T.C. MERSİN ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ HEYKEL BÖLÜMÜ

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
YÜKSEKÖĞRETİM KURULU BAŞKANLIĞI
Advertisements

Bilgi Okuryazarlığı Becerilerinin Önemi ve Eğitim Sistemindeki Yeri
FAKÜLTE/BÖLÜM/ YÜKSEKOKUL ADI STRATEJİK PLANLAMA SUNUMU Not:Süreçler değişebilir…
Öğr.Gör.Dr. S. Sadi SEFEROĞLU & Arş. Gör. Fatih GÜRSUL
Eğitim Bilimleri Bölümü
ADÜ Ziraat Fakültesi Tarım Ekonomisi Bölümü Stratejik Planı,

HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İKTİSADİ VE İDARİ BİLİMLER FAKÜLTESİ ULUSLARARASI İLİŞKİLER BÖLÜMÜ Performans Değerlendirmesi
27 Haziran 2008, Prof. Dr. A.S.GÖKALP BOLOGNA SÜRECİ VE KOCAELİ ÜNİVERSİTESİ Prof. Dr. Ayşe Sevim Gökalp Prof. Dr. Ayşe Sevim Gökalp.
2007 – 2011 STRATEJİK PLANLAMA RAPORU 06 Kasım 2006
Ankara Üniversitesi Açık Arşiv Uygulaması
Mersin Üniversitesi Mimarlık Fakültesi Endüstri Ürünleri Tasarımı Bölümü Stratejik Planı.
AR-GE, İNOVASYON ve ENDÜSTRİYEL UYGULAMA
HACETTEPE ÜNİVERSİTESİ İSTANBUL BARIŞ ÇALIŞMALARI ve UYGULAMALI ETİK ENSTİTÜSÜ KURULUŞ ÖNERİSİ Doç. Dr. Havva Kök Arslan.
Türkiye'de Büyük Kentler Dışında Kurulan Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümlerinin Özellikleri ve Kurulmakta Olan Bölümlere Öneriler 50.Kütüphane Haftası Doç.
NÜKLEER TIP ANABİLİM DALI
S.Ü. MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ KİMYA MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ
MERSİN ÜNİVERSİTESİ DENİZCİLİK MESLEK YÜKSEKOKULU AKADEMİK DEĞERLENDİRME ve KALİTE GELİŞTİRME TOPLANTISI NİSAN 2010.
Support to Local Administration Reform 1 Yerel Yönetimler için Ulusal Eğitim Stratejisi.
Bulut bilişim için Üniversitelerimizde bilişim personeli yeterlikleri 18 Aralık 2013 – Aksaray Üniversitesi Bilişim Teknik Personeli Yeterlik Ölçeği Toplantısı.
TÜRKİYE EKONOMİSİNE GENEL BAKIŞ VE SON GELİŞMELER KEMAL UNAKITAN MALİYE BAKANI 5 Eylül 2008 T.C. MALİYE BAKANLIĞI.
KOÜ HUKUK FAKÜLTESİ «Adalet gücü bağımsız olmayan bir milletin, devlet halinde varlığı kabul olunmaz.»
Tanı ve tedavi için gerekli olan laboratuvar hizmetlerini yapmak.
T.C. MERSİN ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ SİNEMA-TV BÖLÜMÜ 2008 – 2012 STRATEJİK PLANLAMA RAPORU Kasım, 2006.
Yenİ kurulan Ünİversİtelerdekİ
MERSİN ÜNİVERSİTESİ MÜHENDİSLİK FAKÜLTESİ ELEKTRİK-ELEKTRONİK MÜHENDİSLİĞİ BÖLÜMÜ 2008–2012 STRATEJİK PLANI Şubat 2008.
T.C. MERSİN ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ GRAFİK BÖLÜMÜ
H.Ü. ONKOLOJİ ENSTİTÜSÜ 1.Ocak – 15.Şubat 2012
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI BÖLÜMÜ ANESTEZİ PROGRAMI STRATEJİK PLAN SUNUMU.
Prof.Dr. Kırali MÜRTEZAOĞLU Mühendislik Fakültesi Dekanı
Şekillendirme ve üretim teknikleri konularında, klasik yöntemler yanında günümüz bilgisayar programları ve yazılımları kullanılarak donanımlı.
Kilis 7 Aralık Üniversitesi
Tıp Fakültesi Prof. Dr. Elif N. Özmert. Dekanlık Seçimi ( ) Dört Aday Fakülte Akademik Kurulu ( ) Öğretim elemanları, tüm asistanlar.
