Bozok Üniversitesi Bologna Süreci Uyum Çalışmaları Yrd. Doç. Dr. Orhan ER Amaç ve Hedefler 18.11.20141Yrd.Doç.Dr. Orhan ER.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bozok Üniversitesi Bologna Süreci Uyum Çalışmaları
Advertisements

AYDIN İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
Kilis 7 Aralık Üniversitesi Dış İlişkiler Ofisi Erasmus Birimi
Yrd.Doç.Dr.Mustafa EVREN OMÜ Fen Bilimleri Enstitüsü
HERKES İÇİN SPOR Prof. Dr. Erdal ZORBA.
1 T.C. Yükseköğretim Kurulu BOLOGNA SÜRECİ’NE GENEL BİR BAKIŞ.
SAKARYA ÜNİVERSİTESİ’NDE
Nesneye Dayalı Programlama
Bologna Eşgüdüm Komisyonlarının Çalışmaları Prof. Dr. Oğuz ESEN.
1/8 Bologna Sürecinde Yönetişim Kırklareli Üniversitesi 3 Ekim 2012 Yrd.Doç.Dr. Mustafa Turan
ERASMUS Nedir? Erasmus programı, yükseköğretim kurumlarının birbirleri ile işbirliği yapmalarını teşvik etmeye yönelik bir Avrupa Birliği programıdır.
Avrupa Yükseköğretim Alanı’nın Faaliyetleri Kapsamında Türk Yükseköğretim Sistemi’nin Değerlendirilmesi Yeterlilikler / Öğrenme Kazanımları Prof. Dr.
Kurulu ş Misyon Vizyon Amaçlar ve Hedefler E ğ itim-ö ğ retim alt yapısı Fakülte Bina Proje Süreci Akademik Kadro Da ğ ılımı Eylem Planı Stratejik Plan.
BOLOGNA SÜRECİ BİLGİLENDİRMESİ ( ) MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ.
T.C. Yükseköğretim Kurulu Prof. Dr. Hasan MANDAL Bologna Uzmanı AVRUPA YÜKSEK ÖĞRETİM ALANININ FAALİYETLERİ KAPSAMINDA TÜRK YÜKSEK ÖĞRETİM SİSTEMİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ.
Bozok Üniversitesi Kütüphane Binası
Mustafa Kemal Üniversitesi
Dr. Armağan Erdoğan KIRIKKALE ÜNİVERSİTESİ 11 OCAK 2011 Yükseköğretimin Uluslararası Boyutu.
Dış İlişkiler ve AB Koordinasyon Birimi Kırıkkale Üniversitesi.
T.C. Yükseköğretim Kurulu Prof. Dr. Hasan MANDAL Bologna Uzmanı BOLOGNA SÜRECİ 2014 ve SONRASI DÖNEMİ (YAYILIM, UYGULAMA, SÜRDÜRÜLEBİLİRLİK, TANINMA) 22.
Dış İ lişkiler ve AB Koordinasyon Birimi Kırıkkale Üniversitesi.
BEK Raporlarının İşlevi Yrd. Doç. Dr. Armağan Erdoğan Namık Kemal Üniversitesi 28 Mayıs 2010.
PROGRAMLAMA DİLLERİNE GİRİŞ Ders 5: Fonksiyonlar
Öğrenme Kazanımları ve İlişki Haritaları Öğrenme Kazanımları ve İlişki Haritaları Mustafa Turan 13 Mayıs 2014 Abant İzzet Baysal Üniversitesi.
TÜRKİYE KİL VE DERİ SAĞLIĞI ÇALIŞMA GRUBU.
Yükseköğretim Kurumlarında Bologna Eşgüdüm Komisyonları’nın (BEK) Yapılanması BOLOGNA UZMANLARI ULUSAL TAKIMI PROJESİ 1. BÖLGESEL TOPLANTISI.
DEÜ İZİSYÖM İzmir İli Stratejik Planlama Yönetişim, Araştırma ve Uygulama Merkezi Geri Kazanılmış Atık Suların Kullanımı ve İzmir’de Uygun Stratejiler.
Akademik Personel Anket Formu İdari Personel Anket Formu
BOLOGNA SÜRECİNİN TÜRKİYE’DE UYGULANMASI PROJESİ Öğrencilerin Bologna Sürecindeki Hakları ve Sorumlukları 30 Nisan 2012, Balıkesir Üniversitesi.
BOLOGNA SÜRECİNDE ÖĞRENME ÇIKTILARINA DAYALI EĞİTİM
ERCİYES ÜNİ. TIP FAKÜLTESİ TIP EĞİTİMİ ANABİLİM DALI
20 Aralık ANKARA Erasmus+ ta Okul Eğitimi Destekleri.
İSTANBUL MEDENİYET ÜNİVERSİTESİ Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı
TÜRKİYE YETERLİLİKLER ÇERÇEVESİ (TYÇ)
Hazırlayanlar: Mustafa Safa Horpan Özlem Çetin Sibel Temizel
Bilgi Topluluğu Tanıtımı:
BEK ÜYELERİNİ BOLOGNA SÜRECİ HAKKINDA BİLGİLENDİRME
Erzurum Teknik Üniversitesi Erzurum Teknik Üniversitesi’nin Misyonu Prof. Dr. Muammer YAYLALI Erzurum Teknik Üniversitei Rektörü.
Hacettepe Üniversitesi Tıp Fakültesi Mezuniyet Öncesi Tıp Eğitimi Özdeğerlendirme Kurulu Raporu 30 Haziran 2010 Ankara.
TYUYÇ T ÜRKİYE Y ÜKSEKÖĞRETİM U LUSAL Y ETERLİLİKLER Ç ERÇEVESİ Yrd. Doç. Dr. Sedat Uçar.
PAYDAŞ GÖRÜŞLERİ Yrd.Doç.Dr.Maviş Emel KULAK KAYIKCI
5. ULUSAL MESLEKYÜKSEKOKULLARI MÜDÜRLERİ TOPLANTISI 2.KOMİSYON: BOLOGNA SÜRECİ VE MESLEK YÜKSEKOKULLARI MODERATÖRLEREŞ MODERATÖR Prof.Dr.Vecihi KIRDEMİRProf.Dr.
Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü
BALIKESİR ÜNİVERSİTESİ PROJE KOORDİNASYON OFİSİ BİRİMİ
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
Uzaktan Eğitim Çalışmaları ve Başlanan e-Eğitim Projesinin İçeriği
ULUSAL MESLEKİ YETERLİLİK SİSTEMİ (UMYS) TR1-LEO Saruhanlı Almış Şentürk ATL, TL, METEM - MESTEKYEN Projesi Ulusal ve uluslararası meslek.
Türkiye’de Meslekî Eğitim ve Öğretimdeki Yeni Yaklaşımlar
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
Bilgilendirme Toplantısı
MESLEKİ YETERLİLİK MEB ÖZEL EĞİTİM REHBERLİK VE DANIŞMA HİZMETLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
Kavram Karikatürleri Yrd. Doç. Dr. Cenk Akbıyık.
Öğrenme Çıktılarına Dayalı Program Geliştirme Süreci Yrd.Doç.Dr.Ömer Açıkgöz Muş Alparslan Üniversitesi Bologna Uzmanı.
05 Kasım 2010, Muş BOLOGNA SÜRECİ ve MUŞ ALPARSLAN ÜNİVERSİTESİ DENEYİMİ.
28 Mayıs 2010 Maltepe Üniversitesi Eğitimde Kalite Çalışmaları, BTA Dönemi Bolonya Uzmanları Ulusal Takımı Projesi “Yeni Kurulan Yükseköğretim.
Aile Hekimliğinde Sürekli Sağlık Bakımı
Yüzüncü Yıl Üniversitesi Şehir ve Bölge Planlama Bölümü
TÜRK MUSİKİSİ DEVLET KONSERVATUVARI’NA HOŞGELDİNİZ
YYÜ Mühendislik Mimarlık Fakültesi Şehir ve Bölge Planlama Bölümü
YAYGIN EĞİTİM.
ÖĞRENME ÇIKTILARI HAZIRLAMA VE ÖĞRENCi İŞ YÜKÜ HESABI
  Albany New York Eyalet Universitesi, Birleşmiş Milletler Küresel Sağlık ve Ulusal Hukuk Birliği Merkezi Bu Program Uluslarası Ögrenciler için sunulmuş.
Dünyadan Bir Örnek: KUZEY NORVEÇ BİLİM MERKEZİ
Bologna Süreci ve Anorganik Kimyada Alternatif Araştırma Alanları
T.C. Yükseköğretim Kurulu
Avrupa Yükseköğretim Alanı’nın Faaliyetleri Kapsamında Türk Yükseköğretim Sistemi’nin Değerlendirilmesi Yeterlilikler / Öğrenme Kazanımları Prof. Dr.
Öğretmenlerin Bit Tutumları
Yükseköğretim Kalite Kurulu (YÖKAK) Dış Değerlendirme Süreci
IŞIK Üniversitesi & Bologna Süreci
Uluslararası Gelişmeler: 2012 Bükreş Bakanlar Zirvesi Sonuçları
Sunum transkripti:

