 Yapılan işler  Yapılan işlerin süreci  Personel.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
ÜNİVERSİTE WEB SAYFALARINDA YER ALMASI GEREKEN ÖZELLİKLER
Advertisements

(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
Nevşehİr Ünİversİtesİ
17 Nisan 2007 ENFORMATİK SERVİSLERİ SUNUMU1/32 BİDB Enformatik Servisleri Nisan 2007.
Mobilite ile Gelen Rekabet Avantajı Sunum Öyküm Dizdar.
DİCLE ÜNİVERSİTESİ AKADEMİK BİLGİ SİSTEMİ (AKADEMİKWEB)
İçerik Yönetim Sistemi (CMS)
İnternet Siteleri Yönetimi
Kişisel Web Sayfaları Kullanım Bilgileri
BALIKESİR ÜNİ VERSİTESİ
Planlama Proje Şube Müdürü
ŞUBEMİZİN GÖREV VE SORUMLULUKLARI
BİLGİ İŞLEM DAİRESİ BAŞKANLIĞI
ÇEVRE VE ORMAN BAKANLIĞI
GİRESUN ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ BİLGİ İLETİŞİM TEKNOLOJİLERİ SEMİNERİ
 106 a det bilgisayar. Donanım özelliklerine göre İşletim Sistemleri, Ofis Programları ve güvenlik yazılımları lisanslı olarak yüklenmiştir.  1 a det.
Bilgi ve İletişim Teknolojileri İMİ Bilgi İşlem şube Müdürü
(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
Personel İhtiyacının Belirlenmesi ve Planlanması
FRAMEWORK.
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
1 DİNAMİK WEB SAYFASI. 2 Personel ve Öğrenciler ile tüm internet kullanıcılarına hizmet verebilecek, Ziyaretçilerin kolay anlaşılabilir bir ara yüz ile.
(İNTERNET SAYFALARI YÖNETİMİ)
ETKİ DEĞERLENDİRME ÇALIŞMALARI
1 İZMİR ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ-2008 İZMİR ORMAN BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ BİT ÇALIŞMALARI.
BT Destek Hizmetleri (Akademik Sistemler) Eylül 2006.
Yrd. Doç. Dr. Ferhat BAHÇECİ
Plan Program Dairesi Başkanlığı Görev Tanımları Genel Müdürlüğümüzün yıllık bütçesini, yatırım programlarını hazırlamak ve uygulanmasını sağlamak, Genel.
ÖLÇME DEĞELENDİRME Kayıt İşlemleri. E-OKUL’A Giriş Yapılır.
BÖTE BÖLÜMÜ ÖĞRETİM ELEMANLARININ WEB SİTELERİNİN DEĞERLENDİRİLMESİ
İNOVASYON HAFTALIK DEĞERLENDİRME SUNUMU
Web Sitesi Hazırlama.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
Tanışma Toplantısı 07 Ekim 2009 Değişim Sürecinde Gerekli Bilgiler Doç.Dr.Nagihan OKTAYER Erasmus Koordinasyon Komitesi Üyesi
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI Büro Yönetimi Öğretmeni Fatma GEZ BALIKESİR / BANDIRMA – İLÇE MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ Büro Yönetimi ve Resmi Yazışma Kuralları.
ADEK BİŞKEK, Ana Görevler Akademik Değerlendirme ve Kalite Geliştirme Raporunu (ADEK Raporu) yıllık hazırlayarak rektörlüğe sunmak (Takvim Yılı.
KÜBRA AYAN & DİLEK DEMİRAL
Türkiye’deki Üniversitelerde İnternet Tabanlı Akademik Kayıt ve Not Takip Sistemleri (IANTS) Y.Doç.Dr.Ender Özcan Yeditepe Üniversitesi.
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ
Göz Hareketlerini İzleme Yöntemiyle Üniversite Web Sayfalarının İncelenmesi Erol ÖZÇELİK, Engin KURŞUN, Y.Doç.Dr. Kürşat ÇAĞILTAY Orta Doğu Teknik Üniversitesi.
Ege Üniversitesi Yeni Bilgi Sistemi
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
