Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı. Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı?

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
SLIDEPLAYER.COM.TR Size sunuyoruz
Advertisements

SLIDEPLAYER.COM.TR Size sunuyoruz
SLIDEPLAYER.BIZ.TR Size sunuyoruz
Burkay Yapağcıoğlu.
AĞIZDAN AĞIZA PAZARLAMA
TÜRKİYE’NİN İLK LİSANSLI YEMEK KÜLTÜRÜ DERGİSİ…
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
• Voyager, gezi dergileri* içinde AB okur oranı en yüksek dergidir. (%90) • Voyager okurlarının tamamı ABC1 SES grubunda yer alır • Voyager, okurlarının.
Eczane Web Eğitim-Yazılım Projesi Marka Danışmanlık İstanbul 2011 Bu sunumda kullanılan projelerin tamamı Marka Danışmanlık tarafından özgün olarak üretilmiştir.
MURATOĞLU ÇARŞISI WEB TASARIM PROJESİ
Google Görüntülü Ağ’da Video Reklamları
Teknoloji İş Yapma Şeklimizi Değiştiriyor Yeni Nesil Medya Takip Teknolojileri ile iş süreçlerindeki dönüşüm…
Pazarlama ve İletişim Dünyasında Sosyal Medya Trendleri Araştırması
2012
HERKESE KAZANDIRAN ACENTE SİSTEMİ
5. Hendese Grup Toplantısı
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Neden e-ticaret’e ihtiyaç duyuluyor? Bugün; •Sürekli (24 saat boyunca 365 gün kesintisiz) reklam ve ticaret olanağı sunan, •İletişimi çok hızlı ve interaktif.
Facebook Reklamları.
Türkiye’nin ilk ve en etkili
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Google Analytics Nedir?
İNTERNET VE SOSYAL AĞLAR.
Sosyal Medya.
ReklamMatik Projesi Hit Teknoloji Haziran Televizyon Reklamlarının Avantajları; Duyguları kolayca harekete geçiren formata sahiptir. İmaj hedef.
HAYATI PAYLAŞMA VE DAYANIŞMA MERKEZİ
REKLAMCILIK Hafta 5.
Aylık Sosyal Medya Faaliyet Raporu Ekim Genel İstatistikler Notlar: Toplam erişim, beğenenler ve hakkımızda konuşulanları görmekteyiz.. Aylık Sosyal.
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
Sosyal Medya Pazarlaması Sihirbuzz
Confidential & Proprietary Copyright © 2009 The Nielsen Company Reklam Endeksi Nielsen Media Research & Nielsen Consumer İşbirliği İle Yürütülmektedir.
EDM Araç Kiralama Paketi. EDM Web Paketi EDM Web Paketini satın alan müşterilerimiz kendi web sitelerini hem de en gelişmiş dizayn özellikleri ve en zengin.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
Ağızdan Ağıza Pazarlama
HAFTA I.
OYA KARAAĞAÇ ARYA SPONSORLUK VE İLETİŞİM DANIŞMANLIĞI
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Günümüzde internet, en çok kullanılan haber kaynağı Gazetecilerin % 97’si haber yazmadan önce mutlaka Google’da ve sosyal medyada araştırma yapıyor.
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
12 Yaş üzeri: 2010’da 23.8 milyon 2011’de 24.8 milyon.
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Facebook.com/HotMobilePress Twitter.com/HotMobilePress :: EYLÜL 2012 :: MOBİL TEKNOLOJİLERE ODAKLI İLK ve TEK TÜRKÇE ONLINE YAYIN.
1. 2 E-Ticaret Neden Ç evrecidir?  4 © Elif Dural Dünya iklim koşullarındaki değişiklik, kaynakların azalması ve canlı türlerinin yavaş yavaş yok olması,
SOSYAL PAYLAŞIM SİTELERİ
DÜNYA’NIN MARKA BİLİNİRLİĞİ EN YÜKSEK DEKORASYON DERGİSİ…
360° Pazarlama İletişimi
VESTEL YEREL MEDYA SUNUMU
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
Viral Reklam? Viral reklam; genellikle elektronik yollarla hızlı bir yayılma davranışı gösteren, başkalarına aktarmak ya da başkalarıyla paylaşmak amacıyla.
VAL D’EUROPE - ETUDE CLIENTELE - Juin 2008
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
İZİNLİ PAZARLAMA.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Sosyal Medya ve Türleri
Yeni native mecranız. 2 Neotempo bünyesinde kurulan Yaratıcı Ekip, sizlerden gelen brief’ler üzerinde çalışıp, en etkili Native Reklam fikirlerini onayınıza.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
SENİ TANIYORUM ve NEYE İHTİYACIN OLDUĞUNU BİLİYORUM!
Ask Question.
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
GOOGLE ADWORDS BÜŞRA AKAR – CANSU GÜLTEN. GOOGLE ADWORDS REKLAM NEDİR? Reklam firmaların ya da bireylerin sattıkları, ürettikleri ya da tanıttıkları bir.
SOSYAL MEDYA VE ETKİLERİ. Sosyal Medya Nedir? En basit tabiriyle sosyal medya; Haber, içerik ve bilgi paylaşma, okuma ve keşfetme alışkanlıklarının değişmesidir.
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ BİLGİ TOPLULUĞU
RENAULT CLIO ‘ANNE BEN VARDIM’ TEKNOLOJİSİ
Medya Planlaması ve Stratejisi
“Her Sabah Mutluluk”.
Sunum transkripti:

Türkiye’nin ilk ve en etkili WOMM Ajansı

Hangisine daha çok güvenirsiniz? Basın ilanlarına mı? TV - Radyo reklamlarına mı? Ünlülerin mesajlarına mı? Yakın bir arkadaşınıza mı? Açıkhava ilanlarına mı? YOKSA