STRATEJİK PLANLAMA SÜRECİ 2.1. Durum Analizi -Bahçe Ziraatı Programında halen 1. Sınıfta 43 öğrenci; 2. Sınıfta 60 öğrenci olmak.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Klinik Bakteriyoloji ve Enfeksiyon Hastalıkları Anabilim Dalı Stratejik Plan Taslağı.
ME.Ü. EĞİTİM FAKÜLTESİ TÜRKÇE EĞİTİMİ BÖLÜMÜ STRATEJİK PLANLAMA RAPORU
18 Mart Yalova.  22 Mayıs 2008 tarih ve 5765 sayılı kanun ile kurulmuş olan Yalova Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Eğitim Öğretim.
PERFORMANS PROGRAMI HAZIRLIK SÜRECİ Nisan, Yeni Kamu Yönetimi Anlayışı Üzerine Genel Bir Değerlendirme Ana Hatlarıyla Performans Programı Performans.
Bankacılık sektörü 2010 yılının ilk yarısındaki gelişmeler “Temmuz 2010”
1.2. Eğitim Öğretim Programı Yüksek Lisans programımız alandaki yenilikler ve öğretim üyesi kadromuzun gelişmesi unsurları da dikkate alınarak yeniden.
MDK ALT YAPI KIYASLAMA ÇALIŞMA GRUBU
2006 – 2011 STRATEJİK PLAN SUNUMU
STRATEJİK PLAN SUNUMU ME. Ü. SAĞLIK HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU SAĞLIK PROGRAMLARI AMBULANS ACİL BAKIM TEKNİKERLİĞİ PROGRAMI STRATEJİK.
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Anabilim Dalları Stratejik Plan Formatı
BİLGİLENDİRME TOPLANTISI DEU-ADEK Yürütme Kurulu Üyesi
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Genel Cerrahi Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
KOÜ TIP FAKÜLTESİ ÇOCUK CERRAHİSİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLAN TASLAĞI
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Farmakoloji Anabilim Dalı Stratejik Planı Misyon
MERSİN ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ ANATOMİ ANABİLİM DALI
Kocaeli Üniversitesi Tıp Fakültesi Adli Tıp Anabilim Dalı Stratejik Plan Formatı
KASTAMONU HALK EĞİTİMİ MERKEZİ VE AKŞAM SANAT OKULU.
Hacettepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi. Hacettepe Üniversitesi – Eğitim Fakültesi STRATEJİK AMAÇLARIMIZ Vizyon ve misyonumuza dayalı olarak oluşturulan.
PERFORMANS DEĞERLENDİRMESİ
İÇERİK Akademik Birimler Bazında Stratejik Plan’da Yer Alan Amaçlara Yönelik Eylemler Devlet Konservatuvarı Fakülteler Meslek Yüksekokulları Enstitüler.
AKADEMİK KURUL TOPLANTISI
Yükseköğretim Kurulu Bilgi İşlem Daire Başkanlığı
Bitlis Eren Üniversitesi
T.C. ADNAN MENDERES ÜNİVERSİTESİ TIP FAKÜLTESİ FİZYOLOJİ ANABİLİM DALI STRATEJİK PLANI.
ÇANKIRI KARATEKİN ÜNİVERSİTESİ BİLGİ VE BELGE YÖNETİMİ BÖLÜMÜ
IĞDIR ÜNİVERSİTESİ ZİRAAT FAKÜLTESİ
ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ.
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
SİYASET BİLİMİ VE KAMU YÖNETİMİ BÖLÜMÜ TEMMUZ 2017
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
BÜLENT ECEVİT ÜNİVERSİTESİ Güzel Sanatlar Fakültesi
MİSYON Histoloji ve Embriyoloji alanında mezuniyet öncesi ve mezuniyet sonrası düzeyinde eğitim ve öğretim kapsamında bilimsel düzeyde eğitim vermek, Araştırma.
FEN EDEBİYAT FAKÜLTESİNE HOŞGELDİNİZ
EĞİTİM FAKÜLTESİ Akademik Yılı Genel Kurul
2018 Yılı Performans Sunumu
Sunum transkripti:

T.C. MERSİN ÜNİVERSİTESİ GÜZEL SANATLAR FAKÜLTESİ HEYKEL BÖLÜMÜ 2007 – 2011 STRATEJİK PLANLAMA RAPORU

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü İÇİNDEKİLER ÖNSÖZ…………………………… TARİHÇE………………………… MİSYONUMUZ………………… VİZYONUMUZ………………… DEĞERLERİMİZ ……………… PAYDAŞLARIMIZ …………… MEVCUT DURUMUMUZ…… GÜÇLÜ YANLARIMIZ ……… ZAYIF YANLARIMIZ………… FIRSATLARIMIZ……………… TEHDİTLER……………………. STRATEJİK AMAÇLARIMIZ.. MALİYETLENDİRME………… … 3 …… 4 …… 5 …… 6 …… 7 …… 8 …… 9 … 19 … 20 … 21 … 22 … 23 …40 T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü ÖNSÖZ ME.Ü. Güzel Sanatlar Fakültesi Heykel Bölümü 2007-2011 Stratejik Plan Çalışmaları bize bulunduğumuz noktada bir durum değerlendirmesi yapma imkanı sağlamış ve bölümümüzün kuruluşundan bugüne kadar geçen süreç eleştirel bir yaklaşımla ele alınmış, yetersizliklerimiz ve bizi bekleyen sorumluluklarımız yeniden değerlendirilmiştir. Stratejik amaçlarımız ve gelecek hedeflerimiz, imkanlarımız da dikkate alınarak önümüzdeki beş yılımız öngörülebilir duruma getirilmeye çalışılmıştır. Bu hedeflere ulaşmada birinci derecede gayret ve sorumluluk bize aitse de, hedeflerin gerektirdiği fiziksel ve maddi olanakların üniversitemizce sağlanması da gerekmektedir. Maddi destekler kadar önemli diğer bir destek de, Üniversitemizde demokratik ve bilimsel bir yönetim anlayışı geliştirilerek, akademik ve idari personelin güven ve huzur içinde çalışmasına olanak sağlamaktır. T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü TARİHÇE 1992 yılında Mersin Üniversitesinin kurulmasıyla birlikte Bölümümüz ilk lisans düzeyindeki öğrencisini 1994-1995 yılında almıştır. Sosyal Bilimleri Enstitüsünün kurulmasıyla birlikte de 1995 yılından itibaren Yüksek Lisans programını başlatmıştır. Başlangıçta 1 Yrd. Doçent, 1 Öğretim Görevlisi ve 1 Araştırma Görevlisi ile eğitim vermeye başlayan Bölüm, 1 Profesör, 4 Yrd. Doçent ve 3 Öğretim öğretim görevlisi ve 1 Bölüm Sekreteri ile eğitim-öğretim, araştırma, yayın ve sanatsal faaliyetlerini sürdürmektedir. T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü MİSYONUMUZ Eğitim-öğretim ve araştırma ortamının sürekli gelişmesini sağlamak Ülke içinde ve dışında saygın Heykel Bölümleri’nden biri olmak Yurtiçi ve yurtdışı öğrenciler için tercih edilen, sanatsal gelişmelere önemli katkılar sağlayan, mesleğimiz kapsamındaki yurt ve dünya sorunlarına çözüm bulmada öncü bir bölüm olmak Disiplinler arası akademik çalışmaların sayısını artırarak Heykel bölümünü araştırma işbirliklerinde tercih edilen bir bölüm haline getirmek T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü VİZYONUMUZ Özgüvenli, yenilikçi ve yaratıcı, teknik bilgi ve meslek etiği ilkeleri ile donatılmış, yurt ve dünya sorunlarına duyarlı, evrensel ve insani değerleri benimsemiş mezunlar yetiştirmek Paydaşlarımız ile etkili iletişim ve işbirliği sağlamak Eğitim, öğretim kalitesini uluslararası standartlara yükseltmek Öğrenci merkezli bir eğitim sistemi oluşturmak Yapılan araştırmalarla sanatsal, bilimsel ve teknolojik gelişmelere katkıda bulunabilmek T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü DEĞERLERİMİZ İnsan haklarına saygı, demokrasi ilkelerini ödünsüz gözetme, adil davranma, hiçbir konuda ayrımcılık yapmama Topluma hizmette özveri, etik ve kutsal değerlere saygı Kişisel yetkinliği ve güvenilirliği geliştirme, hoşgörü kültürü, sağlıklı iletişim Yenilikçilik ve yaratıcılığı özendirme T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü PAYDAŞLARIMIZ Öğrenciler, Veliler Akademik Personel İdari Personel YÖK, ÜAK İlgili Bakanlıklar ve diğer kamu kuruluşları Uluslar arası araştırma kuruluşları Yerel yönetimler Müzeler, sanat galerileri ve sivil toplum örgütleri T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü MEVCUT DURUMUMUZ Bölümümüz Eylül 2003 tarihinde geçici olarak Milli Eğitime bağlı bir lise binasına taşınmıştır. Atölye ve derslikler için makine-teçhizat alımları henüz tamamlanamamıştır. Atölye ve dersliklerin geliştirilmesi için çalışmalar devam etmektedir. Bölümümüz bugüne kadar 130 lisans mezunu vermiştir. Yüksek lisans düzeyinde mezun sayımız ise 6’dır. T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü Mevcut Donanım Her biri 20 öğrenci kapasiteli olmak üzere 2 adet Desen atölyesi, 1 adet tüm bölüm öğrencileri için Modelaj atölyesi, 1 adet Temel Sanat atölyesi, 1 adet metal ve 1 adet ağaç atölyesi, 4 adet derslik bulunmaktadır. Bölümümüze ait 1 adet 5 kişilik bilgisayar laboratuarı vardır. T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

