Sinem USLU.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
 Teachertube.com sitesinin ana sayfa görüntüsünu sol taraftaki resimden görebiliyoruz. Teachertube.com slideshare.com ‘a benzer bir sosyal paylaşım sitesidir.
Advertisements

HABER YAZILARI.
Web 2.0 Nedir Eğitimde Nasıl Kullanılır?
Google Görüntülü Reklam Ağı. Görüntülü Reklamcılık Neden Önemlidir?
WORDPRESS İLE BLOG HAZIRLAMA REHBERİ
 Web-Log kelimesinden türetilen bloglar, yazarların herhangi bir konu hakkında hızlı ve kolay ş ekilde yorumlarını, ba ğ lantılarını yazılarını, resimlerini,
HAVVA ÜNAL TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ (İ.Ö)
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
LEYLA BALIK TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ 2.SINIF (İ.Ö.)
Blog Oluşturmak Burcu Sümengen L.Gonca Arıcılar.
Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Wordpress 2. Not
Sinem USLU. KELİME İŞÇİLERİ  İçerik Kuralları  1. Yayıncı olmayı kucaklayın. Bu yazıyı okumaya başladığınıza göre muhtemelen bunu yapmışsınız.
BAĞLANTI VERME VE ANİMASYON
‘Eğiticilerin Eğitimi’ Hazırlık 2. Gün 1. Oturum Nisan 2010 AB Eşleştirme Projesi TR 07-FI-02.
Etkili Sunumlar İçin Dikkat Edilmesi Gereken Kurallar
MADDENİN HAL DEĞİŞİMİ.
ORDA TEKNOLOJİ. HABERE ULAŞMAK TEMEL İHTİYACI  Firmaların, rakiplerini haber,fiyat,ik ve pazarlama açısından anlık olarak takip etmesini sağlamak. 
Blog Yazarı Olmak… Adım adım iyi blog kurmanın sırları
SOSYAL MEDYA.
POWERPOINT SUNUM İLKELERİ
Eğitimde Günlük Uygulaması
BLOGLAR ARACILIĞIYLA Pazarlama SEDAT BAŞDAĞ. Kelimenin ilk oluşumu, "Web" ve "Log" kelimelerinin birleşmesinden oluşmuş, “Weblog” olarak isimlendirilmiştir.
Web Sitesi Hazırlama.
Profili ve gizlilik ayarlarını güncelleştirme j ardından kursu başlatmak için F5 tuşuna basın veya Slayt Gösterisi > Baştan'ı tıklatın. İleti çubuğunda.
WORDPRESS İLE BLOG HAZIRLAMA REHBERİ
eTwinning araçları hakkında Bilgilendirme
Yrd. Doç. Dr. Doğan AYDOĞAN
Profesyonel Sunum Programları Mustafa Kemal YALINKILIÇ
ETwinning Twinspace Kullanımı Nisan 2014.
Sunum Akışı EBA Tanıtımı Modüller ve Yenilikler Mobil Uygulamalar
Poster tasarımları resimlerle desteklenmelidir Yazılar acık ve net olmalıdır. Yazı tipleri okunur olmalıdır . Başlık olmalıdır. Fazla yazı kullanılmamalıdır.
Oturum aç butonuna tıklayın.
Arama Motorlarını Kullanmanın Püf Noktaları
Wordpress Eğitimi 2.
Powerpoint Sunumları için 8 önemli nokta
Bilgi Paylaşımı için Araçlar
Değerler Eğitimi Sevgi-Saygı ayında. Bu konuda bir sunu hazırlayınız.
WEB 2.0 ARAÇLARI Semra ACAR
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
BLOG NEDİR ? Blog (Türkçe: ağ günlüğü, günce) veya Weblog (Türkçe: Ağ kütüğü) teknik bilgi gerektirmeden, kendi istedikleri şeyleri, kendi istedikleri.
WEB 2.0 NEDİR? BİRNUR EKİZ TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ ÖRGÜN ÖĞRETİM 2. SINIF.
Modül 5 FACEBOOK.
ARÇELİK Ankastre Fırın Proje Önerileri. modaturkiye.com PV : imp / ay UV : kişi / ay * Belirtilen trafik ve tekil kişi rakamları Google.
ŞEMSETTİN BULUT TÜRKÇE ÖĞRETMENLİĞİ ( 2.SINIF ÖRGÜN)
BETÜL GÜTLEK TÜRKÇE Ö Ğ RETMENL İĞİ 2. SINIF WEB 2.0.
Sınıfımızın Yeni İletişim Noktası
Medya ile ilişkiler Webinar-3 Kütüphan-e Türkiye Projesi Tanıtım Çalışma Grubu 23 Ekim 2014.
Çalışma Yaprağı.
Sosyal medya pazarlamasında adımlar: – Müşterileri dinlemek – Uygun sosyal medya platformuna üye olmak – Sektörle ilgili topluluklara katılmak – Kendi.
Onurlu, güçlü ve görünür. KA (Kişisel Asistanlık) nedir? ve kendi ülkenizde gerçek olmasını nasıl sağlarsınız?
Elektronik pazarlama: – internetin kar yaratmak amacıyla kullanılması – birçok aşamayı ortadan kaldırmakta – daha hızlı ve daha düşük maliyetli –
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
EBA nedir? Eğitim Bilişim Ağı (EBA) sınıf seviyelerine uygun, güvenilir ve incelemeden geçmiş doğru e-içerikleri bulabileceğiniz sosyal bir platformdur. 
Arama BBY256 Bilgi Mimarisi. Bulmak için Tasarım Farklı bilgi arama modelleri İnsanların bilgi arama davranışları Bu davranışların öğrenilmesi.
SEO Hizmeti. SEO Strateji Site İçi Optimizasyon Sitenin sayfaları ve içerikleri arama motorlarına göre optimize edilir. Araçları Hazırlama Sitenin SEO.
Temel Bilgiler İlgili Çalışmalar Araştırmanın Yöntemi Bulgu ve Sonuçlar Araştırmanın Kısıtları ve Gelecek Çalışmalar.
Sunum ile iilgil bilgiler. Sunumda Yapılması Gerekenler İnsan hayatı, bir toplumun içinde mevcuttur. Bu toplumda her an insanlarla iletişim içindeyiz.
BİLGİ PAYLAŞIM ARAÇLARI
SOSYAL MEDYA.
WEB 2.0 ARAÇLARI.
BLOG NEDİR? WEB GÜNLÜĞÜ.
Volkan pehlIVAN Taner Arslan Özgür Çetın
İNTERNETTE İLETİŞİM YOLLARI
PowerPoint'e Hoş Geldiniz
WEB 2.0 Teknolojileri Sibel SOMYÜREK.
NİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
Sunum transkripti:

Sinem USLU

KELİME İŞÇİLERİ

Blog Hazırlama Kılavuzu

Blog; yazdığınız yazılara, başka yerlerden seçip bir araya getirdiğiniz içeriğe, basında hakkınızda çıkan haberlere ve örgütünüz hakkında başka yerlerde yaratılmış ve paylaşmak istediğiniz içeriklere yer vererek, çevrimiçindeki ana üssünüz ya da merkez noktanız işlevini görebilir.

Blogunuzu doğrudan kendi web sitenize entegre edin ki müşterilerinizin sizi web’de bulabilecekleri tek bir merkezi yere sahip olun.

Blog hazırlama yoluna girmeden önce, şu 12 ilkeyi dikkate alın. 1.Amacınızı tanımlayın: Hedef kitleniz kim, hedef kitlenizin ilgisini çekme konusunda ki rakipleriniz kimler, bloğunuzun odak noktası ne, bloğunuz neyle ilgili, hangi hedeflere ulaşmaya çalışıyorsunuz, o hedefleri ölçümlemek için gereken mekanizmaları kurdunuz mu? 2.Güvenilir bir takvim belirleyin: Blog gönderilerini güvenli ve istikrarlı bir takvime göre sunmak önemlidir. Ne sıklıkta bloğunuza yeni şeyler eklemelisiniz? Bu tamamen size, amacınıza ve takviminize kalmıştır, ama en azından haftada iki kez optimal olandır. 3.Karıştırın: Çeşitli konuları ve hangisinin ne kadar ilgiyi hak ettiğini düşünün. Kısa ve uzun yazıları, ciddi ve daha az ciddi yazıları, güncel yazıları ve her zaman geçerliliği olacak, zamandan bağımsız yazıları karıştırın.

4. Yazılı sözcüklerin ötesine geçin: Görsel açıdan hoş bir unsur eklemek ya da ana fikrinizi pekiştirmek için yazılarınızda fotoğraflar kullanın. YouTube videoları, PowerPoint veya SlideShare sunumları ve hedef kitlenizin etkileşim içerisine girebileceği grafik bileşenler veya araçlar da ekleyebilirsiniz. 5. Boyut önemlidir: Yazılarınız ne uzunlukta olmalı? Söylemeniz gereken şeyi söylemenize yetecek uzunlukta, ama daha uzun değil. 6.Çarpıcı başlıklar atmayı öğrenin: Başlık yazının en önemli kısmıdır. Gerekirse başlık üzerinde bütün yazı üzerinde harcadığınız kadar zaman harcayın. 7.Tasarım önemlidir: Tasarımınızda dahil olmak üzere bloğunuzun bir tarzı ve kişiliği olmalıdır. 8. Harekete Geçin: Ziyaretçilerinizin hangi eylemi gerçekleştirmelerini istiyorsunuz? Blog yazılarınıza bu doğrultuda eylem çağrıları ve tetikleyicileri dahil etmelisiniz.

9. Yorum moderatörlüğü üzerinde düşünün: Blogların doğalarından gelen bir güç okuyucularla ve okuyucular arasında sohbeti kıvılcımlandırabilme becerileridir. İstenmeyen mesajlar ve troller daima olacaktır. Bu nedenle, yorumları bir şekilde denetlemeye ihtiyacınız vardır. Denetim, redaksiyon demek değildir. Blogunuza gönderilen bir yorumu, yazılanlara hak vermeseniz bile asla düzeltmeyin, Okuyucularınızın sizinkinden farklı olabilecek kendi sesleri ve fikirleri var. 10. Her şeyi sınıflandırın ve etiketleyin: Her bir blog yazısını sınıflandırmalı ve ona en azından bir tane kategori tayin etmelisiniz. Buna ek olarak her bir yazıya ilgili anahtar sözcükleri ya da etiketleri eklemeyi unutmayın.

11.Konuştuğunuz gibi yazın: Konuştuğunuz gibi yazın: arkadaşça, doğal, erişilebilir. Kısacası, insani. 12. Gereğinden fazla kafa patlatmayın: Bloglar geleneksel gazetecilikten bazı temel noktalarda ayrılır ve bunlardan birisi de her seferinde tüm hikayeyi dengeli bir şekilde anlatmak zorunda hissetmenize gerek olmamasıdır. Gereğinden fazla düşünmemekte ve arıtmamakta sorun yoktur.

Teşekkürler …