Tüketim Sektörü ve Sosyal Medya

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Bankacılık ve Teknoloji
Advertisements

Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
BRS, Türkiye’de bir ilki başlatarak birçok firmadan alınacak hizmetleri tek bir kuruluştan alınmasını sağlayacak profesyonel bir kadroyla iyi bir hizmeti.
Yeni Medya’nın özellikleri
Doğalgaz Dağıtım Sektöründe Online Hizmetler
Yeni Ekonomi ve Geçiş Evreleri
KSS ve KOBİ. Kurumsal Sosyal Sorumluluk (KSS) Avrupa Komisyonu’na göre KSS; “Şirketlerin gönüllü olarak toplumsal ve çevresel konuları, operasyonlarına.
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.
Neler Var ? Şimdi Neredeyiz? 2020’ de Neler Olacak?
1 Mustafa Çağan 10 Eylül 2013 ENGELSİZ BİLİŞİM. Türkiye’de Engelliler ve İstihdam.
Sağlıkta Kaynak Yönetimi Uygulamaları
 BİLFORCE; hızla dönen ve gelişen dünyada, baş döndüren teknolojik gelişimlerin en temel dinamiği olan Bilişim ve Yazılım sektöründeki.
METROPOL HABERLEŞME LTD ŞTİ
Araştırma Künyesi RepMan Türkiye İtibar Endeks Puanları, 2011 senesinde,  Türkiye halk geneli Türkiye’nin 7 coğrafi bölgesini temsilen 15 ilde yüz yüze.
1 Türkiye Bilişim Vakfı Bilişim Şurası Hazırlık Sunumu e-Ekonomi Çalışma Grubu Murat Tozan, TBV Şubat 2002.
Bulut Bilişim M. Hakan CAN.
Tüketici / Medya Açısından Bilişim Suçları Kanun Tasarısı Füsun Sarp Nebil Bilgi Üniversitesi – Bilişim Suçları Konferansı 10 Şubat 2007.
Dijital Dünya Verilerine Genel Bakış Dünya Nüfusu : Dünyadaki İnternet Kullanıcıları : Dünyadaki Domain Sayısı:
İstanbul-25 Nisan 2008 “Hayata Artı” GENÇLİK PROGRAMI.
Lojistik Yönetimi Ders – I
AKILLI ŞEBEKELİ KİM İŞLETECEK ? Murad ŞERALIOĞLU İGDAŞ EĞİTİM MÜDÜRÜ
Ebru Çapa Emerging Markets Country Manager
Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü
KAPIDAN OLMUYORSA BACADAN GİRİN
OSMAN KÖROĞLU Bilişim Editörü Technology Channel :.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
MÜŞTERİ İLİŞKİLERİ YÖNETİMİ
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Lezzet, Sağlık ve Güven..
YÖNETİM BİLİŞİM SİSTEMLERİ
CRM’in Enerjisi Create. Sell. Monetize. Now!
360° Pazarlama İletişimi
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
E- Lojistik nedir E-lojistik adından da anlaşılacağı gibi elektronik tabanlı lojistiktir. Bir başka ifadeyle; lojistik süreçlerin gerçekleştirilmesinde.
Sosyal Medyanız ve NetHizmet. Sosyal Medya’da Sizin İçin Neler Yapıyoruz?  Sizin için hesaplar açıp, içerik yönetimlerinizi yapıyoruz.  Kampanya kurgularınızı.
Modern işletmeler için sınıfının en iyisi üretkenlik araçları Telista Bilişim ve İletişim Teknolojileri San. ve Tic. A.Ş
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
Bölümün Amacı Bu bölüm, bilişim teknolojisinin evrimini incelemektedir. Bölüm, örgütsel işlemlere uygulanan bilişim teknolojisi sistemlerine göz atarak.
Mobil pazar verileri – Abone sayısı ve penetrasyon – Mobil abone profili – Mobil trafik hacmi – Mobil gelir – Aylık kullanım miktarı – Mobil yatırım.
Mobil Pazar Çevresi ve Pazar Fırsatları
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Prof. Dr. Erman COŞKUN İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri Hafta 1 – Genel Kavramlar ve İşletmeler için YBS’nin Önemi.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN
İZİNLİ PAZARLAMA.
Başlamak için sorular:
TÜKETİCİ AKADEMİSİ TOPLANTISI 1. Ulusötesi Proje Toplantısı Macaristan 17 Şubat 2016 Kurumsal İletişim Uzmanı Güldem Ulutürk.
ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
SOSYAL MEDYANIN ETKİSİ - KOZMETİK ÜRÜNLERİN SATIN ALINMASINDA BİR UYGULAMA Danışman Unvan İsim Öğrenci İsim, Numara.
ERP Kurumsal Kaynak Planlama (Enterprise Resource Planning)
Bekir Sami NALBANTOĞLU
PLN Personal Learning Network by Arif Kazancı Ağustos
E-YEDEKLEMELİ SAKLAMA. E-Yedeklemeli Saklama E-Faturalarınız ve e-arşiv faturalarınız EDM e-fatura sistemine kaydolmanız ile beraber sistem üzerinden.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
INBOUND PAZARLAMADA SOSYAL MEDYA VE KADIN TÜKETİCİLERDE SATIN ALMA DAVRANIŞINA OLAN ETKİSİ Yrd. Doç. Dr. Pınar Bacaksız.
Şeyda GÜRKAYNAK (Y.L. Öğrencisi) Nilüfer Sezen DOĞAN (Y.L. Öğrencisi)
SAP Sunumu Hazırlayan; Elif TEK
CRM Mehmet Batuhan Ülper
WEB 2.0 ARAÇLARI.
Bilişim teknolajileri. ①①① ↕①↕① TEMEL KAVRAMLAR.
Bölüm 2 ÖRGÜTLERDE BİLGİ YÖNETİMİ, KARAR VERME VE BİLİŞİM SİSTEMLERİNDEKİ HİYERARŞİK YAPININ MİMARİSİ Kısım 2.
SECURITY HAS NEVER BEEN SIMPLER! Irmak PAKDEMİR / CEO
ERP SOFTWARE ŞULE ÖNEY
SOSYAL MEDYA VE ETKİLERİ. Sosyal Medya Nedir? En basit tabiriyle sosyal medya; Haber, içerik ve bilgi paylaşma, okuma ve keşfetme alışkanlıklarının değişmesidir.
Eczacıbaşı Holding Kurumsal İletişim Direktörü
İŞLETMEDE BİLGİ SİSTEMLERİ
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
Paylaşım EkonomisiPaylaşım Ekonomisi Beyzanur BaşBeyzanur Baş.
Sunum transkripti:

Tüketim Sektörü ve Sosyal Medya Dr. Doğan Mersin Coca-Cola Avrasya & Afrika Bölgesi İş Sistemleri Direktörü dmersin@coca-cola.com www.doganmersin.com @dmersin

Classified - Internal use İŞ YAŞAMI ÖZEL YAŞAM Web 2.0 teknolojileri ile birlikte sosyal networklerin yükselişe geçişi Aynı dönemde şirketlerin çalışma biçimine de bu değişiklikler yansımaya başladı. İş hayatı ve kişisel hayat iç içe geçmeye başladı. Web 2.0’da ana akım medyaya dönüşmeye başladı. İnsanların işteyken kişisel konuları, evdeyken de iş ile ilgili konuları daha fazla düşünmesi Sürekli iletişim ve bu teknolojilerin sağladığı platformlarla uzak noktalardaki kişiler ve fikirler bir araya gelmeye başladı. ESNEKLİK Classified - Internal use

Classified - Internal use

Classified - Internal use

Doğan Mersin

Sivil Toplum Örgütleri Geri Bildirim / Ortak Üretim İş Ortakları Sivil Toplum Örgütleri Anlamlı bir ilişki Tüketici İçerik Diyalog Medya Devlet Geri Bildirim / Ortak Üretim

Liquid & Linked Akışkan ve Bağlantılı Hikayeler Halkla ilişkiler, paydaş ilişkileri, basın ile ilişkiler için bağlantı noktası olarak sosyal medya kullanılıyor. Marka iletişiminde hikaye anlatımı önemli bir nokta. Eskiden tek yönlü hikayeler anlatılırken, şimdi duygusal ve rasyonel faydanın anlatıldığı hikayelere tüketiciyi de dahil etme noktasındayız. Liquid & Linked

Akışkan ve Bağlantılı Hikayeler Liquid & Linked

Gelenekselden Sosyal Şirkete Sadece ilgili departman KİM Herkes Şirket tarafından tanımlanmış süreç Müşteri tarafından tanımlanmış süreç NE Müşterinin belirlediği çalışma saatleri Çalışma saatleri Ne Zaman Şirketin tanımladığı kanallar Müşterinin seçtiği kanallar NEREDE Şirketler ve dış dünya arasındaki duvarlar yıkılıyor. Sadece satış ve pazarlama gibi belli departmanlar dış dünya ile iletişimde değil. İşlem NEDEN Etkileşim İçeriden dışarıya NASIL Dışarıdan içeriye

Kurum içi Sosyal Medya Yöneticiler çalışanlarıyla buradan iletişim kuruyor. Şirket içi haberler ve duyurular buradan yayımlanıyor. Her türlü bilgi paylaşımı bu platformlardan yapılıyor. Aynı zamanda uzak lokasyonlardaki fonksiyonlar birbirleriyle buradan iletişime ve iş birliğine geçiyor. Bunun için de paylaşımı desteklemek, bol miktarda içerik oluşturmak, etiketlemek, puanlamak, sıralamak, yorum yapmak, paylaşmak gibi süreçlere olanak tanımak gerekiyor. Bu tip sosyal dokunuşları bütün iş süreçleri ile iç içe geçmesi gerekir.

Mobilite

Bulut Bilişim

Geçmiş değil, gerçek zamanlı veriye erişim Büyük Veri Hacim Hız Çeşitlilik Geçmiş değil, gerçek zamanlı veriye erişim Gartner

1. Internal ve İş ortağı Bilgiye erişim sürecini hızlandırma İletişim maliyetlerini düşürme Konunun uzmanlarına hızlıca ulaşarak işbirliği imkanlarını arttırma 2. Müşteri Pazarlama aktivitelerinde verimliliği arttırma Tüketici memnuniyetini arttırıyor Pazarlama maliyetlerini düşürüyor. 3.

İş Ortağı Medya Tüketici Sivil Toplum Örgütleri Devlet Şirket 1. Internal ve İş ortağı Bilgiye erişim sürecini hızlandırma İletişim maliyetlerini düşürme Konunun uzmanlarına hızlıca ulaşarak işbirliği imkanlarını arttırma 2. Müşteri Pazarlama aktivitelerinde verimliliği arttırma Tüketici memnuniyetini arttırıyor Pazarlama maliyetlerini düşürüyor. 3. Analistler Tedarikçiler Çalışanlar

www.doganmersin.com