W w w. i p e r a. c o m. t r ile Görüşme Disiplini.

Slides:



Advertisements
Benzer bir sunumlar
Toplu SMS Toplu MMS Hedefli Mesaj Sesli Mesaj / IVR Akıllı Yetenekler
Advertisements

My EBSCOhost Kullanıcı Kılavuzu support.ebsco.com.
VoIP Nedir ? Kısa bir tanım yapmak gerekirse VoIP, internet veya data hatları üzerinden ses aktarımı olarak açıklanabilir. Bu gibi bir durumda insanların.
Öğretim Elemanı Akademik Dönem İşlemleri Umut Gündoğdu.
Yakınsama Çözümü Ürün Sunumu.
IP PBX.
Çağrı Kayıt ve Analiz Programı
CallMax Telemarketing Yönetim Sistemi
Satış Noktası Yönetimi
İŞ SAĞLIĞI VE GÜVENLİĞİ KAYIT TAKİP VE İZLEME PROGRAMI
MultiCELL SMS Client 3.2.
Prokart Promosyon Sistemi Version: Temel Özellikler  Kullanıcı dostu kolay kullanım.  Alışveriş Merkezi ortamında dahi kolayca çalışabilme.
AKÇAM BİLGİSAYAR VE OTOMASYON SİSTEMLERİ LİMİTED ŞİRKETİ
Mobil İletişim Giderlerini Azaltın!
Kazanmak isteyenlere Crm9 0
YEMEK HİZMETLERİNİN SUNUMUNDA YAPILAN YOLSUZLUK
e-Fatura İşlemleri e-Fatura İşlemleri İçin Gerekli Adımlar
BİLGİ İŞLEM ŞUBE MÜDÜRLÜĞÜ
Eczane ve Finans Yönetimi Sunumu 2014
CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu. CWIZ ASİSTAN Santralinizin Sağ Kolu.
YÖNETİM İŞLEMİNİN FONKSİYONLARI
KAMUDA İÇ KONTROL SİSTEMLERİ VE DEĞERLENDİRİLMESİ
İÇ KONTROL SİSTEMİ ve KAMU İÇ KONTROL STANDARTLARI
İç kontrol Bilgilendirme Toplantısı 10 Nisan 2014 Strateji Geliştirme Dairesi Başkanlığı.
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu Tarife Denetçisi ile paket (kota) aşımı sona erer. GSM-1 GSM-2 ASIL SİMYEDEK SİMASIL SİMYEDEK SİM Kota Dolunca.
ERK İSG&İK – –
HR-WEB Web Tabanlı İnsan Kaynakları Uygulamaları
VERİ TABANI VE YÖNETİM SİSTEMLERİ  Birincil Anahtar Türleri  Access Veri Tabanında Bulunan İlişkiler  İlişkileri Tanımlama Bir – Çok İlişkisi Çok –
Yazılım Proje Yönetimi
Telefon giderlerini düşürmenin akıllı yolu BlueGate Analog FCT’nin fiziksel özellikleri Montaj Tipi: Masa üstüne veya duvara Ebatlar (mm): 90 x 60 x.
Windows Server 2008’e Genel Bakış Microsoft Windows Server 2008, bilgi teknolojileri (BT) uzmanlarının altyapıları üzerindeki kontrollerini maksimum seviyeye.
1. HAKKIMIZDA Komote Teknoloji bir Cavme Group ( kuruluşudur. Cavme Group 1995 yılından beri Teknoloji alanında faaliyet göstermektedir.
BİLİŞİM TEKNOLOJİLERİ
İLETİŞİM ÇÖZÜMLERİNDE ENTEGRASYON
