CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

TEKNİKOM Ses Kayıt Çözümleri Genel Tanıtım (r2)
VoIP Nedir ? Kısa bir tanım yapmak gerekirse VoIP, internet veya data hatları üzerinden ses aktarımı olarak açıklanabilir. Bu gibi bir durumda insanların.
Yakınsama Çözümü Ürün Sunumu.
Ses Kayıt Sistemi.
IP PBX.
EFECELL BİLİŞİM TELEKOMÜNİKASYON SAN. TİC. LTD.ŞTİ
05/20/08 CWIZ IVR ÇÖZÜMLERİ.
Çağrı Kayıt ve Analiz Programı
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
SAĞLIK NET GÖNDERİMİ İÇİN HEKİMLERİN YAPMASI GEREKENLER.
/ Tel: (216) Ayrıntılı bilgi için lütfen bize ulaşınız. / Tel: (216)
GSM Uygulamaları Ergin Boyacı Eylül 2013.
TEKNİKOM Ses Kayıt Çözümleri Genel Tanıtım ŞUBAT-2010’DA HAZIRLANDI
DAMACANA - TÜPGAZ.
MultiCELL SMS Client 3.2.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
Ericom Telekomünikasyon ve Enerji Teknolojileri A.Ş.
Yeni Nesil İletişim Sistemleri BTVizyon Sunumu –
KAMU ÇAĞRI MERKEZLERİNDE PROAKTİF YAKLAŞIM 24 Eylül 2012.
IP PBX FORTEL F1xxx Serisi IP PBX Ailesinin Tanıtım ve Eğitimi.
CWIZ CALL CENTER.
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
Yeni Nesil İletişimde Çıkış Noktanız: CWIZ
Çözümlerimizle İşinizde Değer Yaratalım
ik gündemi anket raporu
Votel İletişim Hizmetleri A.Ş.
KA Bilişim Teknolojileri
E-Posta Hesapları ve Anında Mesajlaşma Yazılımları
CWIZ Dialer Operasyon Verimliliğinde Akıllı Seçim.
Tanıtım Etkinlikleri. Promosyon malzemesi dağıtımı Yer: kayıt masası Kapasite: maks. 5 firma Ücret: 5,000 Euro* / adet Üretim maliyeti dahil değildir.
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu BlueGate FXO/FXS FCT’nin fiziksel özellikleri Montaj Tipi: Duvar veya masa üstü Ebatlar (mm): 130 x 100 x.
FORTEL F1xxx Serisi IP PBX Ailesinin Tanıtım ve Eğitimi
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu Tarife Denetçisi ile paket (kota) aşımı sona erer. GSM-1 GSM-2 ASIL SİMYEDEK SİMASIL SİMYEDEK SİM Kota Dolunca.
İLETİŞİM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ ÇAĞRI MERKEZİ
Tübider Crm Ana Menü Kontak (Çağrı)Yönetimi – Çağrı Listesi.
BORUSAN TELEKOM ALOPRATİK HİZMETİ
Communication Platform
TC Kimlik Numaranızı Giriniz
Sesli arama denetimlerini kullanma Denetimlere erişim için telefon/mikrofon düğmesinin üzerine gelin: Aramayı beklemeye almak için Aramayı Beklet'i tıklatın.
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
1 VERİLEN BİR EĞİTİMİN SİSTEME KAYDEDİLMESİ SİSTEME YENİ EĞİTİM KAYDI EKLENMESİ.
SIP PLATFORMU  Genel Özellikleri  SIP (Session Initiation Protocol) tabanlı IVR (Interactive Voice Response) platformudur.
E-postanın nasıl kullanılır?
GLOBALCV İŞTESOSYAL PROJESİ İLE ARADIĞINIZ ADAYA ULAŞIR Türkiye’nin ilk sosyal kariyer sitesi İŞTESOSYAL ve en güncel dataya sahip portalı GLOBALCV ’nin.
Sağlık Yönetim Sistemi
Web 2.0 Araçlarının Tanıtımı ÖZGE AKMAN TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2. SINIF 1. ÖĞRETİM
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
OpenScape 4000 V7 Kurumsal Çözümler Her Zaman Fark Yaratır Ocak 2014 OpenScape Office.
İŞ KURALLARI  Çalışanların sisteme kayıtlı olması gerekmektedir.  Her bir çalışan sisteme kullanıcı adi ve şifresi ile login olarak girmelidir.  Satışı.
VoIP Altyapısı ve Telefon Entegrasyonu Taner Ültanır Teknoloji Çözümleri Uzmanı Microsoft Corporation.
TUANA BİLİŞİM GURURLA SUNAR inceleyin ve Gominisite Yeni Nesil Web Sitesidir Gominisite ile web sitenizi kendiniz yönetebilir ve güncelleyebilirsiniz.
(Ergin BOYACI – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
Muhammed Emin ALTINTAŞ
SAĞLIK NET GÖNDERİMİ İÇİN HEKİMLERİN YAPMASI GEREKENLER
XPEECH S Serisi Kuyruk Oluşturma
BİLGİ İŞLEM ORGANİZASYONU -Voice/VoIP
GPS 301 A Akıllı Çocuk Telefonu Hızlı Kurulum
Indoor & Helios Integration Point to Point
Kullanıcı Kılavuzu: Hızlı İpuçları
IP PBX Call Recording Settings
2N® Lift8 Hızlı Programlama
(Bircom Ergin BOYACI – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
XPEECH S Serisi IVR Yükleme ve Tanımlama
Xpeech X Serisi.
Voice/VoIP Eylem ökcü
INTERNET nedir? Bu slayda şirket ambleminizi eklemek için
IP Telephony ve Tümleşik Uygulamalar
Yeni Nesil Bulut Santral Çözümleri
Sunum transkripti:

CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu

CWIZ ASİSTAN Yetenekler Birden fazla farklı robot desteği Bekleme müziği yönetimi Sesli posta ve e-mail desteği Birden fazla konferans odası Eş zamanlı konferans imkanı SIP VoIP Görüşme ses kayıt Ses kayıt filtreleme ve raporlama

CWIZ ASİSTAN CWIZ Asistan santralinize, sahip olmadığı yeni nesil yetenekleri kazandırır ROBOT OPERATÖR ve IVR SESLİ POSTA KONFERANS ODASI VOIP SES KAYIT ASİSTAN

CWIZ IP SANTRAL Robot Operatör Sistemde birden fazla robot operatör oluşturulabilir Zaman dilimi bazlı menü yönetimi Ses dosyası upload Tüm kanallara aynı anda cevep verme Zaman aşımı, hatalı dahili menüleri Farklı dil desteği ve seçenekleri Alt menü desteği Gruba, çağrı merkezine, voice maile veya bir numaraya yönlendirme

CWIZ IP SANTRAL -Voice Mail- Tüm dahililer için sesli posta kutusu kullanılabilir Toplam 100 adet mesaj kapasitesi Bırakılan mesajın mail adresine gönderimi Dahili telefondan, dışarıdan mesaj dinleme Mesaj yönlendirme, saklama ve silme seçenekleri CWIZ WEB Mail üzerinde ayrı voice mail dosyası

CWIZ IP SANTRAL -Konferans Odası- Birden fazla konferans odası desteği Şifreli ve şifresiz giriş Lisans sınırı olmaksızın kullanım IP, PSTN ve dahiliden konferans odasına giriş Konferans odasındaki katılımcı bilgileri

CWIZ IP SANTRAL -Raporlama- CWIZ’e gelen ve giden tüm çağrılar raporlanmaktadır Liste ve grafik raporları Dahili kullanıcı bazına inen detay Özet yön, GSM operatörü raproları En sık aranan il ve ülke özet raporu Kategori raporları Sayı, süre ve ücret raporları

CWIZ IP SANTRAL Görüşme Ses Kayıt Belirlenen dahililerin tüm görüşmeleri kayedilmektedir. Ses dosyası üzerinden dinleme Kaynak ve hedef bilgileri Dahili numara, tarih ve saat filtreleme Ses mesajlarının yedekleme aryüzü

CWIZ ASİSTAN Nasıl Çalışır?

VOTEL 2005 yılında kurulmuştur KISACA VOTEL VOTEL 2005 yılında kurulmuştur Ana faaliyet alanı yeni nesil ses sistemleri konusunda proje ve Ar-ge çalışmalarıdır Çalışan sayısı 8’dir İlk geliştirdiği ürünü CWIZ IP Santral’dir ve Türkiye’nin ilk IP Santral markasıdır. CWIZ projesi Tübitak Teydeb tarafından desteklenmiştir. CWIZ markalı IP Santral, çağrı merkezi, otomatik karşılama ve arama sistemleri, VOIP ürünleri 300’e yakın noktada çalışmaktadır Moldova, Bahreyn ve Almanya’da CWIZ çözümleri ile oluşturulan projeler bulunmaktadır.

TEŞEKKÜR EDERİZ