MANAVGAT/ANTALYA-2012. isis anbul ÇÖZÜM istanBUL Kalite İ yile ş tirme Takımı MANAVGAT/ANTALYA-2012.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Araştırma Geliştirme Şube Müdürlüğü
Advertisements

HASTA HAKLARI BİRİM FAALİYETLERİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Milli Emlak Genel Müdürlüğü Performans Sözleşmesi
İNSAN-MAKİNA SİSTEMLERİNDE PERFORMANSI ETKİLEYEN SOSYAL FAKTÖRLER
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
AKREDİTASYON SİSTEMİNDE BALIKESİR SANAYİ ODASININ KALİTE UYGULAMALARI Konya.
TRABZON KADASTRO MÜDÜRLÜĞÜ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ V. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
DEREBUCAK TAPU MÜDÜRLÜĞÜ FAALİYET RAPORU  MÜDÜRLÜĞÜMÜZ 1 MÜDÜR ODASI, 1 SERVİS, 1 ARŞİV VE 1 TAKBİS ODASI MEVCUT OLUP BİR MÜDÜR, 1 ADET BİLGİSAYAR.
PERSONEL PERFORMANS ÖLÇME VE DEĞERLENDİRMESİ
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
SİVAS TAPU VE KADASTRO XX.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Doruk İyileştirme Takımı
Yönetim Bilgi Sistemleri Şubat TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
ÜNİVERSİTELERDE İŞ MÜKEMMELLİĞİ MODELİ 2 MART 2003.
Strateji Geliştirme Daire Başkanlığı
MEMNUNİYET ANKETLERİ Yük.Hemş. Betül BOZACI Kalite Birimi
Eğitim İhtiyaçları Değerlendirmesi (TNA)
ÇÖZÜM İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA RAPORU Şubat 2012 ANTALYA TAPU VE KADASTRO VIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ.
OPERASYONEL SÜREÇLER YÖNETİM ve DESTEK SÜREÇLER
Tapu ve Kadastro VIII. Bölge Müdürlüğü KARDELEN İYİLEŞTİRME TAKIMI TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
HDH PROJE YÖNETİM SİSTEMİ
ESKİŞEHİR TAPU VE KADASTRO XVII.BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
Biz Kimiz? DELFİN, her türlü doküman tabanlı teknolojileri araştırmak, geliştirmek, kurum ve şirketlere fiziksel arşiv ve elektronik arşivleme hizmetlerinde.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
ÇOBANLAR TAPU MÜDÜRLÜĞÜ
TEMEL KALİTE KAVRAMLARI
YÜKSEK ÖĞRETİM KURUMUNA BAĞLI SAĞLIK ÇALIŞANLARININ İDARİ VE YÖNETİCİ PERSONELİNİN ATAMA VE TERFİ KRİTERLERİ HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİN İNCELENMESİ (MERSİN.
VAN TAPU VE KADASTRO XV. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ
YAZAR: Aylin TUTGUN ÜNAL
İç Kontrol Nedir? İdarenin amaçlarına, belirlenmiş politikalara ve mevzuata uygun olarak faaliyetlerin; - etkili, ekonomik ve verimli bir şekilde yürütülmesini,
AKDENİZ ÜNİVERSİTESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 1-2 MART 2003 ANTALYA.
Milli Emlak SÜREÇ YÖNETİMİ Çat İlçesi Pilot Uygulaması
PERSONEL PERFORMANS ÖLÇÜM DEĞERLENDİRME İYİLEŞTİRME
NO SAYFA NO SAYFA 1-Anma 1 1-Anma 1 2-Kapak 2 2-Kapak 2 3-İçindekiler 3 3-İçindekiler 3 4-Sunuş Sunuş Tanıtım Tanıtım Problem.
TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Güney Ege İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TAPU VE KADASTRO XII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ MOZAİK PERSONEL PERFORMANSINI GELİŞTİRME VE İYİLEŞTİRME TAKIMI MOZAİK PERSONEL.
TAPU VE KADASTRO GAZİANTEP XIII. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ 1992
TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ
Alanya İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü
PUSULA GRUBU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Ankara I.Bölge Müdürlüğü
1 AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI. AKINCILAR İYİLEŞTİRME TAKIMI ÇALIŞMA SUNUMU.
TDMS TEK DÜZEN MUHASEBE SİSTEMİ Ali Gazi Hastane İşletmeciliği Uzmanı
İGEP Performans Yönetimi
OCAK 2014 OCAK T.C. GÜLYALI KAYMAKAMLIĞI T.C. YÜRÜTÜLEN VE PLANLANAN PROJELER SOSYAL YARDIMLAŞMA VE DAYANIŞMA VAKFI MÜDÜRLÜĞÜ TAPU MÜDÜRLÜĞÜ.
SAĞLIKTA PERFORMANS YÖNETİMİNİN DÜNÜ BUGÜNÜ YARINI Haziran 2007 Ankara Dr. Mehmet DEMİR.
YÖNETİM BİLGİ SİSTEMLERİ
TAPU VE KADASTRO KONYA V. BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ TPC İYİLEŞTİRME TAKIMI.
1 Yönetim Bilgi Sistemleri 2015– ANKARA Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü STRATEJİ GELİŞTİRME DAİRE BAŞKANLIĞI.
KOCAELİ BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ İSU GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
T.C. İÇİŞLERİ BAKANLIĞI NÜFUS VE VATANDAŞLIK İŞLERİ GENEL MÜDÜRLÜĞÜ
Konu: Kritik Süreçlerin Belirlenmesi
YENİKENT AHMET ÇİÇEK TEKNİK VE ENDÜSTRİ MESLEK LİSESİ TOPLAM KALİTE YÖNETİMİ ÜST DÜZEY YÖNETİCİ SEMİNERİ 2010 ANKARA Nihat BÜLBÜL.
2014 DİSPANSER VERİLERİNİ ve SORUNLARI PAYLAŞMAK
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü Kastamonu XIX. Bölge Müdürlüğü DENETİM İyileştirme Takımı Süreli Denetimler, Genel Denetimler, İnceleme, Ön İnceleme ve.
Tapu ve Kadastro Genel Müdürlüğü MAYIS 2010 “3G” İYİLEŞTİRME TAKIMI Fotogrametri ve Geo. Daire Bşk. ÇALIŞMA RAPORU TAPU VE KADASTRO GENEL MÜDÜRLÜĞÜ Fotogrametri.
DENİZLİ 18. TAPU VE KADASTRO BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ Denizli Horozu İyileştirme Takımı Çalışma Raporu.
YÖNETİM SORUMLULUĞU. Yönetim Kalite politikasını oluşturmuştur. Yönetim kalite politikasında belirlenen değerlere sadık kalmayı taahhüt etmiş ve politikasını.
FEN DAİRESİ BAŞKANLIĞI ATILIM İYİLEŞTİRME TAKIMI.
İTÜ Personel Daire Başkanlığı
KIRGIZİSTAN-TÜRKİYE MANAS ÜNİVERSİTESİ PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
Paydaş Memnuniyeti ve Bildirim Yönetimi Ölçme Analiz ve İyileştirme
İNSAN KAYNAKLARI YÖNETİMİ
6. İŞLETMENİN PERFORMANSI
Yükseköğretim Kurulu Kalite Çalışmaları
SİCİL PERFORMANS.
Süreç Hiyerarşisi.
Sunum transkripti:

MANAVGAT/ANTALYA-2012

isis anbul ÇÖZÜM istanBUL Kalite İ yile ş tirme Takımı MANAVGAT/ANTALYA-2012

SUNUŞ  Çözüm İstanbul Kalite İyileştirme Takımı olarak “Performans Ölçme ve Değerlendirme Sistemi” hakkında çalışma yapılmış olup, konu Genel Müdürlükçe belirlendiği için beyin fırtınası yöntemine başvurulmamıştır.  Çalışmamızda tümden gelim yöntemi kullanılmış olup, Müdürlük performansı belirlendikten sonra personel performansına inilmiş,müşteri memnuniyeti de hedef olarak belirlenmiştir.  Çalışmamızda bölgesel ve sosyo-ekomonik farklılıklar göz önüne alındığında tüm verilerin elde edilmesi tarafımızca mümkün olmadığından sayısal unsurlara projemizde yer verilmemiştir. Performansı belirleyen unsurlar çözüm önerisi olarak sunumumuzda belirtilmiştir. MANAVGAT/ANTALYA-2012

NEDEN PERFORMANS ?  Personelin iş verimliliğini arttırmak.  Personelin motivasyonunu arttırmak.  Personelin sosyo-ekonomik refahını yükseltmek.  Personel arasında gizli kalmış yetenekleri belirlemek ve ortaya çıkartmak.  Müşteri(vatandaş) memnuniyetini arttırmak.  Zaman yönetimini etkin kılmak. MANAVGAT/ANTALYA-2012

NEDEN PERFORMANS ?  Ödüllendirme yöntemi ile bireysel başarıların ortaya çıkmasını sağlamak.  Performans sonuçlarını terfi kararlarında ve kariyer planlamasında dikkate almak.  Görev yeri değişikliği kararlarında kullanmak.  Çalışan ve kurum arasındaki bağı güçlendirmek. MANAVGAT/ANTALYA-2012

 Performans değerlendirme sisteminin kurum kültürüyle entegrasyonunu sağlamak.  Kamu hizmet standartları doğrultusunda vatandaş memnuniyetini optimum seviyeye çıkartmak.  Kurumun daha fazla katma değer üretmesini sağlamak.  İş gücü kaynağının etkin kullanımını sağlamak. NEDEN PERFORMANS ? MANAVGAT/ANTALYA-2012

ÇÖZÜM ÖNERİLERİ  Evrak Kayıt Sisteminin TAKBİS sistemine entegre edilmesi.  Tapu Müdürlüğünde Ön Başvuruda işlemlerin, personele TAKBİS ortamında otomatik yönlendirilmesi.  Eksikliği sonradan memur tarafından tespit edilen başvuruların eksikliği giderildikten sonra dikkate alınması.  Fiziki çalışma ortamlarının Kalite Yönetim Sistemi standartlarına uygun hale getirilmesi. MANAVGAT/ANTALYA-2012

ÇÖZÜM ÖNERİLERİ  Kullanılan performans ücreti ölçüm yönteminde, işleme giren malik ve zemin veri sayısının mutlaka dikkate alınması.  Farklı Bölgelerdeki çalışan personelin çalıştıkları bölgenin özelliklerine göre risk, yaşam standardı v.b. sosyo-ekonomik durumlarının tespit edilerek katsayıya yansıtılması. MANAVGAT/ANTALYA-2012

ÇÖZÜM MÜDÜRLÜK PERFORMANSI PERSONEL PERFORMANSI TAKBİS VERİLERİ AKİTLİ İŞLEMLER AKİTSİZ İŞLEMLER EVRAK-YAZIŞMA İDARİ HİZMETLER MÜŞTERİ MEMNUNİYETİMÜŞTERİ MEMNUNİYETİ MANAVGAT/ANTALYA-2012

• AKİTLİ İŞLEMLER • SATIŞ,İPOTEK VE DİĞER AKİTLİ İŞLEMLER • AKİTSİZ İŞLEMLER • İNTİKAL,İFRAZ TEVHİT VE DİĞER AKİTSİZ İŞLEMLER • GİDEN EVRAK SAYISI  TAKBİS VERİLERİ  İDARİ HİZMETLER  MÜŞTERİ MEMNUNİYET ANKETİ • DÖNER SERMAYE, MUTEMETLİK • TAŞINIR MAL YÖNETMELİĞİ • TABLO MAHZEN • EVRAK KAYIT • BİMER, KALİTE TEMSİLCİLİĞİ VS • HİZMET TAKİP MASASI VERİLERİ SONUCU MANAVGAT/ANTALYA-2012 PERFORMANS ÜCRETİNİ BELİRLEYEN UNSURLAR