Bozok Üniversitesi Bologna Süreci Uyum Çalışmaları Yrd. Doç. Dr. Orhan ER Amaç ve Hedefler Yrd.Doç.Dr. Orhan ER

Bilimsel ve teknolojik gelişmeler yükseköğretim alanında eğitim sistemlerinin ve programların gözden geçirilmesini ve geliştirilmesini gerekli kılmıştır. Ayrıca yaşam boyu öğrenme, öğrenci merkezli eğitim, yeterliliklere dayalı eğitim önem kazanmıştır Yrd.Doç.Dr. Orhan ER2 Bozok Üniversitesi Bologna Süreci Uyum Çalışmaları Amaç ve Hedefler

Bologna Sürecinin Amacı; Yükseköğretimin yeniden yapılandırılmasında ve eğitim kalitesinin geliştirilmesinde önemli araçlar sunmaktadır Yrd.Doç.Dr. Orhan ER3 Bozok Üniversitesi Bologna Süreci Uyum Çalışmaları Amaç ve Hedefler

Bologna Sürecinin Amacı; Yükseköğretim programlarını değişen koşullar ve gereksinimler doğrultusunda geliştirmek için önemli bir fırsattır Yrd.Doç.Dr. Orhan ER4 Bozok Üniversitesi Bologna Süreci Uyum Çalışmaları Amaç ve Hedefler

Hedef; Yükseköğretim sistemlerini birbiri ile uyumlu, kolay anlaşılır, ulusal ve uluslararası bir çerçevede tanınır duruma getirmektir Yrd.Doç.Dr. Orhan ER5 Bozok Üniversitesi Bologna Süreci Uyum Çalışmaları Amaç ve Hedefler

…TEŞEKKÜRLER… Yrd.Doç.Dr. Orhan ER6 Bozok Üniversitesi Bologna Süreci Uyum Çalışmaları Amaç ve Hedefler