Toplam Personel Sayıları Akademik Personel: 5 Öğretim Üyesi (1 Prof., 4 Yrd.Doç.) 3 Öğretim Görevlisi İdari Personel: 1 Bölüm Sekreteri T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

Yıllara göre öğrenci, öğretim üyesi sayıları ve oranları Akademik Yıl Öğrenci Sayı (A) Ders Veren Öğretim Elemanı (B) Ders Veren Öğretim Elemanı Başına Düşen Öğrenci Sayısı (A/B) 2002-2003 Lisans 90 8 11 Y.Lisans 1 3 2003-2004 2004-2005 85 2 4 2005-2006 T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

Yıllara göre bilimsel-sanatsal araştırmalar Makale Bildiri Uyg. Sempozyum Sergi Tez Yurt İçi Yurt Dışı 2002-2003 4 - 3 2 5 2003-2004 6 1 2004-2005 2005-2006 8 T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

Öğretim üyesi ve öğretim görevlisi başına düşen ders yükü Güz yarıyılı Bahar yarıyılı Prof. E. Berika İPEKBAYRAK 20 Yrd.Doç. Mustafa YÜKSEL 28 Yrd.Doç. Metin ŞEN Yrd.Doç. Nesrin KARACAN 16 Yrd.Doç. Can KÜÇÜKTEPEPINAR Öğr.Gör. Murat ULUTAŞ Öğr.Gör. Şiyarbar EPÖZDEMİR Öğr. Gör. Jaun Botella LUCAS T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü GÜÇLÜ YANLARIMIZ Nitelikli ve deneyimli öğretim üyelerinin varlığı Yüksek işbirliği, motivasyon ve sorumluluk bilinci anlayışı Leonardo programına katılım ile yurtdışı deneyim kazanma T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü ZAYIF YANLARIMIZ Güzel Sanatlar Fakültemize ait binanın olmaması Öğretim üyelerinin akademik aşama yapmada karşılaştıkları zorluklar Öğrencilerimizin yabancı dil bilgisi yetersizliği Eğitim öğretimde görsel araç yetersizliği İnteraktif eğitim ve iletişim yetersizliği Yetersiz altyapı Yapılan araştırmaların yetersizliği Yayın sayısının azlığı Doktora programının olmaması Araştırma görevlisi sayısının azlığı Finansman kullanımında bürokratik engeller Öğretim elemanlarının ücret düzeylerinin düşük olması T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü FIRSATLARIMIZ Mersin’in sanatsal, sosyo-kültürel ve ekonomik yönden gelişmeye açık olması Lisans öğrenci değişim programları (Leonardo) Bölümümüzün gelişime ve yeni fikirlere açık oluşu T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü TEHDİTLER Doktora programının açılamayışı Finansal kaynakların yetersizliği Bilimsel gelişmeleri yakından izleyememek Uluslararası sanat kuruluşları ile ilişkilerin yetersizliği Yayın ve araştırma için gerekli olanakların sağlanamaması Akademik kadro ve bütçe maddi olanaklarının dengeli dağıtılmaması Öğrenci kalitesinin her yıl giderek düşmesi Yeni teknoloji üretme konusundaki yetersizlik Üniversitemizde liyakat ve rekabete dayalı bir araştırma ortamının yaratılamaması Ortak etkinlikleri özendiren bir kurum kültürünün yaratılamaması T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü STRATEJİK AMAÇLAR Akademik kadroyu geliştirmek Araştırma altyapısını geliştirmek Eğitim öğretim kalitesini yükseltmek Doktora programı açmak Gelişmiş üniversitelerle ve uluslar arası kurumlarla işbirliği sağlamak Ulusal ve uluslar arası sanat kuruluşları ve yerel yönetimler ile ilişkileri güçlendirmek Sosyal etkinlikleri ve mezunlarla ilişkileri geliştirmek T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

