Beyin Fırtınası Ekibi – İstanbul - S U N A R -

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TÜRKİYE’NİN İLK LİSANSLI YEMEK KÜLTÜRÜ DERGİSİ…
Advertisements

SAĞLIK TURİZMİ DEVLET DESTEKLERİ
• Voyager, gezi dergileri* içinde AB okur oranı en yüksek dergidir. (%90) • Voyager okurlarının tamamı ABC1 SES grubunda yer alır • Voyager, okurlarının.
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ
EKONOMİ BAKANLIĞI HİBE DESTEK PROGRAMLARI
KAHRAMANMARAŞ METAL MUTFAK EŞYASI SEKTÖR STRATEJİSİ 27 Eylül 2012 KMTSO.
ABR İ NTOZ ME G.  AB – TOBB – Yerel Odalar  Ekim 2002’de ilk 3 ABİGEM kuruldu.  Gaziantep  Kocaeli  İzmir  € 17,5 Milyon bütçe  € 55 Milyon – Katma.
Sosyal Medya.
Kalabalık bir ofis, çeşitli departmanlar ve büyük ajansların sahip olduğu diğer olanaklar sizi kolayca aldatabilir. Geçerli olan, ajansın gerçek dürtü.
REKLAMCILIK Hafta 5.
AR-GE ve Devlet Yardımları Şubesi
Türk Oda ve Borsaları Akreditasyon Projesi 2009 John Lockett.
2012/4 SAYILI DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ HAKKINDA TEBLİĞ.
Türk Patent Enstitüsü Tarafından Düzenlenen Eğitim Programları
İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı
REKLAM KAMPANYALARI VE UYGULAMALARI
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
Girişimcilik.
SÜLEYMAN ŞAH ÜNİVERSİTESİ SÜREKLİ EĞİTİM MERKEZİ
T. C. EKONOMİ BAKANLIĞI İhracat Genel Müdürlüğü KOBİ ve Kümelenme Destekleri Daire Başkanlığı Meral ŞENGÜL İhracatı Geliştirme Uzman Yardımcısı Kasım.
BİLİM VE TEKNOLOJİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
BÖLGESEL KALKINMANIN ÜÇ TEMEL SÜTUNU Three Pillars of Regional Development.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI.
İhracatta Devlet Yardımları -Uluslar arası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (2010/8 sayılı Tebliğ) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği.
PROMOSYON  Kökeni Latince promotio kelimesinden gelen promosyonun anlamı fikir,öne çıkarmak olarak tercüme edilir.  Bir firmanın ya da bir arzın tanıtılması.
HAFTA I.
TANITMA NEDİR Turizmde tanıtma; yurt içinde veya yurt dışında insanların ilgilerini bir ülkenin bölgenin ya da turistik bir yerin turistik ürünleri üzerine.
YENİ İHRACAT DESTEKLERİ - Uluslararası Rekabetçiliğin Geliştirilmesinin Desteklenmesi (UR-GE) -Pazar Araştırması ve Pazara Giriş Desteği İhracat Genel.
T.C. EKONOMİ BAKANLIĞI DEVLET DESTEKLERİ.
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Halkla ilişkiler Tüm işletmelerin varoluş ve işleyiş amaçlarını topluma yeterince açıklayabilme arzularıdır.
Sponsorluk 1.
SPOR ENDÜSTRİSİ BÖLÜMLEME MODELİ
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
MARKA YÖNETİMİ HAFTA VI.
Lider yapan pazarlama gerçekleri
Ü CRET Sİ STEMLER İ VE V ER İ ML İ L İ K DERS İ A RAŞTIRMASI  Hatice ÇAĞAN  Onur ULUSOY  Ali Kaya GÜLER  Pelin GÜZEL  Zeliha GÖK  Kübra ÖZKAN.
360° Pazarlama İletişimi
İŞ DÜNYASINDA MARKALAŞMA
İstanbul Su ürünleri ve Hayvansal Mamuller İhracatçıları Birliği 2015
Bilişim sistemlerinin türleri
İHRACAT GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Pazarlama İletişimi Altunışık-Özdemir-Torlak.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Pazarlama İlkeleri.
Tatlı – Tuzlu Yiyecek Kategorisi
İ şletmelerin Özellikleri ve Amaçları Etik, Sosyal Sorumluluk İ şletmelerin işlevleri Yrd. Doç. Dr. Şule AYDIN TURAN.
Reklam ve Halkla İlişkiler
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Pazarlama İletişimi.
İİBF İşletme Bölümüne Hoş geldiniz…. Bölüm Başkanı : Prof.Dr.Sevgi Ayşe Öztürk 2.kat Dahili Tel İİBF İşletme Bölümü İletişim Bilgileri Bölüm Başkan.
Reklamlar Bir malı tanıtıp beğendirmek için yapılan çalışmalara reklam diyoruz. Reklamlar televizyon, radyo, gazete, dergi ve duvar panoları aracılığıyla.
TÜRK ODA GELİŞTİRME PROJESİ (TOGP)-2 PROJE SONUNDA UZUN DÖNEM ETKİLERİN DEĞERLENDİRİLMESİ 07/02/2008 – TOBB - ANKARA.
 Daha fazla iç ve dış satış.  Yüksek karlılık (EBITDA).  Yüksek şirket değeri.
Sosyoloji’ye Mesleki Açılım Prof.Dr.Sami Şener.  Sosyal bilimci, içinde yaşadığı toplumun nabzını tutan  toplumsal olaylardaki dağılma, çözülme ve sapmalar.
MARKALASAK DA MI SATSAK?. MARKA – TEMELDE NE VAR? Bir «kavram» (konsept) üzerinde yükselir (FARKINIZ NE?) (NEDEN BENDEN ALMAK ZORUNDASINIZ?)
ÜRÜN YERLEŞTİRME NEDİR?
2016 Kayseri Ticaret Odası.
KOBİ VE KÜMELENME DESTEKLERİ DAİRESİ
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET TİCARETİNİN DESTEKLENMESİ
Ayşegül ARSLAN.
KOBİ VE KÜMELENME DESTEKLERİ DAİRESİ
HİZMET SEKTÖRLERİNE YÖNELİK MEVCUT DESTEKLER ve UYGULAMAYA KONULAN
Teknoloji ve Tasarım Dersi
Kaynak göstererek kullanabilirsiniz.
HİZMET SEKTÖRLERİNE YÖNELİK MEVCUT DESTEKLER ve UYGULAMAYA KONULAN
DÖVİZ KAZANDIRICI HİZMET SEKTÖRLERİNE YÖNELİK DESTEKLER VE ÇALIŞMALAR
HİZMET SEKTÖRLERİNE SAĞLANAN DEVLET DESTEKLERİ
Sunum transkripti:

