DESTİNASYON PAZARLAMASI

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
TEŞVİK ÖDÜLLERİ.
Advertisements

KYF II. DÖNEM HİBE PROGRAMI ETKİ DEĞERLENDİRMESİ
Defterdarlıklar İç Kontrol Eğitimi 10 Mart-27 Nisan 2013
Hazırlayan Yard.Doç.Dr. Cihan SEÇİLMİŞ
PAZARLAMA YÖNETİMİ.
Kırsal Kalkınma Destek Ekibi EU Turkish Cypriot community support Karpaz Bölgesi Yerel Kalkınma Stratejisi Mehmetçik, 10 Aralık 2010.
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI:
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
ELEKTRONİK ORTAMLARDA PAZARLAMA
PAZARLAMA KARMA ELEMANLARI: TUTUNDURMA
Pazarlama Karma Elemanları: DAĞITIM
Bölüm 3 Dış Çevre Analizi
“PAZARLAMA PLANI” ESASLARI Prof. Dr. İsmail Üstel.
EĞİTİMİN EKONOMİK TEMELLERİ
Hizmet Pazarlamasında Fiziksel Kanıtlar – Talep, Kapasite Yönetimi
HAVAYOLU PAZARLAMASI, YOLCU TALEBİNİN ÖNEMİ VE TALEP TAHMİNİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
İbrahim HACIİBRAHİMOĞLU
PAZARLAMANIN TANIMI VE PAZARLAMA ANLAYIŞI
HAVZA ÖLÇEĞİNDE STRATEJİK PLANLAMA VE KALKINMA ‘Kelkit Havzası Örneği’
BEBKA Teknik Destek (TD) BEBKA Doğrudan Faaliyet Desteği (DFD) GSB Gençlik Projelerini Destekleme Programı (GPDP) Fatih KENARLI Bursa İl MEM ARGE Personeli.
Yeni Pazarlama Teknikleri
Halkla ilişkiler Tüm işletmelerin varoluş ve işleyiş amaçlarını topluma yeterince açıklayabilme arzularıdır.
EMLAK PAZARLAMA STRATEJİLERİ VE UYGULAMALARI
Hizmet Pazarlamasında Tutundurma Kavramı
REEL KONJONKTÜR TEORİSİ
Öğr. Grv. Semih AÇIKGÖZOĞLU
Okul Öncesi Eğitimden İlköğretime Geçiş.
TOWS MATRİSİ G Z F T İzmir İl MEM ARGE.
Bilişim sistemlerinin türleri
Turizm Pazarlaması Çevresi
TUR İ ZM PAZARLAMASI ÇEVRES İ. Turizm işletmesi 1. MAKRO ÇEVRE 3. FAALİYET ÇEVRESİ 2.SEKTÖR ÇEVRESİ TURİZM PAZARLAMASINDA DİKKATE ALINMASI GEREKEN ÇEVRE.
Neden kardeşlik fikrini sabun sattığımız gibi satamıyoruz? Pazarlama yöntemleri ile duygusal olguların kabul ettirilebilirliği Belirli fikirleri insanlara.
Pazarlama İlkeleri.
Turizmin Güncel Sorunları
GİRİŞ Ülkenizde ya da coğrafi bölgenizde turizm ne kadar önemlidir? Şehrinizde ya da kasabanızdaki mevcut istihdamın ne kadarlık kısmı turizm ile.
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
Sosyal Medyada Tanıtım ve Pazarlama
TURİZM PAZARLAMASINA GİRİŞ
FIRSAT VE ÖNERİLER 1. Sağlık alanında hem nitelikli insan gücü hem de sağlık altyapısı ve teknolojisiyle öne çıkan Türkiye'nin medikal turizmde yerini.
KKTC TURİZM VE ÇEVRE BAKANLIĞI TURİZM YATIRIM POLİTİKALARI Doç. Dr
KIRSAL ALANDA YENİLİKÇİ HİZMET SUNUMU
Tarımsal Üretici Örgütlerin Rekabet Gücünün Geliştirilmesi Projesi Kasım 2015-Şubat 2023 İzmir, Adana.
Öğr.Gör.Seda AKIN GÜRDAL
BÖLÜM: 1 PAZARLAMA VE SATIŞ.
SPOR PAZARLAMASI Nuran KANDAZ GELEN.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
Risk faktörleri-koruyucu faktörler perspektifi
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
TURİZM PAZARLAMASI Emir Hilmi Üner.
PAZARLAMA İLETİŞİMİ (Pİ)
ÜRÜN ve FİYATLANDIRMA ÜRÜN KAVRAMI ve ÇEŞİTLERİ ÜRÜN GELİŞTİRME SÜRECİ
DAĞITIM KAVRAMI ve DAĞITIM KANALLARI
SATIŞ GELİŞTİRME -PROMOSYONU
ULUSLARARASI TURİZM PAZARLAMASI
Şehir Pazarlama: Gelecekle İletişim
Bölüm 12. İşletmecilik İşletme, ürün piyasalarındaki ekonomik birim olup, üretim faaliyeti için üretim faktörleri bir araya getirilir. İşletmelerde örgütsel.
PAZARLAMA YÖNETİMİ’NİN TEMELLERİ Prof. Dr. İsmail Üstel.
Bölüm 6. Pazarlama karması (stratejiler)
HEDEF PAZAR.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Hizmet Pazarlamasında Ürün Kavramı
ISL 561 PAZARLAMA YÖNETİMİ
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
TEZ SUNUMU AVRUPA YAKASINDA BULUNAN ULUSLARARASI OTEL VE OTEL ZİNCİRLERİNDE SOSYAL MEDYA KULLANIMI Hazırlayan Gizem KEÇECİ Danışman Dr. Meltem T. Kayhan.
GAS 208 PAZARLAMANIN TEMEL İLKELERİ ve HİZMET PAZARLAMASI
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

