Sinem USLU. KELİME İŞÇİLERİ  İçerik Kuralları  1. Yayıncı olmayı kucaklayın. Bu yazıyı okumaya başladığınıza göre muhtemelen bunu yapmışsınız.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Presentation title Novo Nordisk Way.
Advertisements

MBA-502 Stratejik Yönetim Yard. Doç. Dr. Erlan Bakiev
Sinem USLU.
BİLGİ YÖNETİMİ GÜLCİHAN AKGÜL BÜRO YÖNETİMİ-2.
Psikolojik Danışman Ayçin YILMAZ
CRM – şirket felsefesi olarak düşünülebilir: Bu şirket felsefesini hayata geçirmek için geliştirilen araçlardan bir tanesidir. CRM.
MARKA VE KURUMSAL İ MAJ TASARIMI HAFTA V. Marka İ majı I İ maj, genel olarak bir olay, olgu, kurum, kişi hakkında bireyin sahip oldu ğ u algılama olarak.
İyi Olma Sanatı Dr. Dráuzio Varella Çeviren: Fatih Erten.
KİMLİK OLUŞTURUN VE MÜŞTERİLERİ ETKİLEYİN Bir marka varlığı yaratmak için web sitenizi, ürününüzü ve hizmetinizi ayırt etmelisiniz. Aynı zamanda müşterilerinizin.
Bölüm 6: Müşteriler Çekmek ve Süreklilik Oluşturmak Topluluk ortak bir ilgi ya da amacı paylaşan bir gurup insanın etkileşimini gerektirir. Bir topluluk.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
KURBAĞA PRENS Bir zamanlar yedi güzel kızı olan bir kral varmış. Bu kızların en güzeli en küçük olanmış.Güzel günlerde sarayın yakınındaki serin gölün.
İTALYAN VE TÜRK TEKNOLOJİSİNİN BULUŞTUĞU NOKTA Şirketimiz 2000 yılında Mimsunar LPG Otogaz Dönüşüm adı altında bir şahıs firması olarak İzmit'de 5 adet.
Pusula eğitimine hoş geldiniz.
NÖRO LİNGUİSTİK PROGRAMLAMA
Yapma İradesini Geliştirmek Prof. Dr. Ali ŞEN. İnsanların %90’ı Yapma İradelerini Geliştirmek için çaba göstermiyorlar, Yapma İradesi gelişmemiş insanlar.
Zor insanla başa çıkma yolları
Sesi açınız. Geçişler için tıklayınız. Sesi açınız. Geçişler için tıklayınız.
Reklam Fotoğraflarında Görsel İleti Tasarımı
DIGITAL SIGNAGE ÇÖZÜMLERİ
İyi Olma Sanatı Dr. Dráuzio Varella Çeviren: Fatih Erten.
TÜKETİCİ DAVRANIŞLARI
MATEMATİK EĞİTİMİ FELSEFESİ
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
TÜRKÇE / Parçada Anlam.
Farklılıklara Saygı.
BİR HAYAT REHBERİ! ♫ Lütfen sesi açınız!.
Fakir ve zengin ülkeler arasındaki fark ülkelerin yaşı değildir.
ÜSLÜ SAYILAR.
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
MECHSOFT MechSoft, orta ve büyük ölçekli yüzlerce firmaya yazılım alanında danışmanlık ve servis hizmeti veren bir IT firmasıdır. JAVA ve NET teknolojilerinde.
DEĞERLER EĞİTİMİ DÜRÜSTLÜK.
BAŞARILI İNSANLARIN KURALLARI
360° Pazarlama İletişimi
Dr. Fatih BAŞARILI SATICI NASIL OLUR?  Sattığı ürüne inanacak, işin yapılışını, içeriğini, ürünü sevecek  Bulunduğu her ortamda.
ÇOCUĞUM OKULA BAŞLIYOR
MALİYETLERİ KESMEKTEN ÇOK DENGEDE TUTMAYI DÜŞÜNÜN Maliyeti değerlendirmede basit bir ölçme noktası vardır. Maliyet müşteriye hizmet, firmaya destek sunuyor.
ÖZSAYGI VE ATILGANLIK.
PLAN NEDİR ? PLANLAMA NEDİR ?
Sunar.
Bölümün Amacı Bu bölüm, kurumsal kültür ve etik değerler ile bunların örgütlerden nasıl etkilendiğine dair görüşleri incelemektedir.
Bölümün Amacı Bu bölümün amacı, örgütlerin peşinde koştukları hedeflerin türlerini ve yöneticilerin bu hedeflere ulaşmak için kullandıkları rekabetçi.
Bölümün Amacı Bu bölüm, yöneticilerin uluslararası çevre için örgütleri nasıl tasarladığını keşfediyor. Bölüme, öncelikle, küresel büyümeyi harekete.
Bölümün Amacı Bu bölüm, örgütlerin nasıl değiştiğini ve yöneticilerin yenilik ve değişim sürecini nasıl yönettiklerini keşfetmektedir.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Müşteri Odaklı Mobil Pazarlama ve Mobil Reklam
İZİNLİ PAZARLAMA.
Sesi açınız. Geçişler için tıklayınız. Sesi açınız. Geçişler için tıklayınız.
Onurlu, güçlü ve görünür. KA (Kişisel Asistanlık) nedir? ve kendi ülkenizde gerçek olmasını nasıl sağlarsınız?
Özellikle buharlı gemilerin ve tren yollarının gelişmesi, GİRİŞ Özellikle buharlı gemilerin ve tren yollarının gelişmesi, konaklama hizmetlerindeki.
Bilişim Ortağınız.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
KOBİLERDE SOSYAL SORUMLULUK BİLİNCİ. Yıllık 250 kişiden az işçi istihdam eden ve yıllık mali bilançosu (kırk milyon) TL'yi aşmayan ve bu yönetmelikte.
KOLLARI SIVAYALIM ZÜLAL ŞENLİK 2D 1344.
MÜŞTERİ İÇİN DEĞER YARATMA. “Müşteri değeri olgusu, müşteri tatmini unsurlarına ek olarak, ürünün rakipler arasından nasıl seçildiğini, seçim kriterlerinin.
OLUMLU DÜŞÜNCE NEDİR? Hayatın her alanında, bizi her konuda etkileyen aslında bizim olaylara nasıl baktığımızdır. Şunu unutmamak gerekir ki; meydana.
Bir çok girişimci, yeni bir iş kurarken çoğu zaman hazırlık yapmaz. Yani bir iş planı yapmaz, bir iş modeli oluşturmaz. Ülkemizde yeni kurulan işlerin.
Teknoloji ve Tasarım Dersi
Volkan pehlIVAN Taner Arslan Özgür Çetın
Sesi açınız. Geçişler için tıklayınız. Sesi açınız.
Evren’le Bütünleşin Metin Sancarbarlaz
İyi Olma Sanatı.
Günümüzün yükselen trendi Girişimcilik, hayallerini gerçekleştirmek ve fark yaratmak isteyen bir çok yetenekli genç için,artık bir kariyer fırsatı olarak.
Linda Martin Kıdemli Başkan Yardımcısı Dünya Çapında Satış
İyi Olma Sanatı Dr. Dráuzio Varella Çeviren: Fatih Erten.
Elektronik-Ticaret’te Arama Motoru Optimizasyonu ve Sosyal Medya
“Tek PPG” olarak yolumuza devam ediyoruz
Şirket Broşürünüz Burası misyon bildirimi için uygun bir yer
Sunum transkripti:

Sinem USLU

KELİME İŞÇİLERİ

 İçerik Kuralları

 1. Yayıncı olmayı kucaklayın. Bu yazıyı okumaya başladığınıza göre muhtemelen bunu yapmışsınız.

 2. Bilgi orijinalliğe ilham verir: Kendinizi, markanızı ya da ürününüzü herkesten daha iyi tanıyın. Marka hikayenizi net bir şekilde açıklayın. Misyonunuza ve özelliklerinize dayanarak ayırt edici bakış açınızı dile getirin. Müşterilerinizi de tanıyın, geceleri uykularını kaçıranın ne olduğunu bilin. Endişeleri ve amaçları neler? Nelere önem veriyorlar? Markanız günlük yaşamlarında onlara nasıl yardımcı olacak?

 3. Harekete geçin: Neden yaratıyorsunuz? İyi içeriğin daima bir hedefi vardır; bir niyetle yaratılır. Böylece de eylem tetikleyicilerini beraberinde getirir.

 4. İnsanca konuşun: Markanızın misyonunu, değerlerini ve felsefesini basit ifadelerle, müşterilerinizin anlayacağı dilde iletin.

 5. Geri dönüştürmeyin; yeniden tasarımlayın: Geri dönüşüm sonradan gelen bir düşüncedir; iyi içerik daha başından farklı platformlar ve formatlar için yeniden tasarımlanır.

 6. Paylaşın ya da çözün, çığırtkanlık yapmayın: İyi içerik satış yapmaya çalışmaz. Bunun yerine sizi ürünlerden bağımsız bilginin değerli ve güvenilir bir kaynağı olarak konumlandırarak, değer yaratır. İçeriğiniz bir kaynağı paylaşır, bir sorunu çözer, müşterilerinizin işlerini daha iyi yapmalarına yardımcı olur, yaşamlarını iyileştirir.

 7. Sadece anlatmakla kalmayın, gösterin: İyi içerik vaaz vermez ya da ısrarla satış yapmaz. Bunun yerine ürününüzün dünyada nasıl yaşadığını gösterir.

 8. Beklenmedik bir şey yapın: İçeriğinize ara sıra bir sürpriz unsuru katmak hem viral paylaşıma yol açar hem de şirketinizin kişiliğini geliştirir.

 9. Kamp ateşinizi hazırlayın: İyi bir kamp ateşi gibi iyi bir içerik de sizinle müşterileriniz ve müşterilerinizin kendi aralarında sosyal bir ortamda etkileşimlerini kıvılcımlandırır.

 10. Kanatlar ve kökler yaratın: İçeriğinizi benzersiz bakış açınız üstünde sağlam bir şekilde temellendirin; ama ona özgürce uçup web’in dört bir yanında sosyal platformlarda paylaşılması için gereken kanatları da verin.

 11. Güçlü yönlerinize odaklanın: Her şeyi yaratmak ve her yerde yayınlamak zorunda değilsiniz. Ama bazı şeyleri-en azından tek bir şeyi- çok iyi yapmak zorundasınız.

Teşekkürler …