Beyin Fırtınası Ekibi – İstanbul - S U N A R -

Üç Sacağı + 4. Ayak Marka TÜRK Muharrem Ali Dere

Marka TÜRK diyor ki, “ Kılavuzu KARGA olanın, akıbeti baştan bellidir… ” Michael Creek

KANUNMÂME-İ İHTİSABI BURSA BURSA

TRİADLAR •Hem kadim bilgelikte, hem bilinen ve gizlenen tarih boyunca, üçgen ortak sembol olmuştur. Triad, üçgen, sacayağı, başta Türk kültürü olmak üzere İslâm, Türk- İslâm kültüründe de rast geldiği- miz grafik semboldür. Örnek: Hıristiyanlıktaki “TESLİS” inancı…

HEDEFİMİZ & AMACIMIZ •Hedefimiz: İnsan •Amacımız: Hizmet •Metodumuz: Bilgi paylaşımı…

TEMELDE İNSAN •Doymak ister, •Barınmak, sığınmak ister ve •Eşleşmek, çoğalmak ister… Akıl, gadab, şehvet üçlemesi…

TRİADLAR; TİCARETTE •Kârsız ticaret olmaz… 1.Üreten, hizmet, 2.Aracı olan ve 3.Tüketen kazanacak… Ticarette triadlar…