 Akitli ve Akitsiz İşlem Sayısı  İşlem Çeşitleri Katsayısı  İşleme Giren Veri(Zemin ve Kişi Sayısı)  Gelen - Giden Evrak Sayısı  İdari Hizmetler  Müşteri Memnuniyeti  Bölgesel Farklılıklar (sosyo-ekonomik koşullar, risk, iş yükü v.s.) MANAVGAT/ANTALYA-2012

MÜDÜRLÜK PERFORMANSI MÜDÜRLÜK ADI TAMAMLANAN İŞLEM ORANI DEVAM EDEN İŞLEM ORANI İŞLEME ALINMAMIŞ BAŞVURU ORANI TOPLAM BAŞVURU SAYISI İSTANBUL BÖLGE MÜD. GENEL56,835,47, İSTANBUL53,538,08, KOCAELİ69,126,24, SAKARYA70,723,84,37594 MANAVGAT/ANTALYA-2012  BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZDE ; MÜDÜRLÜKLERİN PERFORMANSI TAKBİS SİSTEMİNDEN GÜNLÜK OLARAK SABAH 8:00 İLA 9:00 SAATLERİ ARASINDA HIZLI BİR ŞEKİLDE SEKİZ PERSONEL TARAFINDAN ALINAN VERİLER DOĞRULTUSUNDA BELİRLENMEKTEDİR.  VERİLER 15 GÜNLÜK PERİYOTLAR HALİNDE BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜMÜZ WEB SİTESİNDE YAYINLANMAKTADIR.

MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ

MANAVGAT/ANTALYA-2012 HEDEFİMİZ İŞLEM YAPTIRAN TÜM VATANDAŞLARA ULAŞMAK.  MEVCUT MESAJ SİSTEMİ KULLANILARAK; ÖN BAŞVURU EKRANINA TELEFON NUMARALARI GİRİLMİŞ VE TALEPLERİ KARŞILANAN TÜM VATANDAŞLARA MESAJ GÖNDERİLMESİ.  MESAJ GÖNDERİLEN VATANDAŞLARDAN MESAJ YOLUYLA OLUMSUZ CEVAP VERENLERE HİZMET TAKİP MASASI ÇALIŞANLARI TARAFINDAN GERİ DÖNÜŞ YAPILARAK MEMNUNİYETSİZLİKLERİNİN NEDENLERİNİN ARAŞTIRILMASI.  ÇIKAN SONUÇLARA GÖRE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ VERİ ANALİZLERİNİN SAĞLIKLI BİR ŞEKİLDE YAPILMASI.  BU ÇALIŞMANIN PİLOT BÖLGE OLARAK İSTANBUL BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜNDE UYGULANABİLMESİ İÇİN BÖLGE MÜDÜRÜMÜZE RAPOR SUNULMASI.

MANAVGAT/ANTALYA-2012 BİR YILDA BAŞVURU SONUÇLANDIRAN BÖLGEMİZ PERSONELİNİ BU PERFORMANSLARINDAN DOLAYI KUTLARIZ.

Performansımızı Dinledi ğ iniz İ çin Te ş ekkür Ederiz. MANAVGAT/ANTALYA-2012

Rehber: Erkan ÇETİNTAŞ Takım Lideri: GÖNÜL DÜNDAR Raportör: DİLEK SİNKİL Üyeler: GÜLTEN DOĞANTEMUR DURSUN ÖNDER SALİH GÜMÜŞTEKİN DİNÇER VANGÖL MELİKE BİNGÖL NEDİM YETİŞ UMUT KARĞIN SADIK KEÇECİ MAZHAR YILDIZ SEVGİ KARAARSLAN ÖMER GÜNAL EMRA BULUÇ SARIKOYUN BÜLENT KIRAR HACI AKBABA HAYATİ ÜNAL TEMEL MERT MURAT AYDOĞMUŞ ÖZGÜR ÖZDEMİR NECMİ AKGÜN