Şube Başkanları Toplantısı
Valilikler koordinasyonunda illerde yapılan çalışmaların Türkiye’nin Yeni AB Stratejisi ve AB İletişim Stratejisi’ne katkı sağlaması İçişleri Bakanlığı.
BAŞHEKİMLERİN GÖREV, YETKİ VE SORUMLULUKLARI
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
HARCAMA YETKİLİSİ Harcama yetkilisi kimdir?
KAMUDA İÇ DENETİM (5018 sayılı Kamu Mali Yönetimi ve Kontrol Kanunu)
İMAR VE PLANLAMA ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. SAĞLIK BAKANLIĞI Sağlık Bilgi Sistemleri Genel Müdürlüğü Temel Sağlık İstatistikleri Modülü TSİM Sunumu Mayıs 2013.
İL DÜZEYİNDE KAMU KURUM VE KURULUŞLARININ YÜRÜTTÜKLERİ FAALİYETLERİN STRATEJİK PLAN VE PERFORMANS PROGRAMLARINA UYGUNLUĞUNA İLİŞKİN DEĞERLENDİRME RAPORU.
SAĞLIK SERBEST BÖLGESİ (SSB)
T. C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Personel Genel Müdürlüğü SAYI :B. 08. PGM
MALİ YÖNETİM VE KONTROL ALANINDA YAŞANAN GELİŞMELER VE HEDEFLER Mehmet BÜLBÜL Maliye Bakanlığı Bütçe ve Mali Kontrol Genel Müdürlüğü Daire Başkanı 1 Mayıs.
Özel Sağlık Hizmet Sunucuları ve Yeni Teşkilat yasası
SİGORTALI TESCİL VE HİZMET DAİRE BAŞKANLIĞI
Harcama Yetkilileri.
SAĞLIK BAKANLIĞININ TEŞKİLAT YAPISI VE GÖREVLERİ
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI PERSONELİ İZİN YÖNERGESİ
TEKİRDAĞ ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK İL MÜDÜRLÜĞÜ ÇEVRE DENETİMİ UYGULAMALARI
Halk Sağlığı Müdürü gözüyle İl Düzeyinde Kurumlararası İlişkiler Mustafa Taşdemir İstanbul.
ARTVİN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ STRATEJİK PLANLAMA.
KONYA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ 28 – 29 KASIM 2013 TARİHİNDE YAPILACAK TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SINAVI TEMEL EĞİTİMDEN ORTAÖĞRETİME GEÇİŞ SİSTEMİ.
Performans Esaslı Bütçeleme Harcama Yetkilileri ve Yetki Devri
1) İşveren veya vekili (okul/kurum müdürü)
İL YATIRIM PROGRAMI HAZIRLIK VE İZLEME SÜRECİ
Bilgi Güvenliği Hukuksal Süreçler
6360 Sayılı Kanun On Dört İlde Büyükşehir Belediyesi Ve Yirmi Yedi İlçe Kurulması İle Bazı Kanun Ve Kanun Hükmünde Kararnamelerde Değişiklik Yapılmasına.
İL STOK HAVUZU VE İHTİYAÇLARIN KARŞILANMASI 2009/45 SIRA NOLU GENELGE Hakan KARAGÖZ Şube Müdürü.
Harcama Süreci VE ÖN MALİ KONTROL
MİLLÎ EĞİTİM BAKANLIĞI Projeler Koordinasyon Merkezi Başkanlığı MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞININ KAPASİTESİNİN GÜÇLENDİRİLMESİ PROJESİ (MEBGEP)
İSG BİRİMLERİNİN GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
AFET VE ACİL DURUM YÖNETİMİ BAŞKANLIĞI ARASINDA İMZALANAN
“KAMU PERSONELİ” Kimdir?
FİNANSAL ANALİZ DAİRE BAŞKANLIĞI tarihli ve sayılı Makam Oluru ile Genel Sekreterlikler bünyesinde «Fatura İnceleme.
İSG BİRİMLERİNİN GÖREV YETKİ VE SORUMLULUKLARI
METEOROLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ DİLEKÇE ve BİLGİ EDİNME HAKKI
Hastalık ve Erken Ölümleri Önleme Açısından Toplum Sağlığı Merkezleri
Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumu Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
2709 sayılı TÜRKİYE CUMHURİYETİ ANAYASASI Anayasanın bağlayıcılığı ve üstünlüğü MADDE 11 – Anayasa hükümleri;  Yasama,  Yürütme ve  Yargı organlarını,
1 Altunkaya ÇAVUŞ Amasya MÜLGA TEBLİĞ İLE REVİZE TEBLİĞ ARASINDAKİ ÖNEMLİ FARKLAR 2.
1 Osman Özdemir MÜLGA TEBLİĞ İLE REVİZE TEBLİĞ ARASINDAKİ ÖNEMLİ FARKLAR 2.
HARCAMA.
Öğr.gör.özgür ince 4.hafta
Türkiye’de Afet Yönetim Sistemi
“KAMU PERSONELİ” Kimdir?
KTÜ SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ SAĞLIK YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
HARCAMA YETKİLİLERİ HAKKINDA GENEL BİLGİLER.
Sunum transkripti:

SAYED SAĞLIK SEMPOZYUMLARI İl Düzeyinde Kurumlar arası İlişkiler Prof. Dr. Mehmet BEKERECİOĞLU KONYA KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERİ ANKARA -16.02.2013

İL DÜZEYİNDE KURUMLAR ÜÇLÜ YAPI İl Sağlık Müdürlüğü İl Halk Sağlığı Müdürlüğü Kamu Hastaneleri Genel Sekreterliği

Üçlü yapı güçlü yapı (Hakkı Yeşilyurt) Üç silahşörler (Alexandre Dumas) Üçlü piriz Tripleks Üçü birarada

ÜÇLÜ YAPILANMA Güç (Tek çubuk-üç çubuk) Denge (Rüzgar paneli) Destek (Kollajen molekülü) Birlik Uyum Paylaşım Lezzet (Üçü birarada)

6 6 3 K H K 2) İl sağlık müdürlüğü, bağlı kuruluşların il teşkilatının koordinasyonunu yapar ve uyumlu çalışmasını gözetir. Sağlık hizmetleri yönünden ilin durumunu Bakanlıkça belirlenen aralıklarla Bakanlığa rapor eder. TASLAK Sayfa 35 Örneğin, obeziteyle mücadele, evde sağlık hizmetleri, Çocuk İzlem Merkezleri gibi müşterek sağlık hizmetlerinin yürütülmesini gerektiren işler İl Sağlık Müdürü’nün koordinasyonunu gerektirmektedir. Halk Sağlığı Müdürlüğü ve Kamu Hastane Birliği Genel Sekreterliği, bu gibi hizmetlerle ilgili İl Sağlık Müdürlüğü’nün belirlediği işbölümü çerçevesinde hareket edecektir.

6 6 3 K H K Genel Sekreterin ve hastane yöneticisinin görev, yetki ve sorumlulukları MADDE 31- (1) Genel sekreterin görevleri şunlardır: c) Birlik bünyesindeki sağlık kurumlarında etkili ve verimli hizmet sunumunu sağlamak, bu amaçla kaynak ve personel ihtiyaçlarını tespit etmek, istihdam planlaması yapmak ve personel hareketlerini gerçekleştirmek. İl Sağlık Müdürlüğü; koordinasyon yetkisi çerçevesinde kurumlar arası görevlendirmeler ile iki kurum arasında oluşan görüş ve karar ayrılıklarında hakem pozisyonundadır. Olağanüstü durumlarda ise ildeki tüm sağlık hizmet ve kuruluşlarının sevk ve idaresini yürütecektir. Halk Sağlığı Müdürlüğü ve Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreterliğinin koordinasyon gerektirmeyen tanımlı rutin diğer iş ve işlemlerinde İl Sağlık Müdürlüğünün hiyerarşik bir yetkisi bulunmamaktadır. TASLAK Sayfa 32 İl Sağlık Müdürlüğü; Halk Sağlığı Müdürlüğü ve Kamu Hastane Birliği Genel Sekreterliği tarafından yürütülen iş ve işlemlerde karar verici konumda mıdır? 

Sağlık Bakanlığı Taşra Teşkilatı Çalışma Usul ve Esasları Taslak, Ocak 2013 5. İl Sağlık Müdürü hangi konularda Vali adına hareket edecek? Hangi konuları Valilik onayına sunacak? İl Sağlık Müdürü, İldeki temel sağlık hizmetlerini yürüten Halk Sağlığı Müdürleri ile hastane hizmetlerini sunan Kamu Hastane Birliği Genel Sekreterleri arasındaki eşgüdümü Valiler adına sağlar. Olağanüstü durumlarda sağlık hizmetlerinin sevk ve idaresi ile acil sağlık hizmetleri gibi birden fazla sağlık kuruluşunu ilgilendiren hususlarda Vali adına yetkili ve sorumludur. Bağlı kuruluşlar dâhil taşra teşkilatında çalışan personel, 663 sayılı KHK’nın 35’inci maddesinin 4’üncü fıkrası hükümleri çerçevesinde, lüzumu halinde bir yılı aşmamak şartıyla il sağlık müdürlüklerince 5442 sayılı İl İdaresi Kanunu çerçevesinde Valilik onayı ile taşra birimleri arasında geçici olarak görevlendirilebilecektir.

YEDİNCİ BÖLÜM Bağlı Kuruluşların Teşkilat Yapısı Bağlı kuruluşların teşkilatı MADDE 35- (1) Türkiye İlaç ve Tıbbî Cihaz Kurumu merkez teşkilatından, diğer bağlı kuruluşlar, merkez ve taşra teşkilatından meydana gelir. (4) Bağlı kuruluşların taşra teşkilatında çalışan personel, lüzumu halinde bir yılı aşmamak üzere bağlı kuruluşlar arasında 5442 sayılı İl İdaresi Kanunu çerçevesinde geçici olarak görevlendirilebilir. Yapılan görevlendirme personelin Kurumuna bildirilir ve on gün içinde uygun görülmediğine dair bildirim yapılmadığı takdirde görevlendirme işlemi uygulamaya konulur. Gecikmesinde sakınca bulunan hallerde, on günlük süre beklenmeden görevlendirme işlemi uygulamaya konulabilir. (5) Bağlı kuruluşların personeli 657 sayılı Kanuna tâbidir.

TEŞEKKÜR EDERİM