MARKA … •Önce 1.Hayaldir (Güçlü) 2.Fikir (Tutarlı) 3.Proje (Sağlam) •Sonra 1.İlgi (Dikkat Çekmek) 2.Güven (İtibar) 3.Saygı (Hak etmek)

Sloganı ne olur? 1-İçinde kalmasın 2- Gönlünce Sal 3- İçinden geldiği gibi

En büyük MARKA? En kârlı sektör sizce hangisidir? Ticarette triadlar…

EN KÂRLI SEKTÖR… "Hayatım boyunca bütün sektörleri tetkik ettim. En kârlısının, din ticareti olduğunu gördüm..." Osman Bölükbaşı ( )

TRİADLAR; YÖNETİMDE Markalaşmada triadlar… •YÖNETİM İÇİN; 1.% 100 Yeterli Bütçe 2.Yeterli Personel 3.% 100 Yetki…

DÜNYA SERMAYESİNİN DURUMU •ABD – (WASP) 1.İlaç Sektörü 2.Petrol 3.Silah (1. Sırada) Üç Sacayağı + MarkaTÜRK •İSRAİL 4. Finans 5. Borsa 6. Sigorta (En Tehlikelisi)

TRİADLAR; MARKALAŞMADA •MARKA’dan önce… 1.Yeterli finansman ve kontrol edilebilir (akışkan) muhasebe kaydı 2.% 101 Yeterlilik, mazeretsiz… 3.Pazarla, ulaştır, sürekli yap… Üç Sacayağı + MarkaTÜRK

TRİADLAR; MARKALAŞMADA •Şimdi MARKA… 1.Finans & Muhasebe. 2.İş yapabilirlik. (% 101) 3.Pazarlama & Lojistik 4.Marka yatırımı… Üç Sacayağı + MarkaTÜRK

Marka Yol Haritası… VAKİT TAMAM! MARKALAŞMA ZAMANI

ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI •MARKA ZAMANI! 1- Kimlik Tasarımı 2- Fotoğraf & Film + Metin & Senaryo 3- Tanıtım ve Reklâm Kampanyaları 4- Medya Planı ve Satın Alma 5- Organizasyon & Promosyon 6- PR & Halkla İlişkiler 7- Danışmanlık 8- İnovasyon Marka Yol Haritası…

ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 1- KİMLİK TASARIMI A)Kurum Kimliği, B)Marka Kimliği, C)Duygusal Kimlik… Marka Yol Haritası…

Hz. Mevlâna Celâleddin-i Rûmi (ks) Der ki, Gözün bir anda gördüğünü Dil yüz sene söylese, Anlatamaz…

ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 2- FOTOĞRAF & FİLM + METİN & SENARYO A)Fotoğraflar, İmajlar, B)Metin Desteği… C)Senaryo, D)Film… Marka Yol Haritası…

ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 3- TANITIM VE REKLÂM KAMPANYALARI A)Tanıtım (ÖNCE) •Çocuk doğmalı önce… B)Reklâm (SONRA) * Don biçme vakti… Marka Yol Haritası…

ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 4- MEDYA PLANI VE SATIN ALMA A)Yerel, B)Ulusal, C)Uluslar arası… - Gazeteler, dergiler, radyolar, tv’ler, internet siteleri… Marka Yol Haritası…

ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 5- ORGANİZASYON & PROMOSYON A)Organizasyonlar; -Basın -Kurum içi, personel -Bayii vb. -Hedef kitle… A)Promosyonlar; -Prestij -Satış -Tanıtıma & Tüketime… Marka Yol Haritası…

ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 6- PR & HALKLA İLİŞKİLER A)Basın ile ilişkiler. B)Halkla ilişkiler… Marka Yol Haritası…

ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 7- DANIŞMANLIK… A)Arge B)Basın C)Marka D)İmaj E)Halkla İlişkiler F)Belgelendirme vd. Marka Yol Haritası…

ÂLAMETİ FARİKA GÜZERGAHI 8- İNOVASYON… A)Arge B)Tasarım C)Deneyim D)Yenilik E)Araştırma F)Sıradışı vd. Marka Yol Haritası…

TEŞEKKÜR EDERİZ…

Beyin Fırtınası Ekibi – İstanbul - S U N D U -