STRATEJİK AMAÇ 1 Akademik kadroyu geliştirmek HEDEFLER 1.1. ÖYP programına katılım sayısını artırmak 1.2. Doktora sonrası araştırma programlarına katılımı artırmak 1.3. Doktora eğitimi için yurt dışına öğrenci yollamak PERFORMANS GÖSTERGELERİ Akademik personel sayıları: Öğretim üyesi sayısı, öğretim elemanı sayısı. Öğrenci sayıları: Lisans ve yüksek lisans öğrenci sayısı T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

Akademik Personel Sayısı Hedefleri 2010 yılına kadar Bölüm akademik kadrosuna ilave olarak 2 profesör, 4 doçent, 5 yardımcı doçent katılması. Öğrenci Sayısı Hedefleri 2011 yılına kadar her yıl lisans öğrencisi kontenjanının + % 0-10 aralığında kalması Yüksek lisans / toplam öğrenci oranını % 10-15 düzeyine yükseltmek 2010 yılından itibaren yılda 1-3 doktora öğrencisi almak T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

STRATEJİK AMAÇ 2 Araştırma altyapısını geliştirmek HEDEFLER 2.1. Akademik kadronun geliştirilmesi 2.2. Atölyelerin geliştirilmesi 2.3. Ulusal ve uluslar arası destekli proje sayısının artırılması PERFORMANS GÖSTERGELERİ Öğretim üyesi başına yayın sayısı Araştırma projeleri sayısı T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü 2011’e Kadar Ulaşılması Hedeflenen Akademik, İdari ve Teknik Personel Sayıları 2 profesör, 5 doçent, 9 yardımcı doçent, 8 araştırma görevlisi 2 tekniker 2 idari personel T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

Öğretim üyesi başına yılda ortalama 1 yurt dışı, 2 yurt içi sergi 2011’e Kadar Ulaşılması Hedeflenen Akademik Etkinlikler Öğretim üyesi başına yılda ortalama 1 yurt dışı, 2 yurt içi sergi Öğretim üyesi başına yılda 1 yurt dışı, 2 yurt içi konferans ya da sempozyum katılımı T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

STRATEJİK AMAÇ 3 Eğitim öğretim kalitesini yükseltmek HEDEFLER 3.1. Eksik lisans atölyelerinin kurulması, mevcut atölyelerin geliştirilmesi 3.2. Bilgisayar laboratuarının geliştirilmesi ve derslerde bilgisayar kullanımının artırılması PERFORMANS GÖSTERGELERİ Mezunların iş bulma oranı T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü Sayısal Hedefler Heykel bölümü binasının yapılması Lisans düzeyinde 4 adet modelaj atölyesinin kurulması Taş atölyesi ve bronz döküm atölyesinin kurulması Bilgisayar laboratuarında kullanılan bilgisayar sayısının 25’e çıkarılması T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