TESK ESNAF TARİFESİ. Tesk Esnaf Tarifesi Amaç 24 Kasım 2010’dan itibaren abone alımına açılan TESK Esnaf Tarifesi ile; Türkiye Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu.
Şişecam S ayısal Yönetimle Verim VIII. "Türkiye'de İnternet" Konferansı 20 ARALIK 2002 Canan Özcan Türkiye Şişe ve Cam Fab. A.Ş.
ERK İSG&İK –
Raporlama ve İzlem Vildan MEVSİM.
KALITIM Yılmaz Kılıçaslan.
ANALİTİK BÜTÇE MODÜLÜNDEN İHALE ONAY BELGESİ ve İHALE YÖNETİMİ İBRAHİM ARAÇ DÖNER SERMAYE.
Özgür Kayaş Müzeyyen Tekinşen
BİLGİSAYAR MUHASEBE YAZILIMLARI
 Otopark görevlisi veya kontrolör yetkilendirme  PERSONEL.
© 2012 Microsoft Corporation. Tüm hakları saklıdır. Kişi ekleme Kişiler listeniz iletişiminizi basitleştirir ve sizin için en önemli kişilerin uygunluğunu.
İş Zekası Business Intelligence Sunum
Kurumun Adı: Bakırköy Rehberlik Ve Araştırma Merkezi Örnek Uygulamanın Adı: Online Randevu ve Rapor Sorgulama Sistemi Örnek Uygulamanın Kategorisi: Diğer.
İnsan Kaynakları Yönetim Sistemi
Yönlendirici (Router) Güvenliği
TELEKOMÜNİKASYON SEKTÖRÜ
LOGO CRM ve SİPARİŞ OTOMASYONU
LUCA Bilgisayarlı muhasebe programı
T.C MİLLİ EĞİTİM BAKANLIĞI MALATYA REHBERLİK VE ARAŞTIRMA MERKEZİ
DESTEK EĞİTİM ODASI İŞLEYİŞ USUL VE ESASLARI
İnsan Kaynakları Bilgi Sistemleri
NetKafem Kullanımı Basit, Maliyeti Düşük, İşlevleri Güçlü
Lync; Microsoft tarafından 2007 yılında ofis paketlerine dahil edilmiş anlık mesajlaşma yazılımının adıdır. Lync yazılımı Microsoft Office yazılımlarıyla.
YENİ TÜRK TİCARET KANUNU SÜRECİNDE YOL HARİTASI Hazırlayan: Recep Aşır Temmuz 2012.
Personel Yönetim Sistemi PERMANSYS SecLaB Bilişim.
WEB’DEN KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ KART DOLUMU KILAVUZU. WEB’DEN DOLUM AŞAMALARI Webden dolum için öncelikle internet tarayıcımızın adres Kısmına
Bilgi Teknolojileri Denetimi Bilgi Teknolojileri (BT) denetimi ve denetim sürecinin oluşturulması; Bilgi Teknolojileri ile ilgili unsurların güvenlik altında.
(Ergin BOYACI – Müşteri Deneyimi ve Ürün Geliştirme)
VBT Bilgi Teknolojileri
BİLGİ İŞLEM ORGANİZASYONU -Voice/VoIP
SAĞLIK, KÜLTÜR VE SPOR DAİRE BAŞKANLIĞI
KARİYER YÖNETİMİ WEB SİTELERİ
KEPMutabakat Çözümü.
Hukuk Partner İle Neler Yapabilirsiniz İCRA YÖNETİMİ İdari Takip Uygulaması Büronuza ilişkin ilamlı ilamsız her tür icra takibinizi.
VBT Bilgi Teknolojileri
Sunum transkripti:

w w w. i p e r a. c o m. t r ile Görüşme Disiplini

Telefona Değer Katan Uygulamalar Görüşme Disiplini Giderlerin aşırı yükselmesini önlemek ve zamanı verimli kullanabilmek için iş için gerekli olmayan telefon görüşmelerinin kontrol altına alınmasına Görüşme Disiplini adı verilir.

Telefona Değer Katan Uygulamalar Görüşme Disiplini Şirketlerin bir bölümünde, telefon görüşmeleri hiç kontrol edilmemektedir. Bu şirketlerde, iş dışı amaçlarla yapılan görüşmeler, organizasyonun büyüklüğü ile orantılı olarak olarak yükselmektedir. İş dışı görüşmeler, telefon maliyetlerinin yükselmesine ve mesai kaybına neden olmaktadır. Yapılan incelemeler sırasında, bu tür görüşmelerin toplam telefon giderleri içindeki payının %40’a kadar yükselebildiği, harcanan zamanın bazı kişilerde haftada 10 saati geçebildiği görülmüştür.

Telefona Değer Katan Uygulamalar Görüşme Disiplini • Birçok şirkette ise, etkili kontrol mekanizmaları kurulmadığı için, Görüşme Disiplinini sağlamak amacıyla bazı yanlış uygulamalar izlemektedir. • En sık yapılan hatalar: –Arama yetkisini sınırlandırmak –Görüşme maliyetlerine limit getirmek –Görüşme süresini kısıtlamak –Görüşme kanallarını sınırlamak –Yıldırıcı ama verimsiz kontrol mekanizmaları uygulamak

Telefona Değer Katan Uygulamalar En Sık Yapılan Hatalar Arama yetkisini sınırlandırmak • Amaç: Yüksek maliyetli yönlerde (şehirlerarası, cep telefonu, milletlerarası vb) gereksiz olabilecek görüşmeleri önlemek. • Bu yönlerde görüşme yapması gereken kişiler ya başkasının telefonunu kullanıyor, ya da operatöre bağlatıyor. • Bu “gerekli görüşmelerin” daha zor yapılmasına neden oluyor, verimliliği düşürüyor. • Her iki durumda da, iş dışı amaçla yapılan görüşmeler yapılabiliyor, ancak kontrol sistemleri atlatılmış oluyor.

Telefona Değer Katan Uygulamalar En Sık Yapılan Hatalar Görüşme maliyetlerine limit getirmek • Amaç: Aşırı kullanımın neden olacağı yüksek maliyeti engellemek (özellikle çalışanlara verilen cep telefonlarında) • Ancak bu yöntem, iş için yapılması gerekli görüşmelerden kaçınma sonucunu doğuruyor. • Çalışana “ofis dışında iken daha verimli olabilmek için çok çaba gösterme” mesajı verilmiş oluyor. • Üstelik limit dahilinde yapılan görüşmelerin büyük bölümü özel nitelikte olabiliyor.

Telefona Değer Katan Uygulamalar En Sık Yapılan Hatalar Görüşme süresini kısıtlamak • Amaç: Verimli bir görüşmenin 3-5 dakikadan uzun sürmeyeceği varsayımı ile, bu süre dolduğunda görüşmelerin kesilmesi ile zaman ve paradan tasarruf etmek • Kısıtlama yapılmadığında bile görüşmelerin %85’i 3 dk.’dan kısa sürüyor. Görüşmeleri kısıtlayan yerlerde ise, %15 oranında aynı numara tekrar aranıyor. • Tekrar aramalarda görüşmenin bir bölümü, açıklama yapmak ile harcanıyor. • Telefon faturaları yaklaşık %2 oranında yükseliyor.

Telefona Değer Katan Uygulamalar En Sık Yapılan Hatalar Görüşme Kanallarını sınırlamak • Amaç: GSM, VoIP gibi yönlerde, ucuz görüşme yapmayı sağlayan kanallar üzerinden geçmesini sağlayarak tasarruf etmek • Ancak bu durumda, ucuz görüşme yapmayı sağlayan kanallar dolu ise, görüşme yapması gereken kişi engellenmiş oluyor. • Bu durumda kullanıcıların, hat bulana kadar sürekli deneme yapması gerekiyor. • Bazı kullanıcılar ise, pahalı kanaldan arama yapma olanağı veren kodları öğrenip kullanıyor. • Sonuç olarak, ya önemli zaman kayıpları yaşanıyor, veya zaten çalışanlar “yaratıcı” çözümler ile bu sınırlamayı aşıyor.

Telefona Değer Katan Uygulamalar En Sık Yapılan Hatalar Yıldırıcı ama verimsiz kontrol mekanizmaları • Amaç: Görüşmelerin denetim altında olduğunu hissettirerek otokontrol sağlamak • Genellikle bunun için dönem sonunda yapılan görüşmelerin listesi çalışanlara verilip, özel görüşmelerini belirtmeleri isteniyor. • Çalışanlar, aradıkları numaraların büyük bölümünün kime ait olduğunu anımsamıyor. • Rasgele birkaç görüşmeyi “özel” olarak işaretlemek yeterli oluyor. • Çalışanlardan alınan yanıtlar, denetlenemiyor. Özel olduğu belirtilen görüşmelerin toplam bedelini hesaplamak ve ücretlerinden kesmek için yapılan çalışmalar bazen günler sürebiliyor.

Telefona Değer Katan Uygulamalar Bu sorunlar, şirketlere para ama daha da önemlisi zaman kaybettiriyor. Çalışanların telefon kullanarak iş yapmalarının önüne engeller çıkıyor, işletmenin verimliliği azalıyor.

Telefona Değer Katan Uygulamalar Çözüm:

Telefona Değer Katan Uygulamalar Abakus 360 Abakus 360, şirketlerin telefon kullanımları üzerinde 360 derecelik görüş açısı kazanmalarını sağlayan benzersiz bir analiz sistemidir. Abakus 360, şirketlerin daha iyi süreçler geliştirmesine yardımcı olacak operasyonel araçlar da içerir.