FIRAT ÜNİVERSİTESİ PERSONEL OTOMASYONU
EĞİTİM PERFORMANS DEĞERLENDİRME PROJESİ SUNUMU
Dokuz Eylül Üniversitesi Web Sitesi Projesi 2009.
Bilgi Teknolojisinin Temel Kavramları
ADEK Bişkek TEMEL GÖREVLER  Kalite Yönetim Sistemi standartlarına göre kalite sistemini kurmak, uygulamak ve devamını sağlamak için tüm faaliyetleri.
AMAÇ Muhtarlarımızın kamu hizmetlerini daha kaliteli ve etkin şekilde yürütmeleri amacıyla kamu kurum ve kuruluşlarından yapacakları taleplerin takip edilip.
MOBİL ARAÇLARDA ETMEN TEKNOLOJİSİNİN KULLANIMI
MANİSA İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ İSTATİSTİK BİLGİLENDİRME TOPLANTISI 2014 HAZIRLAYAN : STRATEJİ GELİŞTİRME BİRİMİ.
1 Yönetim Bilgi Sistemleri 2015– ANKARA Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI.
DYNED BİLGİLENDİRME TOPLANTISI Dil öğrenme bir beceri edinme sürecidir ve pratik gerektirir.
DEĞİŞİM PROGRAMLARI FAALİYET BÖLGELERİ HARİTASI 1 ŞUBE MÜDÜRÜ 3 UZMAN 2 ŞEF 1 VERİ HAZIRLAMA KONTROL İŞLETMENİ 3 SÖZLEŞMELİ PERSONEL OLMAK ÜZERE ON PERSONELDEN.
(*) Teknik Personeller; Mühendis, Lisansiyer, Tekniker ve Teknisyenlerden oluşmaktadır. (**) İdari Personelin, 3 058’i Genel İdari Hizmetler.
EĞİTİMDE İYİ ÖRNEKLER.
İÇERİK YÖNETİM SİSTEMİ Öğr. Gör. Emine TUNÇEL Kırklareli Üniversitesi Pınarhisar Meslek Yüksekokulu.
YILDIZ TEKNİK ÜNİVERSİTESİ
Partnership for the Future United Nations Development Programme Programme funded by the European Union UNDP-PFF Nasıl Web Sitesi Sahibi.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI İDARİ DEĞERLENDİRME TOPLANTISI “Geleceğe… En İyiye…” Nisan 2016 İDARİ DEĞERLENDİRME.
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI “Geleceğe… En İyiye…” Haziran 2016.
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
İşletim Sistemleri Arasındaki Temel Farklılıklar
ERASMUS PERSONEL HAREKETLİLİĞİ
Bilişim Teknolojileri Dersi
SAĞLIK, KÜLTÜR ve SPOR DAİRESİ BAŞKANLIĞI DESTEK HİZMETLERİ ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ EYLÜL HAZİRAN 2018 DÖNEM BRİFİNGİ
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ VE YAZILIM DERSİ
Akademik Özgeçmiş Tabanlı Fakülte Bilgi Sistemi
Genel Sekreterlik Organizasyon Şeması
Sunum transkripti:

 Yapılan işler  Yapılan işlerin süreci  Personel

Masaüstü YazılımlarYazılım Destek Web Tabanlı Uygulamalar Sunucu Destek Yazılım Teknolojileri Şube Müdürlüğü

 Birimlerin yazılım gereksinimlerini karşılamak amacıyla birimimiz tarafından geliştirilen otomasyonlar

 Varolan yazılımları geliştirme  Yazıcı, sürücü (driver) vb. desteği

 Web sayfası değişiklik ve güncelleme  Gelen güncellemelerde varsa yabancı dildeki web sayfalarına da yapılması

 CMS (Content Management System)  CMS (Content Management System) birimimizde geliştirilen idari ve akademik web sitelerinin geliştirilmesini amaçlayan optimum bilgi, minimum zaman ve maksimum iş olarak hedeflenen web tabanlı bir uygulamadır.

 1 Uzman  4 Memur  2 Sözleşmeli Personel  1 Öğrenci Personel