STRATEJİK AMAÇ 4 Doktora programı açmak HEDEFLER 4.1. Akademik kadronun hedeflenen sayısal değerlere ulaştırılması 4.2. Araştırma altyapısı gelişiminin tamamlanması 4.3. Diğer üniversitelerle ortak doktora programları geliştirilmesi PERFORMANS GÖSTERGELERİ Doktora programının açılması T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü Sayısal Hedefler 2010 yılından itibaren her yıl 1-3 doktora öğrencisi alınması Bölge üniversitelerinin en az biri ile işbirliği yapılması T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü STRATEJİK AMAÇ 5 Gelişmiş üniversitelerle ve uluslar arası kurumlarla işbirliği sağlamak HEDEFLER 5.1. Mimar Sinan Güzel Sanatlar Ü., Marmara Ü. ve Hacettepe Ü. ile ÖYP kapsamında, ikinci danışmanı bölümümüzden olmak üzere, ihtiyaç duyduğumuz konularda doktora öğrencisi yetiştirmek. 5.2. Gelişmiş üniversitelerle ortak proje yoluyla işbirliği yapmak. 5.3. Öğretim üyesi değişimi 5.4. Ulusal ve uluslar arası sanatsal etkinlikler düzenlemek PERFORMANS GÖSTERGELERİ ÖYP kapsamında doktora yapan öğrenci sayısı Bölümümüze gelen misafir öğretim üyesi sayısı Değişim programları ile gelişmiş üniversitelere giden öğrenci ve öğretim elemanı sayıları T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü Sayısal Hedefler 2011’e kadar ÖYP kapsamında en az 3 öğrenci yollanması Araştırma ve/veya eğitim öğretime katkı sağlaması amacı ile gelişmiş üniversitelerden her yıl 1 öğretim üyesi davet etmek T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü STRATEJİK AMAÇ 6 Ulusal ve uluslar arası sanat kuruluşları ve yerel yönetimler ile ilişkileri güçlendirmek HEDEFLER 6.1. Sanat kuruluşlarıyla ortak sanat etkinlikleri düzenlemek 6.2. Danışmanlık hizmetleri vermek 6.3. Bilirkişilik ve eksperlik hizmetleri PERFORMANS GÖSTERGELERİ Danışmanlık, bilirkişilik ve eksperlik hizmetleri sayısı T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü Sayısal Hedefler Yılda 2 sanat etkinliği programı Danışmanlık, bilirkişilik ve eksperlik (talep edilen sayıda) T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü STRATEJİK AMAÇ 7 Sosyal etkinlikleri ve mezunlarla ilişkileri geliştirmek HEDEFLER 7.1. Mezunlarımızı yakından izlemek 7.2. Her yıl düzenli olarak sanatsal ve tarihi araştırma-inceleme gezileri yapılması 7.3. Öğrencilerimizi sosyal ve kültürel etkinliklere özendirmek PERFORMANS GÖSTERGELERİ Bağlantı kurduğumuz mezun sayısı Öğrenci sosyal ve kültürel etkinlik sayısı T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü Sayısal Hedefler Mezuniyet sanatsal ve tarihi araştırma-inceleme gezilerinin her yıl yapılmasının sağlanması Mezunlarımızla ilgili veri tabanının 2007 yılı içinde tamamlanması Yılda en az 1 sosyal ve kültürel etkinlik yapılması T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü MALİYETLENDİRME 2007 2008 2009 2010 2011 STRATEJİK AMAÇ 1 - STRATEJİK AMAÇ 2 HEDEF 2.2. Atölyelerin geliştirilmesi 30,000 80,000 105,000 340,000 240,000 STRATEJİK AMAÇ 3 HEDEF 3.1. Eksik lisans atölyelerinin kurulması, mevcut atölyelerin geliştirilmesi 60,000 355,000 135,000 110,000 10,000 HEDEF 3.2. Bilgisayar laboratuarı 25,000 20,000 STRATEJİK AMAÇ 4 HEDEF 4.2. Araştırma altyapısı gelişiminin tamamlanması STRATEJİK AMAÇ 5 STRATEJİK AMAÇ 6 STRATEJİK AMAÇ 7 HEDEF 7.2. Her yıl düzenli olarak sanatsal ve tarihi araştırma-inceleme gezileri yapılması 18,000 TOPLAM 143,000 483,000 268,000 478,000 278,000 T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü

T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü Kaynak Tablosu KAYNAKLAR 2007 2008 2009 2010 2011 Bütçe Kaynakları 110,000 380,000 173,000 261,000 111,000 Araştırma Fonu Kaynakları 15,000 35,000 40,000 Döner Sermaye Kaynakları 30,000 45,000 50,000 Tübitak, DPT, TTGV Kaynakları - 25,000 37,000 150,000 100,000 TOPLAM 155,000 475,000 285,000 496,000 301,000 T.C. Mersin Üniversitesi G.S.F. Heykel Bölümü