Telefona Değer Katan Uygulamalar Abakus 360 Abakus 360, şirketlere dört ana konuda çözüm sunar: –Görüşme disiplininin sağlanması, –Tarife Yönetimi –Performans analizleri –Sistem yeterlilik analizleri

Telefona Değer Katan Uygulamalar Görüşme Disiplini RahatRapor ile genel bakış Akıllı Rehber ve rehber kontrolü Yönetici kontrol mekanizması BirBakışta ! Oto Kontrol

Telefona Değer Katan Uygulamalar RahatRapor ile Genel Bakış Raporlar, karmaşık parametre arayüz- leri üzerinden değil, kolay algılanan grafikler ile sunulur. Böylece kullanıcılar, uygulama içinde kendilerini kaybetmeden istedikleri sonucu kolayca alabilirler. Üst düzey yöneticiler, istedikleri bir ra- pora, yardımcılarından isteyebilecekle- rinden daha hızlı şekildi ulaşabilirler. Raporlar, dönem sonunda rutin kontroller için değil, her an yeni kararlar vermek için kullanılabilir. Şirket politikalarına aykırı kullanımın gözden kaçması mümkün değildir.

Telefona Değer Katan Uygulamalar Akıllı Rehber Yapılan tüm görüşmelerin, telefon rehberinde kime ait olduğu anında raporlanır. Ay sonunda tüm görüşme listesini verip, özel görüşmeleri işaretlemelerine gerek kalmaz. Rehberlerde olmayan bir telefon numarası ile görüşme yapıldığında, o görüşmeyi yapan kullanıcıdan rehbere giriş yapmasını isteyebilir. Böylece telefon rehberleri, her zaman için tüm görüşmelerin kimlerle yapıldığını gösterecek şekilde güncel durumda tutulur.

Telefona Değer Katan Uygulamalar Yönetici Kontrol Mekanizması Kullanıcıların telefon rehberine eklemek istedikleri numaralar, yöneticilerinin onayına sunulabilir. Yöneticiler bu tanımları onaylayabilir, değiştirebilir veya yeniden tanımlanması için geri gönderebilir. Yöneticiler, istedikleri anda, kendilerine bağlı personelin görüşme detaylarını görebilirler. Yöneticiler, kendilerine bağlı personelin rehberlerde yer almayan numaralarla ne sıklıkla görüşme yapıldığı incelenebilir, tanımlamalar yapabilir. Birkaç dakika harcayarak, tüm personelin kimlerle ne amaçla görüşmeler yaptığı denetlenebilir.

Telefona Değer Katan Uygulamalar BirBakışta! Binlerce telefon numarasının tek tek incelenmesi yerine, sadece yüksek maliyete neden olan ve özel nitelikte olabilecek görüşmelerin incelenebilmesini sağlar. Sürekli olarak ve hep aynı kişi tarafından aranan, uzun süre görüşülen telefon numaraları ve bu numaraları arayanlar saptanır. Bu kişilere otomatik olarak, yaptıkları görüşmeleri tanımlamaları uyarı mesajı gönderilir. İncelenen numaralar, eğer herhangi bir tanımlama yapılmazsa, kullanıcıların özel görüşmeler yaptığı telefon numaraları listesine eklenir. Böylece yüksek maliyete neden olan özel görüşmeler, otomatik olarak tespit edilir.

Telefona Değer Katan Uygulamalar Oto Kontrol Her kullanıcıya, sadece kendi görüşmelerini görebileceği pencereler açılabilir. Kullanıcılar, yaptıkları görüşmeler hakkında kendileri sisteme bilgi girebilir. Çalışanlar, görüşmelerin ne detayda incelenebileceği gördüklerinde, gerçek dışı beyanlarda bulunmakta kaçınmaktadırlar. “Kim Bilecek” diye düşünülerek yapılan gereksiz özel görüşmeden vazgeçilmektedir. Böylece sadece sistemin ilk kurulduğunda değil, aylar boyunca, oto kontrol sağlanabilmektedir.

Telefona Değer Katan Uygulamalar Uyumlu Telefon Sistemleri

Telefona Değer Katan Uygulamalar Bazı Referanslarımız

Telefona Değer Katan Uygulamalar Teşekkürler