DESTİNASYON PAZARLAMASI

HEALTH AND THERMAL TOURISM TURİZM Sürekli Yaşam Alanından Çekim Merkezine (Destinasyon) Yönelen Hareketlilik GOLF TOURISM YACHT TOURISM CONGRESS TOURISM WINTER SPORTS

DESTİNASYON

Doğal ya da Algısal Sınırlara Sahip Yöreler

Turizm Yatırımları ile Destinasyon Niteliği Kazanma

Bir termal turizm destinasyonu olarak olgunluk dönemine geçiş yapma sürecindeki Afyonkarahisar, doğal destinasyon niteliğini turizm arzı kapasitesi ile destekleyen bir çekim merkezine dönüşmüştür.

Turizm faaliyetleri, Kabul gören Fiyatlar, ÇEKİM YERİ ALGISI Çekicilikler, Kolaylıklar, Ulaşılabilirlik, Turizm faaliyetleri, Kabul gören Fiyatlar, Diğer hizmet birimlerinin varlığı ve yeterliliği

Yatırımcıların Destinasyon Algısı - Doğal faktörler, - Ekonomik ve sosyal faktörler, - Psikolojik faktörler, Aglomerasyon koşulları

Pazarlamanın Temel Soruları

DESTİNASYON PAZARLAMASI KARMASI Hizmet Pazarlamasının 7 P’si

Destinasyona özel değerler – Destinasyona özel Sunum

Deneyimsel pazarlama

Akarçay’da Sportif Yarışmalar Tarihi Afyon Konakları – Safranbolu Evleri

Paket Tur Programından Kurtulma Bölgesel Misafirperverliği Yaşama

SÜREKLİLİK HEDEFİ ve TEHDİTLER - Şiddet Siyasi İstikrarsızlık Doğal Felaketler Bölgenin Taşıma Kapasitesini Aşan Nüfus Yoğunluğu Toplumun Ortak Hatalı Davranışları Olumsuz Çevre Faktörleri

Makro Destinasyon - Mikro Destinasyon Uyumu

Destinasyon Yönetimi Danışmanlık Kuruluşları

Hedef Kitlenin Eğilimlerini Tespit Etmede Empati

DESTİNASYON GELİŞTİRME Destinasyon geliştirme sürecinde etkili olan faktörler a. İstikrar b. Hükümet Desteği c. Ulaşılabilirlik d. Zarif Doku e. Çekicilikler f. Teşvikler ve Tutundurma Çabaları

DESTİNASYON İMAJI Somut İmaj – Algısal İmaj

İmaj Oluşturmada Etkili Olan Faktörler

SONUÇ Destinasyon pazarlaması sunumu yapılacak bir yörenin bütün özelliklerinin kapsamlı bir şekilde ele alınmasını gerektiren ve destinasyonun bütün unsurlarının katılımı ile ortaya konulacak bir çaba gerektirmektedir ve Afyonkarahisar, artık transit destinasyon olarak değil hedef destinasyon olarak pazarlanmalıdır.