Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim 2013. Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SOSYAL MEDYADA KPI’LAR ve AYLIK ANALİZ RAPORU HAZIRLAMA
Advertisements

MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
TÜRK TÜRKMEDYASININPROFİLİ MEDYASININPROFİLİ ÇOK ÖNEMLİ BİR ARAŞTIRMA...
Pazarlamanızı sosyalleştirin.Bir + ekleyin Pazarlama faaliyetlerinizi Google’ın sosyal ağına dahil etmek için bir + ekleyin.
5. Hendese Grup Toplantısı
Facebook Reklamları.
Sinaps Alternatif İletişim Çözümleri
13 Mart 2009 itibarıyla Facebook'un yeni arayüzü tüm hesaplarda kullanılmaya başlamıştır. Ancak bu arayüz, kullanıcılar arasında ikilik yaratmıştır.
Alaçatı Etkileşim Raporu
Eğitimde Web 2.0 Kullanımı
HAVVA ÜNAL TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ (İ.Ö)
Sosyal Medya.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İzleme - göstergeler AB Eşleştirme Projesi, Ankara 5. Ders Haftası Carin Lindqvist-Virtanen Genel Müdür Yardımcısı Sigorta Bölümü.
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
1. ADIM(SUNUDA TIKLAYARAK İLERLEYİNİZ)
TÜRKİYE MASA TENİSİ FEDERASYONU
Facebook’ta iletişim biçimi üzerine Işık Barış Fidaner.
İçişleri Bakanlığı Mahalli İdareler Genel Müdürlüğünün ulusal ortağı ve temel paydaşı olduğu Kadın Dostu Kentler Programı, Birleşmiş Milletler Nüfus Fonu-
Tüketici Trend Araştırması Aralık 2009 Sosyal Telefon.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
Proje Web Sitesi ve IPPC Envanter Veri Tabanı Onur Mat
Hayat Boyu Öğrenme Genel Müdürlüğü Türkiye Yetişkin Öğrenme Projesi Türkiye Yetişkin Öğrenme Profili Araştırması Sonuçları-2013 Yrd. Doç. Dr. Mustafa AKSOY.
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Facebook.com/HotMobilePress Twitter.com/HotMobilePress :: EYLÜL 2012 :: MOBİL TEKNOLOJİLERE ODAKLI İLK ve TEK TÜRKÇE ONLINE YAYIN.
Hazırlayanlar: Sinan AYTULU Emine DİLAVER Güneş KARTAL Hasan ATLI
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
Web 2.0 araçlarI MERYEM KAYA AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ
WEB 2.0 ARAÇLARI Semra ACAR
İşletme Doktora Programı Bilgi Teknolojileri ve Yönetim (IYO 713)
Modül 5 FACEBOOK.
Modül 5 FACEBOOK. DURUM Zaman Tüneli Zaman tüneli her Facebook kullanıcısının tüm içeriğini düzenleyebildiği ve gösterebildiği bir sanal alandır. Zaman.
Sabancı Gönüllüleri Programı nedir? Tüm Sabancı Topluluğu’nu kapsayan bir sosyal sorumluluk programı İki ana platform 1.Online eğitim 2. Gönüllülük Projeleri.
İnteraktif Medya Dünü Bugünü Yarını Uğur Şeker / Dijital Büro İstanbul Yıldız Teknik Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi 'Mobile Marketing Conference'
Share Your Passion!. #senneyapbiliyormusun 1.İletişim
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
Türkçe Öğretmenliği 2.Sınıf
TUĞBA ŞAHAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF ÖRGÜN ÖĞRETİM
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
BETÜL GÜTLEK TÜRKÇE Ö Ğ RETMENL İĞİ 2. SINIF WEB 2.0.
E-Devlet E-Dönüşüm Vize Projesi
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
#TweetCar Autoshow – İÇERİK 01 – Kampanya Yapısı 01 / İletişim Hedefi 02 / Hedef Kitle 03 / Yaratıcı Fikir 04 / Fikrin Nasıl.
DİJİTAL PAZARLAMA NEDİR?
ONLINE MEDYA TAKİBİ “FIRSATLAR”. Online Medya Takibi DİNLE -> KATIL -> ÜRET.
Modül 5 FACEBOOK. Profil ve gizlilik Gizlilik ayarları Şimdi de Facebook hesabınızın gizliliğini koruma yollarını öğrenelim. Daha önce “Ben kimim” modülünde.
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Facebook Raporu
BoomSocial Hyundai Türkiye Instagram Raporu
AVEA Futbol Tutkusu Proje Önerileri. PV : imp / ay UV : kişi / ay * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google Analytics.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Sosyal Medya Kişilerin internet üzerinde birbirleriyle yaptığı diyaloglar ve paylaşımlar bütünüdür.  Zaman ve mekân sınırlaması olmadan (mobil tabanlı),
SOSYAL BİLGİLER Kitle iletişim’ in anlamı nedir?
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
SOSYAL MEDYA UYGULAMALARı MERT AKDOĞAN 9-A. INSTAGRAM Ekim 2010 da kuruldu Instagram, sosyal medyada ücretsiz fotoğraf paylaşma uygulamasıdır 75 milyon.
Bu araştırma, siyasi partiler ve liderlerin Facebook sayfalarının Ocak – Haziran 2015 döneminin incelenmesiyle oluşturulmuştur. Sektör Siyasi partiler.
İnternet Sosyal Medya Sosyal Ağlar 2. Sunum Öğr. Gör. Mehmet Akif Barış 2.
Gizem TOK Twitter. Twitter’ın Tarihçesi Twitter'ın yaratıcısı Jack Dorsey bu fikri yılları arasında yaratmayı önerdi ve bu fikrini.
BASKETBOL TÜRKİYE TURU
Türkiye’nin İnsan Kaynakları Sitesi
Mailinize gelen şifre aktive edilecek.
BoomSocial Hyundai Türkiye Twitter Raporu
İnternet Kullanımı ve Sosyal Medya
SOSYAL MEDYA DANIŞMANLIĞI. Sosyal Medya Danışmanlığı; Markanızın Sosyal medya ortamındaki hedef kitlelerini analiz edip hazırlayan, Hedef kitlelerinizin.
Dijital Pazarlamada Marka Yönetimi ve Sosyal Medyanın Etkileri
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Sunum transkripti:

Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim 2013

Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal Medya Raporu

En Çok İlgi Gören İçerik Notlar: Bu ay yayınladığımız soru-cevaplı interaktif iletiler en çok etkileşim sağlayan içerikler olmuştur. Aylık Sosyal Medya Raporu

En Çok İlgi Gören İçerik Notlar: Bu ay verdiğimiz sürdürülebilirlik mesajı en çok beğenilen ve etkileşim sağlayan içerik olmuştur. Aylık Sosyal Medya Raporu

Beğenilerin Yaşı ve Cinsiyeti Notlar: Sayfamızı beğenenlerin yüzde 66’sı Erkek, yüzde 34’ü Kadın yaş arası takipçiler sayfanın en yoğun ve aktif kitlesidir. Aylık Sosyal Medya Raporu

Takipçilerimiz Hangi Ülke ve Şehirde Notlar: Takipçilerimiz ağırlıklı olarak İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa ve Antalya illerindendir. Aylık Sosyal Medya Raporu

Etkileşimde Bulunulan Kişiler Notlar: Bir ay boyunca alınan beğenilerin günlük dağılımı. Aylık Sosyal Medya Raporu

Beğenilerin Kaynağı Notlar: Beğenilerimizin kaynağı çoğunlukla “Reklamlar ve Sponsorlu Haberler” Aylık Sosyal Medya Raporu

Kimlere Ne Kadar Eriştik? Aylık Sosyal Medya Raporu

Beğenmeler, Yorumlar ve Paylaşımlar Aylık Sosyal Medya Raporu

Gizleme, Spam Olarak İşaretleme ve Beğenmekten Vazgeçme Notlar: Sayfamız hakkındaki yapılan, doğrudan ve dolaylı konuşmaların göstergesidir. Aylık Sosyal Medya Raporu

Sayfa ve Sekme Ziyaretleri Notlar: Sayfamız hakkındaki yapılan, doğrudan ve dolaylı ziyaretlerin göstergesidir. En çok anasayfamız ziyaret edilmektedir. Aylık Sosyal Medya Raporu

Harici Yönlendiriciler Notlar: Sayfamız hakkındaki yapılan, doğrudan ve dolaylı ziyaretlerin göstergesidir. En çok anasayfamız ziyaret edilmektedir. Aylık Sosyal Medya Raporu

Beğenilerin Artışı Notlar: Sayfa beğenileri bu ayda istikrarlı bir şekilde artmaktadır. Aylık Sosyal Medya Raporu

Beğenilerin Artışı Notlar: Sayfa beğenileri bu ayda istikrarlı bir şekilde artmaktadır. Aylık Sosyal Medya Raporu

Twitter (Yayınlanan Tweetler) Notlar: +1 Takipçi Kazanılmıştır. Aylık Sosyal Medya Raporu

Uzman Yorumu Aylık Sosyal Medya Raporu BS MaviKale Facebook sayfası büyümeye devam etmektedir. Soru-Cevap şeklindeki interaktif iletilerin yayınlanmasına devam edilecektir içinde interaktif bir kampanya kurgulanmalıdır.