Satın alma kararınızda hangisi daha etkili? Gazetelerden taşan insertler mi? Görür görmez zapladığınız reklamlar mı? Posta kutunuzdaki sayısız mi? Tanıdığınız/Güvendiğiniz bir kişinin tavsiyesi mi? YOKSA

Hangisini tavsiye edersiniz? Reklamını gördüğünüz bir ürünü mü? Eczanede, AVM’de ya da markette onlarca benzeri arasından seçtiğiniz bir ürünü mü? Sizin için hazırlanmış özel bir tasarımla evinize/iş yerinize gelen, ücretsiz olarak denediğiniz bir ürünü mü? YOKSA

Hangisinin sadık müşterisi olursunuz? Milyonlarca kişiye aynı mesajı veren markanın mı? Sadece fiyat/erişilebilirliği nedeniyle kullandığınız markanın mı? Sizinle direkt iletişime geçen, size karşılıksız bir şeyler vermeyi seven ve fikirlerinizi önemseyen markanın mı? YOKSA

Hedef kitlenizi nasıl tanımlamak istersiniz? -X dizisini seyreden yaşlarında -Büyük şehirlerde yaşayan -Kadın 1

YOKSA…

Hedef kitlenizi nasıl tanımlamak istersiniz? - İstanbul Şişli’de oturan - Maslak’ta bankada çalışan - 34 yaşında - Evli - 6 yaşında bir kızı olan (Cansu) - X üniversite mezunu - X marka arabası olan - X dergisini okuyan - X hayat sigortasına sahip - Yılda 1-3 kez yurtdışına seyahat eden - Yemek yapmayı seven - Kedisi olan Gözde Y. 2

Hedef kitle tanımlamasıyla birlikte üyelerin güncel eğilim ve tüketim alışkanlıkları tespit edilmektedir. Case: Açılış Anketi

Eğer bu sorulara cevabınız hepsinde son şık olduysa FikriMühim markanız için bu etkiyi yaratabilir! FikriMühim markanız için ne yapabilir?

Sesinizi duyurmak istiyorsunuz çünkü bir sürü mesajınız var. Sevilmek istiyorsunuz çünkü hedef kitlenizle sağlam bağlar kurmak istiyorsunuz. Hakkınızda konuşsunlar istiyorsunuz çünkü sürekli müşterinin gündeminde kalmak istiyorsunuz. Sadakat istiyorsunuz çünkü sürdürülebilirliğe ihtiyacınız var. Ve aslında bunların hepsini tek bir şey için istiyorsunuz; sürdürülebilir büyüme ve karlılık! İstekler-İhtiyaçlar

Doğru kitleyi bulmak Onları ‘heyecanlandırmak’ Etraflarını etkileyebilecekleri şekilde donatmak Her birinin yarattığı etkiyi ölçmek İlişkiyi anlamlı, sürekli ve düzenli kılmak Çözüm Bütün bunları gerçekleştirmek istiyorsanız; FikriMühim dünyasına hoş geldiniz!

Türkiye’nin 81 ilinde ABC1 %70 Kadın Yaş 15 + Aktif sosyal medya kullanıcıları FikriMühimler

Aktif kullanıcılar

Biz ne yapıyoruz? Sosyal Tüketici Tanımla İletişim kur Müdahil et Sosyal Tüketici Tanımla İletişim kur Müdahil et

Gönüllüler İlk olmak, ÖZEL olmak hoşlarına gidiyor Deniyor, deneyimliyorlar Sorumluluk hissediyorlar Paylaşmayı seviyorlar Çevrelerindeki herkesi haberdar ediyor, anlatıyor, bilgilendiriyorlar Geri bildirimde bulunuyorlar (%50-70) FikriMühimler ne yapıyorlar ve neden?

Profilleme Sistem nasıl işliyor? Deneyim Tavsiye/Yayılım

Sistem nasıl işliyor? ONLINE OFFLINE Yayılım

Online yayılım FikriMühimler sayesinde online mecralarda yüz binlerce kişiye ulaşabiliriz. -Facebook -Twitter -Bloglar -Forumlar vb. ‘’Online Buzz’’ kampanya boyunca FikriMühim tarafından taranarak yaratılan etki ölçümlenmekte ve raporlanmaktadır.

Offline yayılım kişilik bir kampanyada FikriMühimler gerçek sohbet ve ilişkileriyle en az kişiyi (doğrudan-dolaylı) marka ve ürünlerle ilgili etkileyebilmektedir.

Araştırma - Tavsiye Endeksi

Araştırma – Buzz Yaratan Markalar

Araştırma – Ünlü/Marka Uyumu

Hizmet verdiğimiz firma ve markalar

«Gerçek deneyimler» ve «gerçek kişiler» üzerinden sohbetler yaratır. Rakibinizi kullanan tüketicileri kazanma sağlar. İlk deneme bariyerini kolaylıkla aştırır. Uzun vadeli araştırma yapma imkanı sağlar. Doğru ROI hesaplaması yapılmasına olanak tanır. Bir fokus grubun sağlayacağından kat be kat derin bir iç görü analizi sağlar. Konuşturur, gündem yaratır, değer katar. FikriMühim farkı

WOMM Kampanyası (sosyal medya + offline) Mini WOMM Kampanyası MühimVitrin Reklam İzlettirme (pre-test veya yayılım için) Online Araştırma Ödül Sayfasında Tanıtım İmkanı Ev Partileri & Günler Fabrika Ziyaretleri Blogger Etkinlikleri FikriMühim ürünleri

Tel: +90 (212) Akmerkez E Blok Kat 6 Etiler / İstanbul